Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Søde dig

Hvor ser det bare dejligt ud,- der hvor i skal holder jeres fest. Det er bestemt rammer for romantik og hygge...Og sikke nogen brudebilleder du/I kan få taget i de omgivelser :balloon::balloon:

Nu er der under 1 måned til :)

Åhr,- hvor ville jeg gerne være der og se dig på den store dag. Men er der bestemt i tankerne når den kommer :balloon:

Vi har brugt det meste af ugen på forberedelser og kreative tiltage,- bare så hyggeligt.

Den kommende uge bliver lige så hektisk, både på jobbet og herhjemme. Men vil forsøge at komme på BK en smut i ny og næ :bearhug:

Ha en rigtig god arbejds uge... :heart:

:balloon: Nu må de gutterne da ha hentet Michael i denne her weekend???

:balloon: Silotte

0

Del dette indlæg

Hej søde Solsikke!

Det er ALT for længe siden, jeg har været her forbi. -HAHA- til mig!

Hvor ser der bare hyggeligt ud, der hvor I skal holde festen. Jeg kan lige se det for mig i pinsen - høj sol, masser af glade gæster og et smukt og lykkeligt brudepar. Det bliver et hit!

Nu kan det godt være, at jeg har overset det, og at du allerede har skrevet det, men hvad endte I med at vælge for en menu?

:loveflag: Camilla - der vist hellere snart må lave noget morgenmad!

Redigeret af Milleja
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde dig

Hvor ser det bare dejligt ud,- der hvor i skal holder jeres fest. Det er bestemt rammer for romantik og hygge...Og sikke nogen brudebilleder du/I kan få taget i de omgivelser :loveboard:-HAHA-Det er et skønt skønt sted, og ja - vi håber på super vejr så det bliver dejlige billeder!

Nu er der under 1 måned til :loveflag:JA - UHHH

Åhr,- hvor ville jeg gerne være der og se dig på den store dag. Men er der bestemt i tankerne når den kommer :bearhug:Ihh tusinde tak - ja det er lidt trist at man ikke bare lige kan suse rundt til vores allesammens bryllupper - det kunne være hyggeligt!

Vi har brugt det meste af ugen på forberedelser og kreative tiltage,- bare så hyggeligt.

Den kommende uge bliver lige så hektisk, både på jobbet og herhjemme. Men vil forsøge at komme på BK en smut i ny og næ :kiss:

Ha en rigtig god arbejds uge... :kiss:Tak og i lige måde

:iloveyou: Nu må de gutterne da ha hentet Michael i denne her weekend??? NIX - men det vidste vi godt. Vi var nemlig i Århus for at tale med vores præst i lørdags, og havde fået at vide af svigermor, at det kunne vi roligt planlægge. Men det må være tæt på nu!

:loveflag: Silotte

:heart:

0

Del dette indlæg

Hej søde Solsikke!

Det er ALT for længe siden, jeg har været her forbi. :loveboard: til mig! Tænk ikke på det - en gang imellem går tiden bare AL for stærkt. Det ved jeg den kommer til for mig de næste tre uger, så der kommer jeg heller ikke forbi alle dem jeg gerne ville.

Hvor ser der bare hyggeligt ud, der hvor I skal holde festen. Jeg kan lige se det for mig i pinsen - høj sol, masser af glade gæster og et smukt og lykkeligt brudepar. Det bliver et hit! Det er også det vi satser på, og nu har vi jo været der hvor vejret bare har været super, så vi ved jo hvor skønt det er

Nu kan det godt være, at jeg har overset det, og at du allerede har skrevet det, men hvad endte I med at vælge for en menu? Ja det er lang tid siden vi besluttede os for det, men du kan læse den her

Forret: Middelhavssalat med forskellige fisk og skal-/bløddyr, hvidløgsdressing og hjemmebagt brød. (Og det smager himmelsk )

Hovedret: Helstegt kalvefilet med div. tilbehør, kartofler og svampeflødesauce. Vi har før fået det flamberet - superb!

Dessert: Tallerken med udvalg af kage, is bær og frugt anrettet på en bund af hindbærpurer. MUMS - Slurp.

Natmad: Biksemad med spejlæg og grovbrød. Nammanam.

Og så selvfølgelig tilhørende vine mm.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej søde Solsikke!

Det er ALT for længe siden, jeg har været her forbi. :loveflag: til mig! Tænk ikke på det - en gang imellem går tiden bare AL for stærkt. Det ved jeg den kommer til for mig de næste tre uger, så der kommer jeg heller ikke forbi alle dem jeg gerne ville.

Hvor ser der bare hyggeligt ud, der hvor I skal holde festen. Jeg kan lige se det for mig i pinsen - høj sol, masser af glade gæster og et smukt og lykkeligt brudepar. Det bliver et hit! Det er også det vi satser på, og nu har vi jo været der hvor vejret bare har været super, så vi ved jo hvor skønt det er

Nu kan det godt være, at jeg har overset det, og at du allerede har skrevet det, men hvad endte I med at vælge for en menu? Ja det er lang tid siden vi besluttede os for det, men du kan læse den her

Forret: Middelhavssalat med forskellige fisk og skal-/bløddyr, hvidløgsdressing og hjemmebagt brød. (Og det smager himmelsk )

Hovedret: Helstegt kalvefilet med div. tilbehør, kartofler og svampeflødesauce. Vi har før fået det flamberet - superb!

Dessert: Tallerken med udvalg af kage, is bær og frugt anrettet på en bund af hindbærpurer. MUMS - Slurp.

:loveboard:

Se, nu blev jeg først for alvor sulten. Hvor lyder det bare lækkert!!!

-HAHA- Camilla.

0

Del dette indlæg

:loveboard:

I lørdags tog vi så til Århus for at tale med vores præst. -HAHA-

For jer der ikke ved det, så havde vi fra 1981 til 1994 en dejlig præst i vores sogn - han flyttde desværre til Århus, men han og hans kone er stadig gode venner af mine svigerforældre! Og heldigvis for det :loveflag:

For da michaels og mit forhold var en måneds tid gammelt var vi til svigerfars 60 års fødselsdag, hvor præsten også var med - og han sagde til os at den dag vi skulle giftes, ville han gerne komme og foretage vielsen. Så det holdte vi ham op på og han blev glad da vi ringede og spurgte om det løfte stadig galt! Og det gjorde det!

Og det var så hyggeligt og afslappende at være nede ved ham.

Efter lidt hyggesludder og a trip down memorylane skulle vi til den lidt mere seriøse del - nemlig vielsen :heart:

Vi gennemgik forløbet og fik valgt salmer. 3 styks. Den første en dejlig forårssalme, som jeg jo selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder :iloveyou: Nr. 2 blev "Vi blev skabt som mand og kvinde" og den sidste - den obligatoriske "Det er så yndigt".

Derefter skulle vi hver især fortælle præsten hvordan hinanden er, hvad vi faldt for hos hinanden og hvad der irriterer os hos hinanden :bearhug: Det skulle vi for at præsten kunne komme lidt ind under huden på os, og fordi han gerne vil holde en personlig tale til OS - dejligt!

Efter 1½ time gik vi over i hans kirke, hvor vi gennemgik forløbet og fik talt tingene igenem - og da vi tog hjem efter nogle dejlige, behagelige og afslappende timer var vi godt rustet og klare til at blive gift.

Og jeg siger jer - nu kan det kun gå for langsomt :kiss:

JEG VIL GIFTES NUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

:loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Solsikke!

Det er ALT for længe siden, jeg har været her forbi. :bearhug: til mig! Tænk ikke på det - en gang imellem går tiden bare AL for stærkt. Det ved jeg den kommer til for mig de næste tre uger, så der kommer jeg heller ikke forbi alle dem jeg gerne ville.

Se, nu blev jeg først for alvor sulten. Hvor lyder det bare lækkert!!!

-HAHA- Camilla.

De laver så super god mad derover - mums jeg glæder mig :loveboard:

Uhh - jeg er også sulten nu, morgenmaaaaaddd........

:iloveyou:

0

Del dette indlæg

Så har jeg bestilt engangskameraer hos Calligraphen. -HAHA-

Det bliver disse hvide

post-20894-1177937303.jpg

og der kommer et på hver bord!

Dejligt - så er der endnu et punkt der kan krydses af på listen :loveflag:

De er altså også super fine - havde selv tænkt mig at bestille dem, men venter til vi kommer noget tættere på. Så må du lige skrive, om de tager gode billeder, når din store dag er omme. Det er jo lige om snart! Uh, kan du begynde at mærke sommerfuglene?

:loveboard: Camilla.

0

Del dette indlæg

I lørdags tog vi så til Århus for at tale med vores præst.

For jer der ikke ved det, så havde vi fra 1981 til 1994 en dejlig præst i vores sogn - han flyttde desværre til Århus, men han og hans kone er stadig gode venner af mine svigerforældre! Og heldigvis for det :loveflag:

For da michaels og mit forhold var en måneds tid gammelt var vi til svigerfars 60 års fødselsdag, hvor præsten også var med - og han sagde til os at den dag vi skulle giftes, ville han gerne komme og foretage vielsen. Så det holdte vi ham op på og han blev glad da vi ringede og spurgte om det løfte stadig galt! Og det gjorde det!

Og det var så hyggeligt og afslappende at være nede ved ham.

Efter lidt hyggesludder og a trip down memorylane skulle vi til den lidt mere seriøse del - nemlig vielsen Vi gennemgik forløbet og fik valgt salmer. 3 styks. Den første en dejlig forårssalme, som jeg jo selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder :bearhug: Nr. 2 blev "Vi blev skabt som mand og kvinde" og den sidste - den obligatoriske "Det er så yndigt".

Derefter skulle vi hver især fortælle præsten hvordan hinanden er, hvad vi faldt for hos hinanden og hvad der irriterer os hos hinanden Det skulle vi for at præsten kunne komme lidt ind under huden på os, og fordi han gerne vil holde en personlig tale til OS - dejligt!

Efter 1½ time gik vi over i hans kirke, hvor vi gennemgik forløbet og fik talt tingene igenem - og da vi tog hjem efter nogle dejlige, behagelige og afslappende timer var vi godt rustet og klare til at blive gift.

Og jeg siger jer - nu kan det kun gå for langsomt :heart:

JEG VIL GIFTES NUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

Og jeg siger jer - nu kan det kun gå for langsomt :kiss::kiss: Du er bestemt bryllupsklar :hug:

Hvor er det dejligt at jeres tur gik godt i lørdags,- undskyld vidste det jo egentlig godt,- jeg havde bare svedt det ud. Ups!!! :bed: :bask: Så selvfølgelig skulle Michael ikke poltes i denne weekend. Sødt af din mor,- at hun gav jeg klar besked,- så i kunne nyde turen i ro og mag...

Det lyder utrolig hyggeligt at det er en ven af familien som skal vie jer,- dejlig nært :loveboard:

Og sikke fine kamera du har valgt,- de matcher ind i jeres borddækningen uden at være for prangende -HAHA-

Er vægten stadig nedad gående???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Solsikke

Lyder dejligt at i har fået styr på vielsen og sangene med præsten - vi skal snakke med vores på torsdag d. 3/5.

Der er godt nok ikke lang tid tilbage nu, kan godt mærke at det begynder at sitre i kroppen af bare spænding.

Så er i da også ved at have godt styr på tingene nu, så kan vi også nyde det gode vejr og hinanden :loveflag:

- Hanna

0

Del dette indlæg

Det bliver disse hvide

De er altså også super fine - havde selv tænkt mig at bestille dem, men venter til vi kommer noget tættere på. Så må du lige skrive, om de tager gode billeder, når din store dag er omme. Det er jo lige om snart! Uh, kan du begynde at mærke sommerfuglene?

Jeg skal nok komme med tilbagemeldinger om kameraerne - jeg håber de tager gode billeder, de er da dyre nok :heart:

Ja sommerfugle - du kan tro jeg kan mærke sommerfugle. Og der bliver flere og flere, de kan snart ikke være der mere :bearhug:

Men jeg glæder mig for vildt!

0

Del dette indlæg

Det bliver disse hvide

Jeg skal nok komme med tilbagemeldinger om kameraerne - jeg håber de tager gode billeder, de er da dyre nok :kiss:

Ja sommerfugle - du kan tro jeg kan mærke sommerfugle. Og der bliver flere og flere, de kan snart ikke være der mere :heart:

:bearhug:

Nej, det er ikke billigt at holde bryllup, men de er nu også fine, de der engangskameraer - og jeg har altså ikke tålmodighed til at sidde og pille det gamle "betræk" af og selv lave nyt og sætte det på, så jeg satser på en "færdigkøbt" løsning. Synes de er super elegante, så det må blive min løsning. Hi hi.

:loveflag: Camilla.

0

Del dette indlæg

Og jeg siger jer - nu kan det kun gå for langsomt :bearhug::heart: Du er bestemt bryllupsklar :kiss:

Hvor er det dejligt at jeres tur gik godt i lørdags,- undskyld vidste det jo egentlig godt,- jeg havde bare svedt det ud. Ups!!! :bed: :bask: Så selvfølgelig skulle Michael ikke poltes i denne weekend. Sødt af din mor,- at hun gav jeg klar besked,- så i kunne nyde turen i ro og mag...

Det lyder utrolig hyggeligt at det er en ven af familien som skal vie jer,- dejlig nært :loveboard:

Og sikke fine kamera du har valgt,- de matcher ind i jeres borddækningen uden at være for prangende :loveflag:

Hej søde Silotte.

Du skal ikke undskylde, det ER umuligt at have styr på og huske alt. Det vil jeg alligevel ikke forlange :kiss: Det er dejligt bare at høre fra dig en gang imellem -HAHA-

Apropos vægt :iloveyou:

Hmmmm.......... med kursus, polterabend og en uge med medicin pga. ledsmerter er der ikke sket det store, men - jeg skal jo også passe på ikke at tabe for meget nu min kjole er tilrettet (god undskyldning :hug: )

Dejligt at høre fra dig

()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Solsikke

Lyder dejligt at i har fået styr på vielsen og sangene med præsten - vi skal snakke med vores på torsdag d. 3/5.

Der er godt nok ikke lang tid tilbage nu, kan godt mærke at det begynder at sitre i kroppen af bare spænding.

Så er i da også ved at have godt styr på tingene nu, så kan vi også nyde det gode vejr og hinanden :loveboard:

- Hanna

Åhhh ... jeg ved snart ikke - jeg synes stadig der er mange små løse ender der skal samles :loveflag:

Jeg har så mange aftaler de næste tre uger (blomster, frisør, kosmetolog, negleteknikker, kjoleforretning - ja det bliver ved) at jeg tror jeg bliver træt af at rende rundt -HAHA-

Men - der ER tid til nydelsen !

0

Del dette indlæg

Så har jeg bestilt engangskameraer hos Calligraphen. :loveboard:

Det bliver disse hvide

:bearhug:

:loveflag: Camilla.

Jeg skal nok komme med tilbagemeldinger om kameraerne - jeg håber de tager gode billeder, de er da dyre nok :kiss:

Ja sommerfugle - du kan tro jeg kan mærke sommerfugle. Og der bliver flere og flere, de kan snart ikke være der mere :kiss:

:heart:

Nej, det er ikke billigt at holde bryllup, men de er nu også fine, de der engangskameraer - og jeg har altså ikke tålmodighed til at sidde og pille det gamle "betræk" af og selv lave nyt og sætte det på, så jeg satser på en "færdigkøbt" løsning. Synes de er super elegante, så det må blive min løsning. Hi hi.

:iloveyou: Camilla.

Hæ hæ - Lige mine ord -HAHA-

:hug:

0

Del dette indlæg

Og jeg siger jer - nu kan det kun gå for langsomt :bearhug::heart: Du er bestemt bryllupsklar :kiss:

Hvor er det dejligt at jeres tur gik godt i lørdags,- undskyld vidste det jo egentlig godt,- jeg havde bare svedt det ud. Ups!!! :hug: :bask: Så selvfølgelig skulle Michael ikke poltes i denne weekend. Sødt af din mor,- at hun gav jeg klar besked,- så i kunne nyde turen i ro og mag...

Og sikke fine kamera du har valgt,- de matcher ind i jeres borddækningen uden at være for prangende :loveflag:

Hej søde Silotte.

Du skal ikke undskylde, det ER umuligt at have styr på og huske alt. Det vil jeg alligevel ikke forlange :kiss: Det er dejligt bare at høre fra dig en gang imellem -HAHA-

Apropos vægt :iloveyou:

Hmmmm.......... med kursus, polterabend og en uge med medicin pga. ledsmerter er der ikke sket det store, men - jeg skal jo også passe på ikke at tabe for meget nu min kjole er tilrettet (god undskyldning :hug: )

Dejligt at høre fra dig

:bed:

Ups!,- det med tilretningen af kjolen havde jeg ikke lige tænkt på... Hvis du kommer ud i problemer så må du jo bare suplere med et par enkelte flødeskumskager :bed:()()

Knus Silotte

0

Del dette indlæg

Uh ha, det kommer tæt på, det der bryllups-halløj... Når først man har talt med præsten, så er det sørme ved at være tid! :loveflag::loveboard:

Det lyder som om, I havde en behagelig samtale med præsten. Men det er jo ingen sag, når man kender ham personligt. Var det ikke svært at svare på, hvad I faldt for hos hinanden? (Det er ligesom lettere at svare på, hvad der irriterer en hos den anden...) :angry1: -HAHA-

Du må godt nok være ved at gå til af bare spænding... Det er jo værre end juleaften x 100... :loveflag::iloveyou::bearhug::heart::kiss:

0

Del dette indlæg

Hej søde Silotte.

Du skal ikke undskylde, det ER umuligt at have styr på og huske alt. Det vil jeg alligevel ikke forlange :loveboard: Det er dejligt bare at høre fra dig en gang imellem :loveflag:

Apropos vægt -HAHA-

Hmmmm.......... med kursus, polterabend og en uge med medicin pga. ledsmerter er der ikke sket det store, men - jeg skal jo også passe på ikke at tabe for meget nu min kjole er tilrettet (god undskyldning :loveflag: )

Dejligt at høre fra dig

:kiss:

Ups!,- det med tilretningen af kjolen havde jeg ikke lige tænkt på... Hvis du kommer ud i problemer så må du jo bare suplere med et par enkelte flødeskumskager :iloveyou::bearhug:

Knus Silotte

Jaaaeeee eller chokolade eller is eller rødvin og ost eller............ ja jeg kunne blive ved :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer