Rikke F

Kristian & Katharina

55 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser de bare dejlige ud!!! Hun stråler jo som en sol! Det kan godt være, at vejret var gråt, men hun må da have lyst det meste af Jylland op... Og Kristian ser brandgodt ud :)

TILLYKKE!!!

Og dejligt at du har lagt billederne ind, Rikke. Har været forbi flere gange i håb om at der var kommet et par billeder :)

Lavede han så en Frederik, da hun kom ind i kirken eller hvad? :balloons:

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lavede han så en Frederik, da hun kom ind i kirken eller hvad? :balloons:

- Louise

Jeg må desværre skuffende sige JEG VED DET IKKE! Ku' ik' se det for vi sad jo helt nede bagerst... til gengæld kan jeg fortælle dig, at Kat måtte tøre øjenkrogen, da de satte ring på hinandens fingre og igen, da de havde sat sig ned sammen som mand og kone - der måtte jeg så lige sluge en klump! :whistle:

De var så søde og strålede helt afsindigt begge to... Billederne er slet ik' go'e nok til at gengive det. :loveshower:

Jeg har lidt flere billeder, hvis I vil se?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh, sider her og få næsten helt tårer i øjnene! Hvor er det dog bare en smuk brud!! Og sikke et par!

Glæden stråler ud af dem. Hvor er det dejligt at se, Er helt rørt.

Glæder os så meget til at høre ALT om dagen.

- Knus Lisette :balloons::):)

0

Del dette indlæg

Hvor er de søde sammen....en helt utrolig kærlighed der lyser op imellem dem..smukt.

Og ja, han ser da flot ud ham Kristian! :) Ham kan hun godt være stolt over....og omvendt...Hvor ser hun ovenud lykkelig ud...

Mvh Nanna :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kats rejse fra uskyldig yndig mø, til beskidt tøs.

Kat, som på dette tidspunkt stadig er en ung og uskyldig mø, føres ind af sin far. Han har forinden advaret hende om livet som gift, men hun tager chancen alligevel.

post-12018-1164541560.jpg

Kat og sin nye MAND! Man kan allerede her se hun er klar på at smide det uskyldige mø-liv overbords.

post-12018-1164541641.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer