Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

354 indlæg i dette emne

Okay Gitte...

Den var god,- ja jeg vil næsten sige væmmelig god :thanks::cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Ja,- jeg nåede da at tænke en masse inden jeg fik rullet hele ned http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Tillykke med alle dine børn,- trods alt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:boohoo: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Gitte

Hvor er de bare super flotte. Dem kan jeg godt forstå at i er glade for og stolte af. :heart::cheerleader3::thumbsupsmileyanim: ,- ikke mindst din gemal :lol:

Helt rart at se dem helt færdige,- har jo fulgt med i dengang din gemal fik ideen, lavede udskæringerne ect... Dejligt for jer!!! -HAHA-

Giv Karsten et stort :hug: for det flotte stykke arbejde.

Og pas så på dig selv Gitte. Pris dig lykkelig over at du har så dejlig en mand :cheerleader3:

Kan godt forstå at du er træt,- det er altid sindsyg hårdt og resourcekrævende at starte op på noget nyt.

Stort :bearhug: fra mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte..

Du kan godt hilse Karsten og sige at den ser meget lækker ud, må sku indræmme at den har fået min toblerone is til at virke helt tam ...

Hvad er der dog inden i ???? (hmm jeg er en lagkage fan , det kan i ikke se vel ..."fløjte fløjte")

MVh Lena

Og velbekommen :(

0

Del dette indlæg

Hej Karsten!

Så får du lige et par ord med på vejen af en erfaren kagebager...

Jeg synes, du har fået banket en rigtig fin kage sammen, og den kan du godt være stolt af! :(

Om den kunne have været pænere? Ja, men kan alle ting, vi hver især laver ikke altid blive det? Det er i hvert fald som regel skaberen selv, der har de mest kritiske øjne, og detaljer han/hun kan se, lægger andre ikke mærke til :bearhug:

:cheerleader3:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa gitte og karsten,

Altså nu er jeg jo total lagkagespiserfan så det basker :cheerleader3:

Jeg synes de ser lækker ud, og appelsincreme det lyder rigtig godt. Hvordan laver man det???

Ja den kunne da nok havde været pænere, men som frøkenMaja også skriver er de jo som regel bageren selv der er mest kritisk.

:( for Karsten

Knuzzer Micha

0

Del dette indlæg

Hej skønne du.

Åhh ja jeg er håbløst bagud her på BK, men kommer forhåbentlig stækt igen når ferien er slut...

Først vil jeg sige tusind gange tillykke :( med din første eksamen...du kan jo godt min tøs...godt gået.... :bearhug:

det er efterhånden svært at se hvem der skal have titlen BRIDZILLA hjemme ved jer, ham Karsten er da skide dygtig.....kan du ikke lige få ham til at sende lidt af hans bridzilla over til Morten, så han også kommer lidt igang...

De indbydelser er bare rigtig flotte.......

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Ja så kom der lige en lille ændring, vi har i lang tid været uenige om vores tidsplan, vi har ikke kunnet få fyldt tiden ud mellem vielsen og festen så idag gik jeg ned på kirkekontoret og spurgte om vi kunne få ændret vores vielse til lidt senere på dagen, og sørme så, de havde en tid klokken 15, så lige pludselig passer tiden nogenlunde istedet for gæsterne er nødt til at rende rundt i byen i to timer inden restauranten er klar til at tage imod kl 16, hvor vi vil servere en kop kaffe.

()()

Hold da op der var i heldige :oops: Bliver præsten så den samme??

Jeg ville gerne ha haft en tid kl 14 da jeg synes at vores tidsplan bliver for presset med kl 15 da vi skal helt fra Holbæk til Taastrup, men Jimmy blir ved med at sige at det nok skal gå. Men prøv at tænk på at der er gået ret meget af dagen inden man bliver gift kl 15.....

Men også øv at i må lave jeres indbydelser om. I får lige en masse af dem her :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::huh::pokey:

Knus

0

Del dette indlæg

Ja så kom der lige en lille ændring, vi har i lang tid været uenige om vores tidsplan, vi har ikke kunnet få fyldt tiden ud mellem vielsen og festen så idag gik jeg ned på kirkekontoret og spurgte om vi kunne få ændret vores vielse til lidt senere på dagen, og sørme så, de havde en tid klokken 15, så lige pludselig passer tiden nogenlunde istedet for gæsterne er nødt til at rende rundt i byen i to timer inden restauranten er klar til at tage imod kl 16, hvor vi vil servere en kop kaffe.

:)

Hold da op der var i heldige :thanks: Bliver præsten så den samme??

Jeg ville gerne ha haft en tid kl 14 da jeg synes at vores tidsplan bliver for presset med kl 15 da vi skal helt fra Holbæk til Taastrup, men Jimmy blir ved med at sige at det nok skal gå. Men prøv at tænk på at der er gået ret meget af dagen inden man bliver gift kl 15.....

Men også øv at i må lave jeres indbydelser om. I får lige en masse af dem her :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::huh::pokey:

Knus

jep jep, det bliver stadig Hanne, og det er altså bare det vigtigste for mig... da vi reserverede kirken i sin tid, var der et bryllup kl 15 så jeg tænkte at vi måske kunne få den tid kl 14, men nej der var åbent kl 15, så tog vi da bare den istedet...

kan godt se hvad du mener med at det bliver for presset med jeres tidsplan, men jeg håber da for jer det holder... har mænd ikke generelt den der holdning med at det nok skal gå?

tak for knusene... nu er det jo heldigvis ikke de mest besværlige invitationer at lave om, det er jo egentligt bare printeren der skal arbejde og så skal vi have sat nogen mærker på også, så det burde heldigvis ikke være det store...

Dejligt at i stadigvæk kan få Hanne :thanks: Ellers havde i vel beholdt tiden kl 13??? Gad vide om dem kl 15 også har fået tiden lavet om eller helt har droppet brylluppet ()()

Jo, mænd har tit den hold ning at det nok skal gå. Har også prøvet at ridse det hele op for ham med hvad der skal foregå og hvor lang tid det ca tager, men stadigvæk mener han at vi nok skal nå det. :oops:

Kan godt være du har haft skrevet om det her i din tråd..... men har du egentlig fundet din kjole???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så fik vi endeligt sendt vores invitationer afsted, efter meget møge og besvær, den anden dag fandt vi jo ud af at vi skulle vies kl 15 istedet for kl 13, så det skulle jo selvfølgelig ændres i invitationerne, der jo ellers var blevet færdige, som sagt så gjort, det brugte Karsten så lige 3 timer på, vi fik pakket dem og kiggede dem lige efter en sidste gang, hvad opdager jeg så? nej nej nej nej NEJ vores Toasmaster er kommet i invitationen med et forkert telefonnummer!!! det vil sige at vi skal lave dem om IGEN... og mange timers arbejde er spildt.... -HAHA-

men vi har endeligt sendt dem afsted idag :lol: jubiiiii

Aj altså.... for søren da... Irriterende at man skal lave fejl i sådan noget vigtigt noget. Men dejligt at de nu endelig er ude forhåbentlig uden fejl :bearhug:

0

Del dette indlæg

så fik vi endeligt sendt vores invitationer afsted, efter meget møge og besvær, den anden dag fandt vi jo ud af at vi skulle vies kl 15 istedet for kl 13, så det skulle jo selvfølgelig ændres i invitationerne, der jo ellers var blevet færdige, som sagt så gjort, det brugte Karsten så lige 3 timer på, vi fik pakket dem og kiggede dem lige efter en sidste gang, hvad opdager jeg så? nej nej nej nej NEJ vores Toasmaster er kommet i invitationen med et forkert telefonnummer!!! det vil sige at vi skal lave dem om IGEN... og mange timers arbejde er spildt.... -HAHA-

men vi har endeligt sendt dem afsted idag :lol: jubiiiii

Kom lige til at tænke på her til morgen om jeg er faldet i med begge ben?? Er det mon en aprilsnar??? :bearhug:

0

Del dette indlæg

det var godt nok nogen fine invitationer - man skulle tro, at i var professionelle? øh, det er I måske? de er i hvert fald fine. det var godt nok synd med det telefonnummer - mon ikke din bror skulle give kvaje-bajere (påskebryg) ved lejlighed? det var jo ham, der mistede telefonen...

god påske :smilie_oster03: :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må være fordi Belinda er på ferie?!?!?! :bask: dumme post

- Gitte

BELINDA!!! kom hjem og hold din arbejdsplads i ørerne -HAHA- det må være derfor...

:)

Gitte du er simpelthen skøn....... hvor er det dejligt at læse sådan noget i en tråd...

Men er det ikke utroligt at man skal være over dem hele tiden.......1 uge på ferie og posten er at lave... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

:super: og mange :bearhug: til dig min egen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Tillykke med jeres fine ringe. Og de er bestemt smukke. Er helt vild med den måde stenene er i din ring,- den skrå måde de ligger på :super:

:bearhug: Lidt sjov at i ligger dem i bankbox for ikke at blive fristet med at gå med dem. Tanken omkrig tyveri har på ingen måde strejfet jer http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

:) Silotte

0

Del dette indlæg

Tak søde Gitte :bearhug: ,- men det går bestemt bedre. Ro og hvile og samvær i vennerslag er en rigtig god medicin. Så vi har alle tage fat på en ny arbejdsuge i dag...

Det lyder bestemt ikke betryggende med jeres nabo :) Men kender godt lidt til problemet da vi for nogen år siden havde en nabo som var dement... Hvad vi ikke oplevede da han boede der,- er helt utroligt.

Men han var som udgangspunkt ganske uskadelig,- bare dybt frustreret. Men oss meget overbevisende i hans historier http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:super: Silotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer