almue78

Bryllypskage

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det kan man da sagtens. Det er da tit, der serveres kage til desert. evt kunne man supplere med noget frisk frugt og måske lidt is til. evt. en lækker frugt sorbet.

mht at lave kagen selv, har jeg ikke meget erfaring, så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Men emnet er jævnligt oppe og vende herinde, så der er vist en del der har prøvet det selv. Men synes kagen lyder meget lækker og frisk med passions-appelsin creme.

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man da sagtens. Det er da tit, der serveres kage til desert. evt kunne man supplere med noget frisk frugt og måske lidt is til. evt. en lækker frugt sorbet.

mht at lave kagen selv, har jeg ikke meget erfaring, så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Men emnet er jævnligt oppe og vende herinde, så der er vist en del der har prøvet det selv. Men synes kagen lyder meget lækker og frisk med passions-appelsin creme.

Jeg har tidliger lavet denne bryllupskage så det er jeg ikke så bange for, det var mere det om den kunne stå for sig selv - som dessert der var min bekymring. vi skal nemlig holde det ud hvor man kun må tage bryllupskage med så hvis den skal bruges som dessert skunne den gerne kunne stå alene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, altså. Vi laver også selv (eller svigermors kæreste gør) kagen og den bruger vi til dessert med frugt og måske også is til. Det bliver en chokoladekage med lidt lækkert forskelligt creme i. (det har vi ikke lagt helt fast endnu)

Jeg har kun været til 4 bryllupper indtil videre og det var kun til det ene, at vi fik kagen til kaffen, og det resulterede i, at ikke engang den nederste del af kagen blev spist. Det var bare SÅ synd! Men den blev desværre også serveret allerede 20min efter desserten.

Jeg har prøvet at få den til reception, dessert, kaffen og helt uden. Og faktisk var det kun til kaffen at det ikke rigtig fungerede, men det er MEGET forskelligt...

I går i hvertfald ikke galt i byen ved at servere den som dessert.

:bearhug:

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun været til 4 bryllupper indtil videre og det var kun til det ene, at vi fik kagen til kaffen, og det resulterede i, at ikke engang den nederste del af kagen blev spist. Det var bare SÅ synd! Men den blev desværre også serveret allerede 20min efter desserten.

Jeg har været til MANGE flere og mærkeligt nok er det altid mig der går som den sidste :bearhug: Der står altid næsten urørte bryllupskager eller kager som der ikke er taget halvdelen af ved de fester hvor kagen er serveret efter middagen.

Så go for it. Det eneste I skal sikre jer er at den menu I betaler for på feststedet ikke er inkl. dessert. Dvs. at I har mulighed for at fravælge denne økonomisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det forestående bryllup!

Vi skal selv giftes den 4. august og regner også med at skulle have bryllupskagen til dessert. Vi skal først vies kl. 15.så vi kan ikke nå at få den om eftermiddagen. Så jeg regner med at den bliver serveret med noget frisk frugt!

Håber at i får en rigtig god dag og at i nyder kagen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejede til at starte med, både at have dessert, ost og bryllupskage og så selvfølgelig natmad.

Nu er vi blevet enige med os selv, om at ostebord er godt for os og at der derefter er bryllupskage som dessert.

Natmad kommer der stadig...

Vi tror ikke, at folk kan spise al det mad. Det er et sommerbryllup og vi håber selvfølgelig på det bedste vejr. Derfor tror vi ikke at folk har plads, pga. varmen...

Det er selvfølgelig Danmark, så lad os nu se med vejret!!

:baa: :baa: :baa:

Hvis folk går sultne derfra, er det deres egen skyld og så må de, en tur forbi pølsevognen... :balloons:

Vi synes også det er ærgerligt, hvis kagen ikke kan spises, fordi de har fyldt sig, med en masse andet i løbet af dagen.

Vi har derfor, kun bestilt kage til 30 pers.

(Vi bliver 39 voksne og 8 børn).

For os, var det den bedste løsning og jeg håber I finder Jeres...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer