Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

Jeg må så absolut være den mest ikke fotogene der går på denne jord - ja jeg hader faktisk at bliver fotograferet. Så bær over med mig :cheerleader3:

A hva' for en fisk??! Du er sgu da hamrende fotogen (uden at vide, hvor meget smukkere du er i virkeligheden), og du bliver smadder lækker på bryllupsdagen med opsat hår, makeup, smuk kjole og smuk halskæde :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

Maja

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::o

Tak søde Maja!

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må så absolut være den mest ikke fotogene der går på denne jord - ja jeg hader faktisk at bliver fotograferet. Så bær over med mig :cheerleader3:

A hva' for en fisk??! Du er sgu da hamrende fotogen (uden at vide, hvor meget smukkere du er i virkeligheden), og du bliver smadder lækker på bryllupsdagen med opsat hår, makeup, smuk kjole og smuk halskæde :thumbsupsmileyanim:

Maja

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::o:denmarkflag:

Tak søde Maja!

:heart:

Det var så lidt! Man skal jo være ærlig, ikk'? ;)

Maja

0

Del dette indlæg

Okay Solsikken,- allerførst et :bask: til dig. Hvad er det for noget med ikk at være fotogen:::Buuuhhh,- den holder ik.. :cheerleader3:

Du er bare så sød og dejlig at se på,- :cheerleader3: oss med det smukke smykke. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Og smykket bliver bestemt hjulpet godt på vej,- på smukke dig :cheerleader3:

Silotte¨

Idag er det mandag.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maja

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::o:denmarkflag:

Tak søde Maja!

:hug:

Det var så lidt! Man skal jo være ærlig, ikk'? ;)

Maja

Det er ihvertfald dejligt når i BK-tøser er det - især når det er til den positive side :heart:

:hug:

0

Del dette indlæg

Okay Solsikken,- allerførst et :bask: til dig. Hvad er det for noget med ikk at være fotogen:::Buuuhhh,- den holder ik.. :denmarkflag:

Du er bare så sød og dejlig at se på,- :cheerleader3: oss med det smukke smykke. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Og smykket bliver bestemt hjulpet godt på vej,- på smukke dig :cheerleader3:

Silotte¨

Idag er det mandag.... :cheerleader3:

Sødeste Silotte - jeg var ved at blive meget bekymret for dig :cheerleader3: Du må ikke bare så´n forsvinde :bask:

Men du er tilgivet når du disker op med sådanne dejlige ord :cheerleader3:

Håber I alle er ved at være på højkant igen

:o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En smuk halskæde til en smuk kvindepost-23814-1174318792.gif med utroligt smukke børn... det kan da ikke blive bedre - nårrrrrh jo - det hjælper jo alt sammen med en check på 10.000 og noget fra skattevæsnet...post-23814-1174318814.gif

Hmmmmm du kan vist godt være stolt af dig og dit/dine...

- Mette

Ihhh altså søde Mette - tusind tak for dine smukke ord om mig OG mine børn............. :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja i går var det jo så mandag og vejedag. :cheerleader3:

Jeg havde smidt 200 g i denne uge - ikke det vilde, men på de sidste tre uger har jeg nu tabt 2,8 kg, så det er jeg ganske tilfreds med :thumbsupsmileyanim: Jeg kommer nærmere og nærmere mit mål!

Og jeg har fundet ud af, at motion har stor indvirkning på om jeg taber mig eller ej. I sidste uge var overskuddet ikke så stort da bettemanden var syg - så det blev til absolut intet motion. Men jeg må igang igen :cheerleader3:

Og så er vi ved at have styr på de ting der skulle indkøbes til vores reception.

Vi har nu købt duge, lys, servietter og 2 store bøtter Quality Street - mums (dem har jeg gemt hos svigermekanikken, ellers er der ikke flere tilbage når vi når den 26. maj :cheerleader3: ). Så vi mangler vist bare at bestille bryllupskagen og at købe drikkevarer. Derudover er servieringsdamen også booket - skønt. Stille og roligt, ingen stress :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ej, hvor er du sej! Tillykke med de 2,8 kg. Her står det desværre lidt stille, men mon ikke jeg skulle finde stepperen frem og tage et kvarter senere i aften?

:cheerleader3: Camilla.

Jeg er også VILDT glad :cheerleader3: det kan godt gå lidt trægt en gang imellem, men det virker så absolut ikke uoverskueligt nu.

Mit mål er et kilo mere inden jeg skal have tilrettet min kjole den 11. april. Og så tager jeg resten bagefter.

Men nu kommer påsken jo, så motivationen skal godt nok være helt i top, for ikke at falde i :cheerleader3:

Ja du må op på stepperen - der skal nok kimme gang i det igen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med vægttabet, men husk at du jo ikke må tabe dig særligt meget når kjolen først er tilrettet, den skal jo trods alt sidde perfekt :cheerleader3:

Der er efterhånden ikke så lang tid tilbage nu, er de første sommerfugle arriveret???

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tillykke med vægttabet, men husk at du jo ikke må tabe dig særligt meget når kjolen først er tilrettet, den skal jo trods alt sidde perfekt :cheerleader3:

Der er efterhånden ikke så lang tid tilbage nu, er de første sommerfugle arriveret???

Tak for det Marina :cheerleader3:

:cheerleader3: Ja jeg ved godt det med når først kjolen er tilrettet osv...... men tror du at det har den helt store betydening med 2 kg??????

Nej det er ikke lang tid til nu :cheerleader3: På lørdag kun 8 uger :cheerleader3: Men ingen sommerfugle endnu! Vi glæder os begge helt vildt, og får løbende styr på flere og flere ting, så vi ikke skal stresse rundt til sidst :thumbsupsmileyanim:

I går ændrede vi faktisk vores farve tema, men mere om det senere!!!!!!!

0

Del dette indlæg

I går kom min dejlige kæreste hjem med denne skønne buket GP

post-20894-1174544993.jpg post-20894-1174545002.jpg

Er den ikke bare flot? Jeg elsker de brændte farver :thumbsupsmileyanim:

Vi kom til at snakke lidt om vores farvevalg, at den dybe røde måske var lidt for mørk til et forårsbryllup, og blev ret hurtig enige om, at vores kontrastfarve skal være denne rødorange brændte farve i stedet for den røde :biggrin:

Så nu hedder vores farver creme, sand og rødorange :bearhug: Godt at vi endnu IKKE har lavet noget med den røde farve, og skulle til at lave det om :bearhug: Så nu er jeg ude i overvejelser om, at alle blomsterne skal være denne farve og ikke creme og rød som først antaget - det har jeg altså heller ikke været helt afklaret med, så jeg er glad for, at vi fik det ændret.

Hvad siger i piger - kunne det ikke være flot sammen?????

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW din dejlige tøs, sikke en mand du har dig der....der sådan lige kommer med blomster....det gør min også GP

Den er virkelig smuk...og rigtig skønne forårsfarver....tror det bliver super flot sammen. :thumbsupsmileyanim:

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Øv hvor jeg bare misundelig!!!!!!!!!

- dejligt med en mand som kommer hjem med blomster uden nogen anledning :thumbsupsmileyanim: . Jeg tror jeg har fået 3 buketter i al den tid jeg har været sammen med min kæreste (6 1/2 år), så jeg er død misundelig på sådan en som dig :bearhug:

Er vild med jeres farve-tema. Kan også bedst lide de varme/brændte farver. Glæder mig til at se noget af det, når I kommer i gang.

GP

0

Del dette indlæg

WOW din dejlige tøs, sikke en mand du har dig der....der sådan lige kommer med blomster....det gør min også :bearhug:Åhh ja - det er skønt når det sker - så elsker man dem endnu mere :balloons:

Den er virkelig smuk...og rigtig skønne forårsfarver....tror det bliver super flot sammen. :thumbsupsmileyanim:Tak :td:

Kram

Melanie

Øv hvor jeg bare misundelig!!!!!!!!!

- dejligt med en mand som kommer hjem med blomster uden nogen anledning GP . Jeg tror jeg har fået 3 buketter i al den tid jeg har været sammen med min kæreste (6 1/2 år), så jeg er død misundelig på sådan en som dig :biggrin:

Du må prikke lidt til ham :pokey:Give ham nogle små hints...........

Er vild med jeres farve-tema. Kan også bedst lide de varme/brændte farver. Glæder mig til at se noget af det, når I kommer i gang. Tak for det :blink:

:bearhug:

Takker søde piger :oops:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det lyder rigtig godt med brændte farver. :thumbsupsmileyanim: Min søster valgt også orange for hendes bukket og en del pynt (i kirken og til festen) da hun blev gift sidste år. Her er lige et billede af hendes bukket (tulipanerne er dog ikke en del af det - de tilhører kirkepynten):

Redigeret af lille pus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Solsikken

Det lyder rigtig spændende med jeres ændring i farvevalget. (OG sikke en dejlig mand du har som bare sådan kommer med blomster,- Uhm!! det varmer så dejligt)

Har lige lidt billeder som måske kan være til inspiretion

Tak for din søde "efterlysning",- er tilbage igen... GP

:thumbsupsmileyanim: Silotte :bearhug:

post-22610-1174560399.jpg

post-22610-1174560412.jpg

post-22610-1174560423.jpg

post-22610-1174560439.jpg

post-22610-1174560452.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer