Guest Chickah

Endelig giftes - 4-8-2007 :)

169 indlæg i dette emne

Nå så blev det endelig min tur til at være brud - Det er lidt vildt at tænke på!

Indtil videre er vi blevet enige om datoen:

[/center] den 4. august 2007

Denne dato er vigtig for mig, da det var min mosters bryllupsdag, hun døde desværre af kræft tidligere i år.

I dag har jeg så også emailet præsten fra Asnæs kirke, min barndomsby. Så nu må vi se om der er plads-

Manden syntes stadig det er lidt surrealistic hele (y) ideen. Men det er jo også stort!

:boohoo:

Redigeret af Chickah
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kender afhængigheden af disse forums :bearhug: , slår normalt mine folder på babyklar :boohoo:

Så ser frem til at få lidt hjælp og inspiration til den store dag og også følge jer andre :(

Hedder du også Chickah derinde???

(y) fra en anden Baby-bruger

0

Del dette indlæg

Kender afhængigheden af disse forums http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif , slår normalt mine folder på babyklar :boohoo:

Så ser frem til at få lidt hjælp og inspiration til den store dag og også følge jer andre :(

(y) fra en anden Baby-bruger

Ja det gør jeg er i dec 2005 Mg. Tror vist også jeg har set dig derinde :bearhug:

Redigeret af Chickah
0

Del dette indlæg

-TO DO LISTE-

:boohoo: Fastsæt dato og tidspunkt for brylluppet -done

(y) Reserver kirke eller et rådhus -done

:( Lav et bryllupsbudget tænkt på

:bearhug: Lav en foreløbig gæsteliste done

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif Reserver festlokale eller restaurant done

:) Book fotograf og/eller videooptagelse

:bearhug: Arranger transportmiddel til dagen done

:blush: Bestil tid hos frisøren (frisøren kan sagtens hjælpe med valg af frisure og hårpynt) + makeup

:( Begynd at se efter brudekjolen, skoene og tilbehøret

()() Book brudesuiten

:blink: Book musik til festen

:toot: Book bryllupsrejsen

Pyha -HAHA- Syntes lige pludselig jeg har travlt. Vil egentlig bare ha' en dejlig casual dag med familie og venner og vise verden hvor højt jeg elsker mit livs kærlighed....

Redigeret af Chickah
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:boohoo:

Nej et super godt billede af dig og den lille charmøse.... Tænker tit over dengang man ingen børn havde hvad dagen så gik med..... :baa: man bliver søreme overrasket... Men hvor ville jeg for alt i verden ikke leve uden.....

Knus til dig... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde ord!!

Åhhh er lidt i tvivl om det hele, syntes at det er besværligt at planlægge det hele og syntes egentlig også det er laaaaaaaaaaaaangt ude i fremtiden!

Fik et tilbud i går fra et gods, hvor vi kunne holde festen, men syntes ærligt talt det var mega dyrt!!! Mellem 16-20.000 for lokaler og værelser til natten tror jeg :) Ingen mad, ingen drikkelse, ingen lokalepynt, ingen servering -HAHA-

Fik ærligt talt et chok! Ved ikke hvad normalen er at betale for lokaler, men havde egentlig ikke regnet med SÅ meget!

Ud over det så er lillepigen syg for første gang sådan rigtig, en forkølelse :angry: , men det stresser her i det lille hjem, ingen søvn- Så manden var også sur over at jeg KUN kunne snakke bryllup og han gad slet ikke det ene og det andet :bask: -HAHA- Argh dårlig dag i går--

Men i dag er det en ny dag! Tror dagen i dag skal være den hvor jeg finder ud af HVOR mange der skal med... skal det være den skrabede model eller skal gud og hver mand med :balloons:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Puhh ha du er kommet til en af de sværeste dele ved et bryllup! At bestemme hvem der skal med, hvem er vigtige nok, hvem snakker man med, er det et stort bryllup eller lille og intimt?

Jeg kan ikke sige andet end at i skal mærke godt efter i maven! Skråt op i traditionerne og gør som i føler er bedst! Vi valgte at invitere de nærmeste venner og familie og endte alligevel på 70 indbudte! Vi trak stregen i min familie for børn, fætre og kusiner osv. og ellers var det med venner det var sværest! Vi valgte at sige at hvis ikke vi har snakket med dem inden for det sidste år rigtigt så inviterede vi ikke! Og gjort som sagt, det var virkelig svært men vi har heldigvis ikke modtaget nogen sure miner!

Det er nogle virkelig skønne billeder du har lagt ind og sikke da en vidunderlig lille datter i har, hun er vel nok skøn! Håber hun snart får det bedre så i alle kan få noget søvn! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kender afhængigheden af disse forums -HAHA- , slår normalt mine folder på babyklar :cheerleader3:

Så ser frem til at få lidt hjælp og inspiration til den store dag og også følge jer andre :)

:balloons: fra en anden Baby-bruger

Ja det gør jeg er i dec 2005 Mg. Tror vist også jeg har set dig derinde :angry:

Jeg kender dig godt... Er selv fra juni 2006 mødregruppen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde ord!!

Åhhh er lidt i tvivl om det hele, syntes at det er besværligt at planlægge det hele og syntes egentlig også det er laaaaaaaaaaaaangt ude i fremtiden!

Fik et tilbud i går fra et gods, hvor vi kunne holde festen, men syntes ærligt talt det var mega dyrt!!! Mellem 16-20.000 for lokaler og værelser til natten tror jeg :) Ingen mad, ingen drikkelse, ingen lokalepynt, ingen servering -HAHA-

Fik ærligt talt et chok! Ved ikke hvad normalen er at betale for lokaler, men havde egentlig ikke regnet med SÅ meget!

Ud over det så er lillepigen syg for første gang sådan rigtig, en forkølelse :angry: , men det stresser her i det lille hjem, ingen søvn- Så manden var også sur over at jeg KUN kunne snakke bryllup og han gad slet ikke det ene og det andet :bask: -HAHA- Argh dårlig dag i går--

Men i dag er det en ny dag! Tror dagen i dag skal være den hvor jeg finder ud af HVOR mange der skal med... skal det være den skrabede model eller skal gud og hver mand med :balloons:

:cheerleader3:

Hvis I ønsker at holde jeres fest i nærheden af Asnæs kan jeg da nævne to oplagte muligheder.

Kolonien Solborgen i Hønsinge v/ Vig.

Gundestrup Færgekro

Evt. kan de kombineres så kroen leverer maden til kolonien. Dette sted har I så helt for jer selv hele weekenden og såvidt jeg ved er det betydeligt billigere end det I har haft kig på. Prøv evt at forhør dig hos Beatles eller Louise 79 her. De skal begge holde deres bryllupsfest på Solborgen.

0

Del dette indlæg

Kender afhængigheden af disse forums -HAHA- , slår normalt mine folder på babyklar :cheerleader3:

Så ser frem til at få lidt hjælp og inspiration til den store dag og også følge jer andre :)

:balloons: fra en anden Baby-bruger

Ja det gør jeg er i dec 2005 Mg. Tror vist også jeg har set dig derinde :angry:

Ja syntes også jeg har set dig.... man ligger jo mærke til det når der er navne der er det samme -HAHA-

Jeg kender dig godt... Er selv fra juni 2006 mødregruppen...

0

Del dette indlæg

Nå efter lidt nærmest panisk angst... Har jeg slået lidt koldt vand i blodet og besluttet det skal nok gå-- Dog bekymrer budgettet mig lidt :baa: Prøvede at lægge et i går, men gik knapt så fantastisk, da jeg ikke har den fjerneste ide om hvad NOGET koster :heart:

Gæstelisten bekymrer mig også lidt, da jeg syntes vi er gået lidt vidt.... Så er der hele børn- ikke børn problematikken?! -på den ene side syntes jeg at de da skal med, på den anden side syntes jeg det også skal være en tju-bang fest med dans til den lyse morgen :carrot:

Endnu et 'problem' er dukket op. Min maid of honor er bosat i Canada pt og hun ved ikke lige om hun kan komme hjem til bryllup :boohoo::bearhug:

Ellers er den store fest-sted jagt gået ind, så hvis I kender et godt sted i Odsherred/holbæk/nykøbing omegnen så skriv endelig (ikke dragsholm slot, da vi desværre ikke er millionærer :bearhug: )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer