Guest MetteTejlmann

Mette og Michael's bryllup!

1,184 indlæg i dette emne

Så er der lidt invitationer... JEg fik aldrig taget billeder af en god blærerække, men den var der.... indeni ligger der i en lille lomme et par løse sedler... de kommer nedenunder!

Hej Mette!

Så har jeg bladret igennem næsten hele din tråd -og det hele ser jo bare rigtig godt ud!

Jeg er helt vild med dine invitationer!!! Vil du mon fortælle hvilket program du har brugt til dem og hvor du har fået illustrationerne fra?? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at tyvstjæle ideen! (hvis jeg må :biggrin:)

Hilsen Mette - der allerede skal giftes d. 21. juni - og endnu ikke er begyndt og lave invitationer.... ret stressende!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug: Hej Mette! (Møffe)

Hold da op hvor tiden den går... :cheerleader3: det er jo bare lige om lidt du skal giftes med din elskede Michael.. :cheerleader3:

Kjolen er stadig lige fantastisk, håret er simpelthen så smukt, spændende og lige dig...synes den vil klæde både dig og kjolen... :shooter:

Uh, sidder lige og stirrer på tøsernes kjoler...de er sku så søde...og ja, rigtig udlevning af prinsesse drømmene.. :cheerleader3: ;) de er vel rigtige tøser... :pokey:

Synes det lyder fedt med farvetemaet, det skal nok blive smukt...og så iøvrigt..de der invitationer..hold da op siger jeg bare.. :) ..det er godt nok proffessionelt lavet..de er super gennemførte må man sige.. :blush: .er vild med dem!!!!!

Har kun et negativt indslag omkring jeres bryllup..............

Jeg er kan ikke komme til globryllup!!!!!!! :cheerleader3: Vi aftalte inden jeres dato blev ændret, at indfrie vores bryllupsgave (4 dage på Lalandia m. et hold venner og alle børnene i luxus hytte), lige netop i den weekend. Og jeg VIL bare så gerne se dig gå som brud op af altergulvet.... hen til din ventende gom....se jeres øjne funkle mens I siger ja til hinanden..... :):hug:

Men jeg følger med på sidelinjen herfra indtil dagen oprinder...og vores kammerat har en mobil tlf. med internet som jeg kaprer d. 3 maj i forhåbning om at der er nogen som har sat billeder ind af jer fra kirken...(Louise, det er så her du kommer ind i billedet ;) :bearhug: ) Og når I er kommet jer af alle oplevelserne, så gør vi sku alvor af den grill aften...og så skal der kigges på bryllupsbilleder... x 2!

Knus og kram herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

:(Louise, det er så her du kommer ind i billedet ;) :cheerleader3: ) Og når I er kommet jer af alle oplevelserne, så gør vi sku alvor af den grill aften...og så skal der kigges på bryllupsbilleder... x 2!

Knus og kram herfra, Nanna

Jeg skal gøre, hvad jeg kan Nanna, men det er ikke sikkert, jeg kan komme til globryllup heller :cheerleader3: Avedøre Kirke ligger bare møgdårligt i forhold til offentlig transport, og alle skal et eller andet andet i den weekend...

Men hvis jeg er der, lover jeg at tage nogle billeder. Jeg kan nok slet ikke lade være :p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅÅRRHH Mette!!

:blink::thumbsupsmileyanim: :bestwishes::cheerleader3:

NU ER DET PÅ LØRDAG!!!!

Er du mon en tand spændt? Jeg glæder mig så meget til at se dig i din smukke kjole, og feste natten lang med dig (jer ;) )!

Vi glæder os RIGTIG RIGTIG meget!!!

STOR KYS FRA OS! :balloons:

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet på lørdag :loveboard::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg er ikke sikker på at jeg når at komme på og ønske dig tillykke på dagen, så du får lige en tidligt lykønskning :blush:

Jeg håber dagen bliver som I ønsker, og han husker at sige ja på de rigtige tidspunkter ;)

Glæder mig til at se lidt billeder :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Mette,

Stort tillykke med dagen i morgen. Jeg kommer nok desværre ikke og glor - med mindre jeg tager Louise op på det lift, hun vist tilbød forleden... Jeg er blevet beordret ro af lægen, da mit blodtryk er for højt polus en del andre ting, som peger mod svangerskabsforgiftning, så jeg tør ikke lige kaste mig ud i de offentlige transportmidler. Og mit planlagte lift - MamaTux - er desværre blevet forhindret :thumbsupsmileyanim: Hvem der bare havde en bil...

Ikke desto mindre håber jeg, I får en helt fantastisk dag og aften - og at alt går efter planen!

Glæder mig til at se billeder af dig og din dejlige mand!

Knus Louise

0

Del dette indlæg

Jeg skal i hver fald NOK sætte nogle billeder ind, så I kan se hvor smuk hun bliver (var? - hvad skriver man når det er fremtid/datid :thumbsupsmileyanim: )!

Ih hvor skal det nok blive sjovt!

Louise, du lovede....

Kom så med de billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg skal i hver fald NOK sætte nogle billeder ind, så I kan se hvor smuk hun bliver (var? - hvad skriver man når det er fremtid/datid :thumbsupsmileyanim: )!

Ih hvor skal det nok blive sjovt!

Louise, du lovede....

Kom så med de billeder :cheerleader3:

Ja, hvor bliver de af????

Mon de fester endnu!!!!????!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mette og Michael!!!!!!!!!!! :cheerleader3:

post-22767-1209988963.gif

Stort tillykke med jeres bryllup d. 3 Maj!!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Håber I havde lige så vidunderlig en dag som vi mindes vi havde, og at I stoppede op og nød øjeblikkene med alt hvad de indbar...sugede det hele til jer så I nær var ved at springes af lykke.... :cheerleader3:

post-22767-1209988493.gifpost-22767-1209988589.jpg

Knus herfra, Nanna og co. :thumbsupsmileyanim:

Louise?! Så må det gerne begynde at strømme ind med billeder tak!!!!!!!! :cheerleader3:

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres interesse for min tråd... Jeg har totalt nedprioriteret den i forhold til alt muligt andet... Mest fordi jeg ikke troede at der var nogle der gad læse det jeg havde at skrive... MEN DER BLEV JEG GODT NOK OVERRASKET!!! TAK for det alle I søde og opmærksomme BK'ere...!

Som tak og UNDSKYLD... vil jeg kvittere med en hulens masse billeder!

Knus Fra Mette

post-23814-1211823018.jpg

post-23814-1211823031.jpg

post-23814-1211823041.jpg

0

Del dette indlæg

Ihh endelig kommer der billeder - lav dem nu ikke for små!!!

Altså hvor er du bare smuk, fantastisk kjole!!!! :thumbsupsmileyanim::unsure:

Tillykke med dagen, og glæder mig til en beretning, når du er klar!!!

Kram

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer