Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

354 indlæg i dette emne

Kære Gitte....

Håber du/ I fandt noget til Karsten idag... Ja der har jeg jo været meget vovet.. Morten var hurtig til at sige... jamen jeg må jo ikke se din kjole, så du må da heller ikke se mit tøj.... :)

en aftale jeg har lavet med ham, men derfor har jeg da stadig mange :butterfly: over vores aftale....

Og hvad med sko fik I kigget på dem????

Også skal du have en kæmpe http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif for din enormt søde hilsen i min tråd.... tusind tak Gitte.....

:) fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg måtte jo lige sige hej til min navnesøster herinde, dem er der ikke så mange af http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Nu nåede jeg ikke at se din kjole, men når Rikke F og Belinda siger den er flot, så må den være det :)

Glæder mig til at følge med

Gitte

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

åhh nej Gitte ... det gør mig ondt at læse om din farfar.... selvom man godt ved alderdommen og alt det andet presser på, derfor får det ikke tankerne og følelserne til at opfører sig anderledes....

Det er ALTID svært at miste, uanset alder eller grund... Hvordan føler du selv med hensyn til brylluppet hvis jeg må "gå lidt tæt på"... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Man ser jo tit at ældrer mennesker lover sig selv og sine nærmeste noget, og uanset sygdom eller mangel på kræfter så opnår de det mange gange....

jeg håber virkelig din farfar vil opnå at se dig som prinsesse, og kunne være der til at sige tillykke....

Også vil jeg ellers sige tak for dine meget store ord ang mig selv.... bliver faktisk helt :) Gitte.... Jeg er jo bare mig..... :bed:

:) Fra Belinda...

PS... Bare rolig, mig slipper du ikke så let af med..... :bearhug::)

0

Del dette indlæg

Gitte jeg forstår hvert et ord af hvad du siger(skriver)... jeg har stået i nøjagtig samme situation, dog bare med kedeligt udfald.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif ..

Jeg mener stadig Du skal få fortalt din farfar jeres dejlige nyhed, du vil ikke kunne tilgive dig selv hvis du står oppe i kirken og måske slet ikke nåede at få det sagt.. :)

Åhh ja det ville nok være meget nemmere for dig at forstå hvis jeg fortalte min baggrund.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte... Vil bare sige, at jeg er ked af at høre om din farfar :bed: Jeg håber, han snart er på højkant igen, og at han ka' holde ud indtil jeres bryllup er overstået, så I ka' få lov at dele dagen med ham.

Du får lige dem her med på vejen i dag:

:)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :):bearhug::)

0

Del dette indlæg

Kære Gitte...

Det var da noget af et :bask: I skulle have ang din farfar.. Som skrevet før så gør det mig ondt.. :bearhug: , og kunne jeg, ville jeg udrette mirakler lige nu, bare for at gøre alt for at han kunne være ved din side på Jeres dag....

Men heldigvis for jer I har fået en diagnose, noget I kan forholde jer til( ved godt det er svært), og måske forstå hvis tingene pludselig kommer til at gå stærkt.. Det gør ondt gitte jeg ved det, men det vil gøre endnu mere ondt hvis du/I kun kunne stå ved en side og ikke ane hvorfor din farfar reagerer som han gør. Hjernen er jo nerven i vores krop, hjertet kan slå men er hovedt ikke med så er der jo ingenting..

Gitte jeg vil være her for dig... Indtil da sender jeg dig tusinder af... :balloon: og :bunny_4: , Håber ikke telefonen ringer, det er du slet ikke klar til....

Belinda...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloon::bunny_4::biggrin:

Det gør det ikke bedre når du så skal se ham sådan.... men Gitte om han registrere det eller ej så tror jeg for din egen skyld du skal have fortalt ham det nu... Gitte, det kan jo være det er det han venter på... en lykkelig nyhed fra dig, en nyhed om at der er og vil være en til at passe på dig fremover... Om du skal :biggrin: når du siger det er fuldstændig ligemeget, det vigtigste er at få det sagt Gitte... og som du selv skriver, så går der nok ikke halve år.... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Er virkelig ked af at høre om din farfar http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, så jeg nøjes med at sende dig en masse af disse:

:balloon::bearhug::bunny_4::biggrin::biggrin:

-Sophie

0

Del dette indlæg

jeg vil starte med at give dig en :balloon: også vil jeg sige :bunny_4: godt gået over det du idag har gjort...

Er sikker på din farfar ved hvad han sagde tillykke med... men kan sagtens forstå du føler det er hårdt og livet er skide uretfærdigt.. vi er bare ikke herre over hvad der sker omkring os, og det rammer altid på de mest ubelejligste tidspunkter..

Dog er jeg glad for at høre at han kommer hjem på tirsdag. Selvom det kun går en vej, så er der noget psykologisk i at han er hjemme. Det virker altid meget mere bekræftende at man er på sygehuset... At besøge ham hjemme, er lidt mere normalt, trods han stadig er meget syg...

Endnu engang tusind :bearhug: til dig....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh ha Gitte, men det var jo også i hjernen at kræften sad... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif :blink: , så at der er mange uvirkelige ting i hovedt af ham ja det er nok helt naturligt hans situation taget i betragtning....

Jeg ved ikke hvordan jeg ellers kan hjælpe dig, men du skal vide jeg sender dig alle de bedste tanker og en masse af disse..

:balloon::bearhug::bunny_4::biggrin::biggrin:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

:bearhug: hejsa skønne....

Hva´så er du så heldig at ha´været til bryllupsmesse i denne weekend eller er den stået på ren råhygge???

Er glad for din beslutning ang din tråd, men skriv endelig hvis du har brug for at komme af med noget... :bunny_4:

:balloon: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hej Gitte...

Hmm ja på det område er vi sku nok lidt underlige... :biggrin::biggrin: Vi vælger hverken forlover eller toastmaster... Festen må forløbe på bedste måde om der kommer 2 eller 10 indlæg, vi skal ikke nå noget andet end den der brudevals inden kl 24... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Hvor må det være en lettelse at kunne sortere nogen fra og endda med god samvittighed og opbakning fra familien... Der er jo heller ikke nogen grund til der sidder nogen man ikke deler noget sammen med...og da slet ikke sådan en dag... hvis man nu havde jubilæum og inviterede til åbent hus så var det jo noget helt andet... :bearhug:

Håber du/I får en super messe..... og jeg tager sku hatten af for Karsten ang de invitationer, spurgte jeg Morten om det ville han tro jeg var syg.... :bunny_4:

:balloon: til dig min egen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa... En fra Holbæk som jeg har set før :balloon:

Jeg har boet i Holbæk i 20 år, men flyttede derfra for 5 år siden, men kommer der tit, da hele min familie stadigvæk bor der. Jeg har set dig flere gange, men kan ikke huske hvor tithi :bearhug:

Vi skal giftes d. 25. august i selv samme kirke. Jeg er nemlig også døbt og konfirmeret der.

Glæder mig til at følge din tråd.. :bunny_4:

/Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa... En fra Holbæk som jeg har set før :balloons:

Jeg har boet i Holbæk i 20 år, men flyttede derfra for 5 år siden, men kommer der tit, da hele min familie stadigvæk bor der. Jeg har set dig flere gange, men kan ikke huske hvor tithi :bearhug:

Vi skal giftes d. 25. august i selv samme kirke. Jeg er nemlig også døbt og konfirmeret der.

Glæder mig til at følge din tråd.. :)

/Louise

Jamen hejsa... :super:

tja der er et eller andet bekendt over dig også, men kan ikke lige sætte på hvor, mon det har været på Stenhus? ellers så har jeg da arbejdet på diverse tankstationer rundt omkring i byen, det kan også være derfra måske?

den 25.? ej hvor sjovt, den var også oppe i vores overvejelser, har I fået at vide hvilken præst I får? vi fik godkendt af Hanne Mejlhede at det bliver hende, det var også hende vi ønskede...

Gitte

Jeg har ikke gået på stenhus, så det er nok ikke der. Men sikkert bare i bylivet generelt :super:

Vi skal vies af Carsten Barløse. Jeg kender ikke hende der Hanne, og Serner vil jeg slet ikke have, så det blir Barløse. Han er så sød.

0

Del dette indlæg

og her er den så foldet sammen, hvad siger I piger? nu er det ikke lige det rigtige papir, har købt noget af det lidt mere eksklusive fra boghandleren, I skal nok få blære rækken når vi har fået lavet dem ale sammen..

:balloons::bearhug:

De ligner vores rigtig meget - i hvert fald det med hjerterne. Er din mand blevet inspireret af calligraphen.dk?

(Der bestilte vi vores)

-Sophie

0

Del dette indlæg

:balloons: denne hilsen er tilegnet til karsten..

Det er bare et super godt stykke arbejde du der har lavet.... :bearhug: må man sige... Hvis ikke Gitte er tilfreds så har du hvertfald ret til at :bask: indtil hun accepterer dine kreationer... :super::super::td:

også lige en lille :) til dig Gitte....

Tusind :bearhug: fra Belinda...

0

Del dette indlæg

og her er den så foldet sammen, hvad siger I piger? nu er det ikke lige det rigtige papir, har købt noget af det lidt mere eksklusive fra boghandleren, I skal nok få blære rækken når vi har fået lavet dem ale sammen..

:balloons::bearhug:

De ligner vores rigtig meget - i hvert fald det med hjerterne. Er din mand blevet inspireret af calligraphen.dk?

(Der bestilte vi vores)

-Sophie

Det gør slam ingenting :td:

Det er kun dejligt nåe man kan lade sig inspirere af hinanden :bearhug:

-Sophie

han er vist nok blevet ret inspireret af jeres invitationer... var forbi jeres tråd og så kunne jeg ikke stå for dem, så skulle han jo lige se dem, og ja så fik han bikset de der samen :super: håber det er iorden...

:):super: til jer begge

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer