Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

354 indlæg i dette emne

Annonce ♥

-HAHA-:bearhug: ja DSB så er du garanteret ekstra rejsetid, og endda gratis.. :balloon::biggrin: ...

Det lyder da rigtig godt med dit slør... det glæder jeg mig til at se. Også glæder jeg mig til at høre om din oplevelse på messe, håber sandelig den bliver meget mere positiv end min :toot:

Ang din skønne farfar så kender du min mening og du ved hvor jeg er, så jeg sender dig blot en kæmpe http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif , og tak fordi du trak mig frem..... :toot:

-HAHA- fra Belinda

0

Del dette indlæg

Gitte..... jeg vil ønske jer en rigtig god tur til messe... glæder mig til at høre fra dig, om hvordan du opfattede sådan en messe, og om der var noget du / I kunnne bruge...

Vi snakkes ved i eftermiddag/ aften..

tusinde -HAHA- til dig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte..

Hvor er det bare enkelt og smukt, og ja den der side der hedder ebay, den burde forbydes under planlægning til bryllup... :biggrin::)

Heldigvis er jeg ikke røget i fælden......endnu... :bearhug:, hvilket jeg er sikker på Morten sætter enorm stor pris på..

:balloons: fra Belinda...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte.

Det er nogle søde og enkle sko, og jeg er VILD med farven.

Nu ved jeg jo ikke om du er vant til at gå i sko med hæl på, men det er en god ide at begynde at gå i dem allerede nu - jeg skal også have snøvlet mig sammen til at købe mine, for de skal også gåes til :balloons:

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

halløjsa......

det er da nogle virkelige fantastiske sko du der har fået fat i.... godt gået :carrot: ..

Syntes det er så godt du har købt to par, og så så forskellige, så har du taget forholdsreglerne hvis nu den dumme ryg skulle finde på at lave :bearhug: ...

Tusind tanker fra mig til dig.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte....og Karsten :bearhug:

Tusind tak for fin Panduroblanket :bearhug: Den er blevet brugt i dag -sammen med de fire andre!!!...og vi har een mere, som vi bruger, når nogle varer vi har bestilt, kommer hjem :griner:-

Dejligt at kunne handle for over 1000 kroner, og så kun skulle betale 750, hvoraf de 500 var gavekort :griner:-

Tusind tak :blush:

-Lisette og Sophie :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

HEj Gitte...

Hvor lyder det dejligt at du bare har fået en så dejlig start på skolen, men lidt irreterende med den bog... :bearhug:

men Helt ærlig......2mdrs ferie...også lige op til og efter bryllup, det er da ikke mindre end perfekt.....

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

1000.- ja det var rigtig mange penge for en bog som måske kun skal bruges engang imellem... :bearhug: , men hvis det er den du skal have jaså er der jo ikke så meget at gøre ved det.....

Ang din elskede farfar....Hmm ja skønne, selvom det jo ikke lige er jeres ånd med et plejehjem, så er det nok den optimale løsning for allesammen. Der er vel ingen af jer der har resourcerne til at skulle assisterer hjemmeplejen, hvis han hver nat skal ringe omkring 30 gange og i bund og grund ved den stakkel måske ikke hvorfor han gør det....

Ved at være på et plejehjem er der trods alt opsyn med ham ikke hele tiden men assistancen er jo kun få min. væk, hvilket må være en kæmpe tryghed for jer pårørende også.... At han ikke længerer genkender jer, er hårdt men derfor gør det jo ikke kærligheden til ham mindre, nok tværtimod....

sender dig en flok :cheerleader3: , og du skal vide jeg tænker på dig Gitte...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dog noget værre noget med din farfar...Håber han vil kunne falde godt til på et plejehjem. I hvert fald vil der hele tiden være mennesker omkring ham og al den hjælp han skal bruge...og personalet vil ikke være irriteret på ham, fordi han ringer 30 gange på en nat.

Hvad er det du skal igang med at læse til?

-Sophie

0

Del dette indlæg

Hej Gitte.... jo jo jeg har lige været på loftet og søreme om ikke jeg finder orlogsbogen..... fra søværnet... :bearhug::griner:- , ville ellers gerne kunne hjælpe dig.. Men du må nok bide i det sure æble og give 1000.- for den uundværlige spændende bog..

Det lyder ellers skide spændende det du har gang i..hvor lang tid tager det??

Depression, nej skønne...det skal vi ikke have dig ud i igen...så hellere læs det hele af her... :cheerleader3:

:bearhug: fordi du er som du er skønne.....

0

Del dette indlæg

Hvor er det dog noget værre noget med din farfar...Håber han vil kunne falde godt til på et plejehjem. I hvert fald vil der hele tiden være mennesker omkring ham og al den hjælp han skal bruge...og personalet vil ikke være irriteret på ham, fordi han ringer 30 gange på en nat.

Hvad er det du skal igang med at læse til?

-Sophie

hej piger...

ja det er lidt noget rod, og håber også han får det godt der...

jeg skal læse til Radiograf, altså dem der render rundt og tager billeder på en billeddianostisk afdeling på sygehusene... det lyder helt vildt spændende, men der bliver meget udenadslære, deriblandt på latin... ARHHH det bliver hårdt, men tror nu jeg klarer den, men nu må vi se, har jo kun gået på skolen i to dage indtil videre...

:cheerleader3:

Jeg kender godt radiografer :bearhug: Er selv nurse :bearhug:

Håber du bliver glad for uddannelsen...jeg kunne nu også bedst lide praktikperioderne :griner:-

God bedring med din farfar

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

EEEJjjjjjjj hvor er du bare fin.. :cheerleader3: Det ser bare rigtig godt ud.... meget enkelt også alligevel er der noget over det... :bearhug:

Hvor er det også dejligt at du fik det så hurtigt...hellere det end der går flere uger og man lige når at tænke tanken at det nok er gået tabt.. :bearhug:

:griner:- til dig skønne...

0

Del dette indlæg

Nååå jaaaa selvfølgelig.. en rigtig prinsesse har da også en 3 - 4 slør at skifte imellem alt afhængig af hvornår på dagen det er... :griner:- ... Syntes det er formidabelt du kaster dig ud i det projekt selv.. :cheerleader3:

jeg skal heldigvis ikke bekymrer mig om det... Jeg låner Katjas( min venindes) til når vi skal danse, så har de da et eller andet at klippe i.. :bearhug:

keep up my dear... :bearhug:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::bearhug: det er da ellers noget af en nabo I har jer der..... Nej hvis det er sådan med ham så kan jeg sku godt forstå jeres begejstring.... Så må vi håbe der flytter et par unge fornuftige mennesker ind næste gang....

Håber for dig at dine forhåbninger holder stik.....

Forresten.... Karsten er sku da flot med diadem.... ha ha ha ha....pas nu på han ikke går amok på ebay lige pludselig.. :bearhug: ha ha..

0

Del dette indlæg

det første billede er med en hvid skjorte som vi har købt idag, det andet er med en lyseblå skjorte, den er lidt mere markant i farven i virkeligheden, og vi er vist nok kommet frem til at det bliver den hvide skjorte han skal have på den dag... vi har sammenlignet med min kjolefarve og det er vist den der kommer til at passe bedst... helt samme hvid er den ikke, men det er vist det tætteste vi kan komme på det...

hvad angår slipset så kan jeg ikke rigtig blive enig med mig selv om det er en for markant farve, om vi skal prøve at finde et der er lidt mere neutralt....

hvad siger I piger?

:unsure::blush:

Jeg synes han er rigtig fin :loveboard:

Synes godt nok i har gang i mange ting nu. Tror jeg er lidt bagud :blushsmiley:

Jeg må også hellere se at komme i gang med at skrive en planlægning herinde. Nu går det ikke længere kun med at kigge :blush:

0

Del dette indlæg

:blush:-HAHA- det er da ellers noget af en nabo I har jer der..... Nej hvis det er sådan med ham så kan jeg sku godt forstå jeres begejstring.... Så må vi håbe der flytter et par unge fornuftige mennesker ind næste gang....

Håber for dig at dine forhåbninger holder stik.....

Forresten.... Karsten er sku da flot med diadem.... ha ha ha ha....pas nu på han ikke går amok på ebay lige pludselig.. -HAHA- ha ha..

Er HELT færdig af grin lige nu......ahahahahhahahahahahaa............ -HAHA- Han er da for lækker med den diadem forresten...et look han skal gå mere efter.... :blush:

Forresten...så øv at han ikke sku flytte alligevel..Hvorfor klager I ikke over ham...der er jo bestemte ordensregler han skal overholde ved at bo i lejlighed..og spille højt musik til klokken lort, er ikke en af dem!!!!!!!!!!! 3 klager og så er det ud, mener jeg....

det første billede er med en hvid skjorte som vi har købt idag, det andet er med en lyseblå skjorte, den er lidt mere markant i farven i virkeligheden, og vi er vist nok kommet frem til at det bliver den hvide skjorte han skal have på den dag... vi har sammenlignet med min kjolefarve og det er vist den der kommer til at passe bedst... helt samme hvid er den ikke, men det er vist det tætteste vi kan komme på det...

hvad angår slipset så kan jeg ikke rigtig blive enig med mig selv om det er en for markant farve, om vi skal prøve at finde et der er lidt mere neutralt....

hvad siger I piger?

:loveboard::unsure:

Jeg ville selv vælge noget mere neutralt...men kan ikke huske din kjole lige nu..må heller kigge i tråden om den er der...men på den anden side, hvis du skal have røde roser i buketten...og så han får en rød rose i jakken..jaaaaaaaaaa....så dur det da...

Kan ikke se om striberne (de helt små) er hvide eller lyseblå...hvilken skjorte passer de bedst til?

Men igen, jeg ville nok vælge nogle mere neutrale farver...men det er mig.. :whistle:

Knus fra mig, NAnna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer