Guest MetteTejlmann

Mette og Michael's bryllup!

1,184 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Postet billede

jeg kan f.eks. rigtig godt lide denne her!!! - Så kom bare med dem!

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Nr 1 og 4 kan jeg godt lide!!!!!!!!!!!!!!! Nr 1 er virkelig anderledes, men ret fed.....!!!!!!!!HVAAAA Mette!??! Er den ikke lige noget?!?! Den er da total fræk, flot og spændende!!!!!!!

:boohoo::thumbsupsmileyanim::thanks: :carrot: :heart::biggrin:

Knus herfra, Nanna

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Hej søde Mette,

måske kan man lave en variant af din kjole, hvor man syr tyl i slidsen - så har man effekten, bare mindre "sexet".. Flote kjoler ellers!! Eller så skal du bevæge dig mere tilbage til dine originale planer!! Vedhæfter lidt en Cymbeline, på en rigtig brud!

Anna

post-13167-1175837638.jpg

0

Del dette indlæg

Hej søde Mette,

har du set denne skønne Herve Mirage??

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=34810

eller denne

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=34027

EDIT: DEN HAR DU SET - sorry!

ANNA

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Du,

Hjemvendt fra ferie og din tråd er blevet totalt billedspammet - både af dig selv og andre...

Jeg er stadig ret vild med den med slidsen, da den er så meget dig... Der er da også andre flotte imellem! Men et enkelt spørgsmål Mette, har du prøvet nogle af alle de kjoler? Godt nok kan du bære det meste, men nogle gange er den kjole, man troede var drømmekjolen, bare ikke den, der sidder bedst. Måske skulle du tage på prøvetur et par steder og se, om ikke det indsnævrer udvalget lidt for dig...

John kommer i øvrigt nok først henmod midten/slutningen af april. Skal naturligvis nok vende tilbage...

0

Del dette indlæg

Hej Du,

Hjemvendt fra ferie og din tråd er blevet totalt billedspammet - både af dig selv og andre...

Jeg er stadig ret vild med den med slidsen, da den er så meget dig... Der er da også andre flotte imellem! Men et enkelt spørgsmål Mette, har du prøvet nogle af alle de kjoler? Godt nok kan du bære det meste, men nogle gange er den kjole, man troede var drømmekjolen, bare ikke den, der sidder bedst. Måske skulle du tage på prøvetur et par steder og se, om ikke det indsnævrer udvalget lidt for dig...

John kommer i øvrigt nok først henmod midten/slutningen af april. Skal naturligvis nok vende tilbage...

Hej Louise...

HVor er jeg glad for at se dig tilbage i min tråd... Jeg har været inde og prøve loidt kjoler i Nicolai.. bl.a. den her - og den er en drøm...

post-23814-1176130029.jpg

Men jeg har ikke rigtig peøvet andre... Faktisk skal jeg i Bride fashion lørdag formiddag INDEN vi skal til Gitte og have negle hygge! og der har jeg tænkt mig at prøve lidt af hvert!

En A-line kjole

post-23814-1176130241.jpg

og lidt havfrue

post-23814-1176130427.jpg

og så det store skrud...

post-23814-1176130456.jpg

jeg prøvede jo en a'la lena2007 kjole SUPER BLONDE op og ned alle vegne... men det duer ikke tilmig - jeg bliver alt for dydig - og blonderne for "tunge" hvis man kan sige det!

Faktisk har min far lige været på besøg og han synes den her er den mest fantastiske kjole ever!!! - og vil ikke følge mig op ad gulvet hvis det ikke bliver den... post-23814-1176130527.gif HELT SIKKERT DADDY... som om han skulle bestemme det! :super::):bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif denn er da meget sød, meeeeeen jeg er ikke helt sikker på at det lige er mig!

- Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Mettte

Det er godt du prøver lidt forskelligt! Flot kjole din far er vild med - men vil du helst have hvid ??

Syntes du skal prøve nogle af Cymbelines, (hvis de da har nogen) det virker til at falde i din smag!!

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh Mette; se her! http://asianideas.com/paper.html

Anna

Sikken en fed side... den er gemt i favoritter... De der take out boxes...de er for cool og liiiige det jeg er på udkig efter! - FEDT ANNA!

- Mette

Så lidt :super: Hvornår skal du se kjoler/prøve kjoler?

0

Del dette indlæg

Halløj du - jeg købte jo min lækre kjole-sag i Bridefashion... de sagde godt nok, at "ingen kan bære den så smukt som dig, så vi bestiller ikke flere hjem" men lur mig, om ikke de har gjort det alligevel :toot:

Ellers har de andre varianter fx. Pronovias, Saint Patrick Ladera - også lækker og måske dig :cheerleader3: (du kan finde den på Pronovias hjemmeside under 2007 Make Your Choice - Dreams kollektionen.... billede nr. 2 på side 1)

Ellers er den her :toot:

post-20924-1176292397.jpgpost-20924-1176292402.jpgpost-20924-1176292408.jpg

Pronovias har i øvrigt lige lagt preview ind på deres side... savle savle (og der står at man allerede kan købe preview kollektionen i bla. Bridefashion)

Se evt. et godt udvalg af pronovias kjoler hos Askepot

Og så er der jo den lækre lækre designer (eller i hvert falds hans designs :toot: ) Benjamin Roberts hjemmeside

Jeg lægger lige lidt brusende inspiration ind på din tråd- alt fra Pronovias (billederne er hentet hos Askepot). De kommer i tre ad gangen - samme kjole i tre forskellige vinkler :toot:

post-20924-1176292440.jpgpost-20924-1176292446.jpgpost-20924-1176292451.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja...

Den nederste er da ren ABBA.... Iiiiiih hvor jeg glæder mig til at komme i BF på lørdag!

- Mette

:toot: Waterloo.... Money money money......... Mama Mia.... :toot:

Kan godt forstå du glæder dig - de har et kæmpe udvalg og er super dygtige til at spore sig ind på hvad man vil have.... også selv om man egentlig ikke rigtig ved hvad man går efter... og så er de gode til også at smide en i kjoler man ABSOLUT ikke vil have - blot for at de ikke kommer til at spøge efterfølgende... og jeg prøvede mange forskellige modeller, faconer, stilarter mv. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet et par stykker på BF hjemmesiden som jeg skal prøve... så må vi se om de har nogle gode idéer til en pige som mig!!!

- Mette

post-23814-1176397059.jpg

post-23814-1176397081.jpg

post-23814-1176397101.jpg

Jeg ved godt at en af dem er panayotis, men det er mere stilen... og den 3. er en gudnitz.... men igen er det stilen!

Den første har de og den glæder jeg mig til at prøve på...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER FLOT KJOLE METTE!!!!!!!!!

:boohoo::boohoo::denmarkflag::):toot::heart::hug:

Synes den har en skøn skøn farve, meget romantisk, sød og dog med en snert af lidt kækhed....lyder det bekendt...

;) :heart:

Vil meget gerne se den på.... :pokey: Iiihhh..altså...har lige scrollet ned for at se den igen...den er pi... flot for pokker da quinde!! Du får da en lækker figur i den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knus herfra, Nanna

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer