Guest MetteTejlmann

Mette og Michael's bryllup!

1,184 indlæg i dette emne

Helt ærligt!

Jeg føler mig SÅ meget snydt Mette!

Der er sket så meget herinde, og så kunne vi ikke engang sludre om det i lørdags! (VIIIIIIIIIIIIILMAAAAA!!.. din bandit!)

Overdrevet lækkert tøj! I kommer til at være NÆSTEN ligeså lækre som os (altså den 4. august.. :denmarkflag:)!

Og I har måske køb hus?????????????????

Vi bliver vist nok LIGE nødt til at sludre i dag!... uh altså METTE!... :angry1: :ilovebryllupsklar:

:pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt ærligt!

Jeg føler mig SÅ meget snydt Mette!

Der er sket så meget herinde, og så kunne vi ikke engang sludre om det i lørdags! (VIIIIIIIIIIIIILMAAAAA!!.. din bandit!)

Overdrevet lækkert tøj! I kommer til at være NÆSTEN ligeså lækre som os (altså den 4. august.. :denmarkflag:)!

Og I har måske køb hus?????????????????

Vi bliver vist nok LIGE nødt til at sludre i dag!... uh altså METTE!... :angry1: :ilovebryllupsklar:

:pokey:

er du på msn ellers kan du bare ringe... du ved hvor min adresse bor! SORRY... Vilma er satdig vildt træt... men sover også underligt... lige i nat har hun sovet ca. 12 timer men natten før det (mellem lørdag og søndag) var vi oppe hver time og INGENTING bare nusse!!! Feberen er dog væk... meeeeen hun er stadig ikke helt sig selv!

- Mette

0

Del dette indlæg

Øjs hvor er det bare spændende med huset..... Krydser alt hvad krydses kan for at I får det!!!

Kan godt huske da vi var faldet for vores..... Man kan bare næsten ikke vente til sælger har skrevet under!!!!!

Venter spændt på at hører mere :ilovebryllupsklar::denmarkflag::pokey::pokey:

0

Del dette indlæg

Bliver spændende at høre, om I får huset. Krydser i hvert fald fingre for, at I får det! Det ser vildt hyggeligt ud med den forhave. dejligt for børnene, at de bare kan gå ud i haven og lege!

Sikke noget lækkert tøj I har bestilt. Mette, din brune kjole er :ilovebryllupsklar: flot. Hvornår får I så tøjet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der sendt tilbud afsted til sælger... nu venter vi bare i spænding på at høre om det er accepteret!

Det er dette hus vi er styret direkte hen imod - var på fremvisning i huset igår kl. 13.30 og kl. 16.00 sendte vi tilbuddet afsted! Ejendomsmægleren ringede og sagde at han havde svært ved at se hvordan sælger skulle kunne sige nej til vores tilbud om xxx kroner og med overtagelse pr. 1/8-07...

post-23814-1178519695.gif VENTE... VENTE... VENTE... VENTE... VENTE... post-23814-1178519734.gif

NERVØSE SMIL FRA METTE

post-23814-1178519826.jpg

Måske bliver dette hus vores helt eget sted!

109 kvm hus og 871 kvm have

Super lækkert hus, håber I får det :ilovebryllupsklar:

Så kommer den måske ligefrem til at stå på havebryllup??? :pokey:

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Bliver spændende at høre, om I får huset. Krydser i hvert fald fingre for, at I får det! Det ser vildt hyggeligt ud med den forhave. dejligt for børnene, at de bare kan gå ud i haven og lege!

Sikke noget lækkert tøj I har bestilt. Mette, din brune kjole er :ilovebryllupsklar: flot. Hvornår får I så tøjet?

Vi får forhåbentlig tøjet om en 7-8 ugers tid... Det bliver spændende! Skal nok lægge billeder ind så snart det er kommet!

- Mette

0

Del dette indlæg

Så er der sendt tilbud afsted til sælger... nu venter vi bare i spænding på at høre om det er accepteret!

Det er dette hus vi er styret direkte hen imod - var på fremvisning i huset igår kl. 13.30 og kl. 16.00 sendte vi tilbuddet afsted! Ejendomsmægleren ringede og sagde at han havde svært ved at se hvordan sælger skulle kunne sige nej til vores tilbud om xxx kroner og med overtagelse pr. 1/8-07...

post-23814-1178519695.gif VENTE... VENTE... VENTE... VENTE... VENTE... post-23814-1178519734.gif

NERVØSE SMIL FRA METTE

post-23814-1178519826.jpg

Måske bliver dette hus vores helt eget sted!

109 kvm hus og 871 kvm have

Super lækkert hus, håber I får det :ilovebryllupsklar:

Så kommer den måske ligefrem til at stå på havebryllup??? :pokey:

:denmarkflag:

Det bliver under INGEN omstændigheder til havebryllup - gider det simpelthen ikke.... tænk at stå med alt det oprydningsarbejde dagen efter - ellers tak! Messen hvor vi skal holde brylluppet er jo vildt billigt, så det kan faktisk ikke engang svare sig!

Men hatten af for dem der gider det/ gør det... jeg ville ihvertifald betale mig fra det der skulle foregå dagen efter!

- Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mette! Jeg er vild med tøjet i har bestilt...hmmm..det ligner ret meget Flemmings i lørdags, bare en anden farve på kravat og vest...men død flot!

Den der mocca kjole der, den er da død lækker....hmmm, mon svigermor vil sy sådan en til mig. :pokey: ..jeg ved hun kan... :ilovebryllupsklar:

Glæder mig SÅ meget til på Lørdag. :denmarkflag::super: ...gør manden også... ;)

Knus herfra, Nanna :pokey:

0

Del dette indlæg

Så har sælger skrevet under på vores bud og med den hurtige overtagelsesdato... nu er det med forbehold for advokat og bank... hvis de finder noget der ser helt håbløst ud... så springer vi jo nok fra, men ellers kører vi med fuld damp på toget fremad!!! UHA - I morgen efter 12.00 ved vi om huset er vores eller hvad... det bliver SÅ spændende og vi har i den grad brug for GODE VIBES!!!! Kom så piger.... en gang til!

- Mette

post-23814-1178704758.jpg post-23814-1178704780.jpg

0

Del dette indlæg

Så har sælger skrevet under på vores bud og med den hurtige overtagelsesdato... nu er det med forbehold for advokat og bank... hvis de finder noget der ser helt håbløst ud... så springer vi jo nok fra, men ellers kører vi med fuld damp på toget fremad!!! UHA - I morgen efter 12.00 ved vi om huset er vores eller hvad... det bliver SÅ spændende og vi har i den grad brug for GODE VIBES!!!! Kom så piger.... en gang til!

- Mette

Uh Mette, jeg krydser!! hvor er bare spændende.. hvor ville det være lækkert for jer!!! Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Mette

:cheerleader3::loveboard::loveboard::loveboard:

Krydser alt hvad krydses kan...... Håber bare så megt for jer at det går i orden..... Venter spændt på at hører nyt i morgen!!

:loveboard:()():bearhug::(:bearhug::hug:

0

Del dette indlæg

venter lige med at skrive om kjolerne til du er færdig med dine indlæg... :loveboard: men vil så inderligt håbe i bliver husejerer...det er bare så skønt... Så kunne i komme på plads inden brylluppet... :loveboard: ...eller er der meget i vil lave om ???

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså søde Mette... Du kunne jo tage en sort sæk over hovedet, og stadig ligne en million :loveboard: De Lilly kjoler - især den første og nr. 4 men det er nok corsagen... - er altså rigtig fine... Men alt sidder jo fantastisk på dig :cheerleader3: (siger hun med en snert af misundelse i stemmer....... :loveboard:)

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

venter lige med at skrive om kjolerne til du er færdig med dine indlæg... :loveboard: men vil så inderligt håbe i bliver husejerer...det er bare så skønt... Så kunne i komme på plads inden brylluppet... :loveboard: ...eller er der meget i vil lave om ???

:cheerleader3: fra Belinda

Der er da lidt... bl.andet et nyt køkken og en væg samt et tag der skal renses...men det er vist også det! Alt det andet tager vi helt cool!!! Nu nærmer tiden sig også for dommens dag... i morgen ved middagstid har vi klar besked om huset er vores eller ej

- Mette

0

Del dette indlæg

Jeg er selv klart mest til nummer 4 men som Louise skriver - så er det corsagen der er GUDESKØN....

Det er derudover den bedste service jeg har fået i en brudekjoleforretning - ever... :cheerleader3:Længe leve Anne-Katrine hvor var hun sød og hjælpsom! :loveboard: Tænk sig at jeg har brugt tid andre steder end der... Havde ved Gud ALDRIG tænkt tanken at der kunne være kjoler for mig i Lilly :loveboard: - men jeg blev da noget overrasket her! Det er jo slet ikke det der isblå/hvide silke-satin med marengs ærmer og kradse blonder... de føles helt fine de kjoler! :carrot:

Skal i Nicolai på lørdag og prøve min total favorit kjole... men nu må vi se... om ikke andet kan det ende med at blive en priskrig på de to kjoler! :loveboard: :bask: :loveboard:

smil fra Mette

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har jo gemt det bedste til sidst :cheerleader3: Jeg stemmer for nummer 5. Den er bare SÅ smuk! Nummer 1 er også bare flot til dig.

Hvor jeg dog håber for jer I får det hus. Men mon ikke I også gør det? Det skulle da være mærkeligt andet. Jeg krydser alt hvad jeg krydse kan og sender good vibes i massevis til jer :loveboard:

0

Del dette indlæg

Du har jo gemt det bedste til sidst :cheerleader3: Jeg stemmer for nummer 5. Den er bare SÅ smuk! Nummer 1 er også bare flot til dig.

Hvor jeg dog håber for jer I får det hus. Men mon ikke I også gør det? Det skulle da være mærkeligt andet. Jeg krydser alt hvad jeg krydse kan og sender good vibes i massevis til jer :loveboard:

Nej jeg har ombestemt mig! Nummer 1! Nummer 1!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer