Posted October 16, 2006 · Report post og det har jeg det underligt med fordi der er ting han ikke ved og faktisk kunne gøre ham småsur hvis vi ville nævne det. Jeg kom sammen med en fyr da jeg mødte flemming og 2 dage før jeg slog op med ham kyssede flemming og jeg første gang og havde faktisk skrevet sammen i ca 1 uge da... Og vi sagde nemlig til min ex at flemming og jeg først fandt sammen 2 uger efter vi slog op... Og han skal egentlig helst ikke vide det er anderledes da han er ret nærtagende. Men Flemming vil have ham med fordi de har kendt hinanden i ca. 15 år Skal vi bare glemme han er der og så bare skrive i talen som det er, at vi - den dag 5 år før kyssede for første gang? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post Hmm, den er svær. I må jo gøre som i synes er rigtigt. Det undrer mig dog lidt, at din kommende mand, vil have ham med, hvis du synes det ikke vil være helt rart? Personligt ville jeg have det lidt svært, hvis en af min tidligere kærester skulle med. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post Hov, den er svær. Personligt ville jeg nægte, eller i hvert falt modsætte mig på kraftigste at der er eks kærester til stede, fra begge sider. Jeg ville føle mig mere stresset og tror ikke jeg ville få det samme ud af dagen. Hvis i er blevet enige om, at han skal med, så må i også blive enige om, hvorledes i vil tackle situationen. I har valgt at blive gift, så mon ikke sandheden er den rigtige. Hvis din kommende mand og din eks er meget gode venner, så løser det sig nok. Måske din eks har glemt den præcise dag for brudet? Mænd har jo ry for at glemme datoer, ikke? Håber i finder den bedste løsning for jer. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post De 2 har været venner hele tiden, intet imellem dem på trods af han "stjal" mig. Men min ex og jeg kom først på talefod for 3 mdr siden. Hidtil har han nægtet at tale om det Min kæreste vil bare ikke have at han skal vælge hans venner fra bare fordi han er min ex... Hans bedste ven er best-man og han er forlovet med min eks' lillesøster som indtil for 1 md siden stadig var sur på mig... Og hun ville nok blive væk hvis hendes bror ikke er inviteret Min ex kan stadig huske datoen, han har klæbehjerne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post Puha, hvis din ex er din kærestes bedste ven skal han da selvfølgelig med. Men jeg tror lige at I skal have snakket sammen alle sammen, for det er da noget værre rod! Nu ved jeg ikke om jeres venner og familie kender til jeres hjemmeside, men der har du jo skrevet historien om mødet, så ser din ex jo det der. Han ER jo din ex. og han HAR fundet en ny kæreste så vidt jeg har forstået?? Det bør altså ikke være et problem for ham. Hvad med om din kommende tog en snak med sin bedste ven og fik den sag ud af verden? Håber I finder en løsning... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post Jeg synes bestemt ikke han skal med. Det er jeres dag og du har det ikke godt med det - det synes jeg burde gøre udslaget 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post Som jeg læser det, så er spørgsmålet ikke om han skal med (det er vist allerede besluttet), men hvordan de skal løse problemet med at ex'en faktisk ikke ved at de to var sammen mens trådstarter endnu var kæreste med ex'en. Det er en træls situation I er i, men jeg tror altså stadig at det bedste vil være at få snakket om det. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post - en lille ting til Det er netop JERES dag, og siden ex'en nu er SÅ god ven med gommen at han skal være Best Man synes jeg det ville være synd for gommen hvis Angelseye ville nægte ex'en at deltage. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post Man kan enten vælge at lade som ingenting og håbe det er så længe siden, at din eks ikke tænker over præcis hvilke dag I var sammen og hvilke dage du "startede" med Flemming. Så kan du vælge den ærlige og nænsomme metode, hvor I sammen fortæller det inden brylluppet personligt til ham og undskylder Jeres løgn, som I gerne vil have ryddet op i. Sig det som det er. Det var dengang en bekvemmeligheds løgn, pga. I var bange for at såre ham, men desværre er det måske en af de løgne, der sårer på et andet grundlag også -nemlig at den løgn, jo nærmest er blevet gentaget og gentaget...og måske er der andre ting som I har måttet lyve om også, blot for at den oprindelige løgn forblev troværdig. I må jo bede ham om at bære over med den gl. løgn. Jeg vil altså også mene, at han bør kunne tilgive jer! Men at lyve til Jeres bryllup for hans skyld, synes jeg er forkert. Jeg kunne forstå, hvis i fortiede noget i ville have for Jer selv. Men det betyder tydeligvis noget for Jer, at det er dagen, hvor I kyssede hinanden for 5 år siden for første gang. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post Det lyder lidt for mig som om det ville lette jeres hjerter, om han vidste det. Og det er vel rart at have klare linjer inden brylluppet - det ville jo ikke være så fedt, om han laver en scene eller lign. til festen. Og det er trods alt mange år siden, han har tilgivet dig, og han er en god ven. Det er i ihvert fald mit bedste bud... En af min kærestes eks-kærester bliver også inviteret til vores bryllup, da hun er en af vores fælles veninder i dag. Det ser jeg slet ikke som noget problem - men nu er vi så absolut heller ikke de jaloux typer, så det gør ikke os noget - Louise 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post Èn af mine ekskærester skal også med til brylluppet. Det er en milliard år siden vi var kærester og i dag er han kæreste med min bedste veninde og jeg er gudmor for deres datter. Jeg tror at det der trykker dig er, at der ligger noget skjult. Det kender jeg alt for godt. Min kæreste og jeg var også sammen mens jeg havde en anden kæreste. På et tidspunkt tog jeg mig sammen og forlod ham - alt sammen i god ro og orden. Min familie holder meget af min kæreste - men de var også fuldkommen tossede med min eks. De fleste i min familie (Undtagen min mor) ved ikke at min nuværende kæreste og jeg var sammen mens jeg stadig havde min gamle kæreste. Jeg frygter lidt, at en af vores venner vil holde en sød taleom hvor lang tid vi brugte på at fedte rundt før vi endelig fandt sammen. Det er også en god og romantisk historie - men den er ikke helt fin i kanterne - og jeg synes egentlig ikke at perifere onkler og min mormor skal vide alt om mine romantiske eskapader. Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil frem til andet end... Jeg forstår din nervøsitet - og hemmeligheder er noget tis! Held og lykke /Fortuna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post - en lille ting til Det er netop JERES dag, og siden ex'en nu er SÅ god ven med gommen at han skal være Best Man synes jeg det ville være synd for gommen hvis Angelseye ville nægte ex'en at deltage. Det er ikke min ex der er best man, men en anden af kærestens venner, som er forlovet med min eks kærestes lillesøster... Min ex og min kæreste har været venner i 15 år... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post Puha, hvis din ex er din kærestes bedste ven skal han da selvfølgelig med. Men jeg tror lige at I skal have snakket sammen alle sammen, for det er da noget værre rod! Nu ved jeg ikke om jeres venner og familie kender til jeres hjemmeside, men der har du jo skrevet historien om mødet, så ser din ex jo det der. Han ER jo din ex. og han HAR fundet en ny kæreste så vidt jeg har forstået?? Det bør altså ikke være et problem for ham. Hvad med om din kommende tog en snak med sin bedste ven og fik den sag ud af verden? Håber I finder en løsning... Det er kun folk herinde der kender min hjemmeside *S* Er p.t. kun min farmor, forloveren og min veninde(skal være brudepige) som ved det... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2006 (edited) · Report post Hej Angelseye! Du kender din ex meget godt, og du kender (forhåbentlig hi-hi) din kommende mand rigtig godt. Prøv at tænke: "Hvad er det værste der kan ske, hvis min ex fik sandheden at vide?" Kun du kender svaret på det spørgsmål, så prøv at finde det i dit indre. Den der har problemet har også nøglen til at løse det... Det lyder enkelt, det er det også, når du har fundet svaret, men vejen dertil kan godt være trælsom... Håber på det bedste for dig/jer. Edited November 9, 2006 by Coach Lajla 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2006 · Report post Helt enig med BIJ, I skal da ikke lyve på jeres dag pga. en ex-kæreste uanset hvor gode venner din kæreste så er med ham. Hemmeligheder er noget PIS, men hvis han kan blive sur over noget han jo temmelig tydeligt er klar over konsekvensen af, men som skete for laaaang tid siden, så er det helt ærligt hans problem! Det er den ene ting... Det bliver jo først jeres problem, hvis han skal lave en scene på jeres bryllupsdag --- men ville han det? I kender ham bedst... Hvis I er i tvivl, så sig det inden. Hvis din ex kan blive SÅ sur over noget, er det så i virkeligheden fordi der er noget andet i vejen? Er han aldrig kommet sig, tror du? Det handler måske også lidt om, at hvis man er sande venner, kan man så ikke glæde sig på sine venners vegne?? Jeg ved det ikke, blot nogle tanker til overvejelse... Håber ikke at de er for stødende!!! Denne dag er JERES dag og I skal kunne nyde den uden bekymringer. Held og lykke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2006 · Report post Stemmer helt klart for, at din kæreste fortæller det til din eks-kæreste inden jeres bryllup. Mon ikke det hele går så??? Det er i hvert fald bedre, end at han finder ud af det til brylluppet. Det ville ikke være fair overfor ham, synes jeg! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2006 · Report post Hvor længe siden er det at det skete, siden i først er blevet gode venner for nylig?? Hvis han kan tilgive kammeraten (din kæreste), så er han sku for vattet hvis ikke også han kan tilgive dig på samme niveau. I er jo lige "skyldige" om man må sige. Jeg ville helt klart vælge at fortælle ham det inden brylluppet. Med ærlighed kommer man længst, og sandheden har en evne til altid at komme frem i lyset.... Hvis han er forberedt bliver oplevelsen mindre ubehagelig for ham, for I kan jo ikke lade være med at tale om "den dag", vel?! I må tage tyren ved hornene og så tage en snak med ham, gerne sammen....så I også viser at I står sammen om det hele og han, hvis han bliver vred/sur/osv., bliver det mod jer begge. Hvis samtalen kun går mellem vennen og din kæreste, føler jeg han har nemmere ved at bære nag overfor dig.... mvh Nanna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2006 · Report post Hvor længe siden er det at det skete, siden i først er blevet gode venner for nylig?? Hvis han kan tilgive kammeraten (din kæreste), så er han sku for vattet hvis ikke også han kan tilgive dig på samme niveau. I er jo lige "skyldige" om man må sige. Jeg ville helt klart vælge at fortælle ham det inden brylluppet. Med ærlighed kommer man længst, og sandheden har en evne til altid at komme frem i lyset.... Hvis han er forberedt bliver oplevelsen mindre ubehagelig for ham, for I kan jo ikke lade være med at tale om "den dag", vel?! I må tage tyren ved hornene og så tage en snak med ham, gerne sammen....så I også viser at I står sammen om det hele og han, hvis han bliver vred/sur/osv., bliver det mod jer begge. Hvis samtalen kun går mellem vennen og din kæreste, føler jeg han har nemmere ved at bære nag overfor dig.... mvh Nanna Kunne ikke have sagt det bedre selv 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites