Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:griner:-:super::lol::shooter:-HAHA- -HAHA-

:blink: 1-2-3 og så skal Solsikken giftes

Tillykke med på lørdag søde SOLSIKKE.... der kommer SIKKERT SOL :toot:

-HAHA-:lol: :lol: :toot::hug: :hug:

Tak søde Anja.......

Ja der er godt nok ikke lang tid til nu og vi håber og krydser fingre for at det bliver godt vejr.

Men se lige denne udsigt for nordjylland fra DMI i dag - ØV ()()

post-20894-1179911952.jpg

ØV - ØV - ØV og atter ØV.

Nå men det kan da nå og ændres endnu.

Solsikken

0

Del dette indlæg

Ja nu er der jo ikke mange dage tilbage, og jeg har en lidt ambivalent følelse overfor dagen. :griner:-

På en måde føles det ret uvirkeligt at det er på lørdag det går løs. En dag vi har planlagt, talt om og ventet på i lang tid nu (det er 1½ år siden Michael friede til mig). Det er ikke helt gået op for mig endnu tror jeg :shooter:

På den anden side vil vi gerne have dagen skudt i gang nu - også selv vi har hørt fra alle at den går alt for hurtigt! Men vi er simpelthen så spændte på om dagen nu forløber som vi gerne vil have den til og som vi forventer. Om det hele bare flasker sig og glider smertefrit - om alle vores gæster vil hygge sig og om det er det rigtige vi har valgt :super:

Ej man kan da blive helt skør oven i bolden af alle de tanker og følelser........ Men det er nok meget normalt :lol: Og vi kan jo hverken gøre fra eller til på nuværende tidspunkt, men........... ja........

I går var jeg ude på vores fessted for at aflevere bordplan, bordkort, kameraer mm. og tog liiiige et par stemningsbilleder så I kan se hvor skønt der er på denne årstid. Så her kommer lidt billeder der viser hvilken udsigt vi får på lørdag.

Først fra sejlturen derover

post-20894-1179912738.jpg

Og fra restauranten

post-20894-1179912747.jpg

0

Del dette indlæg

Og et par stykker mere

post-20894-1179912852.jpg

post-20894-1179912859.jpg

Er det ikke skønt?????????

I går var også dagen hvor jeg skulle hente min kjole. Jeg havde min kære moder med, hun skulle jo liiiige se hvordan den skal lukkes da det bliver hendes job på lørdag.

Og så skulle hun forøvrigt også hente hendes egen flotte kjole - hun bliver så smuk min kære moder :griner:-

Så nu hænger den hjemme hos mine forældre og kommer først hjem på fredag når Michael HAR forladt huset (han skal jo sove ved hans forældre).

Uhh glæder mig til at bære den.....

:super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov!!!!

Har da helt glemt at vise jer billeder af min forlovelsesring som jo er blevet smeltet om - og som jeg får af min mand i morgengave.

Først som den så ud da den var forlovelsesring.

post-20894-1179914301.jpg

Så modelfoto af den ring den er omsmeltet til

post-20894-1179914314.jpg

Og så IRL

post-20894-1179914321.jpg

Jeg får den først på søndag, men da jeg selv hentede den, har jeg jo set og prøvet den - og jeg elsker den allerede. Det var bare det helt rigtige at gøre, for den betyder stadig det samme for mig som min forlovelsesring.

:griner:-

0

Del dette indlæg

-HAHA- Nåe søde Piger.........

Nu vil jeg gå på ferie - har ferie frem til den 3. juni og skal rigtig nyde det. Især alle de luksus ting jeg skal igennem de næste par dage. :lol:

I aften står den på pedicure med fransk lak hos min svigerinde - hun er fodplejer, så det bliver lækkert! Har selv smurt og smurt mine fusser de sidste par måneder (man skal jo have sandaler på :blink: ) men nu skal de liiige have det sidste touch! Lækkert. :griner:-

I morgen står den på rengøring mv. derhjemme - der kommer jo nok nogle forbi lørdag eftermiddag når Michael og jeg er ude at få taget billeder -HAHA- så der skal se ordentlig ud (LÆS: Der trænger nu også -HAHA- )

Jeg skal også have pakket til børnene. Fredag sover de hos min svoger og svigerinde, og de gør dem så klar lørdag. Det er vildt luksus for så kan vi få en god nats søvn og skal ikke tænke på færdiggørelse af dem om lørdagen!

Senere på dagen skal jeg til min kosmetolog. Først en dejlig ansigstbehandling og derefter en prøve make-up. Det glæder jeg mig til, og skal nok se om jeg kan huske at få taget nogle billeder :super:

Forøvrigt kan jeg da lige opdaterer omkring mit bumseudbrud - den er pist væk :shooter: Det er intet mindre end fantastisk.

Fredag formiddag står den på nye gelenegle - uhh jeg trænger :toot: Og så skal jeg hente blomster til diverse buketter og pynt af sognegården hvor vi holder reception.

Senere på dagen/tidlig aften skal vi i sognegården for at dække op til receptionen, hvor vi skal have en kop kaffe og vores bryllupskage og så serverer vi en øl og vand.

Indimellem skal jeg lige have børnene afleveret og transporteret min kjole hjem til os selv.

Michael sover hos hans forældre, så jeg skal sove HELT alene :lol: Uden mand eller børn :hug: Det er lang tid siden jeg har prøvet det........

Lørdag står den jo så på frisør og make-up inden kjolen, sko og smykker skal monteres og så skal min far og jeg gerne være klar til afgang kl.13.50 - GIPS nu bliver jeg lige helt nervøs :hug:

Men jeg kigger forbi herinde i løbet af i morgen.

:lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov!!!!

Har da helt glemt at vise jer billeder af min forlovelsesring som jo er blevet smeltet om - og som jeg får af min mand i morgengave.

Og så IRL

Jeg får den først på søndag, men da jeg selv hentede den, har jeg jo set og prøvet den - og jeg elsker den allerede. Det var bare det helt rigtige at gøre, for den betyder stadig det samme for mig som min forlovelsesring.

:lol:

Den er bare blevet så smuk, din ring :griner:-

Tror du han har flere overraskelser til dig, når nu du har set din morgengave???

Jamen, selv om hele din uge går med smukkesering, så får du da travlt... :super:

Er der ikke nogen der skal være hos dig om aftenen inden brylluppet???

0

Del dette indlæg

Det lyder som super skøn afslapning.... nyd det, hyg dig og ha' det dejligste bryllup :shooter: med efterfølgende ferie.....

:super: Tak søde Anja.

Ja det er dejlig slapning - og det er med at nyde det. Der er jo ikke ofte man gennemgår sådan en totelrenovering :lol:

Og jeg NYDER det. :griner:-

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Den er bare blevet så smuk, din ring :super:

Tror du han har flere overraskelser til dig, når nu du har set din morgengave???

Jamen, selv om hele din uge går med smukkesering, så får du da travlt... :lol:

Ja jeg er som sagt også helt vild med den - bare i kunne se den IRL, for den er så smuk når den kommer på hånden!

Nej vi har talt om det med morgengaver. Oprindeligt ville vi slet ikke give hinanden noget, men så faldt jeg over ringen, og så ville Michael give mig den. Jeg har så beluttet at han skal have et sæt golfkøller, da han gerne vil til at spille golf (har prøvet det nogle gange), og Michael har også fødselsdag dagen efter vores bryllup, så der skal være lidt ekstra til ham og noget fra børnene. Hmmm det skal jeg da også lige have købt -HAHA-

Vi vil så i næste uge når vi har ferie, tage et par dage et sted hen - kun os to uden børnene - og nyde hinanden og få dagen og alle indtrykkene bearbejdet, det tror jeg bliver rigtig godt.

Jeg ved dog ikke hvor vi skal hen - det har Michael arrangeret :griner:-

Ja jeg får travlt, men det bliver skønt.

Jeg tror faktisk ikke at jeg er ret meget hjemme aftenen inden brylluppet.

Vi skal nemlig havde dækket op i sognegården til vores reception. Så spiser vi sammen deroppe.

Så skal børnene over til svoger og svigerinden, og så skal jeg, hvis jeg kan nå det, liiiige hjem og sige hej til noget af min familie der kommer fra Fyn.

Så mon ikke jeg går ud som et lys når jeg kommer hjem i morgen aften - det håber jeg egentlig -HAHA- Men det bliver da lidt mærkeligt at stå op til et tomt hus - men også lidt dejligt, det er ikke tit det sker!

Nå men nu skal den stå på rengøring............

:shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag: Er lidttrist, for har her til morgen fået en besked fra en af mine bedste veninder.

Hun skrev at der var sket noget forfærdligt, hendes svigermor var pludselig død...........

Fik helt tårer i øjnene og stikken i brystet, for hvor er det trist.

Hun var det dejligste, gladeste væsen og Michael er kommet hos hende og hendes mand meget i hans unge dage, idet han gik sammen med min venindes mand, så han er også nede :thumbsupsmileyanim:

Øv - øv - øv .............

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv æv, sådan noget møg! :heart:

Håber, du bliver muntret op til på lørdag :)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif :blink:

:denmarkflag:

Maja

Tak søde Maja. Det skal jeg nok nå - chokket skal bare lige fortage sig..........

-HAHA-

Årr nej da! Du får en masse :heart: af mig....

Smuk smuk ring søde. :thumbsupsmileyanim:

Uha, så er der kun 2 dage tilbage!!!!

Tak sødeste.

Ja to dage - vildt!

Der er endnu ikke til at fatte :heart:

:o

0

Del dette indlæg

:heart: Er lidttrist, for har her til morgen fået en besked fra en af mine bedste veninder.

Hun skrev at der var sket noget forfærdligt, hendes svigermor var pludselig død...........

Fik helt tårer i øjnene og stikken i brystet, for hvor er det trist.

Hun var det dejligste, gladeste væsen og Michael er kommet hos hende og hendes mand meget i hans unge dage, idet han gik sammen med min venindes mand, så han er også nede :heart:

Øv - øv - øv .............

Øv - de er jeg ked af at høre, det er jo en af de frygtelige ing der desværre kan opstå, som vi ikke selv er herre over.

Håber at du kommer i bedre humør til vores store dag på lørdag :thumbsupsmileyanim:

Du har da godt nok styr på alle tingene nu hva', det ser bare super ud.

Håber at vejret bliver bedre - ellers så :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hov!!!!

Og så IRL

:heart:

Den er bare blevet så smuk, din ring :heart:

Jamen, selv om hele din uge går med smukkesering, så får du da travlt... :heart:

NEEJ hvor er det bare en flot ring du får på søndag, hvor dejligt. Den er enkel og speciel på en rigtig flot måde synes jeg.

Tillykke med din mand på søndag - det lyder allerede helt mærkeligt med at sige din/min mand.

Men det må vi vist hellere vende os til :thumbsupsmileyanim::denmarkflag:

Hanna

0

Del dette indlæg

Kæreste Solsikke

Sikke da en besked at få. Sender en masse varme tanker. Kommer din veninde og hendes mand stadig til brylluppet, eller har de meldt fra? Øv - der er bare aldrig god timing for dødsfald, men nogle falder bare mere uheldigt end andre.

Sender jer en masse krammer :thumbsupsmileyanim:

Sørg nu for at nyde i aften og imorgen og forsøg at få tankerne lidt væk søde, så du er dejlig, lækker, vceludhvilet og glad på lørdag til jeres store dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey... så kom jeg lige ind på din tråd. Hvor trist med svigermoderen. Håber at chokket fortager sig.

Hvor er det en fed ide med din ring. Min forlovede og mig, købte også sølvringe da vi blev forlovet, men vi vil gerne have guldringe som vielsesringe. Jeg vil ikke bare smide forlovelsesringen ud for den betyder også noget. Så nu har jeg fået lov til også at få hans... og så få dem smeltet om til et smykke.

Jeg fik også den tanke at jeg ku få min egen smeltet til et smykke til mig selv om hans smeltet til et smykke til vores første barn, hvis vi får sådan en... :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Line

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer