Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

:balloons::bearhug::biggrin::)

JUHUUUUU.......... så kører forummet igen. Skrækkeligt så afhængig man er :blush:

Nå men vi har snart ferie - uge 7 - hvilket vi glæder os til. Og har bestemt at vi skal have bestilt vores ringe i den uge, så det bliver skønt at kunne vinge den post af også. Det går jo strålende :blush:

Vi får stadig meget respons på vores invitaioner, HERLIGT :yay: men jeg har på fornemmelsen at en af mine veninder er lidt fornærmet - hende har jeg slet ikke hørt fra - hmm....

:butterfly:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåe ja - så er vi blevet enig om den sidste farve i vores tema, og det blev dyb mørkrød ala vinrød.

Som denne farve - er så smuk synes jeg.

post-20894-1170318406.jpg

Så farverne er nu creme, sand og vinrød med lidt grønt imellem - tror det bliver flot :loveshower:

Det betyder så også at risposerne snart kan sættes i produktion. Dem skal min svigermor og mor stå for sammen med vores datter Louise - det vil lige være noget for hende :balloons:

Og jeg skal på inspirationstur mht. borddækning og brudebuket. Hmm........ mon ikke jeg lige kan overkomme det???

post-20894-1170318291.jpg

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hello

Ihh lang tid siden jeg har været herinde og kigge.

Super fedt med så gode reaktioner fra jeres familie og venner. Min kæreste ville have vi skulle holde det hemmeligt indtil en måned før dagen men nej det kunne jeg ikke lige.

Jeg synes de farver i hat valgt passer super godt sammen. Den røde farve er slet ikke for stærk eller for mørk, synes det er rigtig godt ud.

Hilsen Maja

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hej Piger.

Tak for jeres ærlighed omkring vores farvevalg - vi HAR også helt fastlagt os på den røde nu, og jeg er så småt begyndt at købe ind til vores scrapbog. Jeg skal have købt et postbound album, hvor siderne kan tages ud, og jeg vil gøre nogle af siderne klar til brylluppet. Vi vil så bede vores gæster om at skrive en hilsen på disse sider, så de kommer til at indgå i vores scrapbog. På den måde får vi ikke både en scrapbog og en gæstebog :pokey:

Og så er jeg kommet i et smykke dilemma, for jeg har hele tiden tænkt på, at jeg vil have mine kulturperler på. Kæden er for lang, men min plan var at jeg ville have den kortet, så den lå lige på kravebenet.

post-20894-1170659531.jpg

Men ak - nu er jeg jo gået hen og blevet forelsket i dette smukke halssmykke, SUK.

post-20894-1170659670.jpg

Og er nået dertil, at jeg simpelthen bliver nød til at prøve det, for at se hvordan det sidder, for ellers vil jeg tænke på det hele tiden :blushsmiley: Det koster godt nok 499,00, men jeg synes det er SÅ smukt.

Æj hvor kan det altså været svært en gang imellem...........

post-20894-1170659609.jpg

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhhhhh....... Det havde jeg da ikke lige tænkt på ville være et problem, men helt ærligt - så kan jeg heller ikke huske om der er guld i min kjole.

post-20894-1170680017.jpg

Det ser ikke sån´ ud!!!!

Hmmmmm...... Vil det så sige, at jeg heller ikke kan have guldøreringe og guldring på???? For så har jeg da et problem med vores vielsesring :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hmmmmm...... Vil det så sige, at jeg heller ikke kan have guldøreringe og guldring på???? For så har jeg da et problem med vores vielsesring :pokey:

Ej altså, vielsesringen tæller jo ik'... Jeg synes bare, at guldfarven er så markant i chokeren... Så tænkte jeg bare, at hvis din kjole var markant overstrøet med alt muligt sølv, ville det måske ik' passe så godt sammen. Men det er altså kun min mening. :blushsmiley: Har du ik' mulighed for at prøve kjolen og smykkerne sammen?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

[Ej altså, vielsesringen tæller jo ik'... Jeg synes bare, at guldfarven er så markant i chokeren...

:bearhug:

Ja det kan der se´føli´være noget om, men jeg har desværre ikke mulighed for at prøve kjole og smykke sammen, med mindre jeg køber smykket. -HAHA-

Men det kan også være at jeg bliver helt afklaret med farven, når jeg får det prøvet. Men prøve det - det bliver jeg nød til, om ikke andet, så for at få den ide ud af mit lille hoved.

:pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke at det bliver et problem - når du nu også har andre guldsmykker på, og når selve kjolen er hvid - men Guudd, hvor er det smukt!! Det er ligefør, jeg springer på det, men jeg tror måske at det bliver lidt for voldsomt til mig..jeg har ikke en særlig lang hals... :bearhug:

Du skal tage ind og prøve det:)!!

0

Del dette indlæg

Jeg tror ikke at det bliver et problem - når du nu også har andre guldsmykker på, og når selve kjolen er hvid - men Guudd, hvor er det smukt!! Det er ligefør, jeg springer på det, men jeg tror måske at det bliver lidt for voldsomt til mig..jeg har ikke en særlig lang hals... :oops:

Du skal tage ind og prøve det:)!!

:bearhug:Det er bare så smukt :pokey:-HAHA-

:loveshower::loveshower::loveshower:

Ind og prøv det.....

Silotte -HAHA-

0

Del dette indlæg

Ja næste gang jeg kommer til midtbyen, vil jeg ind til Lilly og prøve det - det er et MUST :bearhug: Så der kommer en update i den sag.....

Og så er jeg så edderrasende, for min vægt står fuldstændig stille -HAHA- Og har gjort det i to uger nu :pokey:

Fik en snak med vægtkonsulenten i går, og vi blev enige om, at jeg skal prøve at varierer lidt mere og drikke noget mere vand. Jeg forsøger at drikke 1½ liter om dagen, men har altså ikke den store lyst til vand når der er så koldt udenfor - Brrrrrrrrr.......

Et plus med alt det vand er da at det skulle give en smuk hud :carrot: Men hvis jeg ikke har tabt mig i næste uge, mister jeg motivationen, og det er noget ØV!

0

Del dette indlæg

Ja næste gang jeg kommer til midtbyen, vil jeg ind til Lilly og prøve det - det er et MUST :bearhug: Så der kommer en update i den sag.....

Og så er jeg så edderrasende, for min vægt står fuldstændig stille -HAHA- Og har gjort det i to uger nu -HAHA-

Fik en snak med vægtkonsulenten i går, og vi blev enige om, at jeg skal prøve at varierer lidt mere og drikke noget mere vand. Jeg forsøger at drikke 1½ liter om dagen, men har altså ikke den store lyst til vand når der er så koldt udenfor - Brrrrrrrrr.......

Et plus med alt det vand er da at det skulle give en smuk hud :carrot: Men hvis jeg ikke har tabt mig i næste uge, mister jeg motivationen, og det er noget ØV!

Først et stort :pokey: ,- det slanker ikke men det varmer når du nu skal drikke al det vand....

Føler med dig når vægten ikke gider at rokke sig,- følger du et bestemt program???

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så er jeg så edderrasende, for min vægt står fuldstændig stille :oops: Og har gjort det i to uger nu -HAHA-

Først et stort :pokey: ,- det slanker ikke men det varmer når du nu skal drikke al det vand....

Føler med dig når vægten ikke gider at rokke sig,- følger du et bestemt program???

Silotte

Tusind tak Silotte - det varmer dejligt :oops:

Ja jeg går hos Weight Watchers, og bliver vejet hver mandag.

Jeg har tidligere smidt 13 kg hos De Danske Vægtkonsulenter, men tog desværre 5-6 kg på igen, da jeg løb sur i deres program.

Så tabte en veninde sig hos WW, og fortalte om programmet og metoden, og det der tiltog mig var, at metoden er baseret på ganske normale madvarer, hvor imod at man hos DDV skal købe deres produkter eller bruge 100 år i køkkenet med at bage, hakke og planlægge alt ned til nederste detalje - og det dur bare ikke i en børnefamilie.

De 13 kg tabte jeg også da jeg var på barsel, for da havde jeg tiden til alt det - men ikke med fuldtidsjob og børn i huset -HAHA- You know how it is......

Men jeg må op på hesten igen. I dag er jeg hjemme ved den mindste pga. øjenbetændelse, så har haft mulighed for at lave lidt anderledes morgenmad og frokost.

Vi skal have gæster på fredag, men mit mål er 1 kg på mandag - det SKAL bare lykkes!

Tak for din søde besked.

0

Del dette indlæg

Og så er jeg så edderrasende, for min vægt står fuldstændig stille -HAHA- Og har gjort det i to uger nu :oops:

Først et stort :oops: ,- det slanker ikke men det varmer når du nu skal drikke al det vand....

Silotte

Tusind tak Silotte - det varmer dejligt -HAHA-

Ja jeg går hos Weight Watchers, og bliver vejet hver mandag.

Jeg har tidligere smidt 13 kg hos De Danske Vægtkonsulenter, men tog desværre 5-6 kg på igen, da jeg løb sur i deres program.

Så tabte en veninde sig hos WW, og fortalte om programmet og metoden, og det der tiltog mig var, at metoden er baseret på ganske normale madvarer, hvor imod at man hos DDV skal købe deres produkter eller bruge 100 år i køkkenet med at bage, hakke og planlægge alt ned til nederste detalje - og det dur bare ikke i en børnefamilie.

De 13 kg tabte jeg også da jeg var på barsel, for da havde jeg tiden til alt det - men ikke med fuldtidsjob og børn i huset -HAHA- You know how it is......

Men jeg må op på hesten igen. I dag er jeg hjemme ved den mindste pga. øjenbetændelse, så har haft mulighed for at lave lidt anderledes morgenmad og frokost.

Vi skal have gæster på fredag, men mit mål er 1 kg på mandag - det SKAL bare lykkes!

Tak for din søde besked.

Ja,ja,- jeg husker godt at du går hos Weight Watchers. ...- Så gammel er jeg heller ikk :)

Er det ikke dem hvor at man samler point...? Og at man max må få 20 point om dagen,- eller er det mig der blander det sammen??? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif Det er måsk noget med alderen alligevel.... -HAHA-

Jeg har aldrig været til alle de her forskellige slags kure,- oss fordi, som du selv skriver, det kan ikke fungere i en børnefamilie...

Jeg har tabt mig 10 kg efter min den mindste blev født og nu vil jeg gerne lige tage det sidst ryk, så jeg kan prøve at komme ned hvor jeg var før,- min normal vægt. -HAHA-

Jeg har ikke taget noget af det på igen og måden er ganske simpel. Jeg spiser tit men lidt og spiser frugt til morgenmad og i løbet af hele formiddagen og derudover normal mad, men undgår selvfølgelig fedt... Det virker på mig,- taber mellem et halvt til et kilo om ugen:thumbsupsmileyanim:

Nu har du stået stille i 2 uger,- hvad der er ganske naturligt, så sker der sikker noget til på mandag :pokey: Men hvis du går helt død i kuren, så gir du mig bare et vink så vil jeg gerne uddybe det ..... Bare sig til -HAHA-

Knuz Silotte

0

Del dette indlæg

Ja,ja,- jeg husker godt at du går hos Weight Watchers. ...- Så gammel er jeg heller ikk -HAHA-

Er det ikke dem hvor at man samler point...? Og at man max må få 20 point om dagen,- eller er det mig der blander det sammen??? :blush: Det er måsk noget med alderen alligevel.... -HAHA-

Jeg har aldrig været til alle de her forskellige slags kure,- oss fordi, som du selv skriver, det kan ikke fungere i en børnefamilie...

Jeg har tabt mig 10 kg efter min den mindste blev født og nu vil jeg gerne lige tage det sidst ryk, så jeg kan prøve at komme ned hvor jeg var før,- min normal vægt. :unsure:

Jeg har ikke taget noget af det på igen og måden er ganske simpel. Jeg spiser tit men lidt og spiser frugt til morgenmad og i løbet af hele formiddagen og derudover normal mad, men undgår selvfølgelig fedt... Det virker på mig,- taber mellem et halvt til et kilo om ugen:thumbsupsmileyanim:

Nu har du stået stille i 2 uger,- hvad der er ganske naturligt, så sker der sikker noget til på mandag :loveboard: Men hvis du går helt død i kuren, så gir du mig bare et vink så vil jeg gerne uddybe det ..... Bare sig til :blush:

Knuz Silotte

Ak - bare jeg havde rygrad til det (Se - der manglede vi den regnorm igen -HAHA- )

Men jeg skal - ihvertfald så længe jeg skal tabe mig - have den form for kontrol / pisk / forpligtigelse for at jeg ikke dropper det hele igen efter en uge. Det funger bedst for mig, så............

Jo WW er dem med points - jeg har 18 om dagen jeg kan boltre mig med - men det meste frugt og grønt er gratis, så der ryger nogle gulerødder i løbet af en dag :oops:

Du har da også tabt dig meget - super flot!

Og apropos alderen - jeg tror vi er omkring samme alder, så DET har bestemt ikke noget på sig :whistle: Vi er jo stadig unge.

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

I går fik jeg så endelig snøvlet mig sammen til at bestille mine sko. :loveboard::unsure::blush:

Nu har jeg luret på dem det sidste halve år, og var hos Irenes i november, da jeg var i Kbh. i anden anledning, hvor jeg fik dem prøvet og fandt den rigtige størrelse mm.

De koster 951,00 inkl. forsendelse, og grunden til at jeg har været lidt tøvende er, at jeg lige skulle tjekke markedet for måske at finde nogle til lidt billigere penge. Men nej - det skal bare være disse

post-20894-1170832310.gif

Og nu glæder jeg mig meget til at få dem hjem - så kommer der flere billeder :blush:

+ er så også, at de kan farves, så mon ikke de bliver farvet sorte bagefter. Så kan jeg bruge dem meget mere, og jeg eeeeeelsker jo høje hæle.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, jeg har vist forsømt din tråd en smule -HAHA-

Men så må jeg jo bare tage den fra starten :blush: Altså der er bare noget klassisk flot over et perle smykke, og det passer jo til alt, men smykket fra Lily det er ski også bare smadder flot, og sødt og enkelt, alt hvad et smykke skal være :loveboard:

Og din kjole er enkel og elegant, så et mere detajleret smykke ville være rigtig flot til, synes jeg. Mht guldet, så må du jo lige se, når du får det på, hvor meget man egentligt lægger mærke til det, og så evt. have ngle få guld detajler i håret også -HAHA-

Husk at når du prøver smykket, så ha' eventuelt en hvid bluse på, eller bare bestil tid til en brudekjoleprøvning derinde, og så se det heel sammen, selvom det er nok lidt groft :blush:

Skoene elsker jeg bare, hold op hvor er de flotte -HAHA-

Og øv, hvor er det ærgeligt at du ikke fandt dem billigere, så havde jeg nemlig tyvstjålet din ide og købt et par også, men lige nu lyder budgettet på 300 kr til sko :oops:

:unsure:

0

Del dette indlæg

Hold da op nogle flotte sko, og høje! Jeg ville ønske at jeg kunne gå i sådan nogle høje nogen, men så får jeg SÅ ondt i skinnebenene (??...)

Tak - ja det kræver lidt træning.

Men selvom at jeg dagligt går i høje støvler og sko, og er eks-danser, skal jeg have disse sko gået til, så jeg ikke risikerer at få ømme fusser/ben på dagen.

Regner dog under alle omstændigheder med, at de bliver smidt når musikken for alvor spiller op og der skal danses........... :loveboard:

0

Del dette indlæg

:loveshower::loveshower::loveshower:

Juhuuu........ Stor var glæden da pakkeposten kom i går aftes. Han havde mine sko med - en dag efter jeg havde bestilt dem. Wauv, tænkte jeg, det er bare service.

Pakkede dem se´føli´ ud med det samme - der var de jo, så fine. Så på med dem, gemalen mente dog at dem måtte han jo ikke se, men jeg skal jo have dem gået til, så det..........

ARGHHHHH........... Så har de sendt mig to forskellige størrelser. en 6´er og en 6½´er. :unsure:

For h...... det kan irritere mig, ja jeg ved godt det er menneskeligt at fejle, men tjekker man ikke sådan noget inden man sender dem afsted????

Så nu kan jeg sende dem retur igen, og vente på den rigtige størrelse!!!!!!!!!!!!!!

Nå men jeg tog da lige et par billeder, så her er de

post-20894-1170931674.jpg

post-20894-1170931682.jpg

post-20894-1170931689.jpg

De er da skønne........ti hi.

Så jeg må bare slås med min irritation, og så vente til næste par kommer :loveboard:

0

Del dette indlæg

Nej, hvor er det ærgeligt, det er da noget af en fejl at lave :blushsmiley:

Men de er nu flotte, og så kunne lige få prøvet om det nu også var den rigtige størrelse. Måske var det derfor de snedte dig en af hver, bare lige så du kunne prøve deres størrelser inden du fik de rigtige :loveboard:

:unsure:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer