Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

Hvor bliver Louise og Andreas bare fiiiiiiiiiiine!!

Men det skal de jo oss være,- når nu deres mor bliver såååååååååå SMUK

Kan mærke spændingen i din tråd, kan mærke vibrationerne... DEt er ved at være snart.... Kæmpe til dig

Silotte

Tak for dine trofaste beskeder,- du er bare skøn -HAHA-

Tarkkk..... søde Silotte

Ja spænding - jeg siger dig, jeg tror der er en million sommerfugle i maven for tiden. I går kunne jeg ikke sove, fordi jeg lå og filosoferede over hvordan det mon bliver - og der er 17 dage endnu!!!!!!!!!!! SUK. Hvad skal det ikke ende med ()()

:loveboard:

Kan vi så lige få sendt et karton sovepiller til nordjylland,- ellers kommer du til at ligne en hængt trold om 17 dage :loveboard:

Søde dig,- dybe vejrtrækninger. Tænke gode, søde og rare tanker......Tænk på mig

Aj,- kan bestemt godt følge dig. Men som man siger,- forventnigernes glæder.... Men sikke en pris!!!

Kæmpe knus

silotte

Ved du hvad Silotte - jeg HAR faktisk fået min læge til at give mig nogle milde sovepiller :bearhug:

HVAD er der nok nogle der tænker, men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg bliver så nervøs / spændt at jeg ikke får sovet en dyt natten før.

Da jeg læste og skulle til eksamner hvert ½ år fik jeg også sovepiller og tog en aftenen før en eksamen. Det var milde sovepiller, men det var supert for jeg var vildt udhvilet og det gik meget bedre. Jeg kunne endda se det på mine karakterer, for de første par år tog jeg ingen piller før en eksamen!!!!!!!!

Dette fortalte jeg min læge og hun var ikke bleg for at give mig en pakke med 10 (hun kender mig jo godt nok til at vide, at jeg ikke bliver afhængig :loveboard: ) Og det er jeg glad for. Nu ved jeg at jeg får en god nats søvn op til den STORE dag :(

Hvor er det bare super at du har fundet noget som kan hjælpe op til spids belastede situationer/store begivenheder :bearhug:

Min medicin er 2 store glas rødvin eller 2 jægermeister. Det hjælper rigtig godt for mig, til at gi' kroppen ro....... Har faktisk brugt det lidt i den lidt belastede perioder vi har været igennem. For når man kommer i seng, så ligger man og tænker og alle tankerne køre bare rundt.

Så skal kroppen ha noget til at slappe a på,- om det er en lille pille eller lidt alkohol går vel ud for det samme.

Det vigtigste er vel bare at vi finder det som vi synes egner sig bedst til en selv...

Bare rolig Solsikken,- jeg tror bestemt ikke at du på nogen måde er pillenarkoman -HAHA- ,- det er jeg med fuld tillid til at du selv helt klart har tjek på. :cheerleader3:

:loveboard: Silotte

Tak søde :hug:

Skal lige hurtigt indskyde at jeg ikke er ude i noget alkoholmisbrug,- endnu :hug::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor bliver Louise og Andreas bare fiiiiiiiiiiine!!

Men det skal de jo oss være,- når nu deres mor bliver såååååååååå SMUK

Kan mærke spændingen i din tråd, kan mærke vibrationerne... DEt er ved at være snart.... Kæmpe til dig

Silotte

Tak for dine trofaste beskeder,- du er bare skøn -HAHA-

Tarkkk..... søde Silotte

Ja spænding - jeg siger dig, jeg tror der er en million sommerfugle i maven for tiden. I går kunne jeg ikke sove, fordi jeg lå og filosoferede over hvordan det mon bliver - og der er 17 dage endnu!!!!!!!!!!! SUK. Hvad skal det ikke ende med ()()

:loveboard:

Kan vi så lige få sendt et karton sovepiller til nordjylland,- ellers kommer du til at ligne en hængt trold om 17 dage :loveboard:

Søde dig,- dybe vejrtrækninger. Tænke gode, søde og rare tanker......Tænk på mig

Aj,- kan bestemt godt følge dig. Men som man siger,- forventnigernes glæder.... Men sikke en pris!!!

Kæmpe knus

silotte

Ved du hvad Silotte - jeg HAR faktisk fået min læge til at give mig nogle milde sovepiller :bearhug:

HVAD er der nok nogle der tænker, men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg bliver så nervøs / spændt at jeg ikke får sovet en dyt natten før.

Da jeg læste og skulle til eksamner hvert ½ år fik jeg også sovepiller og tog en aftenen før en eksamen. Det var milde sovepiller, men det var supert for jeg var vildt udhvilet og det gik meget bedre. Jeg kunne endda se det på mine karakterer, for de første par år tog jeg ingen piller før en eksamen!!!!!!!!

Dette fortalte jeg min læge og hun var ikke bleg for at give mig en pakke med 10 (hun kender mig jo godt nok til at vide, at jeg ikke bliver afhængig :loveboard: ) Og det er jeg glad for. Nu ved jeg at jeg får en god nats søvn op til den STORE dag :(

Hvor er det bare super at du har fundet noget som kan hjælpe op til spids belastede situationer/store begivenheder :bearhug:

Min medicin er 2 store glas rødvin eller 2 jægermeister. Det hjælper rigtig godt for mig, til at gi' kroppen ro....... Har faktisk brugt det lidt i den lidt belastede perioder vi har været igennem. For når man kommer i seng, så ligger man og tænker og alle tankerne køre bare rundt.

Så skal kroppen ha noget til at slappe a på,- om det er en lille pille eller lidt alkohol går vel ud for det samme.

Det vigtigste er vel bare at vi finder det som vi synes egner sig bedst til en selv...

Bare rolig Solsikken,- jeg tror bestemt ikke at du på nogen måde er pillenarkoman -HAHA- ,- det er jeg med fuld tillid til at du selv helt klart har tjek på. :cheerleader3:

:loveboard: Silotte

Tak søde :hug:

Skal lige hurtigt indskyde at jeg ikke er ude i noget alkoholmisbrug,- endnu :hug::hug:

HA - nej, vi er jo to fornuftige kvinder med ben i næsen!!!!!

0

Del dette indlæg

:):)

Jubiiii............. Nu står den snart på ferie i en uge - SKØNT! - men der er også nok at se til -HAHA-

I aften skal jeg til Århus. Jeg skal mødes med nogle af mine gamle studiekammerater og fejre, at det til sommer er ti år siden vi færdiggjorde vores uddannelse. DET er for vildt - for gammel er jeg da ikke blevet :pokey: Men jeg glæder mig til at se dem.

Vi har lidt på fornemmeren at gemalen bliver poltet i morgen, så lørdagen går for hans vedkommen, og jeg kender ham godt nok til at vide, at han så ikke vil være en sur sok værd på søndag (og mandag for den sags skyld) ()() Så mon ikke jeg finder på noget at lave med børnene hele weekenden :angry:

Mandag skal jeg prøve min kjole nu hvor den er blevet tilrettet - det glæder jeg mig til, og jeg håber der er lidt mere ro over det, så jeg kan få taget nogle billeder! NU skal I da snart se den - ikk?

:shooter: Tirsdag står den på diverse derhjemme.

Jeg skal have samlet vores menuhæfter. På forsiden af dem står navn, så de også bruges som bordkort og indeni en velkomstsang, menu, beskrivelse af vine, præsentation af hvert bord og en velbekommesang. Tager lige billeder når de er samlet!

Derudover skal jeg gøre klar til Louises :thumbsupsmileyanim: 5 års fødselsdag :loveboard: om onsdagen, hvor vi får børnehaven på besøg til frokost og senere på dagen familien til grill og hygge.

Så det kommer onsdagen til at gå med :heart:

Torsdag er der jo helligdag :griner:- men Michael skal prøve hans tøj en sidste gang og så skal vi ellers hygge! Måske lige kigge lidt på taler og hvad toastmasteren skal sige!

:thumbsupsmileyanim: Fredag skal vi tale med vores fotograf og så skal jeg til frisør, hvor jeg skal klippes, skyllefarves og ha´ lavet en prøveopsætning - SPÆNDENDE.

Og så er den ferie da vist ved at være gået :bunny_4:

Kan I hygge jer tøser :)

0

Del dette indlæg

:):)

Jubiiii............. Nu står den snart på ferie i en uge -SKØNT - men der er også nok at se til

I aften skal jeg til Århus. Jeg skal mødes med nogle af mine gamle studiekammerater og fejre, at det til sommer er ti år siden vi færdiggjorde vores uddannelse. DET er for vildt - forSÅ gammel er jeg da ikke blevet Men jeg glæder mig til at se dem.

Vi har lidt på fornemmeren at gemalen bliver poltet i morgen, så lørdagen går for hans vedkommen, og jeg kender ham godt nok til at vide, at han så ikke vil være en sur sok værd på søndag (og mandag for den sags skyld) Så mon ikke jeg finder på noget at lave med børnene hele weekenden -HAHA-

Mandag skal jeg prøve min kjole nu hvor den er blevet tilrettet - det glæder jeg mig til, og jeg håber der er lidt mere ro over det, så jeg kan få taget nogle billeder! NU skal I da snart se den - ikk?

:heart: Tirsdag står den på diverse derhjemme.

Jeg skal have samlet vores menuhæfter. På forsiden af dem står navn, så de også bruges som bordkort og indeni en velkomstsang, menu, beskrivelse af vine, præsentation af hvert bord og en velbekommesang. Tager lige billeder når de er samlet!

Derudover skal jeg gøre klar til Louises :loveboard: 5 års fødselsdag :griner:- om onsdagen, hvor vi får børnehaven på besøg til frokost og senere på dagen familien til grill og hygge.

Så det kommer onsdagen til at gå med :angry:

Torsdag er der jo helligdag :shooter: men Michael skal prøve hans tøj en sidste gang og så skal vi ellers hygge! Måske lige kigge lidt på taler og hvad toastmasteren skal sige!

:thumbsupsmileyanim: Fredag skal vi tale med vores fotograf og så skal jeg til frisør, hvor jeg skal klippes, skyllefarves og ha´ lavet en prøveopsætning - SPÆNDENDE.

Og så er den ferie da vist ved at være gået :bunny_4:

Kan I hygge jer tøser :)

Så gammel tror jeg i hvert fald ikke på at du er ()()

Man det bliver da spændende hvad de finder på til gemalen, og hvor meget du må passe og pleje ham søndag, jo værre de har det, jo bedre en fest har det gerne været. Men hvis bare den bliver halvt så god som din, så burde der være fest i gaden ;)

Men hold op en uge du har, kan da godt forstå du skal have lidt ferie, nu må sommerfuglene da også snart melde sig :thumbsupsmileyanim:

:pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiii............. Nu står den snart på ferie i en uge -SKØNT - men der er også nok at se til

I aften skal jeg til Århus. Jeg skal mødes med nogle af mine gamle studiekammerater og fejre, at det til sommer er ti år siden vi færdiggjorde vores uddannelse. DET er for vildt - forSÅ gammel er jeg da ikke blevet Men jeg glæder mig til at se dem.

Vi har lidt på fornemmeren at gemalen bliver poltet i morgen, så lørdagen går for hans vedkommen, og jeg kender ham godt nok til at vide, at han så ikke vil være en sur sok værd på søndag (og mandag for den sags skyld) Så mon ikke jeg finder på noget at lave med børnene hele weekenden :hug:

:oops: Tirsdag står den på diverse derhjemme.

Derudover skal jeg gøre klar til Louises :blush: 5 års fødselsdag :o om onsdagen, hvor vi får børnehaven på besøg til frokost og senere på dagen familien til grill og hygge.

Så det kommer onsdagen til at gå med :oops:

Torsdag er der jo helligdag :bearhug: men Michael skal prøve hans tøj en sidste gang og så skal vi ellers hygge! Måske lige kigge lidt på taler og hvad toastmasteren skal sige!

:hug: Fredag skal vi tale med vores fotograf og så skal jeg til frisør, hvor jeg skal klippes, skyllefarves og ha´ lavet en prøveopsætning - SPÆNDENDE.

Og så er den ferie da vist ved at være gået :o

Kan I hygge jer tøser :cheerleader3:

Så gammel tror jeg i hvert fald ikke på at du er -HAHA-NEJ VEL!!!!! Vi blev også enige om i går, at det kan godt være der er gået ti år - men vi er IKKE blevet ældre :hug: Men det var Så hyggeligt - fedt at se alle igen!

Man det bliver da spændende hvad de finder på til gemalen, og hvor meget du må passe og pleje ham søndag, jo værre de har det, jo bedre en fest har det gerne været. Men hvis bare den bliver halvt så god som din, så burde der være fest i gaden ;)

Men hold op en uge du har, kan da godt forstå du skal have lidt ferie, nu må sommerfuglene da også snart melde sig :hug:Du kan tro de er der - de har faktisk været der den sidste uges tid. BIG TIME - Uhh.

:oops:

:hug:

0

Del dette indlæg

:hug::hug:

NÅ -Så blev han snuppet i morges!!!!!

Kl. 8.00 sad vi og talt om polterabend, og jeg sagde at det kunne da sagtens ske endnu. Nej - mente Michael - det bliver på torsdag, det var han overbevist om. Okay!!!!

Kl. 9.00 stod to af gutterne her og skulle have Michael med. "Nej" sagde han. "Det er ikke i dag", men der havde han sån´ set ikke noget at skulle have sagt. :o

Da de var taget afsted - Michael med bind for øjene og lagt bag i en bil - ringede min svigerinde og jeg fik programmet for dagen at vide.

Først skulle han ud og ride på travhest. :oops:

Dernæst til en havneby hvor han først skulle på golfbane og spille - ren hygge - og bagefter på bæverding og synge karaoke. Det skal lige siges at Michael elsker at synge når han får lidt indenbords. :hug: Så det passede jo godt. :smolf:

Så skulle de afsted med en stor sejlbåd og sejlede ind til Aalborg, kanont for det er Michaels drøm at få sådan en engang! Og i Aalborg skulle de på en bar hvor man drikker en liter øl af et bestemt glas. Det har været fast punkt på alle de polterabender Michael har været med på, så derfor også hans egen! :carrot:

Derefter spisning og nu - ja jeg har sågar lige talt med både ham og nogle af gutterne og de er bestemt ikke appelsinfrie. Men de lovede mig, at Michael nok skal være hjemme til brylluppet :oops::oops:

Men han har hygget sig og haft en dejlig dag - Så det er jo fedt :cheerleader3:

I morgen tager jeg og børnene til Rold skov sammen med alle bedsteforældrene. Der er det "Skovens Dag" nede, med en masse aktiviteter for børn. Så kan Michael få ro herhjemme - det bliver nok tiltrængt :blush:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Endnu en fantastisk polter, og garanteret med lidt tømmermænd ;)

Du kender ham godt, når du sådan rydder hjemmet, så han kan få lidt ro, det manglede da også bare, manden har jo ydet en masse idag :hug:

Så slipper du også for at forklare ungerne hvorfor far ser lidt grøn ud i hovedet, og hvorfor man ikke må tale højt eller larme for meget ;)

To uger, det er bare ikke lang tid :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug::hug:

Kl. 8.00 sad vi og talt om polterabend, og jeg sagde at det kunne da sagtens ske endnu. Nej - mente Michael - det bliver på torsdag, det var han overbevist om. Okay!!!!

Kl. 9.00 stod to af gutterne her og skulle have Michael med. "Nej" sagde han. "Det er ikke i dag", men der havde han sån´ set ikke noget at skulle have sagt. :o

Da de var taget afsted - Michael med bind for øjene og lagt bag i en bil - ringede min svigerinde og jeg fik programmet for dagen at vide.

Først skulle han ud og ride på travhest. :oops:

Dernæst til en havneby hvor han først skulle på golfbane og spille - ren hygge - og bagefter på bæverding og synge karaoke. Det skal lige siges at Michael elsker at synge når han får lidt indenbords. -HAHA- Så det passede jo godt. :smolf:

Så skulle de afsted med en stor sejlbåd og sejlede ind til Aalborg, kanont for det er Michaels drøm at få sådan en engang! Og i Aalborg skulle de på en bar hvor man drikker en liter øl af et bestemt glas. Det har været fast punkt på alle de polterabender Michael har været med på, så derfor også hans egen! :carrot:

Derefter spisning og nu - ja jeg har sågar lige talt med både ham og nogle af gutterne og de er bestemt ikke appelsinfrie. Men de lovede mig, at Michael nok skal være hjemme til brylluppet :oops::hug:

I morgen tager jeg og børnene til Rold skov sammen med alle bedsteforældrene. Der er det "Skovens Dag" nede, med en masse aktiviteter for børn. Så kan Michael få ro herhjemme - det bliver nok tiltrængt :blush:

:oops:

Det lyder til at denne polterabend bare blev et hit, han er nok ikke helt sig selv idag :smolf: men sådan skal det jo være til sådan en polterabend.

Du får da nok at se til i din ferie, HUSK BILLEDER af det hele.

Nu begynder det snart at komme tæt på - begynder at glæde mig rigtig meget :bearhug:

- Hanna

0

Del dette indlæg

Endnu en fantastisk polter, og garanteret med lidt tømmermænd ;)

Du kender ham godt, når du sådan rydder hjemmet, så han kan få lidt ro, det manglede da også bare, manden har jo ydet en masse idag :bearhug:

Så slipper du også for at forklare ungerne hvorfor far ser lidt grøn ud i hovedet, og hvorfor man ikke må tale højt eller larme for meget ;)

To uger, det er bare ikke lang tid :cheerleader3:

Jae - han har set bedre ud end han gør i dag, jeg tror han har meeeeeget ondt i hovdet :oops:

Men han har haft en super dejlig, god og hyggelig polter og er ovenud tilfreds. Så DET er fedt!

13 dage igen - men...... hvem tæller :hug::blush::o

0

Del dette indlæg

Kl. 9.00 stod to af gutterne her og skulle have Michael med. "Nej" sagde han. "Det er ikke i dag", men der havde han sån´ set ikke noget at skulle have sagt. :hug:

Først skulle han ud og ride på travhest. :bearhug:

Dernæst til en havneby hvor han først skulle på golfbane og spille - ren hygge - og bagefter på bæverding og synge karaoke. Det skal lige siges at Michael elsker at synge når han får lidt indenbords. :oops: Så det passede jo godt. :smolf:

Derefter spisning og nu - ja jeg har sågar lige talt med både ham og nogle af gutterne og de er bestemt ikke appelsinfrie. Men de lovede mig, at Michael nok skal være hjemme til brylluppet :oops::oops:

I morgen tager jeg og børnene til Rold skov sammen med alle bedsteforældrene. Der er det "Skovens Dag" nede, med en masse aktiviteter for børn. Så kan Michael få ro herhjemme - det bliver nok tiltrængt :hug:

:o

Det lyder til at denne polterabend bare blev et hit, han er nok ikke helt sig selv idag :smolf: men sådan skal det jo være til sådan en polterabend.

Du får da nok at se til i din ferie, HUSK BILLEDER af det hele.

Nu begynder det snart at komme tæt på - begynder at glæde mig rigtig meget :blush:

- Hanna

HÆ - Nej han er bestemt ikke sig selv idag :hug:

Men han havde en super duper dag i går - lige efter hans hoved, så han er så glad :hug:

Du kan tro I skal få billeder. Jeg har jo endnu ikke fået Jeres "dom" på min kjole og så kommer der også billeder af mine menuhæfter når jeg har fået dem færdigsamlet. Jeg manglede selvfølgelig to ruller satinbånd for at kunne blive færdig i dag. Er det ikke typisk - hmprf!!!!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

:blush::o:bearhug:

I morgen er det så DAGEN hvor jeg skal prøve min kjole efter tilretningen, og jeg må da indrømme at jeg er noget spændt. :hug:

Jeg havde jo en lidt trals oplevelse sidste gang jeg havde den på - men tror det var fordi den var for stor. DET håber jeg ihvertfald :cheerleader3:

Så kryds lige fingre for mig søde BK´er. Det er jo LIDT sent at skulle finde ny kjole her 12 dage før ens bryllup :oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lidt flere...

post-20894-1179145603.jpg

post-20894-1179145637.jpg

Og jeg er atter glad for min skønne kjole - den sad bare ti gange bedre i dag, og der var ro omkring tilretningen, så der var perfekt!

Det er MIN kjole.........

Nu skal den så lige presses mm. og så skal jeg hente den på næste tirsdag - for vildt!

:kiss:

0

Del dette indlæg

Nøøøøøøøøøøøøøøøjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj hvor ser du bare godt ud :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Kjolen er så smuk, og du ser så skøn ud i den. Den sidder smadder godt på dig. Nu er der sørme heller ikke lang tid til, at du kan hoppe i den igen - men denne gang for alvor. Der bliver jo ikke et øje tørt, når du træder ind i kirken. :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rig tig rigtig flot og sexet kjole :thumbsupsmileyanim:

På billede to tænkte jeg godt nok, hold op nogle spidse jader, men det var bare spejlet der forskød dit spejlbillede lidt :cheerleader3:

Den sidder fantastisk, du bliver såå smuk :kiss:

Skal du have slør på?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Altså hende modellen - hun kan godt pakke sydhavsfrugterne sammen - du er da 100 gange mere lexiklatten i den kjole - WOW hvor er du bare lækker, sexet, elegant og lige til at knibe en tåre over.... (Og her mangler jeg så Nik & Jay som underlægningsmusik... "Du' for lækker, lækker, lækker, lækker....)

Fik jeg sagt at du ser VILD GODT UD i din kjole? Hold fast hvor sidder den bare helt vildt godt på dig....

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er du bare lækker, sikke en figur du har!! Den bliver super flot fremhævet!!

Den kjole er såsåsåså smuk til dig, og du er smukkere en modellen - ærlig talt! Ikke noget sludder her !!! :kiss: Det er bare DIN kjole!!

0

Del dette indlæg

Hej datosøster.

Hermed et par krydsede fingre.

Puha - det er jo lige om lidt......

Beatles

Krydser fingre og tæer for dig imorgen :kiss:

Det lyder da til at ha' været et perfekt polter! :cheerleader3:

Uha det bliver spændende i morgen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13 DAGE TILBAGE!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Tusinde tak søde quinder - det hjalp med alle de krydsede fingre.

Jeg havde en rigtig god oplevelse omkring min kjole i dag og har igen den der YES følelse i maven - glæder mig nu HELT VILDT til at bære den om 12 dage.......

0

Del dette indlæg

Nøøøøøøøøøøøøøøøjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj hvor ser du bare godt ud :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/toot.gif

Kjolen er så smuk, og du ser så skøn ud i den. Den sidder smadder godt på dig. Nu er der sørme heller ikke lang tid til, at du kan hoppe i den igen - men denne gang for alvor. Der bliver jo ikke et øje tørt, når du træder ind i kirken. :kiss:

Tusind tak skal du have - ja det virker lidt uvirkeligt at der er på næste lørdag......... Tænk, ja det er for vildt!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer