Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

Jeg synes det lyder rigtig godt med brændte farver. :boohoo: Min søster valgt også orange for hendes bukket og en del pynt (i kirken og til festen) da hun blev gift sidste år. Her er lige et billede af hendes bukket (tulipanerne er dog ikke en del af det - de tilhører kirkepynten):

Hej Solsikken

Det lyder rigtig spændende med jeres ændring i farvevalget. (OG sikke en dejlig mand du har som bare sådan kommer med blomster,- Uhm!! det varmer så dejligt)

Har lige lidt billeder som måske kan være til inspiretion

Tak for din søde "efterlysning",- er tilbage igen... ()()

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Silotte :)

:thanks:

Hej I dejlige BK-Quinder http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

Tusinde tak for de smukke billeder, der er helt klart inspiration at hente :cheerleader3:

Hvor finder I de skønne billeder henne?

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejlig at han sådan frivillig kommer hjem med blomster engang imellem, ham må du hellere beholde :boohoo:

Det er en flot farve I har skiftet den til, det giver lidt mere spræl, og passer så fint til dit navn (solsikken) :cheerleader3:

:thanks:

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejlig at han sådan frivillig kommer hjem med blomster engang imellem, ham må du hellere beholde :boohoo:JA så pyt da..........

Det er en flot farve I har skiftet den til, det giver lidt mere spræl, og passer så fint til dit navn (solsikken) http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Nåe ja, det havde jeg da ikke lige tænkt på. Ja jeg er glad for skiftet, og overvejer nu om min brudebuket helt skal bestå af denne farve :thanks:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det ser SUPER godt ud!! Hvis det er til efterår har jeg lidt billeder til dig her, til inspiration.. Syntes det ser SUPER ud, gode farver!

Æbler der flyder i en zinkspand..Billede nr. 2 viser hvordan man laver æblerne! (der har du den brændte/røde farve) Billede 3 kunne være en ide til borddekoration - men så kan du jo vælge en anden sort æble (rød) og så orange lys på en sandfarvet dug..! Bilede 4 er en anden ide til en borddekoration!

Anna

post-13167-1174726045.jpg

post-13167-1174726077.jpg

post-13167-1174726101.jpg

post-13167-1174726136.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol: Så er jeg her igen.

Tak for inspiratinen Anna - skide god ide med de æbler :thumbsupsmileyanim:

Og prøv lige at tjekke min ticker.................. Uh!!!!

2 MÅNEDER TILBAGE................

:cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

Jeg synes ikke det er ret lang tid siden, at der var tre måneder igen - synes godt nok det går lidt stærkt :heart: Men glæder mig som vanvittig, så det gør jo ikke spor :hug:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

:heart: Så er jeg her igen.

Jeg synes ikke det er ret lang tid siden, at der var tre måneder igen - synes godt nok det går lidt stærkt -HAHA- Men glæder mig som vanvittig, så det gør jo ikke spor :lol:

GP

Hej Solsikken

Tillykke med at der kun er 2 måneder til den store dag... Kan godt forstå at du får krillér i maven -HAHA- Den tid vi går i møde med sol og varme er jo bare dejligt,- og snart, om 2 mrd. er det bare dagen.... :lol:

Håber du har nydt det dejlige vejr her i weekenden med din familie. Mine børn er bestemt klar til sol og varme,- der har selt ikke været til at få ind fra haven her i weekenden.

:hug: Silotte

0

Del dette indlæg

:heart: Så er jeg her igen.

Jeg synes ikke det er ret lang tid siden, at der var tre måneder igen - synes godt nok det går lidt stærkt -HAHA- Men glæder mig som vanvittig, så det gør jo ikke spor :lol:

-HAHA-

Hej Solsikken

Tillykke med at der kun er 2 måneder til den store dag... Kan godt forstå at du får krillér i maven -HAHA- Den tid vi går i møde med sol og varme er jo bare dejligt,- og snart, om 2 mrd. er det bare dagen.... :lol:

Håber du har nydt det dejlige vejr her i weekenden med din familie. Mine børn er bestemt klar til sol og varme,- der har selt ikke været til at få ind fra haven her i weekenden.

:hug: Silotte

Hej Silotte.

Tusinde tak - ja kriller............ Bare tanken om den store dag, så bobler det løs GP Men vi glæder os som små børn!

Det har virkeligt været skønt vejr, og vi har også brugt meget tid udendørs. Det bliver så meget lettere med de små når de kan komme ud og få brændt energien af og få frisk luft. Vi nød det specielt i går - 17,4 grader var der på vores terrasse, og vores måler hænger i skygge. Vildt, men skønt at foråret er på vej!

Bare det bliver sol den 26. maj.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Solsikken

Tak for alle dine søde beskeder i min tråd,- du er bare dejlig :bearhug:

Mangler lige at høre hvordan det gik i går aftes,- var det :lol: eller :thumbsupsmileyanim: ??

Uanset hvordan det gik,- så skinner solen smukt fra en skyfri himmel,- husk det :cheerleader3:

Jeg har i min forårskådhed kommet til at invitere mine forældre til spisning i aften,- så jeg må hellere lige gøre grillen klar og lægge kødet i marinade.

Smutter igen...

:cheerleader3: til dig

Silotte

0

Del dette indlæg

Søde Solsikken

Tak for alle dine søde beskeder i min tråd,- du er bare dejlig :toot:

Mangler lige at høre hvordan det gik i går aftes,- var det :toot: eller :( ??

Uanset hvordan det gik,- så skinner solen smukt fra en skyfri himmel,- husk det :toot:

Jeg har i min forårskådhed kommet til at invitere mine forældre til spisning i aften,- så jeg må hellere lige gøre grillen klar og lægge kødet i marinade.

Smutter igen...

:bearhug: til dig

Silotte

Hej søde Silotte.

Og selv tak - det er da så lidt, vil jo gerne give respons på de smukke ting I BK´er går og laver :kiss:

Jeg var ikke til vejning i mandags. Jeg var så træt da jeg kom hjem fra arbjede at jeg tiltede. Gemalen havde været hjemme hele dagen, så han sørgede for madpakker, aftensmad og puttede børnene - for jeg sov :balloons:

Gemalen og jeg har haft en åndsvag weekend med kæmpeskænderi, hvilket resulterede i minus søvn til mig. (Alt er godt igen). Så jeg var helt bombet og derfor ingen vejning til mig. Så jeg må vente med resultat til på mandag (min fødselsdag - så det skal være godt :toot: )

Åh ja - grillen. Den skal vi have gang i i weekenden, er det forår :cheerleader3: SKØNT.

Tak fordi du tænkte på mig og min vægt Silotte!

:heart:

Solsikken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UGHHHH Solsikken...får næsten kriller i maven selv på dine vegne....tiden flyver afsted...men det er kun dejligt...2 mdr. igen :(

Kram

Melanie

Hej Melanie.

Ja det gør den, det er HELT vildt. Tænk sig, det er 6 mdr siden vi fastsatte datoen og nu sidder vi her. Det er forår, de lyse tider er på vej og når bøgen og kastanjen står i fuld flor - så skal vi GIFTES............. JAAAAAAAAAAAaaaaaaeeeeee.....................

Vi glæder os så ubeskriveligt meget. Her forleden sagde min kommende at for første gang i hans liv følte han at det var et punktum han satte helt rigtigt! Dejligt at vide - ikk?

Tak for din hilsen.

:cheerleader3:

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Søde Solsikken

Tak for alle dine søde beskeder i min tråd,- du er bare dejlig

Mangler lige at høre hvordan det gik i går aftes,- var det ??

Uanset hvordan det gik,- så skinner solen smukt fra en skyfri himmel,- husk det

Smutter igen...

:cheerleader3: til dig

Silotte

Hej søde Silotte.

Og selv tak - det er da så lidt, vil jo gerne give respons på de smukke ting I BK´er går og laver :kiss:

Jeg var ikke til vejning i mandags. Jeg var så træt da jeg kom hjem fra arbjede at jeg tiltede. Gemalen havde været hjemme hele dagen, så han sørgede for madpakker, aftensmad og puttede børnene - for jeg sov :balloons:

Gemalen og jeg har haft en åndsvag weekend med kæmpeskænderi, hvilket resulterede i minus søvn til mig. (Alt er godt igen). Så jeg var helt bombet og derfor ingen vejning til mig. Så jeg må vente med resultat til på mandag (min fødselsdag - så det skal være godt :toot: )

Åh ja - grillen. Den skal vi have gang i i weekenden, er det forår :( SKØNT.

Tak fordi du tænkte på mig og min vægt Silotte!

:bearhug:

Solsikken :cheerleader3:

Et stort :toot: til dig pga. en dum weekend,- som vi jo alle løber ind i en' gang imellem :toot: Og så et :toot: fordi at solen skinner og der er forår i luften :carrot: :carrot:

:heart: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seriøst kort tid til jeres bryllup nu :heart:

UHA ja - og det kan mærkes i maven :cheerleader3:

Ærgeligt med skænderiet i weekenden, men nogen gange skal luftes bare renses, men dejligt alt er godt igen :toot:

Det ER godt at få luften renset, men jeg er bare ikke særlig god til de dersens konfrontationer :kiss: Bliver sgu altid så ked af det og fortvivlet, men så er det skønt når vi bliver gode venner igen :toot::balloons:

Hej søde... Tusind tak for din dejlige besked i min tråd... Ked af at høre om din weekend og ked af, at jeg ikke fik mødt dig på Forårsmessen :cheerleader3: Men der bli'r forhåbentlig en anden anledning...? Tak for det søde Rikke, og ja der skal nok blive en anden anledning :toot:

:bearhug:

Tak for jeres søde hilsner, hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer BK´er :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde smukke solsikke

Hvor er det dejligt at du endelig er kommet frem "i ventre side". -HAHA-

Men sådan er det jo med frø,- det tager et stykke tid,- inden de springer ud ()()

Som man siger "Der er nogen ting her i livet som er værd at vente på" :hug:()()

:cheerleader3: Silotte

Altså skønne Silotte,

jeg bliver jo helt forlegen :thanks::)-HAHA- Men tusind tak for de dejlige ord.

Jeg sender dig lige en masse tanker og kram

:huh::pokey::oops:

og

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: til lille Luna!

-HAHA-

Solsikken :thanks:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer