Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

Du er gudesmuk i den kjole!

Den sidder som var den syet til dig! :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes jeres bordkort er blevet rigtig flotte! Det gør ikke spor at de ikke er helt magen til jeres indbydelser.

Jeg er helt sikker på, at den der bums på din hage er væk til på lørdag! Det er bare ikke fedt med den slags! Jeg vil bare sige, at det kunne have været værre, den kunne have siddet på din næsetip :cheerleader3: Ej, spøg til side, det er aldrig sjovt med bumser! Jeg håber for dig, at den går væk!

Jeg glæder mig til at høre om jeres fantastiske bryllup og se mange dejlige billeder!

En solsikke på din vej

med held & lykke fra mig!

Tak for dine søde ord og den dejlige solsikke :blink:

Uhh på næsetippen - gru.......... Men godt nyt - bumsen er så godt som væk. Den skal dog stadig plejes og smøres, for jeg skal ikke nyde noget af at den dukker frem igen lørdag morgen - arghhhhhh............

Men hvor er det skønt at der er noget der virker.

:unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man AK - i morges vågnede jeg op med hvad der er begyndelsen til en KÆMPE bums på hagen. Jeg siger jer - det har været min største frygt at det skulle ske - og hvad sker der :unsure::):):o Det er jo en katastrofe.

Jeg tænkte også bare - hvad fanden har jeg gjort????? Men okay, der har været meget at se til i den sidste tid! Men er det ikke bare TYPISK! Arghhhhhhhh........

Så jeg fløj ned til min kosmetolog i formiddags og sagde:"Seeeeeeee.................... Hvad skal jeg gøre????"

Og vi fik sat en behandling i gang, så nu går jeg her og smører og smører og krydser fingre for at den ikke udvikler sig. Så kommer jeg simpelthen ikke til mit bryllup http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Snøft - hvorfor mig............

Godt nyt :thumbsupsmileyanim: Min irriterende kæmpebums er meget på retur nu.

Den skal smøres og smøres og smøres indtil den er HELT væk, for jeg skal IKKE have noget af at den kommer igen - uhh, det er min værste frygt :super:

Men hvor er det dog FANTASTISK at der er noget der virker mod sådan nogle dumme fyre.......

I morgen skal jeg hente min kjole :cheerleader3: og skal på restauranten med bordplan, bordkort, kameraer, gæstesider, ekstra strømper til Michael og flade ekstrasko til mig - så er det også ude af mine tanker :oops:

Onsdag skal jeg lige lidt på arbejde og så skal jeg have ordnet fusser onsdag aften.

Tors- og fredag har jeg fri igen - herligt!

Torsdag står den på rengøring mm. i løbet af dagen, og så skal jeg om eftermiddagen have mig en ansigtsbehandling og prøve make-up. uhh det er altså vildt luksus :hug:

Fredag skal jeg have ordnet negle, hente blomster til brudebuket, brysbuketter, brudepigekurve og pynt. Det er min kære faster der skal binde min buket - og det er jeg vildt glad for!

Fredag aften skal vi dække bord i sognegården til vores reception - og så - ja så burde vi være klar!

:blink:

0

Del dette indlæg

Hold fast for nogle flotte bordkort.... hvor har du fundet det billede??? Det kna måske være, at vi kan bruge det til vore bordkort også ;) :blink:

OG... kan man måske LIIIIGE blive delagtiggjort i hvad vidunder-bumsecremen hedder? :thumbsupsmileyanim:

PUHA... får helt sommerfugle i maven på dine vegne.... (eller også er det mine egne eksamenssommerfugle... kan ikke helt mærke forskel!! :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

:blink::unsure:

Det er da bare nogle helt fantastisk flotte bordkort du har fået lavet der :):o:hug: Det bliver bare så perfekt det hele!! -Nu kommer det gode vejr jo også igen, så I får da bare den mest perfekte dag!!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif :carrot: :super::):cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuuhhh...jeg får også helt sommerfugle i maven!! Tænk sig: nu er det bare SNART!! Hold da op nogle flotte og gennemførte bordkort! Det er helt vildt så flotte de er! Det må have været et kæmpearbejde! Synes det er så flot at I har fundet et hjerte-i-sand billede, der passer til invitationerne:)!

Og din kjole...sikken en figur, du har! Den sidder bare så meget bedre på dig end på modellen, selvom I faktisk er lige slanke (sådan ser det ud), men det er rigtigt nok: kjoler får et andet liv på en ægte brud:) Håret du har fundet matcher stilen perfekt!!

TILYKKE!!!

0

Del dette indlæg

Hold fast for nogle flotte bordkort.... hvor har du fundet det billede??? Det kna måske være, at vi kan bruge det til vore bordkort også ;) :unsure:

OG... kan man måske LIIIIGE blive delagtiggjort i hvad vidunder-bumsecremen hedder? :thumbsupsmileyanim:

PUHA... får helt sommerfugle i maven på dine vegne.... (eller også er det mine egne eksamenssommerfugle... kan ikke helt mærke forskel!! :blink: )

Hej Anja.

Tak for de søde ord - jeg kan desværre ikke huske hvor jeg har fundet billedet, men jeg har et par stykker - dem får du lige her.

post-20894-1179731551.jpg post-20894-1179731558.jpg

Jamen "bumsecremen" er en blanding af produkter fra Decleor. Jeg har brugt declor de sidste 10 år og er SÅ super glad for produktet.

Min kosmetolg har stor succes med at hjælpe acne plagede teenager, og måden hun hjælper dem på gav hun videre til mig.

Først duppes et godt lag af en helende gele på bumsen (gelen bruger jeg til daglig under min dagcreme - er så lækker) og derefter påsmøres en natbalsam. Dette skal gøres mange gange i løbet af dagen - og et godt lag til natten.

De to produkter får sammen denne fantastiske effekt der gør at bumsen slås tilbage - og det er jeg VILDT taknemlig for..

Uhh... Eksamen, er det den tid? Hvad skal du til eksamen i?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hold fast for nogle flotte bordkort.... hvor har du fundet det billede??? Det kna måske være, at vi kan bruge det til vore bordkort også ;) :unsure:

PUHA... får helt sommerfugle i maven på dine vegne.... (eller også er det mine egne eksamenssommerfugle... kan ikke helt mærke forskel!! :blink: )

Og lige et hjerte i sand billed mere

post-20894-1179731883.jpg

0

Del dette indlæg

:blink::unsure:

Det er da bare nogle helt fantastisk flotte bordkort du har fået lavet der :):o:hug: Det bliver bare så perfekt det hele!! -Nu kommer det gode vejr jo også igen, så I får da bare den mest perfekte dag!!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif :carrot: :super::):cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Tak tak - kommer det gode vejr igen????

Ja vi krydser fingre, men lige nu på DMI´s hjemmeside skulle det blive så´n lidt blandet med sol, skyer og lidt regn. Dog mellem 20 og 25 grader.

Håber bare det holder tørt!

:oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuuhhh...jeg får også helt sommerfugle i maven!! Tænk sig: nu er det bare SNART!! Hold da op nogle flotte og gennemførte bordkort! Det er helt vildt så flotte de er! Det må have været et kæmpearbejde! Synes det er så flot at I har fundet et hjerte-i-sand billede, der passer til invitationerne:)!

Og din kjole...sikken en figur, du har! Den sidder bare så meget bedre på dig end på modellen, selvom I faktisk er lige slanke (sådan ser det ud), men det er rigtigt nok: kjoler får et andet liv på en ægte brud:) Håret du har fundet matcher stilen perfekt!!

TILYKKE!!!

Ihh - tusinde tak søde!

Hi hi - jeg kan da godt forstå dine sommerfugle, for der er da godt nok heller ikke lang tid til Jeres store dag!!!!!!!!!

Uhh, det bliver fantastisk.

Det var et kæmpearbejde - jeg tror jeg brugte en hel dag fra morgen til aften, og det var bare med at få dem skrevet og printet og kopieret og skåret og og .................

Og bagefter skulle de så samles! Pyyyhhh - godt den del er ovre!!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej måtte lige skrive lidt til dig.. jeg er jo lige blevet gift..og vil bare sige.. det er lidt specielt dagene derefter.. men en skøn følelse. Synes jeg i hvert fald. Vil ønske dig allerede nu et rigtig godt bryllup.. og ja,vejret tegner jo helt vildt godt. De bedste Ønsker fra mig.

0

Del dette indlæg

Hej måtte lige skrive lidt til dig.. jeg er jo lige blevet gift..og vil bare sige.. det er lidt specielt dagene derefter.. men en skøn følelse. Synes jeg i hvert fald. Vil ønske dig allerede nu et rigtig godt bryllup.. og ja,vejret tegner jo helt vildt godt. De bedste Ønsker fra mig.

Ihh tak skal du have Bodil! :cheerleader3:

Altså min allerførste lykønskning vedr. selve brylluppet............. Det er da lidt for vildt og uvirkeligt. Nu kommer det da for alvor tæt på :thumbsupsmileyanim:

Men jeg glæder mig til det der bliver en ubeskrivelig fantastisk smuk dag - suuuk.........

:blink:

0

Del dette indlæg

Hej Anja.

Tak for de søde ord - jeg kan desværre ikke huske hvor jeg har fundet billedet, men jeg har et par stykker - dem får du lige her.

post-20894-1179731551.jpg post-20894-1179731558.jpg

Jamen "bumsecremen" er en blanding af produkter fra Decleor. Jeg har brugt declor de sidste 10 år og er SÅ super glad for produktet.

Min kosmetolg har stor succes med at hjælpe acne plagede teenager, og måden hun hjælper dem på gav hun videre til mig.

Først duppes et godt lag af en helende gele på bumsen (gelen bruger jeg til daglig under min dagcreme - er så lækker) og derefter påsmøres en natbalsam. Dette skal gøres mange gange i løbet af dagen - og et godt lag til natten.

De to produkter får sammen denne fantastiske effekt der gør at bumsen slås tilbage - og det er jeg VILDT taknemlig for..

Uhh... Eksamen, er det den tid? Hvad skal du til eksamen i?

Hej igen

Tak for tippet - det kan være jeg får behov for det... kan jo se, der er flere, som angribes i ugen op til den store dag :)

Og tak for billederne - også i min tråd.

Jeg skal til eksamen i Selskabsret på torsdag - vedrørende personselskaber. Der er ikke så meget lovgivning på området, men mere ulovregulerede sædvaner, lidt inspiration fra andre retsdiscipliner og lidt respraksis fra domstolene.... og jeg blev endda færdig med studiet for 3½ år siden, men fik lige pludselig den "gode idé" at det kunne være vældig morsomt at læse endnu et fag... lige nu kan jeg ikke huske hvorfor :bask:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt flere...

post-20894-1179145603.jpg

post-20894-1179145637.jpg

Og jeg er atter glad for min skønne kjole - den sad bare ti gange bedre i dag, og der var ro omkring tilretningen, så der var perfekt!

Det er MIN kjole.........

Nu skal den så lige presses mm. og så skal jeg hente den på næste tirsdag - for vildt!

Nøøøøøj hvor smuk må man være på en skala fra 1-10??? du sprænger ALLE rammer for hvad er er ok... HVOR ER DU SMUK..... en rigtig solsikke hva'?!!!!

0

Del dette indlæg

Og så er der bare 4 dage til jeres bryllup.... TILLYKKE! - jeg skal prøve om jeg kan få tid til at kigge forbi inden dagen oprinder ellers skal du vide at jeg vil glæde mig til at se dig fully dressed og læse hvad der skete for jer på JERES DAG!!!

- Mette

0

Del dette indlæg

Lidt flere...

Og jeg er atter glad for min skønne kjole - den sad bare ti gange bedre i dag, og der var ro omkring tilretningen, så der var perfekt!

Nu skal den så lige presses mm. og så skal jeg hente den på næste tirsdag - for vildt!

Wauuuuwwwww - du er gudeskøn!!!

0

Del dette indlæg

Søde søde solsikken :hug:

Når man harden udstråling som dig,- så er man bestemt parat til den store dag :thumbsupsmileyanim: Du ikke bare stråler,- du er utrolig smuk. ( Håber at jeg selv kan stråle bare halvt så meget som dig søde)...

Uhhh,- der er ikke så længe til. Det er og må være underligt nu når tiden nærmer sig. Noget man har gået og ventet så længe på...og nu er det ved at være nu!! Det må næsten være en følelse som er uvirkelig Men det er bare så stort

Glæder mig utrolig meget på dine vegne http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif

Husk oss lige at gi Michael et stort :super: fra mig efter hans barskepolter med gutterne. Dejligt at han har haft en lækker dag :oops:

Og så lige al min :cheerleader3: til den kreative frue i huset til de fine menu/bordkort. De er bare så flotte....Kender bestemt godt følelsen af lettelse når man endelig er nået til vejs ende.

Er her igen,- og har tænkt mig at følge dig de sidste dage på vej....

:blink::unsure::):):o

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt flere...

:super:

Nøøøøøj hvor smuk må man være på en skala fra 1-10??? du sprænger ALLE rammer for hvad er er ok... HVOR ER DU SMUK..... en rigtig solsikke hva'?!!!!

Og så er der bare 4 dage til jeres bryllup.... TILLYKKE! - jeg skal prøve om jeg kan få tid til at kigge forbi inden dagen oprinder ellers skal du vide at jeg vil glæde mig til at se dig fully dressed og læse hvad der skete for jer på JERES DAG!!!

- Mette

Tusinde tak søde Mette. Du er da en skønne quinde - man bliver i så dejligt et humør af at få sådanne beskeder.

:griner:-

0

Del dette indlæg

Lidt flere...

Wauuuuwwwww - du er gudeskøn!!!

Tak tak søde!

:griner:-

0

Del dette indlæg

Søde søde solsikken -HAHA-

Når man harden udstråling som dig,- så er man bestemt parat til den store dag :super: Du ikke bare stråler,- du er utrolig smuk. ( Håber at jeg selv kan stråle bare halvt så meget som dig søde)...

Uhhh,- der er ikke så længe til. Det er og må være underligt nu når tiden nærmer sig. Noget man har gået og ventet så længe på...og nu er det ved at være nu!! Det må næsten være en følelse som er uvirkelig Men det er bare så stort

Glæder mig utrolig meget på dine vegne -HAHA-

Husk oss lige at gi Michael et stort -HAHA- fra mig efter hans barskepolter med gutterne. Dejligt at han har haft en lækker dag :lol:

Og så lige al min :lol: til den kreative frue i huset til de fine menu/bordkort. De er bare så flotte....Kender bestemt godt følelsen af lettelse når man endelig er nået til vejs ende.

Er her igen,- og har tænkt mig at følge dig de sidste dage på vej....

Silotte

Søde Silotte - hvor godt du er tilbage i folden................ Du har været savnet.

Og vær du ikke et sekund i tvivl om, at du har samme udstråling - den kunne da ses på billederne af din kjole :griner:-

Nej der er ikke længe til - og jeg har lidt svært ved at fatte at det er på lørdag det går løs. Omvendt har både Michael og jeg det så´n at nu må det gerne gå igang - nu vil vi gerne se om alt det vi har planlagt, arrangeret og talt om i så lang tid bliver godt!

:shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja ja ja, man er væk et øjeblik og så rykker du bare derudaf, bare fordi du skal giftes om 3 dage :griner:- 3 sølle dage :shooter:

Jeg ÆLSKER de sandbilleder, dem snupper jeg lige til senere brug ;)

Og håret, det blev lige mit nye ynglingshår :super:

Har du så fri her op til brylluppet???

:lol:

0

Del dette indlæg

Uffffffffff hvor er det kommet tæt på i den tid, jeg har været væk!!! Glæder du dig ik' helt vildt?? Det bli'r da fantastisk! :griner:- Og du er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smuk i din kjole... Er helt målløs!!! :shooter:

I GUDER RIKKE!!!!!!!!!!!!

Sikke et skønt billede du har i din avatar - jeg skal da lige ind og se flere i din tråd.

Dejigt at have dig hjemme søde............ Jo jeg glæder mig HELT VILDT!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Ja ja ja, man er væk et øjeblik og så rykker du bare derudaf, bare fordi du skal giftes om 3 dage :griner:- 3 sølle dage -HAHA-

Jeg ÆLSKER de sandbilleder, dem snupper jeg lige til senere brug ;)

Og håret, det blev lige mit nye ynglingshår :super:

Har du så fri her op til brylluppet???

Ja det ligner heller ikke noget skønne -HAHA- 3 dage - ork der er da goooood tid.............. -HAHA-

Du snupper bare løs søde.

Jep jeg har fri fra i dag og skal nyde de næste par dage.....

:shooter:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer