Guest Vesper

M & Cs bryllup d. 15/9-07

218 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke med det fantastiske valg. Dem har vi også valgt!

Vi har taget den største af pakkerne, hvor to fotografer følger os hele dagen. Hvilken pakke har i valgt?

GODT VALG!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Tillykke med det fantastiske valg. Dem har vi også valgt!

Vi har taget den største af pakkerne, hvor to fotografer følger os hele dagen. Hvilken pakke har i valgt?

GODT VALG!

-Sophie

Ja, de er virkelig dygtige, så vi er også sikre på, at det var det bedste valg. Og nu er jeg selv fotograf, så jeg er ret kritisk ;o)

Vi har valgt deres "One And Only" pakke - altså 1 times session on location. Jeg kender masser af fotografer, der skal med til festen, så de tager en masse der :thumbsupsmileyanim:

- Mie

0

Del dette indlæg

Åh Mie - hvor er den bare fantastisk SMUK din kjole!!!!!!!!!! Glæder mig til at se billede med dig i den...... :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig bare endnu mere for hver dag til jeg skal ud og prøve..... særlig nu, hvor en "Wow-skeptiker" fortæller at dén følelse virkelig kommer til én, når den rigtige kjole er der.... :)

Mange kærlige hilsener,

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Mie - hvor er den bare fantastisk SMUK din kjole!!!!!!!!!! Glæder mig til at se billede med dig i den...... :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig bare endnu mere for hver dag til jeg skal ud og prøve..... særlig nu, hvor en "Wow-skeptiker" fortæller at dén følelse virkelig kommer til én, når den rigtige kjole er der.... :super:

Mange kærlige hilsener,

Louise

Jeg er en omvendt wow-skeptiker :) Så du kan godt glæde dig. Selvom jeg fik en nål i ryggen og en havde meget energisk ekspedient kravlende rundt i mine skørter, så var det en super oplevelse :)

- Mie

0

Del dette indlæg

Så kom ordrebekræftelsen fra fotografen, så nu er det officielt helt på plads. Aahhr! :cheerleader3:

Tilbage på to-do-listen står: Christas kjole og Mies sko. Det er da til at overskue efterhånden. Og så selvfølgelig alle de små-ting, der altid dukker op, som man ikke havde taget højde for ;)

Mht. brudebuketter har vi (Læs: Christa) vist lidt besluttet, at det vil vi ikke have. Er det meget underligt? :)

- Mie

0

Del dette indlæg

Åhr, så er jeg tilbage for fuld musik! :thumbsupsmileyanim:

Vi fik jo den kedelige nyhed fra vores præst, at hun skulle holde orlov lige midt i vores bryllup, og det slog mig helt ud af planlægningslysten. Men men men, nu ser det ud til, at der er en løsning på vej, og zilla-genet er på vej tilbage :cheerleader3:

- Mie a.k.a. genfødt Zilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen tilbage!!! I har været savnet :cheerleader3:

Surt med jeres præst!!! Håber at alt går op i en højere enhed :cheerleader3:

Knus

Sophie & Lisette

Ja, det har også været helt underligt at være væk ;) Godt nedturen kun varede en uge :thumbsupsmileyanim: Ellers var jeg da blevet rigtig bekymret.

Vi håber også, at alt ender med at gå op i en højere enhed. Lige ned er det mest fotograferingen, der giver kvaler. Og vi kunne ikke få fat i vores fotograf idag, så der er nok først afklaring på det i morgen. Suk.

- Mie

0

Del dette indlæg

Mht. brudebuketter har vi (Læs: Christa) vist lidt besluttet, at det vil vi ikke have. Er det meget underligt? :cheerleader3:

Næh ... Det ser alligevel for det meste ret akavet ud på billeder, synes jeg (mange brude holder buketten ret højt og meget stift). Og så er der da lidt penge sparet :thumbsupsmileyanim:

Det er altså surt med præsten, og at hele tidsplanen skrider som følge deraf. Har I ikke mulighed for at finde en anden præst, der kan vie jer kl. 14?

:cheerleader3:

Maja

0

Del dette indlæg

Mht. brudebuketter har vi (Læs: Christa) vist lidt besluttet, at det vil vi ikke have. Er det meget underligt? :cheerleader3:

Næh ... Det ser alligevel for det meste ret akavet ud på billeder, synes jeg (mange brude holder buketten ret højt og meget stift). Og så er der da lidt penge sparet :thumbsupsmileyanim:

Det er altså surt med præsten, og at hele tidsplanen skrider som følge deraf. Har I ikke mulighed for at finde en anden præst, der kan vie jer kl. 14?

:cheerleader3:

Maja

Hej Maja

Ja, du har faktisk ret i, at brudebuketter tit ser sjove ud på billeder. Havde jeg ikke tænkt på før ;) Og hvis vi skal gå ind i kirken sammen, så vil jeg da hellere holde Christas hånd end en buket. Så jeg tror, hun får sin vilje på den ;)

Tjoe, vi kan godt finde en anden præst, der kan kl. 14. Men vores "problem" er lidt, at det er meget vigtigt for os, at det er en præst, vi kender eller ihvertfald har et eller andet forhold til. Og der er 2 muligheder. Hende den første, som nu skal på 3 måneders orlov, eller ham, der kan komme kl. 16. Og vi vil hellere rykke rundt på tidsplanen og få den "rigtige" præst, end at "nøjes" for at holde tidsplanen. Vi havde aftalt kl. 16 med fotografen, men den forsøger vi nu at flytte lidt rundt på, så det hele kan lade sig gøre alligevel. Enten ved at få taget billederne før kirken, eller at få fotografen med i kirken og så efterfølgende ½ times session. Eller hvordan vi nu lige får kringlet den :cheerleader3:

- Mie

0

Del dette indlæg

Så kom der 100% styr på præsten. Har talt med både kordegn, gammel præst og ny præst idag. Vi rykker vielsen fra kl. 14 til kl. 16. Vi blev enige om, at vi hellere ville rykke planerne og få den præst, vi gerne vil have, end at holde på kl. 14 og få en anden præst. Er I ikke enige i det?

Og mht. fotograferingen, så sidder jeg nærmest bare og venter på, at hun ringer tilbage, så vi kan aftale med hende også. Jeg tror, det ender med, at vi bliver fotograferet efter kirken. Det andet føltes ikke helt rigtigt. Og vi kan faktisk nå at have 45 minutter sammen med hende (Mod 1 time i den oprindelige plan), og jeg har hørt fra masser af jer, der har fået taget billeder på den tid eller derunder. Så hvis fotografen er frisk, er det vist det vi gør. Så vil vi evt. mødes med hende i dagene op til og få afklaret de sidste ting, så vi kun skal koncentrere os om billederne.

Juhu! Så kom der styr på det!

- Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:toot:-HAHA-:biggrin:

:cheerleader3: Hvor er I dog blevet af? :toot:

-Lisette og Sophie

Vi er her, vi er her! :kiss:

Vi har bare haft SÅ travlt, at bryllupsklar.dk ikke lige har stået øverst på to-do-listen :td:

Og der er ikke rigtig sket noget nyt på bryllupsfronten... Vi har faktisk officielt styr på det meste. De næste ting, kan først klares 2 måned før. Så hvad skal vi mon lave nu? Bum-bum..

Uhh jo, Mie har fundet ud af, hvad Christa skal have i morgengave :toot: Hun kan naturligvis ikke afsløre noget, men hvis nogle er meget nysgerrige, kan de jo sende en PM :toot:

- De 2 travle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer