marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke :)

Jeg vil æde mit slør på at jeg skal på polter den dag!

Hmmm, sådan et slør er ellers lidt tørt i det, synes jeg godt nok ;)

Men det kunne got tyde på det, men nøj hvor bliver du skuffet når du står til din venindes fødsesldag og der bare ikke er nogen der bryder "Jubii Katja, nu skal du poltes" ;)

Jeg kan lige forestille mig Katja gående mellem gæsterne og prøve at aflæse deres ansigt om de er ved at gøre klar til din overraskelse :)

Jeg må sgu nok heller huske en fødselsdagsgave for en sikkerheds skyld :)

Det er sgu nok en meget god ide ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Ja, jeg kan jo desværre hverken komme til glosuppe hos dig eller Hønse, da jeg skal være i Sundby kirke og tude kl 14.30 til min venindes bryllup. Stoler simpelthen ikke på at jeg kan nå gennem Københavnertrafikken om lørdagen....

Super fine gaveæsker... kan du ikke sende mig skabelonen? Den skal jeg nok få brug for en gang... og læg også gerne flere LOVE IS.. ind i den nye LOVE IS... tråd hvis du har nogle, som ikke ligger derinde - jeg er begyndt at samle :)

ØVHØNE hvor er det dog irriterende når folk melder fra... en aftale er dælme da en aftale (sagde juristen... don't get me started!! :) ) Kan du ikke lige som Louiseh79 søge efter serveringspersonale på BK? Jeg kan jo desværre ikke

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Øv nederen med buketbindedamen! Men super idé at Søren gør det - og respekt for at du 'tør' lade ham binde den...

Alternativt kan vores blomsterbinder måske klare det ret billigt... Vi fik vores til en super vennepris, men for 1000 kroner vil jeg tro, I kan få det, I skal bruge.... Bare et forslag :)

Jeg sætter hele dagen af til jer - og jeg melder IKKE fra ;) Skal bare lige finde hjem fra Greve... Kører togene også om natten, eller hur?

Opfordring

Er der nogle, som vil med til glo-bryllup hos Gitte d. 25/8?

JA! Jeg vil meget gerne have et lift derned, hvis der er nogen, som har plads fra Kbh... Men jeg skal bare være der i rigtig god tid....

0

Del dette indlæg

Aflysningerne fortsætter ()()

Først var det frisør/make-up artisten, derefter fotografen, så serveringspige og nu er det hende der skal binde brudebuketten :bask:

Så nu skal vi igen finde en løsning, hvor er det bare irriterende og hvor er det bare godt at jeg er total kontrolfreak, så jeg har en nødplan, det ville selvfølgelig være bedre hvis ikke min nødplan altid er at jeg selv laver tingene :pokey:

Men Søren har nu meldt ud at han gerne vil binde brudebuketten... Jeg har tyvstjålet min fars kones brudebuket-holder, så vi skal bare have noget osiris i og så kan han dekorere som han vil. Og så kommer kontrolfreaken op i mig igen, hvad nu hvis han ikke gør det ordentligt og den ikke er pæn???

Nogen gange skal jeg simpelt hen bare slappe af :bask: Det er jo kun en lille buket, jeg kan vel for h...... slappe lidt af og lade ham ordne bare en ting ved det her bryllup :biggrin: Nøj, jeg er en dum kælling nogen gange :)

Men nu er det i hvert fald blevet sådan at Søren laver buketten, vi tager ud og køber blomsterne om fredagen, for jeg skal bruge 14 blomster til bordene i samme "art" som buketten, og så laver han buketten om morgenen inden brylluppet. Han skal samtidig lave de der blomster til ham selv, forloveren og min far, og en lille buket til Mette. Det er hans første buket nogensinde (han har i hvert fald ingen baggrund som blomsterbinder) så jeg er lidt nervøs, men jeg stoler på ham, næsten da ihvert fald :)

På den gode side, så får vi besøg af kokken/kogekonen i aften, hvor vi lige skal snakke om det praktiske. Glæder mig meget :)

Sikke da nopget tis.... men respekt for Søren at han tager den opgave på sig... han kan jo øve sig inden og binde en masse lækre buketter til dig op til brylluppet :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Ja, jeg kan jo desværre hverken komme til glosuppe hos dig eller Hønse, da jeg skal være i Sundby kirke og tude kl 14.30 til min venindes bryllup. Stoler simpelthen ikke på at jeg kan nå gennem Københavnertrafikken om lørdagen....

Super fine gaveæsker... kan du ikke sende mig skabelonen? Den skal jeg nok få brug for en gang... og læg også gerne flere LOVE IS.. ind i den nye LOVE IS... tråd hvis du har nogle, som ikke ligger derinde - jeg er begyndt at samle

ØVHØNE hvor er det dog irriterende når folk melder fra... en aftale er dælme da en aftale (sagde juristen... don't get me started!! :) ) Kan du ikke lige som Louiseh79 søge efter serveringspersonale på BK? Jeg kan jo desværre ikke

Jeg har fundet serveringspige, min veninde trådte til med det samme og fandt en til mig :)

Jeg kan godt forstå du ikkestoler på trafikken, men det er stadig for dårligt ;)

Jo jeg sender dig den på mail, for den er for stor til at lægge ind, skriver mig det lige bag øret :pokey:

Og Love is, jeg har ikke nogen nye, har stjålet dem fra de tråde der findes herinde, men jeg mangler selv nogle, så hvis du har de rettet, så har jeg lavet en tråd i det kreative forum...

Der er heller ikke flere der har lov at melde fra, men den eneste jeg lige mangler at tage kontakt til og snakke med er din bror, så vi kan finde noget passende musak til tosserne ;)

Øv nederen med buketbindedamen! Men super idé at Søren gør det - og respekt for at du 'tør' lade ham binde den...

Alternativt kan vores blomsterbinder måske klare det ret billigt... Vi fik vores til en super vennepris, men for 1000 kroner vil jeg tro, I kan få det, I skal bruge.... Bare et forslag :hug:

Jeg sætter hele dagen af til jer - og jeg melder IKKE fra ;) Skal bare lige finde hjem fra Greve... Kører togene også om natten, eller hur?

Opfordring

Er der nogle, som vil med til glo-bryllup hos Gitte d. 25/8?

JA! Jeg vil meget gerne have et lift derned, hvis der er nogen, som har plads fra Kbh... Men jeg skal bare være der i rigtig god tid....

Jeg turde ikke i starten, men det er jo svært at snakke ham fra det, når han er så begejstret, men det begynder at hjælpe på det, jeg skal jo ikke bruge den så længe og det er lidt romantisk :)

1000 kr er lige i overkanten (kommer det for ikke-jyden-nærigrøven), det er ret billigt, men ikke i budgettet og nu får Søren lov ()()

Jeg kender ikke engang nogen der skal dering af, og ikke i så god tid.

Mht hjemturen så finder vi ud af noget, selskablokalerne ligger lige ved siden af stationen, og ellers finder og betaler vi en taxa til dig. Hvor meget skal du egentligt have for at tage alle de her dejlige billeder???

Sikke da nopget tis.... men respekt for Søren at han tager den opgave på sig... han kan jo øve sig inden og binde en masse lækre buketter til dig op til brylluppet ()()

Søren vil ikke øve sig, han er en rigtig mand, og mænd øver sig ikke, eller noget i den du'r :biggrin:

0

Del dette indlæg

Mht hjemturen så finder vi ud af noget, selskablokalerne ligger lige ved siden af stationen, og ellers finder og betaler vi en taxa til dig. Hvor meget skal du egentligt have for at tage alle de her dejlige billeder???

Skal vi ikke lige snakke om det på et tidspunkt. Jeg skal lige være sikker på, hvordan og hvorledes. Hvor mange billeder, billedbehandling, fremkaldelse osv. osv. Kom du med til fyraftensøl i næste uge? Ellers kan vi lige ringes ved en af dagene - ville være meget fint lige at snakke lidt detaljer inden den store dag!

0

Del dette indlæg

Skal vi ikke lige snakke om det på et tidspunkt. Jeg skal lige være sikker på, hvordan og hvorledes. Hvor mange billeder, billedbehandling, fremkaldelse osv. osv. Kom du med til fyraftensøl i næste uge? Ellers kan vi lige ringes ved en af dagene - ville være meget fint lige at snakke lidt detaljer inden den store dag!

Jeg kan ikke d. 16. august :)

Men vi kan lige ringes ved, det er nok meget godt lige at få snakket sammen :)

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Super fine gaveæsker... kan du ikke sende mig skabelonen? Den skal jeg nok få brug for en gang... og læg også gerne flere LOVE IS.. ind i den nye LOVE IS... tråd hvis du har nogle, som ikke ligger derinde - jeg er begyndt at samle

Jeg har fundet serveringspige, min veninde trådte til med det samme og fandt en til mig :)

Jeg kan godt forstå du ikkestoler på trafikken, men det er stadig for dårligt ;)

Jo jeg sender dig den på mail, for den er for stor til at lægge ind, skriver mig det lige bag øret :pokey:

Og Love is, jeg har ikke nogen nye, har stjålet dem fra de tråde der findes herinde, men jeg mangler selv nogle, så hvis du har de rettet, så har jeg lavet en tråd i det kreative forum...

Der er heller ikke flere der har lov at melde fra, men den eneste jeg lige mangler at tage kontakt til og snakke med er din bror, så vi kan finde noget passende musak til tosserne ;)

Har sagt til min bror at han skal gøre det ekstra godt :) Han har faktisk spurgt mig om ikke jeg kan sende ham et billede af dig - han synes det er lidt syret at jeg har lært dig at kende - og at han skal spille for jer :biggrin:

dejligt at du har fundet en anden serveringspige.

Har lige lagt lidt ind i tråden - men tror nu du har det meste i forvejen - går ud fra du har søgt på de links du selv har givet mig i tidernes morgen??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

ØVHØNE hvor er det dog irriterende når folk melder fra... en aftale er dælme da en aftale (sagde juristen... don't get me started!! :biggrin: ) Kan du ikke lige som Louiseh79 søge efter serveringspersonale på BK? Jeg kan jo desværre ikke

Jo jeg sender dig den på mail, for den er for stor til at lægge ind, skriver mig det lige bag øret ()()

Har sagt til min bror at han skal gøre det ekstra godt :) Han har faktisk spurgt mig om ikke jeg kan sende ham et billede af dig - han synes det er lidt syret at jeg har lært dig at kende - og at han skal spille for jer :hug:

dejligt at du har fundet en anden serveringspige.

Har lige lagt lidt ind i tråden - men tror nu du har det meste i forvejen - går ud fra du har søgt på de links du selv har givet mig i tidernes morgen??

Du sender ham bare et billede :pokey:

Ja Bk gør sgu os brude lidt underlige, men det er da sjovt at det lige er ham jeg har hyret :)

Der var et par jeg ikke havde, men de er nu tilføjet ()()

0

Del dette indlæg

Altså Louise kan sagtens kører med mig derud til kirken, men nu ved jeg jo ikke, hvor længe i har planlagt, at hun skal blive og tage billeder, for ellers kan hun sagtens køre med retur efter receptione :)

Hun er rimelig meget på hele dagen, vi har snakket om at hun skal blive til brudevalsen :)

0

Del dette indlæg

Altså Louise kan sagtens kører med mig derud til kirken, men nu ved jeg jo ikke, hvor længe i har planlagt, at hun skal blive og tage billeder, for ellers kan hun sagtens køre med retur efter receptione :)

Hun er rimelig meget på hele dagen, vi har snakket om at hun skal blive til brudevalsen :)

Ok så bliver nok desværre kun til kørslen derud, jeg kan klare :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er en :) - zilla! Jeg nægter at tro at der er en forhindring du ikek kan overvinde. Vil du ikek være min weddingplanner?

Er helt vild med dine gaveæsker. Det er lige sådan nogle jeg ville elske, men jeg har valgt dem fra. Men når jeg så ser dine blir jeg i tvivl. Ih altså Gitte!

Jeg skal helt sikkert til globryllup! Jeg skal bare lige til dåb på Amager kl 10.30, men jeg håber at jeg kan nå til Greve til kl 12. Vil jo helst ikke liste ind midt i det hele. Jeg glæder mig bare SÅ meget!

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Du er en :) - zilla! Jeg nægter at tro at der er en forhindring du ikek kan overvinde. Vil du ikek være min weddingplanner?

Er helt vild med dine gaveæsker. Det er lige sådan nogle jeg ville elske, men jeg har valgt dem fra. Men når jeg så ser dine blir jeg i tvivl. Ih altså Gitte!

Jeg skal helt sikkert til globryllup! Jeg skal bare lige til dåb på Amager kl 10.30, men jeg håber at jeg kan nå til Greve til kl 12. Vil jo helst ikke liste ind midt i det hele. Jeg glæder mig bare SÅ meget!

Knus Sille

Hej Sille.

Du kan jo evt køre med Louise og jeg derud. Så er der lidt samlign på tropperne - ellers ses vi vel bare derude :)

0

Del dette indlæg

Du er en :loveboard: - zilla! Jeg nægter at tro at der er en forhindring du ikek kan overvinde. Vil du ikek være min weddingplanner?

Knus Sille

Jo jo, weddingplanner er da den sejeste proffesion, hvem ville ikke være det :thumbsupsmileyanim:

Jamen Sille, gaveæskerne er da flotte men et rent helvede at lave i hvert fald til sidst, men jeg kommer da gerne forbi til lidt zilla-klippe-klister ;)

Du skal være rigtig velkommen både i kirken og til reception bagefter, jeg glæder mig også helt vildt :blink:

Kommer du til byfest på søndag???

0

Del dette indlæg

Altså Louise kan sagtens kører med mig derud til kirken, men nu ved jeg jo ikke, hvor længe i har planlagt, at hun skal blive og tage billeder, for ellers kan hun sagtens køre med retur efter receptione :thumbsupsmileyanim:

Hun er rimelig meget på hele dagen, vi har snakket om at hun skal blive til brudevalsen :loveboard:

Det gør jeg altså kun, hvis jeg får noget at spise! :blink:

Men jeg kører meget gerne med derned, med mindre jeg finder et egnet køretøj inden da ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså Louise kan sagtens kører med mig derud til kirken, men nu ved jeg jo ikke, hvor længe i har planlagt, at hun skal blive og tage billeder, for ellers kan hun sagtens køre med retur efter receptione :thumbsupsmileyanim:

Hun er rimelig meget på hele dagen, vi har snakket om at hun skal blive til brudevalsen :loveboard:

Det gør jeg altså kun, hvis jeg får noget at spise! :bearhug:

Men jeg kører meget gerne med derned, med mindre jeg finder et egnet køretøj inden da ;)

Du må gerne låne min nye cykel :blink:

0

Del dette indlæg

Du er en :blink: - zilla! Jeg nægter at tro at der er en forhindring du ikek kan overvinde. Vil du ikek være min weddingplanner?

Knus Sille

Hej Sille.

Du kan jo evt køre med Louise og jeg derud. Så er der lidt samlign på tropperne - ellers ses vi vel bare derude :thumbsupsmileyanim:

Det vil jeg gerne, hvis I altså er ok på først at kore fra Amager ca kl 11.30? Det går bare nok ikke når nu Louise skal tage billeder.... Har også fået lov til at låne forældrenes bil

Du er en :bearhug: - zilla! Jeg nægter at tro at der er en forhindring du ikek kan overvinde. Vil du ikek være min weddingplanner?

Knus Sille

Jo jo, weddingplanner er da den sejeste proffesion, hvem ville ikke være det :loveboard:

Jamen Sille, gaveæskerne er da flotte men et rent helvede at lave i hvert fald til sidst, men jeg kommer da gerne forbi til lidt zilla-klippe-klister ;)

Du skal være rigtig velkommen både i kirken og til reception bagefter, jeg glæder mig også helt vildt :bearhug:

Kommer du til byfest på søndag???

Jeg skal lege mor... Ida (iopa, åh jo søsteren har joinet BK!) skal afleveres på efterskolen og mor og far er jo rimelig optagede, så desværre. Men kan da være jeg lige kommer og siger hej, når jeg kommer tilbage.

Knus

0

Del dette indlæg

Det gør jeg altså kun, hvis jeg får noget at spise! :bearhug:

Det er der sørget for, vi snakkede med kokkene i fredags, så du kommer ikke til at sulte :bearhug:

Jeg skal lege mor... Ida (iopa, åh jo søsteren har joinet BK!) skal afleveres på efterskolen og mor og far er jo rimelig optagede, så desværre. Men kan da være jeg lige kommer og siger hej, når jeg kommer tilbage.

Knus

Ihh nej da, øv at skulle afsted uden sine forældre :bearhug: Godt du kan træde til :bearhug:

Jeg har store planer om at tilmelde mig kage konkurrencen, det er bare for fedt :blink: Glæder mig til at se hvad det er for noget, det er sgu så hyggeligt at bo i en landsby :bearhug:

0

Del dette indlæg

Kokkebesøg

I fredags havde vi lige besøg af vores to kogekoner/kokke, der lige ville møde os begge og snakke nogle detajler igennem inden festen :loveboard:

Vi synes egentligt begge at det var lidt underligt for vi burde da kunne klare det over telefonen, men på den anden side var det jo rigtig rart for Søren også lige at møde dem og se hvad de er for nogle.

Hun ringede så om eftermiddagen og sagde fr sjov at de ikke kunne lave maden alligevel, og med alle aflysningerne der har været her på det sidste, så var det bare slet ikke en oke jeg fattede, jeg sagde bare at det var jeg da ked af og så måtte vi finde på noget andet. I mine tanker havde jeg allerede ringet rundt til en ven som er kok, for at høre hvad han kunne stille op :bearhug:

Lykkeligvis var det jo bare en joke :blink:

Nå men kokkene kom, og det var bare smadder hyggeligt, man griner så godt med de to, og lige pludselig havde vi jo også selv nogle spørgsmål til dem, så det var egentligt helt perfekt med sådan et møde inden :bearhug:

Men vi blev enige om det hele og så skal jeg lige forbi selskabslokalet idag og tjekke hvor mange skåle osv. der er. Vi blev også enige om at kartofler og kødet ikke bliver stående inde på bordet, men kommer friskt ind fra køkkenet de to gange hovedretten bliver serveret.

Så endelig en positiv oplevelse med nogle af vores "hjælpere".

og forresten så er minn søster og far blevet enige om at betale for min frisør :thumbsupsmileyanim: så nu skal jeg bare finde en. Jubiii :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

11 dage :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Ih er så spændt..... ER du klar???

:cheerleader3:

Jeg ville egentligt sige nej ikke rigtig, men jeg mangler altså ikke det store lige nu, jeg mangler bare lidt til receptionen, men det kan jeg ikke lave før næste uge, så ja jeg er klar :cheerleader3:

Jeg mangler bare at finde en frisør, og kan helt ærligt ikke lige overskue at skulle finde en jeg stoler på her 11 dage før :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

11 dage :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Ih er så spændt..... ER du klar???

:cheerleader3:

Jeg ville egentligt sige nej ikke rigtig, men jeg mangler altså ikke det store lige nu, jeg mangler bare lidt til receptionen, men det kan jeg ikke lave før næste uge, så ja jeg er klar :cheerleader3:

Jeg mangler bare at finde en frisør, og kan helt ærligt ikke lige overskue at skulle finde en jeg stoler på her 11 dage før :cheerleader3:

Det lyder da bare alletiders :thumbsupsmileyanim:

Hmm nej den med frisøren er nok lidt svær, men håber du finder en løsning. :bearhug:

0

Del dette indlæg

To do liste over de næste 11 dage

Denne uge:

Tirsdag: Arbejde

Onsdag: Fordele alle ting i reception og fest. Finde en frisør

Torsdag: Bowle

Fredag: Arbejde, tøseaften mens Søren er på mande-weekend i sommerhus

Lørdag: Lave Menu'erne færdig, lave bordplanen klar på lærred

Søndag: Slappe af :thumbsupsmileyanim:

UGEN:

Mandag: Arbejde, mødes med fotograf (Louise), møde med præsten ;)

Tirsdag: Arbejde

Onsdag: Købe ind til bryllupskage, pizzasnegle og div

Torsdag: Dække borde fra 9-12, lave kager fra 12-? (Søren sætte telt op)

Fredag: Dække de sidste borde op, bage pizzasnegle, rydde op, gøre rent, dampe kjole

Lørdag: GIFTES :thumbsupsmileyanim:

Søndag: Sove længe ;)

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Jubii :thumbsupsmileyanim: Jeg får mad!

Tænkte lige på, om du måske har mulighed for at mødes med mig mandag eller tirsdag i næste ge - du arbejder da inde i byen, gør du ikke (eller i hvert fald tættere på end Greve ;) ) Så vi kan aftale nogle flere detaljer. Til den tid kan det også være, jeg allerede har billeder klar fra det bryllup, jeg skal fotografere til på lørdag...- Er det en mulighed? Bare så vi lige kan få helt styr over dagens program, logistik osv.

Mødtes lige med det par, som skal giftes på lørdag, i går, og det var faktisk rigtig godt lige at snakke sammen face-to-face. Hun havde lavet en hel mappe med print af forskellige inspirationsbilleder, jeg kunne tage med hjem. Helt i top ;) (Blev godt nok lidt overrasket, jeg var slet, slet ikke så forberedt til mit bryllup :thumbsupsmileyanim: )

Og SUPER!!!!! med frisøren! Måon ikke der er en hjælpsom sjæl herinde, som kender én, som kan anbefales?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer