Guest Vesper

M & Cs bryllup d. 15/9-07

218 indlæg i dette emne

Så er det vist tid til, at vi også får vores helt egen planlægningstråd.

Vi skal giftes d. 15/9 - og er hele 2 bridezillas under samme tag. Det er næsten lige til at få spontan næseblod over! ;o)

Indtil videre har vi helt styr på:

• Kirke
  • Fest
  • Musik
  • Bryllupsrejsen
  • Gæsteliste
  • Invitationer er sendt
  • Ringe
  • Bryllupskage
  • Kjoler
  • Fotograf
Overhovedet ikke styr på:
  • Brudebuketter
  • Plus det løse ;o)
Uddybning følger :bearhug: Redigeret af Vesper
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Festen

Festen skal holdes på Kollekolle i Værløse. Det er et restaurant/hotel/konference-sted.

KolleKolle

Det ligger helt perfekt - tæt på hvor vi bor og lige ned til Furesøen.

Og bedst af alt: alle gæsterne kan overnatte.

Meget af vores familie skal rejse et godt stykke vej, så det tror jeg, de sætter pris på.

Menuen er ikke helt på plads endnu, men det skal vi heldigvis også først have afklaring på 1½ måned før festen.

Er der nogle, der har erfaringer med stedet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Musik

Under maden har vi fået en pianist til at spille noget afdæmpet hygge-musik - som også kan spille med på de sange, der nok uundgåeligt kommer ;o)

Til festen bagefter kommer der en DJ fra Diskogruppen. 14 dage før festen mødes vi dem og beslutter hvilken slags musik, vi vil have. Det er jo en rimenlig bred målgruppe, man skal ramme sådan en dag, så det ender nok med nogle 80'er klassikere kombineret med noget ny musik :carrot:

Ideer til en playliste modtages meget gerne!

Diskogruppen virker rigtig dygtige. De har gode anbefalinger og var super professionelle, da vi bookede dem.

0

Del dette indlæg

Bryllupsrejsen

Bryllupsrejsen går til Thailand. Vi har ellers været vidt omkring i planlægningen af den, men luksus i Thailand vandt over rundrejse i USA og primitiv safari i Sydafrika :bearhug:

Vi tager afsted dagen efter brylluppet, og skal heldigvis først flyve om eftermiddagen. Så vi burde liiige kunne nå hjem, smide gaverne, hente kufferterne og køre i lufthavnen.

Vi starter med 2 dage i Bangkok og herefter 10 dage i ren luksus på Phuket.

Med alle de uroligheder, der er i Bangkok i øjeblikket, kan det være, at planerne ændres en smule, meeen mon ikke der er ro på til den tid?

Vi glæder os ihvertfald helt vildt!

Her er et par billeder fra stranden og hotellet til lige at komme i stemning ;o)

post-23872-1167937623.jpg

post-23872-1167937723.jpg

Redigeret af Vesper
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ringene:

Ringene er vi stadig lidt (Læs: Meget, red.) i tvivl om...

Det bliver nok enten Georg Jensen Fusion, eller nogle vi selv "designer" på LoveDSign.

Fusion er sådan nærmest 2 stykker, man sætter sammen til et. Og det er jo en ganske smuk tanke :oD

post-23872-1167921616.jpg

De andre er nogle, vi selv kan "designe" hos Bræmer. Det er et ret smart program. De er lidt mere enkle. Jeg synes, de er rigtig flotte i sådan en "mat" finish, men de bliver bare hurtigt ridsede. Billedet af dem er lidt fesent, så tilføj til fantasi ;o)

post-23872-1167921659.jpg

Hvad siger I?

Redigeret af Vesper
0

Del dette indlæg

Hej med jer.

Min vielses ring er magen til den nederste. Den har et hjerte med brillianter i midten og så mindre brillianter hele vejen rundt. Den er i hvidguld og ja, den er meget sart mht. ridser. Men jeg er meget glad for det enkle og så tanken om at min mand og jeg selv har "designget" den.

Mange hilsner fra Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer.

Min vielses ring er magen til den nederste. Den har et hjerte med brillianter i midten og så mindre brillianter hele vejen rundt. Den er i hvidguld og ja, den er meget sart mht. ridser. Men jeg er meget glad for det enkle og så tanken om at min mand og jeg selv har "designget" den.

Mange hilsner fra Heidi

Hej Heidi

Jeres lyder godt nok også flotte.

Vi er også i tvivl om, om det skal være alm. guld eller hvidguld.

Men kvaliteten er i top på dem?

0

Del dette indlæg

Festen

Festen skal holdes på Kollekolle i Værløse. Det er et restaurant/hotel/konference-sted.

KolleKolle

Meget af vores familie skal rejse et godt stykke vej, så det tror jeg, de sætter pris på.

Menuen er ikke helt på plads endnu, men det skal vi heldigvis også først have afklaring på 1½ måned før festen.

Vi har spillet derude flere gange og i mit andet firma bruger vi Kolle Kolle til at afholde kurser på og det er altid tip top og professionelt.

0

Del dette indlæg

Festen

KolleKolle

Vi har spillet derude flere gange og i mit andet firma bruger vi Kolle Kolle til at afholde kurser på og det er altid tip top og professionelt.

Det lyder godt! Det er absolut også vores indtryk af dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen :bearhug:

Min kommende og jeg har også valgt ringe fra LoveDesign.

Er rigtig glad for at vi selv har designet vores ringe, og at de samtidig er meget enkle.

Min er ganske enkel (alm guld) med en enkelt sten i. Håber at jeg med tidem kan få lidt flere i. (Det vil og skal jeg bare)

:griner:- Lise

0

Del dette indlæg

Velkommen :bearhug:

Min kommende og jeg har også valgt ringe fra LoveDesign.

Er rigtig glad for at vi selv har designet vores ringe, og at de samtidig er meget enkle.

Min er ganske enkel (alm guld) med en enkelt sten i. Håber at jeg med tidem kan få lidt flere i. (Det vil og skal jeg bare)

:td: Lise

Hej Lise

Tak for velkomsten :griner:-

Det tyder på, at det bliver LoveDsign så...

Jeg har snakket med en guldsmed, som siger, at man godt kan sætte flere sten i med tiden. Det skulle ikke være det store problem.

Så er der bare spares sammen og findes noget, der skal fejres ;o)

0

Del dette indlæg

Ihhh UHH YAEHHH!!!b Så kom jeres tråd!

Det bliver super fedt at følge jeres planlægning -og dejligt med to bridezillas mere!!!

Hvordan mødte i hinanden???

-Sophie

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa piger!

Velkomme på BK! Ja, jeg er også en af dem, der syntes, at det må være super fedt at have en under samme tag, der er ligeså interesseret (om ikke mere?!?!) i det kommende bryllup, som en selv! Glæder mig til at se og høre mere!

:bearhug: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer