Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

354 indlæg i dette emne

Annonce ♥

skole, internet, Gitte og et kedeligt fag, det har jeg lige fundet ud af ikke er den bedste kombination...

kom jo lige til at kigge på ebay, og så faldt jeg sgu lige over et smadder smukt slør, til 120 kr.... -HAHA-:loveflag: og ja så kom jeg til at købe det :bearhug:

ebay burde forbydes i bryllupssammenhænge... det er så nemt at komme til derinde syns jeg... :heart:

glæder mig vildt til det kommer...

:loveboard::loveflag:

Sikke et smukt smukt slør - meget enkel, men jeg synes det er meget smukt!

Personligt har jeg aldrig handlet på ebay, har dog kigget, men jeg tror jeg er lidt usikker på det og hvad hvis det ikke passer og hvad med returret og bla - bla - bla :kiss:

Glæder mig til at se dig med sløret på!

Hilsen Solsikken :iloveyou:

0

Del dette indlæg

skole, internet, Gitte og et kedeligt fag, det har jeg lige fundet ud af ikke er den bedste kombination...

kom jo lige til at kigge på ebay, og så faldt jeg sgu lige over et smadder smukt slør, til 120 kr.... :loveboard::loveflag: og ja så kom jeg til at købe det :kiss:

ebay burde forbydes i bryllupssammenhænge... det er så nemt at komme til derinde syns jeg... :hug:

glæder mig vildt til det kommer...

:loveflag::heart:

Det er da et fantastik slør til en ligeså fantastisk pris! -HAHA-

Ja, Ebay var også noget, som de kære BK'ere fik mig lokket ind i (Selv om man vist kun kan lokkes, hvis man vil lokkes :iloveyou::kiss: )

Fik selv et erstatningsslør, som der må klippes i efter brudevalsen til 3 euro! Hvis jeg skulle have gjort noget om, så havde jeg aldrig købt et slør hos en brudekjoleforhandler til 800 kr. Så ville jeg have tjekket Ebay først!

Men alt er jo nemt i bagklogskabens lys!

Endnu en gang tillykke med dit fantastiske, romantiske slør! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

BESTÅET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har lige fået mine karakterer for de eksamner jeg var til for 14 dage side, er sgu bestået igen, ganske vist 'kun' med to 6 taller, men det er bestået, og når man så tænker videre over at halvdelen af holdet er dumpet :heart: så er jeg godt tilfreds...

fantastisk...

:rolleyes:

Jamen altså endnu engang TILLYKKE :cheerleader3::cheerleader3: Hvor er du bare dygtig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

BESTÅET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har lige fået mine karakterer for de eksamner jeg var til for 14 dage side, er sgu bestået igen, ganske vist 'kun' med to 6 taller, men det er bestået, og når man så tænker videre over at halvdelen af holdet er dumpet :super: så er jeg godt tilfreds...

fantastisk...

:heart:

Jamen altså endnu engang TILLYKKE :cheerleader3::cheerleader3: Hvor er du bare dygtig :cheerleader3:

tak Louise, er :hug: glad lige nu, og så har vi aftalt at vi skal ud og spise, hvis jeg bestod, så det skal vi lige så snart Karsten har fri... :rolleyes:

:hug:

Kan godt forstå du er rigtig glad :hug: Hvornår skal du så til eksamen igen?? (ved godt det ikke er det du lige gider tænke på nu)

I må have en rigtig dejlig aften :hug:

0

Del dette indlæg

:hug::heart::cheerleader3: :cheerleader3:

STORT TILLYKKE

:rolleyes::cheerleader3::super::hug:

Både med de 100 dage og med at du har bestået!!!! Det er da bare skønt!! Så kan du med god samvittighed slappe af og nyde det dejlige vejr i bedagsferien!! :hug: :carrot: :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::heart::super: :carrot: :hug:

TILLYKKE ---- med både de 100 DAGE & BESTÅET eksamen :cheerleader3:

Det er bare super... Jeg skal selv snart til eksamen, sååå er en lille smule nervøs..Og den sidste fredag i juni, er d. 29... Det er nemlig den dag jeg er færdig uddannet.. :cheerleader3::rolleyes:

:hug: Jeanet

0

Del dette indlæg

:carrot: :bearhug::thumbsupsmileyanim::bearhug::toot:GITTE HAR FØDSELSDAG OG DET HAR HUN JO OG DET ER I DAG...... :lol::super::cheerleader3::boohoo: :carrot:

Hej Gitte! :)

Bare lige et lille pip og et stort tillykke med fødselsdagen her fra :boohoo::hug: Håber du må få en rigtig dejlig dag! :boohoo::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Gitte!

Det er længe siden, jeg har kunne logge ind sidst, så her komer lige et forsinket tillykke med både veloverstået eksamen, 100 dagen samt stort stort tillykke med din fødselsdag idag :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg håbr den sidste eksamen og opgave går fint for dig, så du kan koncentrere dig om bryllupsplanlægningen. Det er jo snart. Idag har jeg 105 dage, syne skige der stod 180 sidst jeg var her, så tiden går stærkt......

Ha en super god dag, knus Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) ejjj hvorfor sagde du ikke du havde fødselsdag.... :)

Det må du altså gerne gøre mig opmærksom på ven....sådan noget skal jeg jo vide.... :)

Men når det så er sagt...så er det dejligt at høre du havde en dejlig dag...men hvorfor skulle du ikke også have det

glæder mig til vi forhåbentlig snart skal mødes.... :cheerleader3:

:) fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hej søde Gitte

En meget stort tillykke med fødseldagen og din bestået eksame :cheerleader3: ,- dog forsinket. :bask: :) til mig

Og så har du rundet de 100 dage,- nu begynder det at tage fart.

Jeg synes at tiden løber,- nærmest iler afsted.....

Kigger snart forbi igen

Knus Silotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer