Guest MetteTejlmann

Mette og Michael's bryllup!

1,184 indlæg i dette emne

Annonce ♥

AAAAAARRRJJJJJHHHH - altså... jeg er blevet overbudt på ebay.... mine sko er blevet nappet lige for næsen af mig... ØV!!!

post-23814-1180077432.jpg

Nååå op på hesten igen - Mette!!! der var gudseklov et par mere... (hvorfor havde hende den anden egentlig ikke budt på dem???) Så nu tager jeg lige et par dage mere!!!

- Mette

Er der ikke sådan en Buy now ting?

Det har der da været med de sko jeg har købt - spøjst

Jeg købte dem også bare via buy now :heart: Ja tøser, jeg er også kommet med på vognen, jeg indrømmer det!!!! mine er bare guld - og jeg håber det er dem, William henter på posthuset i dag :thumbsupsmileyanim::denmarkflag::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette

Alt for længe siden, at jeg har været forbi (har desværre haft alt for travlt med mit eget "navlepilleri" (Bryllup, fødselsdag, sygdom, osv osv...) Er ked af, at jeg ikke kunne være med på Messen i søndags, især fordi vi ikke engamg kom i mødregruppe. Måtte pænt blive hjemme, da Noah kastede op hele natten igennem, og først i dag har være i dagpleje... ÆV ÆV ÆV........

Nå, men det jeg egentlig ville sige var, at jeg da er glad for, at du er så handlekraftig, at bytte din kjole, når du ikk liiiige synes det var den alligeve. Mega :lol: for det!

Kan se, at jeres tema ligner vores en del, så måske kan denne buket (min egen :loveboard: ) inspirere dig, måske ikk, men here we go:

post-20319-1180116907.jpg

Glæder mig til at kunne følge dig lidt mere, når nu tiden er ved at være til det...

:loveboard: Mia

- håber forresten du får dine sko :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Du er verdens bedste Nanna....

Tak for dine søde ord... Ja vi skal snart grille... I inviterer bare.... Glæder mig vildt til at skulle heeeeelt til Høng... Nej Nanna... det er så hyggeligt at være sammen med jer så vi glæder od til at sætte fødderne i jeres hjem!

Der er jo ansøgnings frist idag på det andet job.... Håber jeg bliver kaldt til samtale...

Jeg har KUN fortalt på BK at jeg har byttet den... men der kommer IKKE billeder af den... INGEN må se den før kirken... Uuuuuha hvor må I allesammen bare komme op i Håndboldhallen og se os blive gift hva'????

Hej søde....det var da så lidt...og ja, grille det skal vi sku!!! :thumbsupsmileyanim: Og vi inviterer til film aften og billede kigning (selvom du vel snart har set dem alle sammen her på bk... :loveboard: )

Jeg skal bare lige have klaret eksamen her d. 6 Maj...er færdig d. 7 Maj om morgenen...24 timers prøve. MEN SÅ ringer jeg også til dig og aftaler en dag....og SÅ skal der hygges i høng by!!! :carrot: :loveboard::loveboard::loveboard: og så forresten, så er der liiiige en her i høng som har ferie fra d. 22 juni - 1 sept., hmmmmmm....hvem mon det er?! :loveboard:

AAARRRRRRRRGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg glæder mig for vildt!!!!!!!!!!

:lol::loveboard: :carrot:

Åh, jeg er helt vild med den der buket foroven...den er sku smuk...dejlige farver og skøn facon og blomstersammensætning... :loveboard: Kun en ting jeg ville gøre anderledes, hvis jeg sku have en alá den..det ville være at undvære de grønne blade rundt om buketten..det er jeg ikke helt hug på i nogen buketter...synes den bliver mere blød uden..men det er jo min smag...men skøn er buketten dog...

Og mon ikke du snart sku tage og flytte det bryllup der ind til KB - Hallen?!?!? :loveboard::loveboard: i værste scenario, så kan PARKEN måske bookes?! :loveboard:

Hmmm..jeg tror vist jeg er lidt småtræt nu...hehe..det kan man ellers ikke mærke, vel?! :loveboard:

Knus herfra, Nanna

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo helt vild fede sko og også VILDT fedt hår gejl :thumbsupsmileyanim:

Jeg kigger nok lige lidt grundigere i din tråd en af dagen, men først efter torsdag. Skal aflevere en opgave der som jeg ikke heeeeeelt er gået igang med endnu...klokken 11 skal jeg igang :ilovebryllupsklar: Skal lige have skrevet det brev til min far;)

0

Del dette indlæg

Skoene er jo helt fantastiske - har selv fået dem hjem i guld (de er godt nok lidt tore idet... )

Og hår dimmeren er da super sød! Nu skal du passe på ikke at få investeret i for meget her i starten af forløbet... Jeg har efterhånden indkøbt mange ting, som jeg ikke får brug for - corsage (x2 - en er solgt videre), diadem mv. Moden og dine præferencer kan jo nå at ændre sig inden næste år...

På den anden side så er det bare nogle dejlige ting, du allerede har investeret i!

0

Del dette indlæg

Skoene er jo helt fantastiske - har selv fået dem hjem i guld (de er godt nok lidt tore idet... )

Og hår dimmeren er da super sød! Nu skal du passe på ikke at få investeret i for meget her i starten af forløbet... Jeg har efterhånden indkøbt mange ting, som jeg ikke får brug for - corsage (x2 - en er solgt videre), diadem mv. Moden og dine præferencer kan jo nå at ændre sig inden næste år...

På den anden side så er det bare nogle dejlige ting, du allerede har investeret i!

Louise er det også på ebay du har fundet dem i guld?

0

Del dette indlæg

Jeps! De kostede lidt over 200 kroner inkl. porto. Sælgeren hedder justclickshoes - og har denne model i sort, hvis, rød, guld og vist nok også i sølv. Hvis du kan bruge en stor str. 41, så skriv lige til mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps! De kostede lidt over 200 kroner inkl. porto. Sælgeren hedder justclickshoes - og har denne model i sort, hvis, rød, guld og vist nok også i sølv. Hvis du kan bruge en stor str. 41, så skriv lige til mig :ilovebryllupsklar:

Min str 37 38 fod ville nok svoppe lidt rundt, men TAK :thumbsupsmileyanim: Det er jo ikke spor dyrt...men det kan det blive med alle de farver:)

0

Del dette indlæg

Rigtig ritgtig fin hår-dut! Egentlig diadem er det vel ikke.. eller??

Den er i hvertfald RIGTIG sød/sej.. ja den er super duper!

Hvad så med det andet diadem? Er det til kopperbrylluppet? :ilovebryllupsklar:

:thumbsupsmileyanim:

jaa..... eller dig!!!

Nej det er ikke noget diadem... men jeg havde det altså lidt skidt med at kalde den en hårbøjle... når nu det var bryllup!

post-23814-1180451219.jpg

- Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jaa..... eller dig!!!

Nej det er ikke noget diadem... men jeg havde det altså lidt skidt med at kalde den en hårbøjle... når nu det var bryllup!

- Mette

Ih... nej tak søde, ellers tak. Jeg er ikke til diademer.. på mig altså ;)

Ej ja.. Hårbøjle!.. det er sgu ikke så fikst! :thumbsupsmileyanim:

post-18292-1180519639.jpeg

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

jaa..... eller dig!!!

- Mette

Ih... nej tak søde, ellers tak. Jeg er ikke til diademer.. på mig altså ;)

Ej ja.. Hårbøjle!.. det er sgu ikke så fikst! :shooter:

Nej vel.. selvom den du har fundet der sq da er meget sjov.... Der ville nok gå et sus gennem gæsterne hvis jeg troppede op med den på!!! he he he he

- Mette

0

Del dette indlæg

Så oprandt dagen hvor jeg modtog ikke mindre en 2 pakker med posten!...

et par super lækre sko og noget hårgejl!!! he he he he hvor super cool!!! - Der skal nok komme billeder men det bliver først i aften eller i morgen, da jeg er nødt til at overholde en legeaftale på min store datters vegne!!!

sååååå vi ses -Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen, det skal du da :rolleyes: Men jeg kan godt forstå hvis det skal være en overraskelse - men helt ærligt! der så lang tid til dit bryllup, og hvem ved hvor mange af os faste, der stadig er her til den tid?? Jeg vil sååå gerne se din kjole:)

(Presse, presse, presse)... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå du er bange for at miste "fortryllelsen" ved kjolen, du har jo også købt den i god tid :cheerleader3:

Men hvad så med modelbillede, eller et der ligner, så vi kan få en lille ide om hvordan kjolen ser ud ;)

Vi/jeg er jo nysgerrig, men vil jo ikke presse dig alt for meget, vi lader dig bare ikke være i fred til vi har set den :cheerleader3:

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer