Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

354 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ja vi tøser ved sku godt havd vi vil have..... :cheerleader3:

Sig mig lige engang..... hvad laver min skønne veninde i din tråd...... :bestwishes: nu har hun ikke noget igang med dig også..... :boohoo: ......er maget på mærkerne lige i tiden...... hvorfor mon......

:boohoo:

0

Del dette indlæg

ja vi tøser ved sku godt havd vi vil have..... :bestwishes:

Sig mig lige engang..... hvad laver min skønne veninde i din tråd...... :boohoo: nu har hun ikke noget igang med dig også..... :boohoo: ......er maget på mærkerne lige i tiden...... hvorfor mon......

:boohoo:

hvad tænker du dog på min pige? polter? tja det ved jeg ikke noget om, regner ikke engang med selv at få nogen... men det gør som heller ikke noget... er ikke så god til overraskelser af den art...

:cheerleader3:

:boohoo::boohoo: du er bare så skøn.......... men er da ked af at læse du nok ikke får nogen... :boohoo: ..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu skal jeg lige blære mig lidt her, se hvad vi lavede i eftermiddags... mmmm bager ellers ikke ret gerne, men når det kommer til pølsehorn, gør jeg som regel en undtagelse...

wow hvor ser de lærke ud.... sender du ikke lige en opskrift??? :cheerleader3:

det kan jeg godt... to sek så finder jeg den

Mange tak for den :bestwishes: Den skal helt klart prøves. ELSKER pølsehorn :boohoo:

0

Del dette indlæg

det er dælme også noget af det bedste, kan spise til jeg sprænger, især når de stadig er varme... mam mam..

jeg er også bedst til dem når de er nylavede og lune. uhmmmm :bestwishes:

Bare ærgeligt at de bliver tørre så hurtigt. Har du mon et råd til det?? Altså udover at fryse dem ned

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja er det ikke fint? :cheerleader3: ej hovedsagen er da at fusserne vænner sig til dem... på den ene eller den anden måde, men kan da godt se det er på høje tid at komme igang, er allerede halvøm i fødderne, mindre godt... :thumbsupsmileyanim:

:blink::unsure: "op på hesten igen skønne..."

Helt ærlig syntes ikke bare tiden den er gået stærkt efter der har stået 100 på vores tæller.... inden ret længe så står der sku kun 80...... Det syntes jeg bare er vildt........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: ej hvor er den flot den gæstebog....hmm ja jeg regner med jeg skal have en kreeret ilighed med alt det andet jeg ellers har lavet... :thumbsupsmileyanim:

Også har du nok lige siddet på jeres lille hyggelige altan og taget billeder... :thumbsupsmileyanim:

Så vil ellers sige dig tusind tak for en helt fantastisk weekend.... Hvor var det hyggeligt... :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg er ikke så bryllups orienteret lige for tiden og det piner mig lidt, :denmarkflag: jeg skal have overstået min sidste eksamen for det her semester om 3 uger, og jeg føler bare ikke jeg kan tage mig sammen til noget som helst lige for tiden, egentligt er jeg ikke så bekymret for eksamen, men alligevel kan jeg ikke lade være at spekulere på den hele tiden, jeg SKAL bestå den, og allerhelst med en karakter der kan hive mit 6-tal fra sidst lidt op, og det er nok her det kniber... jeg har altid haft den der dårlige selvtillid, og det hjælper mig bare ikke at det nu begynder igen, selv om jeg jo et eller andet sted ved at det nok skal gå, jeg har en kanon studiekammerat, der har sagt ja til at vi læser sammen, så må virkeligt læne mig op ad hende så vi kan få lært det her stof... men alligevel, dumme dumme selvtillid, ja den er der nogen der har fået ødelagt godt og grundigt... jeg ved godt hvor det stammer fra..

undskyld mit :bestwishes: indlæg, har bare brug for at komme af med det...

Du skal nok klare den søde. Jeg VED du kan :balloons:

0

Del dette indlæg

kære Gitte....

Godt du kommer af med dine bekymringer, men nu ved jeg heldigvis hvilken person der gemmer sig bag dette udbrud, så jeg tager det ikke så hårdt. jeg ved at om 3 uger så er din eksamen overstået og også med et tal noget bedre end et 6 tal... Du er så skøn en kvinde Gitte, og som du selv skriver så ved du hvor den dårlige selvtillid kommer fra :bestwishes: ...det er et kæmpe skridt for dig at du ved det, og du ved hvilke signaler du skal være ekstra opmærksomme på, du skal sku nok klare den skønne, det ved jeg.. :balloons:

:cheerleader3: og masser af :denmarkflag: fra belinda

0

Del dette indlæg

SÅ kommer der lidt bryllupsrelevant....

det her her strandparken, og det er her vi regner med at skulle have taget billeder efter vielsen, er det ikke flot?

-HAHA-

Der håber jeg virkelig også at vi kan få taget vores billeder :bearhug: Der er bare SÅ smukt.

Har i booket fotograf egentlig??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så ringede vores præst til Karsten idag, vi skal op og snakke med hende den 12/7 en lille måneds tid inden vi skal giftes :o:thumbsupsmileyanim: det må jo betyde én ting, der er dylme ikke lang tid tilbage nu... glæder mig til at få lidt bedre tid til forberedelserne, lige så snart eksamen på næste fredag er (forhåbentligt) vel overstået...

så er jeg nødt til lige at fortælle at jeg idag har fået tilkendt mit handicap tillæg fra SU styrelsen.... :) det er simpelthen ikke mere end fantastisk, har ikke mulighed for at tage et ekstra job, på baggrund af min ryg, så det her er en okay løsning... nu kan jeg koncentrere mig om mit studie, og at passe på min ryg...

:huh::):)

Vi skal først snakke med præsten først i august. Synes det er lige sent nok. Skal jo også nå at lave kirkeprogrammer :bearhug:

Tillykke med det ekstra tilskud :bearhug: Det er da bare super fedt

0

Del dette indlæg

der er jo også noget med at hun har ferie her inden så længe, det var derfor vi skulle snakke med hende nu, ellers ville det blive for tæt på brylluppet, og så kan det godt være jeg kunne have fået nerver på :huh:

tak skal du have, syns det er helt vildt fedt især fordi jeg har ventet på svar siden februar... :)

:thumbsupsmileyanim:

Nerver på....okey efter vores første præst ikke kunne så skal vi først mødes med den anden den.. 2-8...har du nerver nu smukke...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer