Guest MetteTejlmann

Mette og Michael's bryllup!

1,184 indlæg i dette emne

Krydser så meget fingre for at I får positivt svar i dag....... Hvor ville det være dejligt for Jer at få huset..... Venter spændt!!!!! :cheerleader3::loveboard:

HVOR ER DE KJOLER BARE SMUKKE TIL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er helt klart til nr. 4 eller 5!!

Kom til samme konklusion hos Lilly som du er kommet til... Jeg fik også bare :bearhug: betjening og de har nogle rigtig fine kjoler.... Fandt jo også min der inde!!

:loveboard::loveboard::loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stemmer på 1 og 4...

er helt vild med den tyl nederdel, måske jeg skulle ind og prøve den ;)

Også har du sådan en dejlig energi og glæde, der bare stråler igennem!!!

Da en jeg kender fik at vide at jeg have købt min kjole i Lilly, sagde hun "nej det har du da ikke". jeg kan heller ikke forstå hvorfor folk reagerer sådan.

Godt du havde en dejlig dag

0

Del dette indlæg

Jeg er helt vild med nr. 1 dog med et ekstra skørt under, så tyllet rigtig kan komme til sin ret, ælsker tyl :loveboard:

Har selv leget med tanken om at prøve den underdel, den er bare så flot, men en kjole må være nok til mig :loveboard:

Men nr. 4 er også med helt deroppe, havfruesnittet er virkelig flot til dig, er slet ikke misundelig :loveboard:

Har I hørt noget om huset endnu???

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er du smuk Mette!!!

Jeg syntes personligt at nr. 5 har det flotteste skørt, det giver en helt fantastisk figur.. nr. 4 er corsagen flot, men skørtet mindre flot.. ellers nr. 1 som virkelig også er skøN!!

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var hos Louise og skrædderen i weekenden og endte op med at købe for 6000 kroner tøj... inkl. Michaels brudgoms outfit der kommer til at se sådan her ud!

post-23814-1178520792.jpg

Han bliver edder lækker... mums!

Så købte vi kluns til Louise og Michaels bryllup i august.. det bliver mig i mocca nuancer lys og mørk

Lys i hele kjolen og mørk i det brede bælte! med brune læder sandaler med høje hæle

post-23814-1178520904.jpg

Og Michael i Chokoladefarvet nålestribet jakkesæt med lys skjorte og brunt slips! han bestilte det "slimline" så det komemr til at se rigtig armaniagtig ud!

Hvad siger I???

- Mette

Ej hvor spændende, det ser ud til at være et rigtig hyggeligt hus! Krydser fingre for jer, og håber i får det!!!

Wow, det er også en flot kjole du skal have, tror den bliver rigtig flot i de farver. hvor har du fundet den kjole henne??? Den er røget lige lukt i min inspirationsmappe, hvis jeg engang skal til en fest :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

WOW MANNER!! sikke en babe!

Hvor er det flotte kjoler! Jeg er helt vild med nummer 4 til dig! Den er sindssyg flot! Og du ligner intet mindre en MILLION!!!

IIIIIHHH hvor jeg glæder mig til at høre om I er husejere ved 13-tiden?!..

og tillykke med.....

1 år tilbage til den store dag!

:loveboard: :yeah: :loveboard: :loveboard: :cheerleader3::bearhug: :bearhug: :(:loveboard:()():hug:

0

Del dette indlæg

Jeg er selv klart mest til nummer 4 men som Louise skriver - så er det corsagen der er GUDESKØN....

Det er derudover den bedste service jeg har fået i en brudekjoleforretning - ever... :cheerleader3:Længe leve Anne-Katrine hvor var hun sød og hjælpsom! :loveboard: Tænk sig at jeg har brugt tid andre steder end der... Havde ved Gud ALDRIG tænkt tanken at der kunne være kjoler for mig i Lilly :loveboard: - men jeg blev da noget overrasket her! Det er jo slet ikke det der isblå/hvide silke-satin med marengs ærmer og kradse blonder... de føles helt fine de kjoler! :carrot:

Skal i Nicolai på lørdag og prøve min total favorit kjole... men nu må vi se... om ikke andet kan det ende med at blive en priskrig på de to kjoler! :loveboard: :bask: :loveboard:

smil fra Mette

Ja lilly har altså fået nogle fine kjoler de seneste år.

Personligt kan jeg bedst lide nr. 4, den er så flot og enkel, og superflot på dig! ellers kan jeg også rigtig godt lide nummer 5. Umiddelbart er jeg ikke så vild med de læg i nederdel 1, men ellers er den også flot.

Men kan nu stadig bedre lide nicolajkjolen, den er altså SÅ flot, er helt vild med den måde nederdelen er draperet på med tyllet, især på rumpen og så som slæb også! Bliver spændende når du skal prøve den igen.

Men hov, hvad blev der af at sy kjolen selv (eller din mor)??? Den har jeg vist misset i mit fravær!!!

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

post-23814-1178799102.gifJUBIIIIIII.... Vi kan hermed betragtes som husejere... Huset er officielt vores og er nu taget af hjemmesiden det vil sige..... SOLGT!!!!!! post-23814-1178799102.gif

post-23814-1178799261.jpg

KÆMPE tillykke med titlen som husejere... Det er da helt fantastisk fantastisk!!!

Hils gemalen mange gange - og hav en helt fantastisk eftermiddag/aften med den nye titel :bearhug:

Og i øvrigt tillykke - er der ikke noget med at der er et år til den store dag i dag? Eller er det mig der er hetl forkert på den?

:cheerleader3::loveboard: :loveboard: :loveboard: :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-23814-1178799102.gifJUBIIIIIII.... Vi kan hermed betragtes som husejere... Huset er officielt vores og er nu taget af hjemmesiden det vil sige..... SOLGT!!!!!! post-23814-1178799102.gif

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE....... :loveboard::cheerleader3:

Tak tak tak tak tak tak tak.......!

:bearhug::bearhug:()():(:hug::hug:

KÆMPE MASSER AF TILLYKKER HER FRA!!!!! Hvor er det bare dejligt for Jer!! Hvornår skal I overtage??

Vi skal overtage den 1/8- 07..så det er snart - nu mangler vi bare at komme af med vores andelslejlighed til samme dato, så er alting perfekt...

Hvor lyder det bare ovenud vidunderligt METTE!! Hils den kommende gemal mange gange og sig tillykke! JUBII

post-23814-1178799261.jpg

KÆMPE tillykke med titlen som husejere... Det er da helt fantastisk fantastisk!!!

Hils gemalen mange gange - og hav en helt fantastisk eftermiddag/aften med den nye titel -HAHA-

Og i øvrigt tillykke - er der ikke noget med at der er et år til den store dag i dag? Eller er det mig der er hetl forkert på den?

:loveboard: :loveboard: :loveboard:

Jo idag er der NØJAGTIG 365 dage til vores STORE dag... så er det nu den officielle bridezilla vil udfolde sig!..... HERE I COME!!!

Og tusind tak Louise... også for dine kjole kommentarer.. det luner altid at have dig i nærheden!

- Mette

Tillykke Tillykke Tillykke :hug:

Vi glæder os til en zilla-rundvisning -HAHA-

- Og det skal I få.. efter den 1/8... så laver vi Tour de Hvidovre med sommer grill og det hele... Glæder mig allerede!

- Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stemmer på 1 og 4...

er helt vild med den tyl nederdel, måske jeg skulle ind og prøve den ;)

Også har du sådan en dejlig energi og glæde, der bare stråler igennem!!!

Da en jeg kender fik at vide at jeg have købt min kjole i Lilly, sagde hun "nej det har du da ikke". jeg kan heller ikke forstå hvorfor folk reagerer sådan.

Godt du havde en dejlig dag

Tillykke tillykke med den nye titel - husejere!!

Jeg er også mest til nummer 4 selv, synes den er en drøm...post-23814-1178805939.gif følte mig som en lækker blanding af gudinde og business woman i den kjole... tror jeg skal gå meget mere efter "havfruen"... og tak for titel gratulationerne...

- Mette

0

Del dette indlæg

Er som nye husejere lige blevet inviteret til champagne post-23814-1178806198.gif og krebse halløj hos svigermekanikken... de er vildt glade for at vi kommer nærmere - med os og pigerne... nok mest pigerne...hm hm hm hm :)

Iiiih jeg kan slet ikke fatte det - tænk at i fredags havde vi INGEN intentioner om at købe hus, men var så småt begyndt at se os om efter noget størrer og med EGEN have... Og pludselig en uge efter, kan vi kalde os selv for husejere... det er for vildt! Faktisk er det utroligt som livet hele tiden er foranderligt og hvor hurtigt tingene kan ændre sig! FANTSTISK... intet mindre en FANTASTISK!!!

Nøøøøøj hvor er jeg glad! post-23814-1178806883.gifpost-23814-1178806906.gifpost-23814-1178807096.gif

post-23814-1178807076.jpg

0

Del dette indlæg

Undskyld, men jeg kan altså allerbedst lide nr. 2! :)

- Den er rigtig raffi!! Den har stil - den gør din talje smuk.

Det var bare et lille pip fra mig.

post-22726-1178788782.gif

post-22726-1178788717.gif

post-22726-1178788829.gif

post-22726-1178789156.gif

post-22726-1178789286.gifSå smutter jeg lige igen...

Hej Coach... Tusind tak for at du kiggede forbi min bette tråd... :) Det er længe siden... men hvad er det man siger... bedre sent end aldrig... og du er jo mere end velkommen her hos mig!

Jeg havde en fantastisk dag i Lilly og prøvede nogle kjoler jeg slet ikke troede jeg kunne falde for eller føle mig hjemme i, men der lærte jeg igen noget... Det ender ALTID med en Lilly model.... måske!

Alle de kjoler jeg prøvede befandt jeg mig rigtig godt i, og det gjorde det jo heller ikke værrer at Anne Katrine var der som en engel til at hjælpe mig ud og ind i kjolerne... hun hev det ene rigtige frem efter det andet - nu bliver det bare det om jeg kan beslutte mig!

- Mette

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det fedt Mette!!!!!! :carrot: :thumbsupsmileyanim::)

Stort tillykke herfra os i Høng.. :heart: .selvom vi jo ikke er vilde med at huskøbet foregår i Hvidovre.. :griner:- ..men det er jo klart...I ku ikke have fundet et der lå bedre for jeres vedkommende!! :shooter:

Ihh..synes det er så fedt for jer og vi er slet ikke misundelige...slet ikke overhovedet... :thumbsupsmileyanim: DAMN hvor er jeg misundelig!!! :bask: Glæder mig til vi engang får vores eget, selvom vi jo bor godt i det her lille rækkehus....med have osv...men vi mangler altså et værelse til...såå....et hus af vores eget i fremtiden må der til...

Nå, men vi skal vel fejre det på Lørdag?? Jeg stemmer for pandekager ala´ Michael og Flemming!! :loveboard::angry: Og jeg er sikker på at vi også godt kan lokke ungerne med på ideen....hihi..Flemming sidder og læser med på sidelinjen...han fik lige et vink md en vognstang....

Glæder mig SÅ meget til på Lørdag...Flemming er nu noget spændt..men førstehåndsindtrykket har tværtimod ikke skræmt ham. :) ..endnu... :pokey:

Har forresten siddet og kigget på de kjoler du har prøvet...og ja, tyl er så flot og faktisk har jeg svært ved at forestille mig en kjole til dig uden det....men kjole 1 er for kedelig til dig....ja ja, nu kommer den ærlige mening jo...

Jeg kan bedst lide kjole nr. 4. Synes den er SÅ flot bagfra og sidder helt vildt godt på dig.den er død romantisk...MEN, den er lidt kedelig foran (trods at den sidder genialt med den corsage..)...men den mangler sku lidt spræl...men det er en rigtig flot kjole og du ser pisse godt ud i den....

I mit hoved er det den fra Nikolai der spøger....den skal bare SÅ meget prøves på Lørdag.... :)

Knus herfra,Nanna -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer