Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

354 indlæg i dette emne

Hej Gitte (Og selvfølgelig også Karsten)

Det er vel lidt for sent at sige velkommen til, men jeg har først læst jeres tråd igennem nu, så det siger jeg altså alligevel: Velkommen ;o)

Jeres invitationer er rigtig fine. Og diademet klæder Karsten.

Jeg glæder mig til at følge med i, hvad der sker herinde.

- Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveboard::unsure::blush:

Ej hvor fedt med de ekstra penge... det er selvfølgelig en træls baggrund de kommer fra men når det nu er sagt så kan man jo altid bruge lidt "hjælp" når der står bryllup på planlægningen.... :blushsmiley:

Også vil jeg jo selvfølgelig også lige sige min mening omkring Karstens tøj.... -HAHA- ... de er jeg jo nok helt ved siden af....men jeg syntes faktisk den blå skjorte gør noget ekstra ved Karsten som virker meget mere nobelt til ham...men passer det ikke til din kjole så skal det jo heller ikke være den...syntes bare den er flot.!!!!

Og til dig Karsten....få dog Gitte smidt lidt mere fra computeren så du kan få gang i jeres hjemmeside, for det ser da skiude godt ud ind til videre... :blush: for dig Karsten....

Til dig Gitte...undskyld jeg ikke har været forbi i en dag el. to... -HAHA-

kæmpe -HAHA- til dig.....

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::hug::hug:

Jeg mangler ord min egen, ville ønske jeg kunne være ved din side lige nu.....ved lige nøjagtig hvilken følelse du sidder med, men vil blot sende dig ald min støtte og alle mine tanker...

jeg vil også kondulerer, det er så sindssygt hårdt..

:hug::biggrin::blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

Tænker på dig min egen..... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej det er ikke nemt og det skal ikke være nemt... Jeg ved du har sagt til dig selv mange gange at det kun går en vej...derfor gør det ondt alligevel og gudskelov for det..

At du fik det "sidste" livstegn fra din farfar skal du huske at trække frem de dage hvor sorgen er allerværst.... Det at du fik hans klem, det at du fik øjenkontakt, det at han i hans inderste bevidsthed vidste du var der ved ham...tænk på det Gitte.... Det gør ikke smerten lettere men det gør alligevel et eller andet..

jeg er samtidig meget glad for at høre at du allerede har set ham "igen"....det at have et smukt billede af ham hjælper dig også .....

ja jeg snakker og snakker, håber jeg snakker for dig Gitte..

Er der ALTID for dig... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Søde Gitte... Det gør mig så ondt på dine vegne, at du har mistet din farfar. Men han har fået fred og det må du huske på, når det bli'r for hårdt. Er sikker på, at han har haft et godt liv og ikke ville lave noget om. Selvom han ikke fysisk ka' være der til jeres bryllup, så er han alligvel med og har farmor ved sin side...

:cheerleader3::hug::hug::hug::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hovedret

Serveres med frisk grøntsag, ristede cocktailpølser, champignon,

bacon, farseret tomat, små smørristede kartofler og

fløde paprikasauce

Er det bare mig, der har misforstået noget? - Eller har du bare ikke skrevet hvad hovedretten rent faktisk er??

Men *mums* en lækker menu :thumbsupsmileyanim:

:balloons:

0

Del dette indlæg

15. Kold laks Bellevue.

Laksen porcheres i court-bouillon, anrettes på salat, pyntes

med citronmayonnaise, æg med kaviar, hertil flúte og smør

28. Helstegt kalvefilet.

Serveres med frisk grøntsag, ristede cocktailpølser, champignon,

bacon, farseret tomat, små smørristede kartofler og

fløde paprikasauce

43. Hjemmelavet kransekagetærte.

Mørdejsbund med kransekagemasse belagt med chokolade,

derpå årstidens frugter, hertil creme fraiche.

53. Buffet a’la Vadestedet.

3 slags pålæg, lun leverpostej og frikadeller, div. brød og smør.

SÅ er den der

Så si'r jeg bare ENDNU MERE *mums*!!!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for din besked i min tråd :thumbsupsmileyanim: Dejligt at du er tilbage igen :balloons:

Tænkte på hvornår i egentlig kontakter kirken mht. salmer, oppyntning m.v. Vi er selv lidt i tvivl.

Har i forresten fundet ud af hvilken præst i får??

det er også meget rart, selv om det er hårdt at sige, at det er overstået nu... det eneste vi mangler er jo at få tømt hans lejlighed og det er altså heller ikke særligt behageligt, men er så lettet over at han fik fred og ikke lider mere....

vi fik at vide da vi reserverede kirken at de ville kontakte os ca en måned forinden med henblik på talen og salmer og alt det, så jeg går ud fra at oppyntningen kommer på samme tidspunkt, vi har været heldige at få Hanne Mejlhede, det var også hende der begravede min farfar, og det er jeg altså enormt glad for da jeg under ingen omstændigheder vil se på Serner, jeg kan altså ikke lide ham ret godt... vi kontaktede hende samme dag som vi reserverede kirken, og fik at vide at det kunne vi som sådan ikke selv bestemme, men så fik jeg fortalt hende at vi havde et meget stort ønske om at det skulle være hende, nåda sagde hun så, så hentede hun sin kalender og fortalte os hvornår hun havde ferie, og dermed hvilke lørdage hun ikke kunne, så fik vi skrevet nogen datoer op hvor hun kunne og fik besked på at fortælle henne på kirke kontoret at de godt måttte skrive hende på på de datoer... så vi har bare været heldige tror jeg, men sådan er det jo...

Ja, det er hårdt at sige, men man er nødt til at komme videre :bearhug:

Jeg mener også vi fik at vide at de ville kontakte os, men alligevel er jeg ikke sikker på at de gør det.. Men jeg må se hen af vejen hvad vi gør.

Blir helt bange for om vi nu kan få Barløse. Da jeg kontaktede kirken meddelte jeg bare at jeg ville ha ham, og så var der ikke meget mere at tale om, men det kunne da godt være jeg lige skulle tjekke det op :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

du husker også altid mig.............. :thumbsupsmileyanim::):)

Forstår hvis du ikke er at finde herinde, skal nok sørge for du ligger fremme... :super:

Vil ønske dig alt held og lykke med eksamen, men mit indrer fortæller mig det skal du sku nok klare...

sender dig alt den støtte jeg kan......

0

Del dette indlæg

du husker også altid mig.............. :thumbsupsmileyanim::):)

Forstår hvis du ikke er at finde herinde, skal nok sørge for du ligger fremme... :hug:

Vil ønske dig alt held og lykke med eksamen, men mit indrer fortæller mig det skal du sku nok klare...

sender dig alt den støtte jeg kan......

altså nej dog... :unsure: det er ikke pænt at få hende til at tude nu jo...

jeg håber den eksamen går godt, men kan godt mærke at jeg måske har manglet lidt forberedelse, som følge af det med farfar, men på den anden side jo mere jeg læser det nu, jo mere forstår jeg faktisk, så det er jo godt nok... forresten kan du huske jeg fortalte om min søster? problemet med at invitere en ekstra med er ikke længere et problem, hun dompede ham dagen efter jeg skrev det dér til dig...

lidt hurtigt, men da hun fortalte mig hvorfor kan jeg også godt forstå det...

:super:()()GP til dig min pige...

Ha ha ha min egen...

Som du selv skrev ang din søster...så holdt det jo stik..... :)

du skal nok få indhentet det forsømte.....og din mangel på læsning kan jeg kun bakke dig op om..

:( til dig min egen.....

0

Del dette indlæg

Hej Gika.

Min vidunder af en kæreste og jeg skal også giftes d. 11/08 2007, og det er jo spændende at se hvordan den går med andres planlægning til denne dag. Om ikke andet for at starte et sted. Er først lige kommet til her på denne side og der er såååååååååå meget :) Men er dog også kommet igang med min egen planlægningstråd.

:thumbsupsmileyanim: for din eksamen fredag

Søndags aften hilsen

Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tja, altså sådan er det jo...

læsningen er igang, selv om det er lettere halvsvært, altså bare alt det man skal kunne huske udenad, hmmm Gitte det er en prøve UDEN hjælpemidler, selvfølgelig skal du kunne det udenad... altså bliver vist nødt til at gå lidt tidligt i seng i aften, ellers går jeg da i gulvet af bar forvirring.. :)

er bare heldig jeg har sådan en dejlig kæreste, han leger facitliste og så lærer jeg på den måde, det er heldigt det kan lade sig gøre på den måde... ellers var jeg da ilde stet...

:)

Øv øv øv, eksamen uden hjælpemidler er bare det værste, desværre har vi ikke andet på mit studie, man bliver bare så udkørt :super:

Håber eksamen gik godt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

ÅH nej der er sket noget forfærdeligt.....

Min moster gør rent oppe i kirken, så jeg havde bedt hende om at kigge i kirkebogen om det nu også var Carsten Barløse vi skulle have, eller om han har ferie i den uge. Min moster snakker så med Carsten i dag, og han skal søreme på ferie. Jeg er fuldstændig grædefærdig. Kan bare ikke fatte det... :thumbsupsmileyanim:

Hun anbefaler mig at jeg straks ringer til Hanne Mejlhede for at se om hun kan tage os i stedet for, og det kan hun heldigvis. Pyyyyha. Ved ikke hvad jeg havde gjort hvis hun ikke kunne. Så måtte vi jo ha fundet en anden dag. Vil ikke have serner!!.

Men pyha en forskrækkelse... Nu er jeg heldigvis glad igen :)

Hanne sagde forresten at i og med vi havde booket kirken så tidligt, så kunne vi rent faktisk godt ha været kommet ud for at vi ikke havde fået carsten alligevel, fordi de på det tidspunkt ikke havde planlagt ferie..

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: SÅ rundede jeg de 300 besvarelser... :cheerleader3: hvor vildt, da jeg startede herinde for 2 måneder siden troede jeg aldrig nogen sinde at jeg ville skrive så meget herinde...

det er vel bare et bevis på hvor god side BK er

:thumbsupsmileyanim: Du er bare lige som mange af os andre,- dybt afhængig :balloons:

Dejligt at du er kommet tilbage. Kan godt godt forstå at det har været en hård tid som I har brug for at få bearbejdet. :respekt: Men nu har du/I jo oss en dejlig begivenhed at se frem til :respekt:

Jeg har lige opdaget at du kommer fra Holbæk og det ligger jo i en overkommelig adstand fra mig ;) Så et lille globryllup måske :rolleyes:

:cheerleader3: Silotte

0

Del dette indlæg

HAAAALLLLOOOOOOOOOO min egen hvor er du..

Kig lige engang op fra bøgerne... jepper det er mig der står klar med en :cheerleader3: ...

Vil bare sende dig alle mine tanker og ønske dig alt mulig held og lykke med imorgen, men min positive følelse har jeg altså stadigvæk ven.... den eksamen skal du sku nok klare....

tusind :denmarkflag: og :) fra Belinda

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer