Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

Det er engentlig lidt trist - nu er man blevet godt gift, en dejlig dejlig dag :ilovebryllupsklar: ........... Tiden går med at få bearbejdet alle indtrykkene og skrive beretning, men skal min planlægningstråd findes helt omme på side 5? NEEEEJJJJ.............

Men hvad skal jeg lige skrive om :hug:

I går var vi hos fotografen. Fik et fotoalbum med repotagebillederne i - får alle billeder på en cd-rom (engang i næste uge), valgte hvilke billeder der skal i Vores bryllupsalbum samt hvilket album de skal i :hug: UHH - det løber op :huh: og fik bestilt og valgt billed til takkekort.

Så det vil så sige at nu er alle beslutninger i forbindelse med vores bryllup overstået........ Det er da trist :loveflag:

Det positive er, at nu kan vi koncentrere os om alle de andre ting som er blevet syltet lidt på det sidste :sm: Så måske er det lige en overgangsfase jeg skal igennem :blush:

:hug:

Kan godt forstå din følelse,- det må bestemt være svært,- nu når det hele er overstået. Det som har taget så meget tid, tanker og energi. Og alt det som vi/du har delt med os herinde... Men nu hører du bare til en af de gamle rotter :loveflag: som vi andre kan ligge hovedet på skulderen af og spørge til råds. Der er bestemt oss plads,- rigtig meget plads til dig og det du bidrager med... :hug:

Det er altid spændende at høre hvordan det er at være Fru Solsikke og Hr. Solsikke :loveflag: og om du får svinget pisken :( i ægteskabet :biggrin:

Stort knus til dig

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan blev billedekvaliteten af jeres engangskameraer?

Kan godt forstå den lidt triste følelse efter festen - det har jo fyldt stort set de fleste vågne (og ikke-vågne) timer i døgnet i omkring 1 år... og så vupti.... er man gift og skal ikke længere tænke i bryllupsplanlægning... men et eller andet sted må det da også være befriende at tænke på noget andet -HAHA- (jeg forsøger altid at finde et eller andet positivt ;) )

0

Del dette indlæg

Ja og så har I jo så ventet lidt, så her er giraffen så

post-20894-1180463907.jpg

HOLD DA HELT K... hvor ser du godt ud -HAHA-

Det er ikke ligefrem fordi man glæder sig mindre når man kigger billeder herinde :bearhug:

Hvor har du i øvrigt købt dit smykke? Og hvad har det kostet?

Knuz Coffie

Tusind tak søde quinde...........

Smykket har jeg købt hos Lilly, se her

http://www.lilly.dk/tilbehoer.php?etype=5&...d=18&id=417

Og det koster 499,-.

Jeg havde egentlig regnet med at jeg ville sælge det, når jeg var blevet gift, men jeg har ombestemt mig. Jeg synes det er så flot, så nu vil jeg gemme det. Måske skal min datter en dag giftes og måske vil hun bære det - man har vel lov at drømme :bearhug:

:bearhug:

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan blev billedekvaliteten af jeres engangskameraer?

Kan godt forstå den lidt triste følelse efter festen - det har jo fyldt stort set de fleste vågne (og ikke-vågne) timer i døgnet i omkring 1 år... og så vupti.... er man gift og skal ikke længere tænke i bryllupsplanlægning... men et eller andet sted må det da også være befriende at tænke på noget andet :bearhug: (jeg forsøger altid at finde et eller andet positivt ;) )

-HAHA-

Jamen dem der lykkedes blev gode - ikke super skarpe, men gode :heart:

Jeg vil så sige, at det er altså vigtigt at folk får tændt for blitzen og derefter giver sig tid til at vente på at den er klar :bearhug: for alle de billeder der er taget UDEN blitz er ikke særlig gode, og mange må vi kasserer -HAHA-

Men jeg er stadig glad for at vi havde dem på bordene.

Jo - jamen det er befriende og der er tid til alt det andet nu. Men jeg har stadig den der vemodige følelse af aldrig at skulle opleve denne vidunderlige dag igen. DEN GIK BARE FOR HURTIGT! :td:

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

:bearhug: Hej tøser.

Vil da lige fortælle, at jeg har været til den årlige medarbejdersamtale i dag og det gik bare rigtig godt! :bearhug:

Jeg er yderst tilfreds med min leder og han er yderst tilfreds med mig - så det kan da ikke være helt skidt :heart:

Kurser og mål for det næste års tid blev aftalt. Samværet og samarbejdet med kolleger blev drøftet. Firmaets ledelsesform, politikker, værdier og holdninger blev vendt - ikke at de har ændret sig i løbet af det sidste år - og efter 9 år i kompagniet sidder de jo på rygraden!

Og så fik jeg en månedlig lønforhøjelse på 1.500,- kr. + en bonusordning på mit næste projekt som vi går i jorden med efter sommerferien! Så det er ok.

Alt i alt en rigtig god samtale som fortæller mig at jeg er en værdsat medarbejder - skønt -HAHA-

0

Del dette indlæg

:heart: Hej tøser.

Vil da lige fortælle, at jeg har været til den årlige medarbejdersamtale i dag og det gik bare rigtig godt! :bearhug:

Jeg er yderst tilfreds med min leder og han er yderst tilfreds med mig - så det kan da ikke være helt skidt -HAHA-

Kurser og mål for det næste års tid blev aftalt. Samværet og samarbejdet med kolleger blev drøftet. Firmaets ledelsesform, politikker, værdier og holdninger blev vendt - ikke at de har ændret sig i løbet af det sidste år - og efter 9 år i kompagniet sidder de jo på rygraden!

Og så fik jeg en månedlig lønforhøjelse på 1.500,- kr. + en bonusordning på mit næste projekt som vi går i jorden med efter sommerferien! Så det er ok.

Alt i alt en rigtig god samtale som fortæller mig at jeg er en værdsat medarbejder - skønt -HAHA-

:td:

STORT TILLYKKE med lønforhøjelsen!! -Hvor er det dejligt når en virksomhed forstår at sætte pris på en god og stabil medarbejder!! :bearhug::bearhug:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser.

Vil da lige fortælle, at jeg har været til den årlige medarbejdersamtale i dag og det gik bare rigtig godt!

Jeg er yderst tilfreds med min leder og han er yderst tilfreds med mig - så det kan da ikke være helt skidt.

Alt i alt en rigtig god samtale som fortæller mig at jeg er en værdsat medarbejder - skønt.

:cheerleader3:

STORT TILLYKKE med lønforhøjelsen!! -Hvor er det dejligt når en virksomhed forstår at sætte pris på en god og stabil medarbejder!! -HAHA-

Ja det er skønt, men det har mit firma nu altid været god til - ihvert fald i den afdeling jeg tilhører.........

:heart:

Tillyke tillykke tillykke søde solsikke,- så tilsmiler lykken de værdige. Du er bestemt en af dem som der skal sættes pris på :bearhug:

:td:-HAHA-:kiss::kiss:

Silotte

Som altid skønne er der super søde ord fra dig - tak for det :cheerleader3:

Hej Solsikke!

Hvor er det dejligt med lønforhøjelse og tilkendegivelse af, at du er en værdsat medarbejder :bearhug: - TILLYKKE! :bearhug:

:cheerleader3:

Maja

Tak for det søde Maja.

Ja det er rart - specielt også når man som jeg i morges hørte i radioen at chefer/ledere generelt ikke er gode til at rose........

Det gælder altså IKKE min leder!

0

Del dette indlæg

STORT TILLYKKE med lønforhøjelsen!! -Hvor er det dejligt når en virksomhed forstår at sætte pris på en god og stabil medarbejder!! :bestwishes::bearhug:

Ja lønforhøjelsen mærker du umiddelbart ikke meget til når skattefar har været der men er i sig selv en anerkendelse af at man er værdsat. Det er næsten vigtigere end pengene. Arbejder man i et mindre firma kan man jo iøvrigt med fordel lave telefonordninger m.v. i stedet for at få lønforhøjelse og derved få en yderligere fordel (fordi skatten finansierer en del af det). Har man eksempelvis telefonudgifter for 1.000 kr. om måneden og står man til en lønforhøjelse til 1.500 kr. kan man nøjes med at gå 500 kr. op i løn og lade de 1.000 kr finansiere telefonudgifterne. Så beskattes man af fri telefon 3.000 kr. Det er der perspektiv i men det kræver noget administration fra arbejdsgiveren som måske også kan få et problem i forhold til andre medarbejdere hvis der lukkes op for sådanne ordninger.

0

Del dette indlæg

STORT TILLYKKE med lønforhøjelsen!! -Hvor er det dejligt når en virksomhed forstår at sætte pris på en god og stabil medarbejder!! :bestwishes::bearhug:

Ja lønforhøjelsen mærker du umiddelbart ikke meget til når skattefar har været der men er i sig selv en anerkendelse af at man er værdsat. Det er næsten vigtigere end pengene. Arbejder man i et mindre firma kan man jo iøvrigt med fordel lave telefonordninger m.v. i stedet for at få lønforhøjelse og derved få en yderligere fordel (fordi skatten finansierer en del af det). Har man eksempelvis telefonudgifter for 1.000 kr. om måneden og står man til en lønforhøjelse til 1.500 kr. kan man nøjes med at gå 500 kr. op i løn og lade de 1.000 kr finansiere telefonudgifterne. Så beskattes man af fri telefon 3.000 kr. Det er der perspektiv i men det kræver noget administration fra arbejdsgiveren som måske også kan få et problem i forhold til andre medarbejdere hvis der lukkes op for sådanne ordninger.

Nej det har du da ret i - og da slet ikke når man ligger i den lidt højere ende og betaler topskat :bearhug:

Men ja - det er en anderkendelse, og i et stort firma som det jeg arbejder i, er der ikke så mange andre muligheder..............

Derudover må jeg sige, at jeg sætter lige så stor pris på udvikling, gode kolleger, god sparring og videreuddannelse!

Solsikken.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en god arbejdsplads- I står vel ikke lige og mangler en nyuddannet erhvervsjurist? :bestwishes:

Tillykke med lønforhøjelsen....

Kh Cathrine

Det ER en super god arbejdsplads - i hvert fald her nord på.

Erhvervsjurister........ hmmmmmmmmm måske på vores hovedkontor i Hellerup! Men nu ved jeg joikke hvor i landet du bor :bearhug:

Hilsen Solsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg

Lyder som en god arbejdsplads- I står vel ikke lige og mangler en nyuddannet erhvervsjurist? :bestwishes:

Kh Cathrine

Erhvervsjurister........ hmmmmmmmmm måske på vores hovedkontor i Hellerup! Men nu ved jeg joikke hvor i landet du bor :bearhug:

Hilsen Solsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Kan i have god weekend tøser - nu vil jeg nemlig køre hjem og gøre mig klar til at vi skal til

BIG FAT SNAKE KONCERT

i skovdalen i aften :bestwishes::bearhug::bearhug:

Det bliver såååååååå......... hyggeligt!

Solsikken :huh:

Og i lige måde!! - jeg er slet ikke misundelig på at I skal til koncert med dette helt igennem vidunderlige band.post-22726-1181922578.gif

Håber (og véd) det bliver helt FEDT!!! Go' koncert! Tag nogle billeder - vi vil se - vi vil se!!!

0

Del dette indlæg

Lyder som en god arbejdsplads- I står vel ikke lige og mangler en nyuddannet erhvervsjurist? :thumbsupsmileyanim:

Kh Cathrine

Erhvervsjurister........ hmmmmmmmmm måske på vores hovedkontor i Hellerup! Men nu ved jeg joikke hvor i landet du bor -HAHA-

Hilsen Solsikken :toot:

:thumbsupsmileyanim: Jeg er ærke-Aalborgenser, så Hellerup er måske liiige lovlig langt! Men har jobsamtale på mandag og på torsdag, så mon ikke der snart ryger noget på krogen? :blush: Håber I havde en god koncert i skovdalen....

0

Del dette indlæg

-HAHA- Kan i have god weekend tøser - nu vil jeg nemlig køre hjem og gøre mig klar til at vi skal til

BIG FAT SNAKE KONCERT

i skovdalen i aften :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::blush:

Det bliver såååååååå......... hyggeligt!

Solsikken :kiss:

Og i lige måde!! - jeg er slet ikke misundelig på at I skal til koncert med dette helt igennem vidunderlige band.post-22726-1181922578.gif

Håber (og véd) det bliver helt FEDT!!! Go' koncert! Tag nogle billeder - vi vil se - vi vil se!!!

Det VAR en fed koncert - jeg må sige jeg blev positiv overrasket. For to år siden var vi også til koncert med dem hvor de skuffede - men jeg skal da lige love for, at de to kegler :toot: Hammer gang i den!

Billeder............ :hug: Men jeg gad altså ikke rende rundt med hverken kamera eller mobiltelefon :hug:

:lol:

0

Del dette indlæg

Lyder som en god arbejdsplads- I står vel ikke lige og mangler en nyuddannet erhvervsjurist? :thumbsupsmileyanim:

Kh Cathrine

Erhvervsjurister........ hmmmmmmmmm måske på vores hovedkontor i Hellerup! Men nu ved jeg joikke hvor i landet du bor :hug:

Hilsen Solsikken :kiss:

:toot: Jeg er ærke-Aalborgenser, så Hellerup er måske liiige lovlig langt! Men har jobsamtale på mandag og på torsdag, så mon ikke der snart ryger noget på krogen? -HAHA- Håber I havde en god koncert i skovdalen....

:thumbsupsmileyanim::blush: Vi havde en fed koncert - gang i den!

Ja jeg kan godt se, at så er Hellerup noget langt væk........... Men du må have held og lykke med dine samtaler.

:lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmmmm........ :thumbsupsmileyanim:

Ja efter et dejligt bryllup og en tiltrængt ferie efterfølgende var jeg til vejning i går. Men overraskelsen var alligevel stor for der var "kun" røget 900 g på :blink: og jeg har altså ligget på den lade side hvad kost angår :biggrin:

Men nu er jeg i gang igen, og satser på at nå mit mål på 61 kg inden vores sommerferie i uge 30. Lyder det ikke realistisk?

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hmmmmm........ :loveboard:

Ja efter et dejligt bryllup og en tiltrængt ferie efterfølgende var jeg til vejning i går. Men overraskelsen var alligevel stor for der var "kun" røget 900 g på :loveflag: og jeg har altså ligget på den lade side hvad kost angår :loveflag:

Men nu er jeg i gang igen, og satser på at nå mit mål på 61 kg inden vores sommerferie i uge 30. Lyder det ikke realistisk?

:loveboard:

Jeg tror på dig :thumbsupsmileyanim:

er sikker på at når du sætter dig et mål, så skal du nok nå det :iloveyou:

Stort knus

silotte

0

Del dette indlæg

Hej Solsikke

HVORNÅR kommer der billeder af jer?????

Er så spændt på at se jer

- Hanna

Hej Hanna.

Blev helt overrasket over at se min tråd her på side 1 :loveflag: Der er jo ikke så meget gang i den efter at vi er blevet gifte fruer :loveboard:

I morgen får vi endelig vores billeder på en cd-rom fra fotografen af, og glæder jeg mig liiiiiige til at få dem lagt i min beretning. Men det bliver nok først mandag jeg går igang med det, da vi skal til 40 års fødselsdag i morgen og tager i sommerhus derefter og bliver der hele søndagen :loveboard:

Men de er ikke så længe undervejs som de har været....

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hmmmmm........ :iloveyou:

Ja efter et dejligt bryllup og en tiltrængt ferie efterfølgende var jeg til vejning i går. Men overraskelsen var alligevel stor for der var "kun" røget 900 g på :) og jeg har altså ligget på den lade side hvad kost angår :blush:

:loveflag:

Jeg tror på dig :thumbsupsmileyanim:

er sikker på at når du sætter dig et mål, så skal du nok nå det :bearhug:

Stort knus

silotte

Kære Silotte.... :)

Du har da også altid troen på mig :loveboard: men det går lidt sløvt :iloveyou: Åhh hvor er det trals altid at skulle tænke på hvad jeg putter i munden :loveboard:

I denne uge har jeg været på sommertur med firmaet hvor vi jo skulle spise på restaurant. I går sad jeg i maratonmøde hele dagen, hvor den til forkost stod på stor sandhwich. I aften tager vi i sommerhus hvor Michael har aftalt med svigermor at vi skal ind til Sæby og spise på havnen og i morgen skal vi så til 40 års fødselsdag kl. 13.00. Det er JO ikke nemt :blink:

Min trøst er så at vi i de næste tre uger frem til vores sommerferie IKKE skal noget - så der må jeg liiige give det en skalle!!!!

Jeg GLÆDER mig til at høre alt om jeres dag om 15 dage - uhh det er ikke til at forstå at nu er du også snart en gift frue!!!

:loveflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer