Guest Vesper

M & Cs bryllup d. 15/9-07

218 indlæg i dette emne

hmm da i prøvede ringe på messen, sad i da ved enden af bordet ved apel altså???

Hej Josefin

For enden af bordet? Hmm, ja, det var det vel. Sådan en korte side. Så I os?? :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt sikker på vi sad lige om hjørnet ved siden af jer :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde en sort hårbøjle på med en stor sløjfe og gemalen er skaldet. Vi kom på plads mens i sad der og gik vist også mens i satdig sad der da de desværre ikke havde vores ringe med :loveflag:

Åhr, lige til venstre for os? Langs væggen? Ej hvor pudsigt!

Du havde en sort halskæde på med nogle store perler? Den kan jeg ihvertfald huske.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mie (og Christa)...

Jeg har vist slet ikke fået spurgt, men hvordan skal det foregå for jer i kirken?

-Sophie

Hej Sophie

Ja, altså vi går ind. Siger ja. Går ud ;o)

Ej, vi har ikke alle detaljerne på plads endnu. Det får vi nok først 3 uger før. Vi er det første homoseksuelle par, der skal vies i den kirke/sogn, så der er ikke de store regler omkring det. Vi kender præsten, og det eneste hun har meldt ud, er, at hun helst ser, at vi kommer ind sammen, da vi jo teknisk set er gift på det tidspunkt. Og det er fint med os. Så vi kommer ind sammen.

Ellers foregår det vist "som normalt" med tilspørgelse osv.

Christas søster er sopran, så hun skal synge for os. Hun har fået lov til at vælge musikken selv, så det er vi lidt spændte på. Og hendes sanglærer, som vi også kender privat og som er professionel sanger, synger også.

Og vi kender også organisten. Der var et ganske bestemt stykke musik, vi gerne ville have spillet, når vi gik ud af kirken, men orgelet mangler vist 2 toner fra at kunne klare det, så han ville se, om han kunne omskrive stykket, så det passede. Kæmpe arbejde, så det er ret sejt, hvis det lykkedes. Bare for os.

Ellers skal min søster og Christas søster være brudepiger, og i kirken bliver deres opgave, at holde ringene. Og min søster uddeler kirkeprogrammer ved indgangen, hvis vi vælger at have det. Den har vi endnu ikke besluttet.

- Mie & Christa

0

Del dette indlæg

Det lyder da fedt, at i kan få Christas søster til at være sopran :thumbsupsmileyanim:

Vi fik helt frie tøjler af vores præst, så vores vielse bliver lige som vi vil have den :thumbsupsmileyanim:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Ja, det er super fedt med Christas søster. Så bliver det lidt mere personligt, end hvis det enten bare er kirkekoret, der synger, eller hvis man har fået en solist udefra.

Min søster, som er 12 år, synes ikke, hun vil være udenfor, så hun har vist planer om at synge for os til festen. Hmm! Det bliver lidt spændende ;o)

Det er kool med jeres præst!

- Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde taget fri fra arbejde igår, for at tage ud og kigge på brudepigekjole sammen med min søster. Hun er jo kun 12 år, og går helt vildt meget op i rollen. Jeg tror aldrig, jeg har set hende glæde sig så meget til noget før.

Så hun var pave-stolt, da vi gik ind i Lilly. Det er jo ved at være konfirmationstid, så det bar udvalget stort præg af, men hun fandt et par stykker, hun kunne lide. Vi venter dog til foråret med at købe, men det var godt at få set nogle.

Og resten af dagen stod den på Strøg-hygge med brændte mandler og varm cacao ;o) Ikke en dårlig måde at tilbringe en onsdag på ;o)

- Mie

0

Del dette indlæg

Ja, det er da pænt pudsigt. Christa kan godt huske at have set din kæreste. "Ham den skaldede" ;o)

Hvor købte I ringe henne, når nu Apel ikke havde dem med?

- Mie

Vi købte dem af dem der lå lige oppe på rapoen til højre ved de der belgiske chokolader. :cheerleader3:

Nåhr ja, de havde sådan nogle høje stole, ikke? Der kiggede vi også. De havde også nogle flotte ting.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er da pænt pudsigt. Christa kan godt huske at have set din kæreste. "Ham den skaldede" ;o)

- Mie

Vi købte dem af dem der lå lige oppe på rapoen til højre ved de der belgiske chokolader. :cheerleader3:

Nåhr ja, de havde sådan nogle høje stole, ikke? Der kiggede vi også. De havde også nogle flotte ting.

jo det var nemlig lige der, de havde ringene med og ydede en super god service :hug:

0

Del dette indlæg

- Mie

jo det var nemlig lige der, de havde ringene med og ydede en super god service :hug:

Sådan skal det være!

Og tillykke med dem. Så dem godt i din anden tråd. De er rigtig flotte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer