Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

354 indlæg i dette emne

Annonce ♥

tillykke med de nye familiemedlemmer... :cheerleader3: hå¨ber da du finder den der mangler...men livet er nu en gang enormt barskt i dyreverdenen.... der er sku ingen kære mor...

Jeg syntes du skal holde fast i hvad din vejleder siger... det er da hovedsagen at der ryger noget af... Og hvis man ikke engang imellem skulle unde sig selv noget nemt hurtigt eller lækkert jaså var livet sku ikke værd at leve...

OP på hesten igen du skønne kvinde....men pas nu på det ikke er dig der kommer til at rasle istedet for vægten....så meget mangler du da heller ikke ( syntes overhovedt ikke du mangler at tabe noget... :loveboard: )

:loveboard: fra Belinda

0

Del dette indlæg

:):griner:-:):shooter::thumbsupsmileyanim::heart::thumbsupsmileyanim:

det er vist lige hvad du har brug for idag min egen..... Kan du ikke få Karsten til at lave noget kaffe også putter du dig inde i sengen med dyner og puder, godt omkring dig også slapper du af til semifinalen i melodi grand prix.... det er da det du fortjener idag....

øv øv også jeg bor så langt væk...ellers kunne jeg lige have lavet nogle boller til dig også serveret varm kakao til ..... :loveboard:

:) fra Belinda....

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

lige en weekendhilsen herfra......

Skønne du.har du set hvad vores ticker siger...nu er det alså snart, og hvor bliver det bare så dejligt... Hvad er/skal din weekend ellers gå med ???

Lørdag havde jeg lige endnu en arbejdsdag i Post Danmark,og om eftermiddagen/aften skulle vi til fødselsdag ved Mortens søsters kæreste....

Idag skal vi op til min moster og Mogens( ham der skal føre mig op), Morten skal lave deres computer...og ja så er den weekend jo gået... Heldigvis ahr jeg fridag imorgen, og den skal bare nydes....

Fortsat rigtig god weekend smukke... VI ses..

:hug::hug::blush::o:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Når du nu ligger hjemme og har det lidt skidt, så skal jeg nok få dig væk fra side 4..... :bask: ....frem med dig skønne...... du skal i kirken lige om lidt... :cheerleader3:

:kiss: og :cheerleader3: fra Belinda............

Rigtig god bedring.......... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Går sådan og er lidt ked af det, var igår til fødselsdag hos Karstens mormor, tidligere har hun sagt tak for indbydelsen, men hun vidste ikke om hun kunne komme... historien bag det er at hun mener hun nu er så gammel, (fyldt 76) at hun ikke ved om hun kan overleve frem til vi skal giftes :bearhug: hun taler altid om at hun nu fejler noget nyt, selv om der ikke, er noget medicinsk belæg for det, hårdt at sige, men tror hun er lidt hypokonder.

igår fik vi så et kort fra hende hvor hun skrev endnu engang tak for invitationen, hvis alt går vel vil jeg gerne komme til jeres bryllup... er det mig der er sippet når jeg mener det er en underlig formulering? Blev så ked af den fordi jeg jo i februar mistede min farfar, der virkeligt af hele sit hjerte ønskede at komme til vores bryllup, men som desværre ikke kunne nå det inden han var nødt til at give op, så gør det ondt at få sådan en besked fra en man godt ved er ved at være lidt oppe i årene, men som ellers ikke fejler noget...

:cheerleader3: til dig :bunny_4: Det er absolut ikke dig der er sippet. Nogen ældre mennesker bliver bare sådan med årene.

Jimmys farmor mistede sin man for over 1 år siden og kan nu slet ingen ting selv og alt er i vejen altid. Det er ikke til at holde ud at høre på engang imellem. Men tror måske de savner opmærksomhed?? Bare et gæt

:balloon: Louise

0

Del dette indlæg

Du skal altså bare ignorere det lidt... 76 år er jo ingen alder...

Min morfar var altid sådan. Også overfor mig, da jeg var helt lille og sådan noget, men sådan var han bare. Min mor har en sjov historie om det. Det nærmede sig hans 80 års fødselsdag, og den skulle jo fejres stort. Han havde selvfølgelig sagt at vi ikke skulle købe gaver til ham o.l. fordi det blev der jo ikke brug for, så længe kom han jo ikke til at holde (selv om det kun var nogle få dage til). Jeg tror jeg har været 5-6 år. Min mor skulle bage en flot kage til ham, og selvfølgelig ville jeg hjælpe til. Midt i det hele spurgte jeg så min mor om hvad vi skulle gøre med kagen hvis nu morfar døde? Min mor svarede at så kunne vi jo servere den til begravelsen. Det var jeg meget godt tilfreds med. :cheerleader3:

Nogle gamle mennesker bliver bare sådan. Jeg tror ikke det er hverken så meget for at få opmærksomhed eller for at være lede, jeg tror bare helt seriøst de har svært ved at se at de skal holde ud særligt meget længere. Min morfar fejlede aldrig noget, og levede til han var 91 år, men begyndte nok også at sige sådan nogle ting da han var omkring de 76 år. Vi lærte os at ignorere det, men selvom han var lidt sær, var vi jo ligeså glade for ham, og han ligeså glade for os. Så du skal bare lade være med at tænke så meget over det, og for al del ikke begynde med at lægge mere i det end der er. Hun mener nok ikke noget med det.

Bare et forsøg på nogle gode råd fra en der er vokset op med det :balloon:

0

Del dette indlæg

Efter at have læst sådan et indlæg i din tråd, står der bare endnu mere hygge og forkælelse på programmet når du kommer skønne du... hvor er jeg ked af at læse sådan noget, men kan godt følge dig.... At konstant snakke med hypokonder og dårligdom er bare ikke sjovt i længden....man føler sku selv nogen gange man bliver sygelig gjort fordi de ikke kan snakke om andet....

Op med humøret og mærk efter på dig selv skønne..... Du er HELT rask og NORMAL ( ja så meget som man nu kan være når der kun er 86 dage til sit bryllup :balloon: )

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

:bearhug::bunny_4: vi render nok rundt og er totalt åndsvage BRIDZILLAER...... tror sku vi skal være ude i campingvognen...der er vi da os selv... :balloon:

Skal gøre mit til du slet ikke vil hjem.... Bare send din kjole herover så følges vi ad den 11.......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bunny_4::super: vi render nok rundt og er totalt åndsvage BRIDZILLAER...... tror sku vi skal være ude i campingvognen...der er vi da os selv... :balloon:

Skal gøre mit til du slet ikke vil hjem.... Bare send din kjole herover så følges vi ad den 11.......

skal jeg så lade Karsten stå i Holbæk? :bearhug: ej vi tager sgu et dobbeltbryllup min pige... det ku fandme være hyggeligt.... :toot: kan lige se gæsterne i hovedet når de stå i Holbæk og mangler et brudepar... FNIIIIIS

:super::toot: det er go´ bryllupshumor.........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er da det for en overskrift Gitte! Men det er jo ikke første gang du har lavet det stunt tsk tsk :bask:

Det er nok bedst at lægge BK lidt på hylden når der skal skrives opgave - siger Anne der ikke har kunnet holde sig væk efter hun kom hjem fra sommerhus (selvom jeg burde skrive min bacheloropgave)

Både held og lykke med opgaven og med at holde dig væk fra BK :cheerleader3:

Vi glæder os til du er tilbage igen :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gitte..... vil du så godt lette dig fra computeren, finde dine brudesko og et par nylonstrømper...også kommer du ellers igang ...bare et par min...

AFTALE....?????? :bestwishes:

:boohoo::boohoo: kunne ikke lade være....

og samtidig bliver jeg da helt :cheerleader3: over den nye ticker du har lavet.....hvor er du bare SKØN...

tusinde :boohoo: og :boohoo: til dig....

0

Del dette indlæg

:boohoo: jo det kan vi godt sige, min pige... og ellers så bruger jeg weekenden på det.... hihi ellers så tager jeg dem sgu med over til dig, så kan vi rende rundt med ømme fødder sammen... :boohoo:

jamen Belinda min pige jeg glæder mig jo bare så meget til jeg skal over til dig og råhygge at jeg er NØDT til at have lidt styr over tiden... ;)

ja go´ide´ du der fik....... ta´dem endelig med.... :cheerleader3:

:bestwishes: fordi du bare er så fantastisk....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer