Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

Uh ha, det kommer tæt på, det der bryllups-halløj... Når først man har talt med præsten, så er det sørme ved at være tid! :loveflag::iloveyou:

Det lyder som om, I havde en behagelig samtale med præsten. Men det er jo ingen sag, når man kender ham personligt. Var det ikke svært at svare på, hvad I faldt for hos hinanden? (Det er ligesom lettere at svare på, hvad der irriterer en hos den anden...) :angry1: -HAHA-

Du må godt nok være ved at gå til af bare spænding... Det er jo værre end juleaften x 100... :bearhug::heart::kiss::kiss::hug:

Vi havde en dejlig samtale med ham - og ja, så er det ved at være tæt på :loveflag: Men det fortæller den million sommerfugle i min mave mig også hver dag :bed:

Jeg synes egentlig ikke det var svært at beskrive det med hvordan hinanden er, og hvad vi faldt for og hvad der irriterer en. Vi ved det jo begge godt :loveboard:

()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HJÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPP...............

Jeg skal igang med at lave hæfter til velkomstsang, menu, præsentation af gæsterne og velbekommesang http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif I den forbindelse synes vi det kunne være flot, hvis skriften blev den samme som den i vores invitationer, men..........

Nu købte vi os jo til invitationerne og skriften der er brugt hedder "MediaScript", men - den findes jo selvfølgelig ikke i Word vel :cheerleader3:

Er der nogle kreative sjæle der ved hvor jeg kan finde den, så hører jeg meget gerne fra jer :rolleyes::cheerleader3:

:cheerleader3:

Solsikken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ er der bestilt bomster :ilovebryllupsklar::denmarkflag:

Min faster skal binde min brudebuket som kommer til at bestå at roser og ranunkler. Derudover er der bestilt roser til brystbuketter, brudepigernes kurve, bordene ved receptionen og til pyntning af kirken. Alt samme i farve som denne skønne buket

post-20894-1178525983.jpg post-20894-1178525999.jpg

Nåle til fastgørelse af brytbuketterne er også købt, så det eneste jeg mangler nu er bånd til min brudebuket. Dejligt.

:pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag::pokey: Og så fik jeg også i sidste uge købt det tøj som Louise og Andreas skal have på.

Vi har hele tiden været enige om, at de ikke skal i "bryllupstøj" (Jakkesæt og brudepigekjole), men at de skal have noget tøj på, de kan bruge bagefter -HAHA- Noget sødt og let sommertøj. Så dette er hvad de skal have på

post-20894-1178526922.jpg post-20894-1178526931.jpg

Det er sødt når det kommer på og de befinder sig godt i det. Louise skal så også have sit lille guldarmbånd på og sin guldhalskæde - hun blive så sød :pokey:

Men det er dejligt at der også er styr på det :ilovebryllupsklar:

:super:

0

Del dette indlæg

:denmarkflag::pokey: Og så fik jeg også i sidste uge købt det tøj som Louise og Andreas skal have på.

Vi har hele tiden været enige om, at de ikke skal i "bryllupstøj" (Jakkesæt og brudepigekjole), men at de skal have noget tøj på, de kan bruge bagefter :) Noget sødt og let sommertøj. Så dette er hvad de skal have på

post-20894-1178526922.jpg post-20894-1178526931.jpg

Det er sødt når det kommer på og de befinder sig godt i det. Louise skal så også have sit lille guldarmbånd på og sin guldhalskæde - hun blive så sød :pokey:

Men det er dejligt at der også er styr på det :ilovebryllupsklar:

-HAHA-

Hvor er det sødt tøj, og så føler de sig også godt tilpas hele aftenen :super:

Men der er heller ikke så lang tid igen :)

0

Del dette indlæg

Hej søde Solsikke!

Hvor er det noget fint tøj til dine børn! :ilovebryllupsklar: Jeg synes, det er en rigtig god idé, at de får noget tøj på, som er rart for dem at have på, og som de kan bruge bagefter :denmarkflag: Jeg tror dog, Marius skal have noget "pænt" tøj, som han forhåbentlig stadig kan passe til jul ;)

:pokey:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-20894-1178526931.jpg

Det er sødt når det kommer på og de befinder sig godt i det. Louise skal så også have sit lille guldarmbånd på og sin guldhalskæde - hun blive så sød

Men det er dejligt at der også er styr på det

:super:

Hvor er det sødt tøj, og så føler de sig også godt tilpas hele aftenen :pokey:

Men der er heller ikke så lang tid igen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

Tak for det Gitte.

Det er vigtigt for os at vores bryllup ikke bliver for stiligt eller for stift tror jeg vi mener :heart: , og derfor har vi valgt almindeligt tøj til dem (Håber ikke jeg fornærmer nogle nu :) )

Nej 18 dage - men hvem tæller :)

:toot:

Hej søde Solsikke!

Hvor er det noget fint tøj til dine børn! :ilovebryllupsklar: Jeg synes, det er en rigtig god idé, at de får noget tøj på, som er rart for dem at have på, og som de kan bruge bagefter :denmarkflag: Jeg tror dog, Marius skal have noget "pænt" tøj, som han forhåbentlig stadig kan passe til jul ;)

-HAHA-

Maja

Ja det er hvad vi synes er rigtigt - jeg synes bestemt at det er SÅÅÅÅÅ sødt, når børnene kommer i jakkesæt og fine kjoler mm. men det er ikke lige os :)

:kiss:

Hej Solsikken

Sikke noget sødt og fint tøj i har købt til ungerne, så kommer de nok også til at føle sig mere tilpas denne dag.

Uhhh nu er der ikke længe til :pokey:

Nej - jeg synes det er for VILDT! 18 dage og så står vi der. Uhh...........

:hug:

0

Del dette indlæg

Hvor bliver Louise og Andreas bare fiiiiiiiiiiine!! :cheerleader3::):)

Men det skal de jo oss være,- når nu deres mor bliver såååååååååå SMUK

Kan mærke spændingen i din tråd, kan mærke vibrationerne... DEt er ved at være snart.... :carrot: :carrot: :carrot:

Kæmpe :) til dig

Silotte

Tak for dine trofaste beskeder,- du er bare skøn :)

0

Del dette indlæg

Ejj hvor er det dejligt at se der er andre end mig der syntes det er en kanon ide´ med "alm" tøj til børnene...

Vores skal nemlig også have noget på de kan Være i hele aftenen og noget de kan røre sig i..

:cheerleader3: for tøjet til børnene..

:) fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hvor bliver Louise og Andreas bare fiiiiiiiiiiine!! :cheerleader3::):)

Kan mærke spændingen i din tråd, kan mærke vibrationerne... DEt er ved at være snart.... :carrot: :carrot: :carrot:

Kæmpe :) til dig

Silotte

Tak for dine trofaste beskeder,- du er bare skøn :blush:

:):respekt: Tarkkk..... søde Silotte :bearhug::loveflag:

Ja spænding - jeg siger dig, jeg tror der er en million sommerfugle i maven for tiden. I går kunne jeg ikke sove, fordi jeg lå og filosoferede over hvordan det mon bliver - og der er 17 dage endnu!!!!!!!!!!! SUK. Hvad skal det ikke ende med :blush:

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejj hvor er det dejligt at se der er andre end mig der syntes det er en kanon ide´ med "alm" tøj til børnene...

Vores skal nemlig også have noget på de kan Være i hele aftenen og noget de kan røre sig i..

:cheerleader3: for tøjet til børnene..

:) fra Belinda

Det er jo SÅ forskelligt hvad vi er til - men jeg er godt tilfreds med købet :)

Bare det at få det købt var skønt :)

0

Del dette indlæg

:):)

I går fik gemalen og jeg lavet vores bordplan færdig - det gik forbavsende nemt, og vi er rigtig godt tilfreds med bordesammensætningen :cheerleader3:

Så nu skal jeg igang med at producerer bordkort / menuhæfter og få planen ned på papir - endnu en ting der snart kan krydses af på listen :)

0

Del dette indlæg

Hvor bliver Louise og Andreas bare fiiiiiiiiiiine!!

Kan mærke spændingen i din tråd, kan mærke vibrationerne... DEt er ved at være snart.... Kæmpe :cheerleader3: til dig

Silotte

Tak for dine trofaste beskeder,- du er bare skøn :hug:

:loveboard::loveboard: Tarkkk..... søde Silotte :bearhug::bearhug:

Ja spænding - jeg siger dig, jeg tror der er en million sommerfugle i maven for tiden. I går kunne jeg ikke sove, fordi jeg lå og filosoferede over hvordan det mon bliver - og der er 17 dage endnu!!!!!!!!!!! SUK. Hvad skal det ikke ende med ()()

:loveboard:

Kan vi så lige få sendt et karton sovepiller til nordjylland,- ellers kommer du til at ligne en hængt trold om 17 dage :loveboard:

Søde dig,- dybe vejrtrækninger. Tænke gode, søde og rare tanker......Tænk på mig :(

Aj,- kan bestemt godt følge dig. Men som man siger,- forventnigernes glæder.... Men sikke en pris!!!

Kæmpe knus

silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan mærke spændingen i din tråd, kan mærke vibrationerne... DEt er ved at være snart.... Kæmpe :cheerleader3: til dig

Silotte

Tak for dine trofaste beskeder,- du er bare skøn -HAHA-

:bearhug::bearhug: Tarkkk..... søde Silotte ()():(

Ja spænding - jeg siger dig, jeg tror der er en million sommerfugle i maven for tiden. I går kunne jeg ikke sove, fordi jeg lå og filosoferede over hvordan det mon bliver - og der er 17 dage endnu!!!!!!!!!!! SUK. Hvad skal det ikke ende med :hug:

Kan vi så lige få sendt et karton sovepiller til nordjylland,- ellers kommer du til at ligne en hængt trold om 17 dage :loveboard:

Søde dig,- dybe vejrtrækninger. Tænke gode, søde og rare tanker......Tænk på mig :hug:

Aj,- kan bestemt godt følge dig. Men som man siger,- forventnigernes glæder.... Men sikke en pris!!!

Kæmpe knus

silotte

Ved du hvad Silotte - jeg HAR faktisk fået min læge til at give mig nogle milde sovepiller :hug:

HVAD er der nok nogle der tænker, men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg bliver så nervøs / spændt at jeg ikke får sovet en dyt natten før.

Da jeg læste og skulle til eksamner hvert ½ år fik jeg også sovepiller og tog en aftenen før en eksamen. Det var milde sovepiller, men det var supert for jeg var vildt udhvilet og det gik meget bedre. Jeg kunne endda se det på mine karakterer, for de første par år tog jeg ingen piller før en eksamen!!!!!!!!

Dette fortalte jeg min læge og hun var ikke bleg for at give mig en pakke med 10 (hun kender mig jo godt nok til at vide, at jeg ikke bliver afhængig :loveboard: ) Og det er jeg glad for. Nu ved jeg at jeg får en god nats søvn op til den STORE dag -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Solsikken

Det lyder bare som noget ækkert mad i skal have, specielt kalvefileten - det elsker jeg bare og så svampesauce, mums :loveboard:

Fandt du din skrift?

Tak skal du have Hanna - jeg glæder mig også til menuen - SLURP!!!!!

Nej jeg fandt desværre ikke skriften, men jeg fandt en der ligner meget - og helt ærligt!!!!!! Der er jo ikke nogle der sidder med invitationen i hånden når de læser i menuhæftet ()()

Så det er fint - det er bare mig selv der har en ide om at det hele skal være gennemført til sidste punktum :loveboard:

16 dage tilbage - UHHHH...... :loveboard::bearhug::loveboard::bearhug:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kan mærke spændingen i din tråd, kan mærke vibrationerne... DEt er ved at være snart.... Kæmpe til dig

Silotte

Tarkkk..... søde Silotte

Ja spænding - jeg siger dig, jeg tror der er en million sommerfugle i maven for tiden. I går kunne jeg ikke sove, fordi jeg lå og filosoferede over hvordan det mon bliver - og der er 17 dage endnu!!!!!!!!!!! SUK. Hvad skal det ikke ende med ()()

Søde dig,- dybe vejrtrækninger. Tænke gode, søde og rare tanker......Tænk på mig

Kæmpe knus

silotte

Ved du hvad Silotte - jeg HAR faktisk fået min læge til at give mig nogle milde sovepiller :bearhug:

HVAD er der nok nogle der tænker, men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg bliver så nervøs / spændt at jeg ikke får sovet en dyt natten før.

Da jeg læste og skulle til eksamner hvert ½ år fik jeg også sovepiller og tog en aftenen før en eksamen. Det var milde sovepiller, men det var supert for jeg var vildt udhvilet og det gik meget bedre. Jeg kunne endda se det på mine karakterer, for de første par år tog jeg ingen piller før en eksamen!!!!!!!!

Dette fortalte jeg min læge og hun var ikke bleg for at give mig en pakke med 10 (hun kender mig jo godt nok til at vide, at jeg ikke bliver afhængig :loveboard: ) Og det er jeg glad for. Nu ved jeg at jeg får en god nats søvn op til den STORE dag :(

Hvor er det bare super at du har fundet noget som kan hjælpe op til spids belastede situationer/store begivenheder :bearhug:

Min medicin er 2 store glas rødvin eller 2 jægermeister. Det hjælper rigtig godt for mig, til at gi' kroppen ro....... Har faktisk brugt det lidt i den lidt belastede perioder vi har været igennem. For når man kommer i seng, så ligger man og tænker og alle tankerne køre bare rundt.

Så skal kroppen ha noget til at slappe a på,- om det er en lille pille eller lidt alkohol går vel ud for det samme.

Det vigtigste er vel bare at vi finder det som vi synes egner sig bedst til en selv...

Bare rolig Solsikken,- jeg tror bestemt ikke at du på nogen måde er pillenarkoman :hug: ,- det er jeg med fuld tillid til at du selv helt klart har tjek på. :cheerleader3:

:loveboard: Silotte

0

Del dette indlæg

Kan mærke spændingen i din tråd, kan mærke vibrationerne... DEt er ved at være snart.... Kæmpe til dig

Silotte

Tarkkk..... søde Silotte

Søde dig,- dybe vejrtrækninger. Tænke gode, søde og rare tanker......Tænk på mig

Kæmpe knus

silotte

Ved du hvad Silotte - jeg HAR faktisk fået min læge til at give mig nogle milde sovepiller :bearhug:

Dette fortalte jeg min læge og hun var ikke bleg for at give mig en pakke med 10 (hun kender mig jo godt nok til at vide, at jeg ikke bliver afhængig :loveboard: ) Og det er jeg glad for. Nu ved jeg at jeg får en god nats søvn op til den STORE dag :(

Hvor er det bare super at du har fundet noget som kan hjælpe op til spids belastede situationer/store begivenheder :bearhug:

Min medicin er 2 store glas rødvin eller 2 jægermeister. Det hjælper rigtig godt for mig, til at gi' kroppen ro....... Har faktisk brugt det lidt i den lidt belastede perioder vi har været igennem. For når man kommer i seng, så ligger man og tænker og alle tankerne køre bare rundt.

Så skal kroppen ha noget til at slappe a på,- om det er en lille pille eller lidt alkohol går vel ud for det samme.

Det vigtigste er vel bare at vi finder det som vi synes egner sig bedst til en selv...

Bare rolig Solsikken,- jeg tror bestemt ikke at du på nogen måde er pillenarkoman :hug: ,- det er jeg med fuld tillid til at du selv helt klart har tjek på. :cheerleader3:

:loveboard: Silotte

Tak søde :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer