Guest MetteTejlmann

Mette og Michael's bryllup!

1,184 indlæg i dette emne

SUPER FED KJOLE METTE - den er bare lexiklatten... var altså heller ikke såååå vild med laksen.... syntes der er mer spræl i dig.. eller også er det bare fordi jeg ikke selv er særlig meget til laks (andet end når jeg skal spise den ;) )

Glæder mig til at se dig i kjolen smukke VEN -HAHA-

Jeg HADER farven LAKS... jegv kan simpelthen ikke udstå den - men jeg ved ikke hvad jeg tænkte farven var... gylden (den skulle jo gå for at være guld... men det var den da langt fra!) eller måske hudfarvet... ihvertfald er den her übercool... og det er jeg glad for at I alle sammen siger!

- Mette (VEN)

Ja så ved jeg da heller ikke hvad du har tænkt på :bask: Super at du nåede at vågne op og få byttet kjolen ud uden meromkostninger :rolleyes:

Ja det var skide sødt af hende...men jeg tror hun kunne se panikken i mine øjne.... de var jo nærmeste våde efter 2 nætters søvnløshed og 3 dages tankevirksomhed... sådan lidt som dem her!

post-23814-1180956709.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:rolleyes:-HAHA-HVOR ER DEN FLOT DIN KJOLE METTE......... :):blush:

WAUW

Og sikke nogle hammer fede sko, har du fået fat i dem. Jamen du bliver da SÅ smuk quinde, uhh glæder mig til at se det endelige resultat.

Tak for din søde besked i min tråd!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

Solsikken

Jaaa min esko... de er SÅ cool... tror fakrisk jeg vil løbe ind og hente dem i skabet og hoppe i dem straks... de er så gode og passer bare rigtigt godt til kjolen!

- Velbekomme!

- Mette

0

Del dette indlæg

Ej Mette for pokker da også!!!!!!!!!!!! Den kjole er da skide flot!!!

Synes nu den er meget ala den anden, men bare lige nogle få ændringer som gøre den perfekt!!!!!!!

-HAHA-:rolleyes::):blush: :carrot: :):)

Det er utroligt hvad der er sket herinde...så længe synes jeg da ikke jeg har været væk... :)

Jeg er vild med hårdimmeren, den er da for cool :) ...og stadig vildt elegant http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif ...og skoene..ja, hvad kan man sige om dem..jeg er jo selv dybt forelsket i dem, der er vildt flotte! Går stadig og overvejer om jeg bare sku bestille dem til mig selv... :heart:

Desuden er jeg vild med de helt sorte callaér..ville uden tvivl vælge dem..ikke en blomst man ser ret tit, den er enkel og alligevel sindsyg spændende at se på (som om farven "spiller" imod lyset). Jeg kan dog bedst lide dem som en buket med bånd rundt om stilkene, evt. i sort/hvid. Synes den bliver for dominerende når den bæres på armen, tager i mine øjne for meget fokus fra bruden...

Hmm..sidder og tænker om de sorte tager for meget fokus...hvis nu buketten var med hvide callaer med sorte bånd og hvide perler omkring eller sådan noget lignende...hmm..ku være fedt med nogle billeder så man kunne danne sig et indtryk...

Læste også lige at I måske får huset før tid!!! Det er jo bare for fedt!!!! Åh hvor jeg håber det for jer...det ville være så lækkert at kunne gå og ordne det med væggen, male og flytte i ro og fred uden at stresse for meget. ;)

Forresten, prøvede at ringe i går...har en sender til babyalarmen (magen til din) med oplader, men har ikke brug for den..vil du have den? Ellers smider jeg den ud... Kan desværre ikke finde modtager delen..ellers den der ville være mest nyttig...men så kunne du have en sender i barnevognen og en i soveværelset uden at skulle flytte dem frem og tilbage... ;)

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha Mette, man kan ikke være væk fra din tråd en hel weekend, uden det går galt. Kan jo ikke følge med.

Hold fast en flot kjole!!!!!!!!!!!!!! Det er bare så skøn, og meget flottere en den oprindelige (og det er ikke noget jeg bare siger!) Du kommer bare til at se, så dejlig ud. Er vild med de sort sko og dit hår-halløjsa, det bliver bare så gennemført. Er så glad på dine vegne, at du fandt KJOLEN - og at det er DIN :rolleyes:

Mht brudebuket, så er jeg personligt slet ikke til kalaer, men vil give dig ret i, at den anden nok kommer til at fylde for meget i forhold til din kjole - man skulle jo gerne kunne se mønstret på kjolen også, og ikke kun buketten. Tror faktisk du kan få de sorte kalaer derude på Amager, hvor vi køber vores blomster til borddekorationerne - ellers kan de skaffe dem hjem. Det kunne være flot, men måske også en anelse for mørkt. Jeg ville nok selv vælge de hvide, hvis det var mig.

-HAHA- flotte øreringe - igen.. hatten af for din gennemførthed.

Tusind tak for hilsen i min tråd - og jo for søren vi skal da snart have noget pasta og æbletærte. Se hvis vi er lidt smarte skal det være inden d. 23/6, for derfter tager jeg jo på bryllupsrejse, og du skal jo til Bornholm. Så hvornår passer det dig?

0

Del dette indlæg

Ej Mette for pokker da også!!!!!!!!!!!! Den kjole er da skide flot!!!

Synes nu den er meget ala den anden, men bare lige nogle få ændringer som gøre den perfekt!!!!!!!

:bearhug::boohoo::heart::toot: :carrot: :bearhug:()()

Det er utroligt hvad der er sket herinde...så længe synes jeg da ikke jeg har været væk... :toot:

Jeg er vild med hårdimmeren, den er da for cool :cheerleader3: ...og stadig vildt elegant ()() ...og skoene..ja, hvad kan man sige om dem..jeg er jo selv dybt forelsket i dem, der er vildt flotte! Går stadig og overvejer om jeg bare sku bestille dem til mig selv... :cheerleader3:

Desuden er jeg vild med de helt sorte callaér..ville uden tvivl vælge dem..ikke en blomst man ser ret tit, den er enkel og alligevel sindsyg spændende at se på (som om farven "spiller" imod lyset). Jeg kan dog bedst lide dem som en buket med bånd rundt om stilkene, evt. i sort/hvid. Synes den bliver for dominerende når den bæres på armen, tager i mine øjne for meget fokus fra bruden...

Hmm..sidder og tænker om de sorte tager for meget fokus...hvis nu buketten var med hvide callaer med sorte bånd og hvide perler omkring eller sådan noget lignende...hmm..ku være fedt med nogle billeder så man kunne danne sig et indtryk...

Læste også lige at I måske får huset før tid!!! Det er jo bare for fedt!!!! Åh hvor jeg håber det for jer...det ville være så lækkert at kunne gå og ordne det med væggen, male og flytte i ro og fred uden at stresse for meget. ;)

Forresten, prøvede at ringe i går...har en sender til babyalarmen (magen til din) med oplader, men har ikke brug for den..vil du have den? Ellers smider jeg den ud... Kan desværre ikke finde modtager delen..ellers den der ville være mest nyttig...men så kunne du have en sender i barnevognen og en i soveværelset uden at skulle flytte dem frem og tilbage... ;)

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Sig mig lige en gang.... Hvad laver jeg helt omme på side 5???2aar.gif

Puha jeg har simpelthen haft SÅ travlt de sidste uger, at det bare ikke er blevet til meget BK...desværre! der er desværre heller blevet tid til bryllup i det hele taget!

Jeg er jo snart færdig med at være på barsel, så nu skal jeg til at starte hjernen og tænke "VIRKELIGHED!" -øv altså!

Nå men jeg har jo gang i lidt jobsøgning, og det er satdig det jeg har susende travlt med... ved noget mere efter den 22/6... hvor jeg skal til samtale!

der er meget at se til for tiden... med huset der skal sættes istand og en lejlighed der skal fraflyttes (GISP!! - hvor er der meget praktisk der skal ordnes!) Der er job der skal søges... og et barn der skal køres ind i dagpleje - samt en datter der gerne vil lege med alle sine gode vener hver dag!!! Så er der et hjem at holde og aftaler at organisere... samt en kvinde (læs: mig) at tage hensyn til så hun ikke dratter om at bar udmattelse og overophedning!pwew.gif

så hvis bogle ligger inde med nogle gode råd om hvordan man klarer alt det UDEN at blive rundtosset - så skriv løs... jeg er vildt modtagelig!

Mnage knus og tanker fra Mette - der nok skal til at prioriterer BK lidt igen... jeg skulle jo nødigt glemme at jeg skal giftes!!!

post-23814-1181901162.gif

post-23814-1181901355.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey

mónogrammer som lovet

sig til hvis du vil have dem anderledes

Plus lidt invitations inspiration

Annapigen... du er en skat... hold da op hvor er det lige mig... tilpas romantiske og vildt elegante UDEN at være pladder... TAAAAAAAAK smukke Anna! jeg bvil lige kigge grundigt på dem og så vende tilbage til dig hvis det er ok???

- Mette

0

Del dette indlæg

Sig mig lige en gang.... Hvad laver jeg helt omme på side 5???2aar.gif

Puha jeg har simpelthen haft SÅ travlt de sidste uger, at det bare ikke er blevet til meget BK...desværre! der er desværre heller blevet tid til bryllup i det hele taget!

Jeg er jo snart færdig med at være på barsel, så nu skal jeg til at starte hjernen og tænke "VIRKELIGHED!" -øv altså!

Nå men jeg har jo gang i lidt jobsøgning, og det er satdig det jeg har susende travlt med... ved noget mere efter den 22/6... hvor jeg skal til samtale!

der er meget at se til for tiden... med huset der skal sættes istand og en lejlighed der skal fraflyttes (GISP!! - hvor er der meget praktisk der skal ordnes!) Der er job der skal søges... og et barn der skal køres ind i dagpleje - samt en datter der gerne vil lege med alle sine gode vener hver dag!!! Så er der et hjem at holde og aftaler at organisere... samt en kvinde (læs: mig) at tage hensyn til så hun ikke dratter om at bar udmattelse og overophedning!pwew.gif

så hvis bogle ligger inde med nogle gode råd om hvordan man klarer alt det UDEN at blive rundtosset - så skriv løs... jeg er vildt modtagelig!

Mnage knus og tanker fra Mette - der nok skal til at prioriterer BK lidt igen... jeg skulle jo nødigt glemme at jeg skal giftes!!!

Hey Mette,

WOW I har da også travlt.. det bliver da helt mærkelig at skulle starte igen efter barsel. hvad med den samtale du havde d. 13/6??

Du tager bare et grundigt kig, så finder vi også ud af det :bestwishes: No worries!

Har desværre ingen gode råd - men en dag så ringer jeg til dig efter råd når jeg har to små troldeunger hængende i skørterne!

Anna

0

Del dette indlæg

Sig mig lige en gang.... Hvad laver jeg helt omme på side 5???post-23814-1181901162.gif

der er meget at se til for tiden... med huset der skal sættes istand og en lejlighed der skal fraflyttes (GISP!! - hvor er der meget praktisk der skal ordnes!) Der er job der skal søges... og et barn der skal køres ind i dagpleje - samt en datter der gerne vil lege med alle sine gode vener hver dag!!! Så er der et hjem at holde og aftaler at organisere... samt en kvinde (læs: mig) at tage hensyn til så hun ikke dratter om at bar udmattelse og overophedning!post-23814-1181901355.gif

Hey Mette,

WOW I har da også travlt.. det bliver da helt mærkelig at skulle starte igen efter barsel. hvad med den samtale du havde d. 13/6??

Du tager bare et grundigt kig, så finder vi også ud af det :bestwishes: No worries!

Har desværre ingen gode råd - men en dag så ringer jeg til dig efter råd når jeg har to små troldeunger hængende i skørterne!

Anna

Du er velkommen til at ringe ALT det du vil søde Anna... hvis du altså har tid når de to troldeunger har meldt deres ankomst... post-23814-1181919376.gif Tak fordi du kigge forbi min tråd...det er rart at se og høre at der stadig er nogle der kan huske en gammel tante som mig! post-23814-1181919326.gif

Jeg kan faktisk rigtig godt li' det andet monogram (det er "og'et" jeg godt kan lide ved det!)... super flot, men jeg ved ikke om det bliver for romantisk i forhold til resten af gearet..(kjole, blomster osv...) tror du det??

- Mette

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Her er lidt overtro om vejret

Gommens dag

To dage før brylluppet er det brudgommens dag. Som vejret er den dag, således er hans sind.

Brudens dag

Dagen før brylluppet er det brudens dag, og vejret på denne dag afslører hendes sande personlighed.

Brudeparrets dage

Selve bryllupsdagen er brudeparrets dag, og vejret her fortæller, hvordan deres ægteskab bliver:

* Solskin betyder et kærligt og langt samliv.

* Regn eller sne betyder materiel velstand. Man siger, at det regner med guld i brudens skød.

* Storm betyder et stormfuldt ægteskab.

* Gråvejr varsler et ulykkeligt ægteskab, specielt hvis det er gråvejr uden regn.

Den her har jeg tyvlånt fra Josefins tråd... TAK ANJASL... den er da fin at have liggende - så er man aldrig i tvivl... det er tit man bliver spurgt om det med vejret - og nu ved jeg det!

Man kan da så sige at jakobs og Mit liv bliver en dans på roser. Både med dagene op til og selve bryllupsdagen :bearhug:

Jeg synes virkelig Annas forslag/billeder er fede :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sig mig lige en gang.... Hvad laver jeg helt omme på side 5???post-23814-1181901162.gif

der er meget at se til for tiden... med huset der skal sættes istand og en lejlighed der skal fraflyttes (GISP!! - hvor er der meget praktisk der skal ordnes!) Der er job der skal søges... og et barn der skal køres ind i dagpleje - samt en datter der gerne vil lege med alle sine gode vener hver dag!!! Så er der et hjem at holde og aftaler at organisere... samt en kvinde (læs: mig) at tage hensyn til så hun ikke dratter om at bar udmattelse og overophedning!post-23814-1181901355.gif

Hey Mette,

Anna

Du er velkommen til at ringe ALT det du vil søde Anna... hvis du altså har tid når de to troldeunger har meldt deres ankomst... post-23814-1181919376.gif Tak fordi du kigge forbi min tråd...det er rart at se og høre at der stadig er nogle der kan huske en gammel tante som mig! post-23814-1181919326.gif

Jeg kan faktisk rigtig godt li' det andet monogram (det er "og'et" jeg godt kan lide ved det!)... super flot, men jeg ved ikke om det bliver for romantisk i forhold til resten af gearet..(kjole, blomster osv...) tror du det??

- Mette

:bearhug: woohoo !!

Jeg syntes ikke det bliver for romantisk - det rosa islæt er jo ret få elementer - og kjolen er jo mere "rå" - i hvert fald ud fra billedet at bedømme :bearhug:

Vi kan godt ændre på tingene - let me know :bearhug:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har fundet de FEDESTE bordkort

WOW hvor er de cool.... men hvem skal folde dem??? :) :fløjt: :toot: Jaaa vi skal bruge ca. 45 stk!... nogle der melder sig frivilligt eller skal jeg barevælge en i mængden...der er jo mange der har gjort det rigtigt godt i folderiets verden... Mamatux fx. eller silotte.... eller Josefin.... jaaaa eller der kunne jo dukke en helt fjerde op i tankerne....

- Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor erd et dejligt at høre piger... TAK!!!!

Jeg er herinde idag... fordi at Vilma er startet i dagpleje.. og jeg er alene hjemme...post-23814-1183710911.gif så der er dømt for vildt BK.. indtil pligterne melder sig.. I ved sådan noget som støvsugeren post-23814-1183710935.gif og indkøb post-23814-1183711002.gif og alt det der almindelige røvkedelige der også skal ordnes! post-23814-1183710955.gifpost-23814-1183711016.gif

Men jeg skal også fortælle jer noget andet... : Jeg har fået nyt job... post-23814-1183711305.gif Så var der endelig nogle der bed på krogen post-23814-1183711263.gif!!!

Jeg skal være Souschef... og konstitueret leder i ca. 7 mdr.! Souschefen er det faste job og det påbegynder jeg den 15/8 eller 1/9 og lederfunktionen skal jeg varetage efter nogle måneder da hun skal på barsel! WOW hvor er det syret... og en mundfuld der lige skal både tygges og blendes før den synkes!!

Så er alle vores 50 flyttekasser ankommet og lejligheden er solgt pr. 1/8... så der er ved at være styr på det meste herhjemme lige nu...

Tror lige at jeg i dagens anledning vil lægge et par billeder ind af mig i kjolen... I har jo kun set modelbilleder ikke???

Mange knusere fra Mette

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Hej Mette

Mange tak for din hilsen i min traad.

Jeg vil lige i gang med at laese din igennem - eller noget af den i hvert fald - den er jo vildt lang!!!

Den kjole sidder jo perfekt paa dig - gid jeg havde en figur som dig - men haaber at jeg kan naa at faa det inden brylluppet - det er jo lidt tid endnu.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer