Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

354 indlæg i dette emne

Hej søde... TILLYKKE med det flotte Bailine-resultat!!! :heart: Super godt gået.

Pøj pøj med imorgen. Det ska' nok gå... Få dig en go' nats søvn, så ka' du klare alt! :bearhug:

:heart:

Jeg vil hoppe med på Rikkes hilsen - Tillykke med det flotte resultat, og så må du have held og lykke imorgen. Jeg vil krydse fingre for dig!

:heart: Camilla.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyhhaaaaa så fik du de eksamener overstået...og mellem linierne så er du vist okey tilfreds.... :respekt:

Ang jeres prøvesmagning...helt ærlig man bestilller sku da ikke bryllupslagkage hos en bager for at han skal bruge alm. lagkagebunde....Kan godt forstå du ikke vil godtage det.....

Håber virkelig han laver et resultat næste gang du bliver helt vild med, og det smager af hjemmebag....

:respekt: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Tillykke med din overståede eksame :) Du får med garanti flotte karakterer. Vær ligeglad med din mors høje forventninger - så længe du selv er tilfreds!!!!

Sikke noget øv med Karstens far, men det er ingen undskyldning for ikke at være klædt pænt! Men det tror jeg nu også han gør, specielt nu hvor han er "best man"

Jeg kan godt forstå din skuffelse mht. alm. lagkagebunde! Det kan da ikke være meningen - det hedder jo ikke en bryllupslagkage men en bryllupskage, så forventer man da lidt ekstraordinært...eller hva'.

Nå, men er spændt på at høre, hvordan jeres samtale spænder af.

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte (navnesøster)

Vi har fåët vesten hjem, og den passer perfekt :pokey:

Men hvis Karsten er interesseret i en helt enkelt vest i en guld-agtig farve i blankt stof, så har vi en. Sørens synes den blev for enkelt til jakkesættet, så det var derfor vi købte den anden :blush:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved det faktisk ikke, en af mine prioteringer var at jeg ville have lagt makeup og sat hår samtidig, og det er umidelbart det eneste sted i Holbæk de gør det... tror jeg skal prøve at finde en anden, det andet holder ikke...

desuden var de enormt optaget af at jeg skulle have krøller i håret? SAY WHAT??? det har jeg ikke snakket om, jeg aner ikke engang hvordan jeg vil have mit hår endnu...

hmm der er faktisk et par stykker jeg ikke har prøvet endnu, kunne være jeg skulle på frisør jagt i den nærmeste fremtid...

tak for dit svar skuggi, det er meget rart at blive bekræftet at man ikke er helt skør

Selv tak da!! -Du er bestemt ikke skør! -Tror nok at jeg havde afbestilt på stedet hvis jeg havde været ude for sådan en behandling!! Krydser fingre for at du finder noget bedre!! (Hvor er den der krydse-fingre-smiley????) :bearhug::blush:

0

Del dette indlæg

Har i egentlig fundet ud af hvor i skal fotograferes?? Vi regner med strandparken, men ved ikke hvad vi gør i tilfælde af regnvejr :)

Hej Miss-mus

Hvis det skulle blive regnvejr.

- Hav et par hjælpere i baghånden som paraplyholdere

- det kan giver nogle flotte og stemningsfulde billeder.

Alternativ: f. eks. i kirke (Altertavlen, våbenhuset) eller lokation i nærheden af kirke (bibliotek, rådhushal, museum eller et gammelt slot), selve reception/feststed osv.

0

Del dette indlæg

så er der lige en opdatering,

som nogen af jer læste igår, blev jeg temmeligt ked af det da jeg var forbi frisøren for at få lavet min tid om til opsætning på dagen...

1. frisøren fattede ikke hvad jeg spurgte om, og svarede på noget helt andet end det jeg spurgte om, gik hele dagen igår og tænkte ved mig selv om jeg turde lade dem få fingrene i mit hår, for hvis hun ikke fatter et simpelt spørgsmål som hvor lang tid det vil tage, hvordan skal hun så kunne forstå noget som helst om hvordan jeg ønsker mit hår?

2. derudover så virkede det som om hun var enormt optaget af at jeg skulle have krøller i, det har jeg aldrig snakket noget om at jeg ville have, tror ikke det vil være mig med krøller, så på mig virkede det som om de forsøgte at få mig til noget der ville give dem flere penge i kassen, prisforskel var der nemlig også på krøl eller bare opsat hår...

3. den pris jeg fik i sin tid var en helt anden end den hun oplyste mig om igår, der var ca lagt 30% oveni den oprindelige pris..

alt i alt følte jeg mig ikke tryg ved at lade hende skulle sætte mit hår, og det er gået mig meget på, har været ret langt nede siden igår, og mest haft lyst til at klippe håret af og så klare en mindre krævende opsætning selv... Karsten var også med igår, og han var helt enig med mig om at det de havde gang i dernede var noget underligt noget, så han begyndte at spørge til om ikke der var en anden frisør her i Holbæk der evt kunne klare den opgave, så var det jeg kom i tanker om en der ligger utroligt tæt på hvor vi bor...

vi gik derned her i morges for at høre hende ad om det var noget hun gjorde i at sætte hår på brude, og sørme så, hun havde en mappe med en hel masse frisurer som var lavet i hendes salon, og jeg fandt et par stykker som jeg syntes rigtig godt om, uden alt for meget krøl,og stadig opsat hår... :balloon:

så var der prisen, 1250 for hele pakken med prøveopsætning, opsætning på dagen og en let make-up, :) så vidt jeg kan regne ud sparer jeg ca 400 kr ved at vælge hende her frem for den anden frisør jeg havde fundet... :balloon:

nu skal jeg så bare lige have afbestilt de første, ved ikke lige hvad jeg skal sige til dem, men det må komme... har truffet min beslutning om hvad jeg gør i den sag nu...

:bearhug:

HVOR ER DET DEJLIGT FOR DIG!!!!!!!!!!!

Stort tillykke med den fine løsning!! :balloon::balloon::balloon:

Jeg ville simpelthen kontakte den første frisør og fortælle dem at jeg var MEGET utilfreds med den behandling jeg har fået og derfor gerne vil afbestille da jeg har fundet en anden frisør som meget bedre forstår og respektere mine ønsker!! Så kan de lære det kan de!!!!! :bask: :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er der lige en opdatering,

som nogen af jer læste igår, blev jeg temmeligt ked af det da jeg var forbi frisøren for at få lavet min tid om til opsætning på dagen...

1. frisøren fattede ikke hvad jeg spurgte om, og svarede på noget helt andet end det jeg spurgte om, gik hele dagen igår og tænkte ved mig selv om jeg turde lade dem få fingrene i mit hår, for hvis hun ikke fatter et simpelt spørgsmål som hvor lang tid det vil tage, hvordan skal hun så kunne forstå noget som helst om hvordan jeg ønsker mit hår?

2. derudover så virkede det som om hun var enormt optaget af at jeg skulle have krøller i, det har jeg aldrig snakket noget om at jeg ville have, tror ikke det vil være mig med krøller, så på mig virkede det som om de forsøgte at få mig til noget der ville give dem flere penge i kassen, prisforskel var der nemlig også på krøl eller bare opsat hår...

3. den pris jeg fik i sin tid var en helt anden end den hun oplyste mig om igår, der var ca lagt 30% oveni den oprindelige pris..

alt i alt følte jeg mig ikke tryg ved at lade hende skulle sætte mit hår, og det er gået mig meget på, har været ret langt nede siden igår, og mest haft lyst til at klippe håret af og så klare en mindre krævende opsætning selv... Karsten var også med igår, og han var helt enig med mig om at det de havde gang i dernede var noget underligt noget, så han begyndte at spørge til om ikke der var en anden frisør her i Holbæk der evt kunne klare den opgave, så var det jeg kom i tanker om en der ligger utroligt tæt på hvor vi bor...

vi gik derned her i morges for at høre hende ad om det var noget hun gjorde i at sætte hår på brude, og sørme så, hun havde en mappe med en hel masse frisurer som var lavet i hendes salon, og jeg fandt et par stykker som jeg syntes rigtig godt om, uden alt for meget krøl,og stadig opsat hår... :balloon:

så var der prisen, 1250 for hele pakken med prøveopsætning, opsætning på dagen og en let make-up, :) så vidt jeg kan regne ud sparer jeg ca 400 kr ved at vælge hende her frem for den anden frisør jeg havde fundet... :balloon:

nu skal jeg så bare lige have afbestilt de første, ved ikke lige hvad jeg skal sige til dem, men det må komme... har truffet min beslutning om hvad jeg gør i den sag nu...

:balloon:

Hej Gitte

Sikke en omgang :balloon:

Hvem har du valgt??

knus Louise

0

Del dette indlæg

jeg skal en uge før brylluppet, ja kan sgu ikke engang huske datoen nu, men har en seddel på det...

ja de virker meget proffesionelle, fik ihvertfald en meget bedre behandling der end i Slotscenteret... :) alene det at hun havde en mappe med sine arbejder, det syns jeg var kanon, og så er prisen jo heller ikke urimelig, og for det andet, så bor jeg jo nærmest klods op af, så har ingen problemer med transporten derned... :balloon:

EN UGE FØR!!!!! Hold da op... jeg skal 1 måned før.... Jeg synes også prisen er meget rimelig. jamen så må vi 2 i gang med at finde frisurer og make up :balloon: Jeg synes det er svært, men de kan helt sikkert vejlede en ringit godt nede i salonen hvis man ikke er brændt varm på noget specifikt :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Det r simpelthen ikke noget værre, end hvis man er utryg ved sin frisør - og da specielt ikke på sin bryllupsdag!!!

Jeg er glad for at høre, du fandt en anden - der ovenikøbet også er proffessionel :):balloon:

Amen helt ærligt, jeg rystede på hovedet, da du skrev, hun havde svaret på noget helt andet....2 gange!!!! Er man lige uinteresseret eller hvad!

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer