Guest Chickah

Endelig giftes - 4-8-2007 :)

169 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå efter lidt nærmest panisk angst... Har jeg slået lidt koldt vand i blodet og besluttet det skal nok gå-- Dog bekymrer budgettet mig lidt :baa: Prøvede at lægge et i går, men gik knapt så fantastisk, da jeg ikke har den fjerneste ide om hvad NOGET koster :bearhug:

Gæstelisten bekymrer mig også lidt, da jeg syntes vi er gået lidt vidt.... Så er der hele børn- ikke børn problematikken?! -på den ene side syntes jeg at de da skal med, på den anden side syntes jeg det også skal være en tju-bang fest med dans til den lyse morgen :carrot:

Hvis du har lyst, så lav et indlæg hvor du stiller budgettet op og bed om kommentare.....

Jeg har samme problemer med budget som dig, men jeg ved vitterligt heller ikke, hvad tingene koster i Tyskland. Heldigvis er det som regel lidt billigere end i DK. Vores budget til ca. 60 gæster er 70.000 kr! :boohoo: (Men så betaler vi også den ene overnatning for halvdelen af gæsterne.....det er 10.000 i sig selv).

Mht. til børn eller ej, har vi også været diskussionen igennem. Dirk syntes godt, de kunne være med,- jeg ikke!

Dels fordi jeg gerne selv vil være børnefri den aften og Lucas ville ikke finde sig i, at holde sig til en barnepige ved festen. Men også fordi forældre så har tendens til, at gå tidligt hjem fra festen, da deres børn jo skal i seng.... Så vores fest er blevet med børn velkomne i kirken og til receptionen, men ikke til festen!

:bearhug:

P.s. Ved godt hvem du er fra Baby klar nu....kan genkende billedet af din dejlige datter og mand :heart:

0

Del dette indlæg

I dag er der ikke sket så meget... Manden og jeg er blevet enige om, at vi vist hellere må komme i gang med at finde et sted. :biggrin:

Jeg har derfor ringet til min mor og fået en masse navne på steder i Odsherred og omegn. Her fredag skal vi muligvis ud og se et af stederne, måske kan vi også køre op til det hotel der tiltaler mig mest pt... lige ved vandet :loveshower:

Nå men vil egentlig sige 300 pr kuvert uden drikkelse og 500 hvis det er med. Men ved ikke om det overhovedet er realistisk...

Nå I skal da lige have et enkelt kjolebillede af en jeg syntes er fantastisk!

post-22742-1161810836.jpg

og lige endnu en :)

post-22742-1161810887.jpg

:) det er denne stil jeg vil have!!! :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå I skal da også lige se min farlige tiger.... Svigermor har åbenbart krearet en tigerdragt :) Så da jeg hentede trolden i dag, var hun blevet til en tiiiger!! :)

post-22742-1161811412.jpg

Aaaaaaaaaarrrrrrrrrrrjjjjjjjjjj... hun er fandme da for NUSER!!! Er hun så farlig idag? :biggrin:

:blush:

0

Del dette indlæg

Nå I skal da også lige se min farlige tiger.... Svigermor har åbenbart krearet en tigerdragt :) Så da jeg hentede trolden i dag, var hun blevet til en tiiiger!! :)

post-22742-1161811412.jpg

Aaaaaaaaaarrrrrrrrrrrjjjjjjjjjj... hun er fandme da for NUSER!!! Er hun så farlig idag? :biggrin:

:blush:

jaaaa rrrrrrwwwwwaaauuuu siger hun :biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men vil egentlig sige 300 pr kuvert uden drikkelse og 500 hvis det er med. Men ved ikke om det overhovedet er realistisk...

Umiddelbart ville jeg jo være tilbøjelig til at sige at det er urealistisk hvis man kigger på feststeder generelt, men nu har jeg et mere indgående kendskab til Gundestrup Færgekro - er revisor for kroen - og jeg tror faktisk ikke det er helt urealistisk deroppe, afhængig af hvad I vælger.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Hej :respekt:

Vi fandt en masse hoteller og de dyre fine kostede 500 ink alt pr kuvert, men det skal så os siges at være i jylland.. vi har fundet et godt sted uden for Esbjerg hvor de kræser om maden og lokaet var dejligt og vi kommer af med ca 250 pr mand med 3 retter, kaffe og natmad og så betaler vi de drikkevarer som kommer til.. så det var et røverkøb...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov da... jeg har da ikke fået sagt hej, og velkommen til. :blushsmiley:

Jeg kan se at der sker lidt i planlægningen. :bearhug:

Sjov idé med brandbilen, kan godt lide at det er en lidt anderledes idé :respekt:

Du skriver at I har fundet lokaler.....hvilke lokaler blev det? Er I ved at have styr på stedet?

Mht. budgettet så prøv at tage udgangspunkt i enten budgettet, som du kan finde her på BK eller nogle af de budgettet du kan finde i forummet, det kan være at det er en hjælp. Men det vigtigste er nok, at I sætter jer ned og vurdere, hvordan brylluppet skal være, og hvilke ting, som I lægger vægt på, mere så I har samme idé om festen, og så har I et godt udgangspunkt.

Glæder mig til at se hvad I finder ud af....og til at se flere billeder :whistle: .

0

Del dette indlæg

Det var dog det sejeste køretøj :blink::respekt: Hvor har I fundet det henne og hvad skal I give det for det?

Ganske gratis da min far står for det lokale brandmuseum sammen med de andre brandmænd i odsherred, og derfor kan arrangere på chaffør og det hele! :biggrin:

Men evt. hør på den lokale brandstation :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ej hvor brandbilkørslen bare en fed ide!!! Vi har selv valgt bryllupskørslen fra da vi ikke ville bruge pengene på det, men havde da godt nok ikke lige tænkt i så alternative løsninger for så var det da vist kommet med på budgettet!!!! Det må blive noget af en oplevelse! :respekt:

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men vil da også lige vise mit sted frem -HAHA-

Vi skal holde festen på Hørby Færgekro

Et godt sted med god mad og flink betjening, min moster holdte også sin sidste fødselsdag der, så det bliver bare endnu mere specielt -HAHA-

post-22742-1162293928.gif

og et mere af lokalerne

post-22742-1162293971.gif

Derudover har vi besluttet at Isabel og hendes kusine mia skal være brudepiger, og så skal min veninde være maid of honor hvis hun kommer hjem, hvilket hun blir nødt til!!!! :bask:

0

Del dette indlæg

-TO DO LISTE-

-HAHA- Fastsæt dato og tidspunkt for brylluppet -done

-HAHA- Reserver kirke eller et rådhus -done

:balloon: Lav et bryllupsbudget tænkt på

:bearhug: Lav en foreløbig gæsteliste done

:bearhug: Reserver festlokale eller restaurant done

:bearhug: Book fotograf og/eller videooptagelse

:biggrin: Arranger transportmiddel til dagen done

:super: Bestil tid hos frisøren (frisøren kan sagtens hjælpe med valg af frisure og hårpynt) + makeup

:lol: Begynd at se efter brudekjolen, skoene og tilbehøret

:) Book brudesuiten

:kiss: Book musik til festen

:kiss: Book bryllupsrejsen

Pyha :kiss: Syntes lige pludselig jeg har travlt. Vil egentlig bare ha' en dejlig casual dag med familie og venner og vise verden hvor højt jeg elsker mit livs kærlighed....

Nå men som I nok kan se er der ved at være de vigtigste checked off, nu sidder jeg egentlig bare og overvejer, hvad jeg bør kaste mig over nu... Syntes ikke rigtig der er mere jeg kan gøre nu. Har besluttet at jeg ikke vil købe kjole før tættere på brylluppet, da jeg vil være sikker på den passer -HAHA-

Hvad syntes I jeg skal kaste mig i lag med??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er jeres datter skøn! -vildt lækker! :loveshower:

Sikken et feststed! Helt ned til vandet.... WOW! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif Tillykke med det! Budgetmæssigt ligger vi på 500,- pr. kuvert til selve festen, så jeg syntes ikke, at det er vildt urealistisk...

Jeg tjekker lige min to-do-liste, og vender tilbage med forslag til videre projekter! Der er jo altid overvejelser omkring invitation, hvis I skal lave dem selv.... Det tager jo en del tid!Mht kjole kan du jo overveje, at der er udsalg pt., der er mange penge at spare. Desuden er der mange skønne kjoler til salg herinde, når nu du har lidt tid til den store dag!

Jeg glæder mig til at fælge dig/jer! -og vi eeeeeeeeeeeeeelsker jo billeder herinde! - men det ved du nok allerede..... ()()

:blush: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til, glæder mig til at følge din planlægning, skal giftes samme dag.

Sikke en skøn datter i har, og rigtig fint tigerkostume, hende kan man da slet ikke stå for, sidder er og bliver totalt skruk!!!

Ej hvor er den brandbil bare fed! Vi er meget i tvivl om køretøj, havde snakket om hestevogn, men ved ikke rigtig, synes det er mange penge. Synes nemlig også at budgettet er ved at løbe lidt løbsk.... og det er svært med sådan et budget, når man ikke rigtig har overblik over hvad de forskellige ting koster og sådan, det kan jeg sagtens følge dig i.

Du skulle måske også overveje at få booket en frisør, arbejder selv på det samme for tiden, da det er en ting, jeg synes kunne være rar at have styr på.

0

Del dette indlæg

Er stadig ikke kommet videre.... Det er ligesom brylluppet er lidt i baggrunden af alting, og kan egentlig ikke finde ud af om det er forkert, for det burde jo være en af de største dage i mit liv... lige nu virker det bare så fjernt.... :cheerleader3: Men det kommer nok når vi når på den anden side af jul :jul10:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer