Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

Annonce ♥

HUUG Hej.

Så har vi bestemt os for hvilke ringe vi vil have. :bearhug::biggrin::)

Vi var jo på inspirationstur i lørdags og blev enige i går om et par vi prøvede.

Ringene er lavet på Smykke-forms eget værksted, og kommer næsten til at ligne disse:

post-20894-1168846234.jpg

Vores bliver dog lavet i rødguld og ikke som disse i hvidguld, og så bliver de 4 mm bredde, hvor de viste er 5 mm.

Godstykkelsen bliver knap så massiv, men ellers bliver det som dem på billedet!

Både min kommende og jeg synes at dameringen er utrolig flot, og hans er meget enkel - netop som han gerne vil have det!

Så nu skal de bare bestilles, og når vi får dem i hus kommer der selvfølgelig billeder :)

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg

Vi har også fået afklaret situationen med gæstelisten, og det bliver til at gemalens familie, som vi har været meget i tvivl om skulle inviteres med, bliver inviteret med.

En klog kone har en gang sagt: "Er man i tvivl, skal man gøre det, ellers vil man fortryde." Og det tror jeg hun har ret i.

SÅ nu bliver der sendt en invitation til dem, og så må de træffe valget om de vil med eller ej!

Vi skal bestille invitationer i dag - glæder mig så meget til at de skal sendes ud :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Solsikken!

Stort tillykke med det forestående bryllup, der er ikke længe til nu, og det lyder til at blive fantastisk! Jeg synes, din kjole er super smuk, og du skal nok blive vidunderlig at se på på dagen :bearhug: Jeres invitationer er vildt flotte, på én gang meget romantiske og dog afslappede.

Det er ærgerligt, I sådan skulle have kvaler mht. gæstelisten, men jeres beslutning lyder ok. Blev det så på bekostning af de gamle venner, at familiemedlemmerne bliver inviteret?

:biggrin:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Solsikken!

Det er ærgerligt, I sådan skulle have kvaler mht. gæstelisten, men jeres beslutning lyder ok. Blev det så på bekostning af de gamle venner, at familiemedlemmerne bliver inviteret?

:bearhug:

Maja

Ja der var en tre gamle venner der røg på den bekostning, men - vi bestiller 2 ekstra invitationer hvis vi kommer i tanke om, at dem vil vi bare IKKE undvære.

:biggrin::)HUUG

0

Del dette indlæg

:) Jeg glemte vist at fortælle, at samtlige smykkeforretninger vi var hos i lørdags advarede os mod at købe matte ringe, da slidtage ses meget tydeligt på dem kontra glatte ringe.

Der er fordi, at en ridse i en mat ring vil fremstå blank! Det er da værd at tage med i sine overvejelser!

Tak for din hilsen chme - ja afbud kan man jo altid håbe på :biggrin::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin:

Takker.

Ja vores børn skal være brudebørn sammen med deres fætter og kusine på 10 og 13 år.

De skal også med til vores reception og fotograferingen, og så er brylluppet så slut for deres vedkomne. Vi har valgt at holde børnefri fest.

:)

Det bliver en stor dag for børnene :)

Et lille praktisk spørgsmål,- hvordan skal børnene gå ind i kirken,- skal de gå før bruden eller efter bruden?? Eller er der ingen regler for det.....altså bare gør hvad man selv synes HUUG

Hilsen Silotte

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

Takker.

Ja vores børn skal være brudebørn sammen med deres fætter og kusine på 10 og 13 år.

De skal også med til vores reception og fotograferingen, og så er brylluppet så slut for deres vedkomne. Vi har valgt at holde børnefri fest.

Det bliver en stor dag for børnene :bed:

Et lille praktisk spørgsmål,- hvordan skal børnene gå ind i kirken,- skal de gå før bruden eller efter bruden?? Eller er der ingen regler for det.....altså bare gør hvad man selv synes :)

Hilsen Silotte

Hej Silotte.

Øhhh... ved du hvad, det ved jeg faktisk ikke.

Man ser jo altid på film :bearhug: at brudepiger/-børn går ind før bruden, men jeg tror nu vores kommer til at gå bagefter!

Men om der er bestemte regler for det - hmmmm....

:butterfly:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også købt topfigur til bryllupskagen.

post-20894-1168941763.jpg

Vi valgte begge den uafhængi af hinanden, så det må jo være den rette :bearhug:

Det må jo være den ret,- ja både den rette topfigur, men oss den rette mand og kvinde som får hinanden,- når I sådan vælger uafhængig af hinanden..... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/respekt.gif

Lyder super at du er motiveret hvad ang. dit vægt tab. Sender lige super "lette" energier til dig. :) Hop op på vognen,- jeg har været på de sidste 14 dage. ;) Det går okay,- men jeg har lyst til at skyde alle chokoladeforhandlere :)

Silotte :)

0

Del dette indlæg

Lyder super at du er motiveret hvad ang. dit vægt tab. Sender lige super "lette" energier til dig. :blush: Hop op på vognen,- jeg har været på de sidste 14 dage. ;) Det går okay,- men jeg har lyst til at skyde alle chokoladeforhandlere http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/shooter.gif

Silotte[/size] :) [/font]

:bearhug: Ja i det hele taget burde det være forbudt at sælge guf i dette land :)

Og at have rygrad som en regnorm dur bestemt heller ikke når man gerne vil tabe sig :) , men det går alligevel fint her. Men der er langt til vejedag på mandag :bed:

0

Del dette indlæg

Og at have rygrad som en regnorm dur bestemt heller ikke når man gerne vil tabe sig :) , men det går alligevel fint her. Men der er langt til vejedag på mandag :bearhug:

Bare hæng i, så længe er der heller ik' til mandag... Du har jo da allerede overstået nogle af dagene med succes (formoder jeg), så allerede dér har du oparbejdet en go' start, som det ville være ærgeligt at smide væk igen.

Klø på! :)

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Og at have rygrad som en regnorm dur bestemt heller ikke når man gerne vil tabe sig :) , men det går alligevel fint her. Men der er langt til vejedag på mandag :bed:

Bare hæng i, så længe er der heller ik' til mandag... Du har jo da allerede overstået nogle af dagene med succes (formoder jeg), så allerede dér har du oparbejdet en go' start, som det ville være ærgeligt at smide væk igen.

Klø på! :)

Lige mine ord,- Rikke :blush:

Ellers kom ind til os herinde på BK,- så skal vi nok stjåle din opmærksomhed og bruge din tid,- så får du noget andet a´tænke på og tiden går hurtigere til på mandag. :carrot: :carrot: :carrot:

:bearhug: til dig

Silotte

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :):bearhug::):bed:

I ER ALTSÅ SUPER TØSER - tak for opbakningen :) Det varmer godt og giver endnu mere blod på tanden.

Men det kan altså ikke gå galt denne gang, for jeg er fuld motiveret, håber ikke jeg bliver for skuffet til vejning -HAHA- Har så store forventninger til mig selv.

Men - jeg har 10 - 11 uger til første tilretning, så i snit er 500 g der skal væk hver uge, så mon ikke jeg når det? Det SKAL jeg s.. -HAHA-

I er dejlige :blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blink::blink::blink:

0

Del dette indlæg

:balloon::bearhug:

Juhuuu... Så nærmer weekenden sig endnu en gang - ja ugerne går, og vi er begyndt at tælle ned til vi holder ferie i uge 7.

Vi skal ingenting, ikke på ski eller.... men vi skal hygge skal vi :bunny_4:

I weekenden skal vi have gjort vores ønskeseddel færdig, så den ligger klar når vi begynder at få forespørgsel herpå

JA JA nu ved jeg jo godt, at invitationerne skal ud først - mon ikke snart de kommer :carrot: :carrot: - men det er godt at være i god tid med nogle ting :biggrin:

Jeg overholder min kostændring, som det jo kaldes (smart ord for slankekur!!!) og skal vise min krop at det er MIG der bestemmer hvor meget jeg vil veje http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sm.gif

Men som Silotte skrev på et tidspunkt - efter et par fødsler eller tre, ja så har kroppen altså ændret form, og der er ikke så meget man kan gøre ved det :blink:

I morgen skal Louise og jeg i mødregruppe. Ja vi holder stadig sammen, og vi har det så hyggeligt! Vi er 5 voksne og 5 snart femårige piger der alle er født indenfor den samme måned, hvoraf Louise går i børnehave med de to, og pigerne leger super godt sammen og vi voksne sladrer godt sammen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Dejligt med lidt kvinde fnidder fnadder, når man i det daglige arbejder i en mandsdomineret verden (Jeg er bygningsingeniør og arbejder i en entreprenørvirksomhed som projektleder af byggerier, dvs. på byggepladserne).

Åhhh..... jeg ville ønske at vores invitaioner snart kom :biggrin:

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

:balloon:

Juhuuu... Så nærmer weekenden sig endnu en gang - ja ugerne går, og vi er begyndt at tælle ned til vi holder ferie i uge 7.

Vi skal ingenting, ikke på ski eller.... men vi skal hygge skal vi

I weekenden skal vi have gjort vores ønskeseddel færdig, så den ligger klar når vi begynder at få forespørgsel herpå

JA JA nu ved jeg jo godt, at invitationerne skal ud først - mon ikke snart de kommer :carrot: :carrot: - men det er godt at være i god tid med nogle ting http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Jeg overholder min kostændring, som det jo kaldes (smart ord for slankekur!!!) og skal vise min krop at det er MIG der bestemmer hvor meget jeg vil veje :td:

Men som Silotte skrev på et tidspunkt - efter et par fødsler eller tre, ja så har kroppen altså ændret form, og der er ikke så meget man kan gøre ved det :)

I morgen skal Louise og jeg i mødregruppe. Ja vi holder stadig sammen, og vi har det så hyggeligt! Vi er 5 voksne og 5 snart femårige piger der alle er født indenfor den samme måned, hvoraf Louise går i børnehave med de to, og pigerne leger super godt sammen og vi voksne sladrer godt sammen :blink:

Dejligt med lidt kvinde fnidder fnadder, når man i det daglige arbejder i en mandsdomineret verden (Jeg er bygningsingeniør og arbejder i en entreprenørvirksomhed som projektleder af byggerier, dvs. på byggepladserne).

Åhhh..... jeg ville ønske at vores invitaioner snart kom http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Hej Solsikken

Rigtig god tur i morgen,- det er vist oss på tide at du kommer ud sammen med andre a´ det samme køn :toot: (tænker på dit arbejde.)

Ud og klar verdenssituationen sammen med alle de andre tøser. :)

In ordet,- kostomlægning. :hug: Lidt sjovt hvordan orden ændre sig, men stadig har den samme betydning. Andre ord kommer til,- ex samtalekøkken. Ja, ja :biggrin: ,- det jeg ville sige,- pøj pøj med det du vælger at fulde i ansigtet her i weekenden. :bunny_4::biggrin:

Weekend knus

Silotte

0

Del dette indlæg

:balloons: Ja så blev det da vinter !!!!!

Heroppe nordpå ligger der 3-5 cm sne, og det fryser - jeg elsker sne og frost, men det kommer lidt sent denne vinter. Bare det nu ikke bliver ved i flere måneder nu :bearhug:

I aften skal jeg til min første vejning, og jeg håber og tror at vægttabet vil ligge på omkring et kilo. Så det bliver spændende. Det er gået rigtig godt i weekenden, så der være minus på kontoen :)

Og så blev det så også Louises tur til at blive syg. Hun lagde sig med feber i går eftermiddags, og har haft høj feber hele natten. Så hun putter under dynen i dag.

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

YES YES YES - vægten sagde - 1,2 kg i går, så nu er der ekstra blod på tanden og masser af gå på mod til en ny uge!

Og så har jeg fået en mail fra Calligraphen, hvor de fortæller at vores invitationer er sendt afsted i går, så de kommer enten i dag eller i morgen - JUHUUUUUUUUUUUUU........ :loveshower::loveshower::loveshower:

Hvor jeg glæder mig til at se dem og få dem sendt afsted.

God dag til alle.

0

Del dette indlæg

Så i en andes tråd I havde strand som tema. Det skal vi også.. så holder da lige øje med din tråd fra nu af. Vi har valgt det fordi vi startede med at komme sammen der, Han friede der. Og jeg er næsten født og opvokset på en strand (dueoddesand) Så ja, det lå så nært for os. Flotte indbydelser. Men ja, glæder mig til at se flere billeder og måske få ideer, selvom vi skal giftes ugen før jer.

0

Del dette indlæg

Det har vi nu ikke snakket om. Vi regner med at bruge farverne - lys grøn, gul, snad/råhvid eller helt hvid. de duge vi får er hvide. så ja,.. men måske bare blå.. som vandet. den giver i hvert fald farve. Og så pynte med skaller eller lign - det giver også godt farve.

du kan jo se indbydelserne i min tråd. den farve og billeder der er der, bliver brugt i faktsik at efterfølgende.

:balloons:

Årh, det lyder spændende - skal i have andre farver også?

Vi vil have en kontrast farve for at det ikke skal blive for ferskt, men er endnu ikke helt afklaret med hvilken det skal være.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer