Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

354 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke med jeres fine ringe. Det var dejligt at få dem hjem hva http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Hej Louise,

ja det var meget dejligt at få dem hjem... for en kort bemærkning, de er jo allerede afleveret igen... hvordan går du og har det? det længe siden jeg har hørt noget til dig...

:):bearhug:

Ja ja godt nok er de væk igen, men de er heldigvis et sikkert sted -HAHA-

Jamen jeg har det godt. Har lidt travlt på arbejdet for tiden, så er lidt smadret når jeg kommer hjem om aftenen.

Og så er jeg begyndt at overveje at finde en skrædder/systue der kan lægge min kjole ind. Har fundet ud af at det nok er det der bedst kan betale sig -HAHA- Meeen det kommer jo stadigvæk an på hvor meget den kan lægges ind for taber mig jo stadigvæk. Det var min 5. gang hos bailine i dag og ved du hvad?????? Jeg har tabt 13 cm fordelt over hoften, tajlen, sædet og lårene. Det er bare så fedt. Kan næsten ikke vente til efter den 10. gang :super:

0

Del dette indlæg

arbejde er noget en vis herre har skabt :bearhug: ej kender det godt, studerer jo også, så har da også mit at se til, men idag var jeg sgu nødt til at blive hjemme, kom ikke engang op på skolen, havde det så dårligt imorges, men fik slæbt mig ud af døren og op i toget, det blev da bare værre og værre, så i valby vendte jeg om igen... ikke godt, men sådan er det... :)

ej hvor godt, det er jeg glad for at høre at det går den rigtige vej, med vægttabet og cm... kan også godt mærke det på bukserne, men nu har jeg jo kun været deroppe ialt 4 gange med prøvebehandlingen, så der er lige to gange endnu inden jeg skal på vægten og måles igen... men altså jeg syns jeg kan mærke at der røyger noget, det er bare irriterende som det klør... men de siger jo at det er gode tegn, så vi håber og krydser fingre...

kan godt forstå dig med hensyn til at få lagt kjolen ind, altså om ikke andet så kan du da altid tage den under armen og spørge om det er helt håbløst, så må du jo tage stilling til det derfra, det er jo også bare surt fordi du er så glad for den kjole, så ville jeg da nok foretrække at prøve at høre ad om det kan lade sig gøre...

jeg håber det løser sig uanset hvad...

:super:

Aj det var da langt at tage hvis du havde det dårligt. Der er da langt hjem fra Valby -HAHA- Hvordan var du dårlig??

Det går sikkert også fremad med dig når du kan mærke noget. Jeg havde ikke regnet med noget som helst. Syntes ikke jeg kunne mærke resultater. Kun mens elektroderne er i gang. Er begyndt at komme godt op i styrke, for der skal virkelig bare ske noget. Og ja for f.... hvor de klør. Men sjovt nok ikke når maskinen stopper *GG* http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj det var da langt at tage hvis du havde det dårligt. Der er da langt hjem fra Valby :toot: Hvordan var du dårlig??

Det går sikkert også fremad med dig når du kan mærke noget. Jeg havde ikke regnet med noget som helst. Syntes ikke jeg kunne mærke resultater. Kun mens elektroderne er i gang. Er begyndt at komme godt op i styrke, for der skal virkelig bare ske noget. Og ja for f.... hvor de klør. Men sjovt nok ikke når maskinen stopper *GG* :toot:

jeg var svimmel og havde haft kvalme siden igår, havde en fornemmelse af at uanset hvad jeg spiste så kom det lige op og sagde dav igen... det blev bare værre i toget, der var jeg virkeligt skidt, så i valby stod jeg af og sprang på det tog der kørte den anden vej igen... lidt åndsvagt, men kunne ikke overskue at skulle sidde i skolen så lang tid...

jeg havde bare lidt på fornemmelsen at alt min træning var blevet ødelagt i påsken, vi var på besøg hos svigerforældrene, og de er af den type at der skal kage på bordet hver gang der er kaffe, hvilket så vil sige hele tiden, det er altså ikke nemt at skulle sidde og se på... derudover var vi ude hos hans mormor og spise, og hun havde lavet mad til 25 og vi var altså kun 9 mennesker, og så kan hun jo ikke forstå der ikke bliver spist op :toot: ret belastende...

:cheerleader3:

Sikke noget med dig altså -HAHA- Kan godt forstå at du tog hjem igen.

Jeg har godt nok også spist lidt for meget i påsken og det så jeg jo på vægten i går :biggrin: Nu skal jeg bare klø på og så skal det nok gå :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså Gitte...jeg fik fuldstændig hjertebanken og var på grænsen til tårer.... :boohoo::boohoo:

SLEMME SLEMME TØS ! :bask:

Er glad for det bare var fis og ballade....

.....og lige et forsinket TILLYKKE MED DE 4 MDR :denmarkflag: Det går hulens stærkt nu!!!

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEy. var du med toget fra nørreport kl 14:25 i dag (øhhh igår var det vel for det er over midnat :bestwishes:

jep helt korrekt, det var jeg faktisk... så du mig?

Ja, det må jeg jo så ha gjort :toot: Men var slet ikke sikker på at det var dig, så jeg lod pænt vær med at spørge :bearhug:

jeg må indrømme at jeg lægger ikke mærke til ret meget sådan generelt, så har overhovedet ikke registreret dig... var du med toget eller var det bare på nørreport du så mig? det er sgu da lidt pudsigt alligevel...

:denmarkflag: :denmarkflag:

Jeg var med toget. Skulle mødes med 2 veninder i Holbæk, så jeg skulle hele vejen :blush: Det er godt nok en lang tog tur :pokey:

0

Del dette indlæg

:bestwishes:

Tillykke med kagen, hvor er det fedt....Ja de rige har mange glæder.......... :bearhug::toot: , nej tror også kun det er fordi jeg simpelthen elsker at bage at jeg har været så åndsvag at kaste mig ud i det projekt... :bask:

Hvor er det fedt for dig.......men selvfølgelig skal det være på fredag....efter en kanon eksamen, skal i da ned at finde drømmefyldet til drømmekagen, som afslutning på en helt igennem perfekt dag...

Vil sende dig tusinde :denmarkflag:

:denmarkflag: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Jamen dog sødeste Gitte!!

Du trænger vist til nogle kram

:bearhug::heart::heart::heart::heart::heart::pokey:

Ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Det er jo svært, når han er syg. Men når det så er sagt, så jo jeg synes, han skal klæde sig pænt. Og han har jo trods alt selv taget opgaven på sig, hvis man kan sige det sådan.

Mht eksamen. Kender godt det pres, man kan føle i sådanne situationer. Men synes, det er en god ting at holde det skjult i tiden op til. Surt at du så lige blev opdaget.

Håber, at det hele flasker sig for dig/jer.

:super:

Lisette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer