Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

ARJ hvor lækkert !! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :balloons:

Jeg kender ikke lige stedet men Egholm ... er det ikke det der slot på Fyn? (eller hedder det Egeborg??? ARG mig og navne :bask: )

Jeg bliver så glad når folk får det til at gå op i en højere enhed med der hvor de gerne vil holde deres fest. Selv havde vi overvejet Kronborg (altså slottet) men de vilkår man lejer det sted på egner sig ikke lige til vores fest.

Nå men DEJLIGT sted lyder det som om!

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Solsikke.

Trist med vægten, men nogen gange kan et + på vægten give super meget motivation. Sådan har jeg det i hvert fald. Hvis det går den forkerte vej, så tager fanden ved mig, og så skal jeg f...... bare vise hele verden, at jeg sagtens kan give den gas! Jeg tror i hvert fald på dig, og på at du nok skal nå dit mål!

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

0

Del dette indlæg

Hej Solsikke.

Trist med vægten, men nogen gange kan et + på vægten give super meget motivation. Sådan har jeg det i hvert fald. Hvis det går den forkerte vej, så tager fanden ved mig, og så skal jeg f...... bare vise hele verden, at jeg sagtens kan give den gas! Jeg tror i hvert fald på dig, og på at du nok skal nå dit mål!

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

Ja det er super ØV......... Er det - ja :respekt: Men det er gået rigtig godt i denne uge, og det spiller ind det der med et plus eller ikke så stort et vægttab - så kommer motivationen nemlig i stor grad tilbage + det tidspres der hviler på mig pt :rolleyes:

Hvordan går det med dit vægttab?

Solsikken :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

ARJ hvor lækkert !! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :rolleyes:

Jeg kender ikke lige stedet men Egholm ... er det ikke det der slot på Fyn? (eller hedder det Egeborg??? ARG mig og navne :bask: )

Jeg bliver så glad når folk får det til at gå op i en højere enhed med der hvor de gerne vil holde deres fest. Selv havde vi overvejet Kronborg (altså slottet) men de vilkår man lejer det sted på egner sig ikke lige til vores fest.

Nå men DEJLIGT sted lyder det som om!

- Gitte

Neeeej........ Slottet på Fyn hedder Egeskov, hvilket forøvrigt også er et dejligt sted! :bearhug:

Egholm er en lille ø der ligger i Limfjorden 5 minutters sejlads fra Aalborg og så hedder resaturanten Kronborg.

Og ja - det er et super dejligt sted. Glæder mig til at kunne vise jer billeder, når vi har været derover for videre plankægning.

Solsikken :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan I have god weekend tøser. :bearhug:

Da jeg skal have svigermekanikken til middag i aften og er væk det meste af lørdagen, bliver det nok ikke til så meget BK i weekenden selvom :thumbsupsmileyanim:

Men ved i hvad vi skal i morgen.........

Jep - Vi skal hente vores ringe :thumbsupsmileyanim::rolleyes::respekt::bearhug:

For hundene da, jeg glæder mig så meget til at se dem. Har vi nu valgt rigtigt. Vi har jo kun set dem udført i hvidguld, for bredde og for tykke - så det er lidt VILDT!

Men de bliver jo fotograferet og lagt herind til kommentarrunden -HAHA- Så fortsættelse følger!

Solsikken :griner:-

0

Del dette indlæg

Ja så fik vi jo vores ringe :thumbsupsmileyanim: men - ja jeg har da taget billeder, men de er altså ikke super gode. :)

Nå men here goes............

Se - er det ikke en fiiiin æske i skind?????

post-20894-1173080039.jpg

GP

Nåe ja - i skulle jo også se vores ringe.........

post-20894-1173080054.jpg

Dårlig kvalitet, jeg prøver at tage nye billeder i dag.

Men det er disse, bare i rødguld og knap så bredde og tykke.

post-20894-1173080504.jpg

Og vi er så super glade for dem - de sidder perfekte :) Lige nu er vi bare i tvivl omg hvilken hånd de skal sidde på - heldigvis kan de passe begge vores hænder ()() Så nu må vi se hvad vi finder på!

Solsikken :super:

post-20894-1173080047.jpg

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så fik vi jo vores ringe :thumbsupsmileyanim: men - ja jeg har da taget billeder, men de er altså ikke super gode. ()()

:hug:

Og vi er så super glade for dem - de sidder perfekte :) Lige nu er vi bare i tvivl omg hvilken hånd de skal sidde på - heldigvis kan de passe begge vores hænder :( Så nu må vi se hvad vi finder på!

Solsikken GP

Hvor er de bare flotte :)

Vi gik ind i en smykkeforretning og spurgte, da vi alligevel skulle have vores fingre målt, og hun sagde at den skulle sidde på den højre, men der er vist ikke nogen regel...

Jeg kan nu også godt lide tanken om at den skal sidde på ventre hånd, for det er hånden nærmest hjertet :super:

Men vi har nu valgt højre, og vi kan ikke lave det om nu, for den er for stor til os begge på venstre hånd, lidt underligt, men så kan vi da ikke skifte mening ;)

0

Del dette indlæg

Oooh Herre Jemini... hvor er de flotte..hvor har I fået lavet dem?? og var de dyre??? det er lige sådan noget vi gerne vil have... hvor min ring er "delt"og med sten og Michaels er "helt normal" - TILYKKE MED DEM... de er super smukke!

- mange smil fra Mette

Ihh.. Tusind tak, vi er selv vilde med dem netop fordi de er enkle, men alligevel er der noget over dem :) De er SÅ smukke på :)

Vi har fået dem lavet hos smykkeform i Aalborg og de kostede 5.100,00 kr.

Da vi så dem første gang var de lavet i hvidguld, 1 mm breddere og lidt tykkere, så vi var noget spændte på at se hvordan vores i rødguld ville se ud. Men vi er meget henrykte og super glade for vores ringe. :thumbsupsmileyanim:

Det er forøvrigt smykkeforms eget værksted der har lavet dem - så de ses ikke alle steder!

Hilsen Solsikken :super:

0

Del dette indlæg

Ja så fik vi jo vores ringe :thumbsupsmileyanim: men - ja jeg har da taget billeder, men de er altså ikke super gode. ()()

:super:

Og vi er så super glade for dem - de sidder perfekte :) Lige nu er vi bare i tvivl omg hvilken hånd de skal sidde på - heldigvis kan de passe begge vores hænder :hug: Så nu må vi se hvad vi finder på!

Solsikken GP

Hvor er de bare flotte :)

Vi gik ind i en smykkeforretning og spurgte, da vi alligevel skulle have vores fingre målt, og hun sagde at den skulle sidde på den højre, men der er vist ikke nogen regel...

Jeg kan nu også godt lide tanken om at den skal sidde på ventre hånd, for det er hånden nærmest hjertet :super:

Men vi har nu valgt højre, og vi kan ikke lave det om nu, for den er for stor til os begge på venstre hånd, lidt underligt, men så kan vi da ikke skifte mening ;)

Hej Gitte.

Nåe du er ikke helt væk fra BK pga. opgaven :)

Ja det med hjertet var jo det man sagde da vores forældre blev gift, men jeg tror der er mange unge der vælger højre hånd i dag!

I "vores" forretning sagde de så til gengæld at det var meget forskelligt hvad folk valgte :unsure:

Ja ja - vi finder vel ud af det inden den 26. maj :)

Solsikken :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke helt, sidder inde på skolen og søger artikler, så man skal jo have en pause engang imellem :)

Bare I vælger den samme hånd, så skal det nok gå :thumbsupsmileyanim:

Det er MEGET vigtigt at holde rigeligt med pauser under sådanne omstændigheder. MAn skulle nødig falde i søvn :super:

Solsikken :)

0

Del dette indlæg

Hej Solsikken

Tillykke med jeres ringe... :thumbsupsmileyanim: De er bestemt wauuu!!! :) Det var godt at I blev positiv overrasket over de ændringer I har fået lavet ved ringene.

Og så vil jeg da sætte et stort kyds i kalenderen d. 11 april

:):super:()()GP:(

SOLSIKKEN SKAL PRØVE SIN KJOLE

LA - LA - LA - LA - LA ......

:hug::):unsure::super::)

Gi´r ´du et vink om hvordan det gik til vejningen idag??? :hug:

:) Silotte

Redigeret af silotte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Solsikken

Tillykke med jeres ringe... :thumbsupsmileyanim: De er bestemt wauuu!!! :thumbsupsmileyanim: Det var godt at I blev positiv overrasket over de ændringer I har fået lavet ved ringene.

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::rolleyes::balloons:

:respekt::respekt::bearhug::bearhug::biggrin:

Gi´r ´du et vink om hvordan det gik til vejningen idag??? :hug:

:blush: Silotte

Takker søde

Ja jeg vil meget gerne give et vink om hvordan det gik til min vejning, for jeg har tabt 1,5 kg så nu er jeg med igen.

Og med 5 uger til kjoletilretning - uhh hvor jeg glæder mig - burde jeg kunne nå et par eller tre kg inden da. Så det er dejligt!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Solsikken

Tillykke med jeres ringe... :thumbsupsmileyanim: De er bestemt wauuu!!! :cheerleader3: Det var godt at I blev positiv overrasket over de ændringer I har fået lavet ved ringene.

Gi´r ´du et vink om hvordan det gik til vejningen idag??? :respekt:

:rolleyes: Silotte

Takker søde

Ja jeg vil meget gerne give et vink om hvordan det gik til min vejning, for jeg har tabt 1,5 kg så nu er jeg med igen.

Og med 5 uger til kjoletilretning - uhh hvor jeg glæder mig - burde jeg kunne nå et par eller tre kg inden da. Så det er dejligt!

:balloons:

:respekt: Bliver nød til at bryde ud i sang :bearhug:

Det´ hammer hammer fedt........

Hvor erdet bare flot,- nu har du blod på tanden :thumbsupsmileyanim: Godt gået :cheerleader3: Det er bestemt realistisk at nå et par kilo eller 3 på 5 uger. Bare rolig,- keep on fighting. Du er snart helt klar :thumbsupsmileyanim:

:bearhug: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der komme lige en mere

Solskin kan man altid finde

bare der er en man holder aaaaaaaaaa´

Bare put en polet i automaten, vælg et nummer,- så bryder jeg gerne ud i sang på bestilling

Og så lige et lille :cheerleader3: imens du sidder og høre den dejlige røst....

:cheerleader3: Silotte

Uhhhh..... SKØNT med en solskinssang - især i dette kedelige grå vejr. Glæder mig til forår :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

:rolleyes:

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Ja så fik vi jo vores ringe :thumbsupsmileyanim: men - ja jeg har da taget billeder, men de er altså ikke super gode. :cheerleader3:

:balloons:

Og vi er så super glade for dem - de sidder perfekte :thumbsupsmileyanim: Lige nu er vi bare i tvivl omg hvilken hånd de skal sidde på - heldigvis kan de passe begge vores hænder :rolleyes: Så nu må vi se hvad vi finder på!

Solsikken :cheerleader3:

Jeg kunne ikke lade være med at lægge ekstra mærke til æsken - den er nemlig nøjagtig magen til vores :thumbsupsmileyanim:

Men ringene er anderledes, men jeres er da bare FLOTTE!!!! Tillykke med dem!

0

Del dette indlæg

Jeg har fået en ide :cheerleader3:

Min kæreste og jeg blev jo forlovet da vi ventede vores første barn, og det var planen dengang at forlovelsesringene også skulle bruges til vielsesringe.

Men altså :denmarkflag: Det gik jo så´n at min kæreste tabte sin (et nr. for stor :denmarkflag:) så derfor er der nu købt nye ringe.

Men - jeg har jo stadig min ring og er ret glad for den :) Det er dameringen her nedenfor

post-20894-1173357823.jpg

Og går og overvejer hvad jeg stiller op med den. Jeg vil IKKE have den på den modsatte hånd af vielsesringen, da jeg så går med to vielsesringe (hvis i forstår :bunny_4: ) Men kunne jeg få den smeltet om?

Der hvor vi har købt vores nye ringe har de denne model for en omsmeltning

post-20894-1173357836.jpg

Og jeg tror faktisk at båd guldvægt og stenstørrelse ville passe. Hvad synes I?

Solsikken :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg har fået en ide :cheerleader3:

Min kæreste og jeg blev jo forlovet da vi ventede vores første barn, og det var planen dengang at forlovelsesringene også skulle bruges til vielsesringe.

Men altså :bunny_4: Det gik jo så´n at min kæreste tabte sin (et nr. for stor :denmarkflag:) så derfor er der nu købt nye ringe.

Men - jeg har jo stadig min ring og er ret glad for den :) Det er dameringen her nedenfor

post-20894-1173357823.jpg

Og går og overvejer hvad jeg stiller op med den. Jeg vil IKKE have den på den modsatte hånd af vielsesringen, da jeg så går med to vielsesringe (hvis i forstår :respekt: ) Men kunne jeg få den smeltet om?

Der hvor vi har købt vores nye ringe har de denne model for en omsmeltning

post-20894-1173357836.jpg

Og jeg tror faktisk at båd guldvægt og stenstørrelse ville passe. Hvad synes I?

Solsikken :denmarkflag:

Hvis det var at vi ikk havde valgt at genbruge vores ringe,- så ville jeg bestemt hoppe på den geniale ide som du viser. Skulle næsten tror at det er' din ring sim er lave om :bearhug: Jeg stemmer bestemt for. Super ide...

:denmarkflag: Silotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer