Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

Hmmmmm........

Ja efter et dejligt bryllup og en tiltrængt ferie efterfølgende var jeg til vejning i går. Men overraskelsen var alligevel stor for der var "kun" røget 900 g på :) og jeg har altså ligget på den lade side hvad kost angår :blink:

Men nu er jeg i gang igen, og satser på at nå mit mål på 61 kg inden vores sommerferie i uge 30. Lyder det ikke realistisk?

:loveflag:

Jeg tror på dig

er sikker på at når du sætter dig et mål, så skal du nok nå det :fløjt:

Stort knus

silotte

Kære Silotte.... :bearhug:

Du har da også altid troen på mig :loveflag: men det går lidt sløvt :blush: Åhh hvor er det trals altid at skulle tænke på hvad jeg putter i munden :thumbsupsmileyanim:

I denne uge har jeg været på sommertur med firmaet hvor vi jo skulle spise på restaurant. I går sad jeg i maratonmøde hele dagen, hvor den til forkost stod på stor sandhwich. I aften tager vi i sommerhus hvor Michael har aftalt med svigermor at vi skal ind til Sæby og spise på havnen og i morgen skal vi så til 40 års fødselsdag kl. 13.00. Det er JO ikke nemt :)

Min trøst er så at vi i de næste tre uger frem til vores sommerferie IKKE skal noget - så der må jeg liiige give det en skalle!!!!

Jeg GLÆDER mig til at høre alt om jeres dag om 15 dage - uhh det er ikke til at forstå at nu er du også snart en gift frue!!!

:iloveyou:

Hehe,- jeg er jo en gift frue i forvejen, skal bare lige ha ham der deroppe fra til at give sin velsignelse :)

Men ja,- det er gået rigtig stærkt den sidste måned... Men det husker du jo selv hvor hurtigt det gik yil sidst... :loveboard:

Tro mig,- jeg kender alt til det med at vælge hvad man putter i munden,- efter den 14/7 skla jeg ha den største is man kan købe i isbaren i Roskilde :loveboard:

Det er lidt sejt med alt det forskellige i skal samtidig med ønske om at tabe sig. Godt råd,- tænk på fedt indholdet og mængden,- så går det ikke helt galt...

Rigtig god fornøjelse, de næste par dage... :iloveyou:

Knus Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmmmm........

Ja efter et dejligt bryllup og en tiltrængt ferie efterfølgende var jeg til vejning i går. Men overraskelsen var alligevel stor for der var "kun" røget 900 g på :) og jeg har altså ligget på den lade side hvad kost angår :blink:

Men nu er jeg i gang igen, og satser på at nå mit mål på 61 kg inden vores sommerferie i uge 30. Lyder det ikke realistisk?

:loveflag:

Jeg tror på dig

er sikker på at når du sætter dig et mål, så skal du nok nå det :fløjt:

Stort knus

silotte

Kære Silotte.... :bearhug:

Du har da også altid troen på mig :loveflag: men det går lidt sløvt :blush: Åhh hvor er det trals altid at skulle tænke på hvad jeg putter i munden :thumbsupsmileyanim:

I denne uge har jeg været på sommertur med firmaet hvor vi jo skulle spise på restaurant. I går sad jeg i maratonmøde hele dagen, hvor den til forkost stod på stor sandhwich. I aften tager vi i sommerhus hvor Michael har aftalt med svigermor at vi skal ind til Sæby og spise på havnen og i morgen skal vi så til 40 års fødselsdag kl. 13.00. Det er JO ikke nemt :)

Min trøst er så at vi i de næste tre uger frem til vores sommerferie IKKE skal noget - så der må jeg liiige give det en skalle!!!!

Jeg GLÆDER mig til at høre alt om jeres dag om 15 dage - uhh det er ikke til at forstå at nu er du også snart en gift frue!!!

:iloveyou:

Hehe,- jeg er jo en gift frue i forvejen, skal bare lige ha ham der deroppe fra til at give sin velsignelse :)Nåe ja - det havde jeg da liiige glemt i farten!

Men ja,- det er gået rigtig stærkt den sidste måned... Men det husker du jo selv hvor hurtigt det gik yil sidst... :loveboard:Joe tak - nu synes jeg bare at den første måned EFTER mit bryllup er gået endnu mere stærk!

Det er ikke nemt - HA!

Tro mig,- jeg kender alt til det med at vælge hvad man putter i munden,- efter den 14/7 skla jeg ha den største is man kan købe i isbaren i Roskilde :loveboard:Uhh jeg forstår dig så udemærket - mums mundvandet løber helt!

Det er lidt sejt med alt det forskellige i skal samtidig med ønske om at tabe sig. Godt råd,- tænk på fedt indholdet og mængden,- så går det ikke helt galt...

Rigtig god fornøjelse, de næste par dage... :iloveyou:Tusind tak søde

Knus Silotte

KNUS KNUS

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare sådan en god ide, synes jeg. For de der brudesko koster ne formue, så man kan jo ligeså godt få dem udnyttet, og de er vist ret gode i Tåstrup Sko :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se resultatet :)

Hej søde Gitte :loveflag:

Det er også hvad jeg har hørt - og så er Tåstrup Sko det eneste sted jeg lige umiddelbart har fundet der farver sko!

Glæder mig også for vildt til at se dem - det bliver jo nok en helt anden sko. Den kommer nok til at ligne denne

post-20894-1184044577.jpg

Men I skal nok få billeder at se når jeg får dem retur!

:biggrin:

Solsikken :loveboard:

0

Del dette indlæg

Det er bare sådan en god ide, synes jeg. For de der brudesko koster ne formue, så man kan jo ligeså godt få dem udnyttet, og de er vist ret gode i Tåstrup Sko :thumbsupsmileyanim:

Det er også hvad jeg har hørt - og så er Tåstrup Sko det eneste sted jeg lige umiddelbart har fundet der farver sko!

Glæder mig også for vildt til at se dem - det bliver jo nok en helt anden sko. Den kommer nok til at ligne denne

Hvad skal du give for at få dine sko farvet...???

0

Del dette indlæg

Hvad skal du give for at få dine sko farvet...???

Hej.

Jeg skal give 455,00 kr, men det er inkl. forsendelse og en lille reparation af den ene hæl, hvor der var en skade i satinen.

Solsikken :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug:

Så blev jeg ENDELIG langt om længe færdig med at skrive takkekort.

Vi bestilte 80 fortrykte takkekort hos fotografen, som vi fik 4 uger efter vores bryllup. Og selv om der i kortet stod tak for opmærksomheden mm. ville vi skrive en personlig hilsen deri og takke for lige netop den enkeltes gave, polterabend, taler, sange, optrin og hjælp :biggrin: Så det har taget noget tid :( men for os var det vigtigt at gøre det!

I går blev de så sendt afsted, og hold fast hvor er det en super dejlig lettelse. Men - det var også det sidste vedrørende vores bryllup (på nær lige scrapbogen der venter til vinterafterne), så det er vildt underligt!

Men nu kan vi læne os tilbage og nyde sommeren - SKØNT!

:bearhug:

Solsikken :blush:

0

Del dette indlæg

:bearhug: Nu har jeg sendt mine sko til farvning hos Tåstrup Sko, så når jeg får disse retur vil de være sorte - øj det glæder jeg mig til :bearhug: Men er vildt glad for at det bliver gjort, da jeg så vil kunne burge dem igen og igen :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Solsikken :bearhug:

Jeg tror altså, de bliver smadder fine!!

Må man være så fræk at spørge, hvor meget du skal give for det?

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilke billede valgte I til takkekortet???

Det må være dejligt at have fået dem afsted, nu er du virkelig en gift kone ;)

Vi valgte dette

post-20894-1184314731.jpg

Du kan tro at der en FED fornemmelse - 78 stk, det er altså mange :bearhug:

Ja jeg er sgu en gift kone :bearhug:

I går havde vi besøg af et vennepar der bor i Norge. De kunne desværre ikke være til stede ved vores bryllup, men ville vildt gerne se billeder og video, så vi fik lige dagen genopfrisket. SKØNT!

:thumbsupsmileyanim:

Solsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg tror altså, de bliver smadder fine!!

Må man være så fræk at spørge, hvor meget du skal give for det?

Maja

Jeg HÅBER at de bliver fine, men efter hvad jeg hører så har Tåstrup sko styr på tingene :thumbsupsmileyanim:

Jeg kom godt nok til at købe et par høje sorte Friis & Co sandaler her forleden dag :( Men de er i skind og har et spænde på remmen over foden, så de er lidt mere rå og super til et par cowboybukser :blush: (Det er det der med sko - IKK!) Og så var de på tilbud, halv pris - så dem skulle jeg eje :super:

Skal du liiiiiiiige se dem???

post-20894-1184316018.jpg

post-20894-1184316026.jpg

post-20894-1184316033.jpg

:toot: Det var lige et sidespring....

For en lille reparation, hvor satinen på hælen har fået en skade, farvning og forsendelse retur til mig skal jeg betale 455,00 kr.

Så skoene har alt i alt kostet mig 1.406,00 - og så har jeg et par flotte selskabsko i meget lang tid frem :bearhug:

Solsikken :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det må være SKØNT at få sendt takkekortene afsted! Men jeg kan godt se, at det er et stort arbejde, når der skrives en personlig hilsen på alle. Det tror jeg også vi vil gøre, da det bare er sødere...

I øvrigt tak for din hilsen og billederne på min tråd... Jeg har faktisk også fået bestilt tid hos den negleteknikker, som du anbefalede - og ved en af de to piger, som du nævnte. Da jeg ringede og sagde, at jeg havde fået dem anbefalet spurgte hende Pia hvem der havde anbefalet dem... ØH... solsikken! HaHa. Jeg måtte krybe til korset og indrømme at jeg ikke liiige kendte dit civile navn, da det var herinde fra. :thumbsupsmileyanim:

:bearhug: Maiken

PS: Man kan ALDRIG få for mange sko!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må være SKØNT at få sendt takkekortene afsted! Men jeg kan godt se, at det er et stort arbejde, når der skrives en personlig hilsen på alle. Det tror jeg også vi vil gøre, da det bare er sødere...

I øvrigt tak for din hilsen og billederne på min tråd... Jeg har faktisk også fået bestilt tid hos den negleteknikker, som du anbefalede - og ved en af de to piger, som du nævnte. Da jeg ringede og sagde, at jeg havde fået dem anbefalet spurgte hende Pia hvem der havde anbefalet dem... ØH... solsikken! HaHa. Jeg måtte krybe til korset og indrømme at jeg ikke liiige kendte dit civile navn, da det var herinde fra. :bearhug:

:biggrin: Maiken

PS: Man kan ALDRIG få for mange sko!

Lige mine ord - man KAN bare ikke have for mange sko i sin gaderobe!!!!!!!!!!

Ej hvor fedt at jeg kunne hjælpe og du går ihvertfald ikke galt i byen hos de negleteknikkere - de er, som før sagt, super dygtige :thumbsupsmileyanim:

Men god lir med navnet :bearhug:

Solsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg

:ilovebryllupsklar: :carrot: :carrot: :boohoo:

Så er der

SOMMERFERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skønt - og hårdt tiltrængt. Håber bare vejret bliver noget kun bedre end det har været :bearhug:

God sommer til jer alle......

Solsikken :)

SKØNT! -HAHA-

Hvor mange uger har du så ferie? Har også selv ferie efter i dag, men er vist allerede gået på ferie mentalt???! :bearhug:

Sommerhilsner Maiken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: :carrot: :carrot: :cheerleader3:

Så er der

SOMMERFERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skønt - og hårdt tiltrængt. Håber bare vejret bliver noget kun bedre end det har været :biggrin:

God sommer til jer alle......

Solsikken :blush:

SKØNT! :biggrin:

Hvor mange uger har du så ferie? Har også selv ferie efter i dag, men er vist allerede gået på ferie mentalt???! :heart:

Sommerhilsner Maiken

I skønne tre uger - og vi lagde ud med en tur til Skagen her i weekenden, hvor vi var til dejlig sommerfest i lørdags!

Så nu står den på ren afslapning!

Hilsen Solsikken :blush:

0

Del dette indlæg

Hej søde dig

Ville lige forbi for at se hvordan det går hos dig... :o

Håber du har haft en dejlig sommer,- og ja... det er rigtig hårdt at komme igang igen.

Super flotte sko,- rigtig god ide :fløjt: `

Venter på billederne fra fotografen,- så vi kan komme igang med takkekortene,- kan godt forstå din lettelse da i endelig var færdig.

Torsdag nat tager Viggo og jeg på en forsinket bryllupsrejse til Paris,- glæder os rigtig meget :):blink:

Pas på dig selv :)

Knus Silotte

0

Del dette indlæg

Hej søde dig

Ville lige forbi for at se hvordan det går hos dig... :o

Håber du har haft en dejlig sommer,- og ja... det er rigtig hårdt at komme igang igen.

Super flotte sko,- rigtig god ide :fløjt: `

Venter på billederne fra fotografen,- så vi kan komme igang med takkekortene,- kan godt forstå din lettelse da i endelig var færdig.

Torsdag nat tager Viggo og jeg på en forsinket bryllupsrejse til Paris,- glæder os rigtig meget :):blink:

Pas på dig selv :)

Knus Silotte

Ej hvor skønt at høre fra dig du nygifte fruetimmer :) Det er jo ikke hver dag der sker nyt i ens tråd, så jeg blev helt overrasket over at se den på side 2!

Her går det fint, ja vi har haft en dejlig dejlig sommer - vi var jo heldige med vejret i to af vores uger, og var på stranden hver dag i uge 32 - skønt!

Bryllupsrejse :o Bare det var mig - vi har dog talt om at vi skal syd på her i løbet af efteråret eller i januar/februar måned. Vi fik jo en pose penge til en rejse i bryllupsgave, så mon ikke.........

I må have en dejlig dejlig tur - og tak fordi du kiggede forbi du skønne quinde.

:)

0

Del dette indlæg

Wauw...

Jeg synes bare dine sko er blevet enormt fede!

Det var en god ide at få dem farvet... Det vil jeg overveje til den tid, da skoene så bliver brugt mange gange endnu...

:fløjt:

Tak skal du have - ja overvej det, og jeg kan kun give Tåstrup Sko mine anbefalinger. Super super.

Jeg er glad for at jeg har fået det gjort - godt nok har jeg nu et par sko til 1500,00 i skabet, men et par selskabssko bliver jo ikke slidte, så jeg har jo sko til mange år :)

Solsikken :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer