Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

ØV - ØV - ØV :kiss:

Et er at være sneet inde, det kan nu være meget hyggeligt, og ungerne elsker al sneen (hvis vi da ellers kan komme ud en tur :balloons: )

Og jeg har lige bedt min kæreste om at komme hjem fra arbejde, da Falck i Nordjylland råder alle til at køre hjem NU! Så nu håber jeg at han snart er her.

Men - :kiss: og nøgler, vores Kim Larsen koncert vi skulle til i aften er AFLYST!!!!!!!

Jeg har givet min kæreste billetterne i julegave og vi skulle have en rigtig hyggeaften uden børn. Skulle ud og spise, til koncert og ind og have et par drinks bagefter. Men så´n skulle det ikke være. ØV :pokey:

Solsikken :shooter:

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIJ søde! Det er sq ærgerligt! :kiss: :angry1: :)

En ordentlig (sne)drive af :thumbsupsmileyanim: fra én indesneet Nordjyde til en anden!

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men da det nu gik sådan at koncerten med Kim blev aflyst :balloons: har min kæreste og jeg beluttet os for at tage på wellness ophold på Skallerup Klit inkl. overnatning i den nærmeste fremtid :carrot: :carrot: :carrot:

post-20894-1172250910.jpg

post-20894-1172250930.jpg

Det er da et helt fornuftigt bytte HVA? Det kan jeg da godt forliges med :thumbsupsmileyanim:

God weekend.

Solsikken :shooter:

0

Del dette indlæg

Nej, det ser jo rigtig ubehageligt ud, det vil være ren tortur for jer, så for at hjælpe jer, så vil vi gerne overtage jeres rejse. Jeg ved det godt, det vil være en meget stor tjeneste, men vi vil gerne ofre os for jeres skyld :balloons:

Jeg er totel misundelig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men da det nu gik sådan at koncerten med Kim blev aflyst -HAHA- har min kæreste og jeg beluttet os for at tage på wellness ophold på Skallerup Klit inkl. overnatning i den nærmeste fremtid :carrot: :carrot: :carrot:

post-20894-1172250910.jpg

post-20894-1172250930.jpg

Det er da et helt fornuftigt bytte HVA? Det kan jeg da godt forliges med :bearhug:

God weekend.

Solsikken :thanks:

HEj Solsikken

Hvor er det dejligt at tingene kan vendes til noget så positivt. :thumbsupsmileyanim: Sikke en dejlig mand du har. :thumbsupsmileyanim:

Har en sendig plan om at lokke min mand ind på kontoret her i aften hvor jeg tilfældigvis sidder og læser i din tråd og så .........Når han ser billederne til jeres weekend ophold kan han da ikke andet end komme på ideen om at vi oss skal afsted. :carrot: :carrot:

:balloons::bearhug: Silotte

Tak for din søde hilsen i min tråd :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stress!!!! Nej - jeg synes vi er godt med, og har styr på det vi skal have styr på på nuværende tidspunkt.

Men ja - jeg tror du du har ret i at tiden kommer til at gå stærkt nu. Det gør mig nu ikke så meget, for jeg glæder mig HELT VILDT :carrot:

Solsikken :thumbsupsmileyanim:

'

Hvor er det dejligt at læse dit svar,- kan mærke glæden i det' du skriver. Kan næsten se for mig hvordan du sidder uroligt og hopper i stolen for at tiden gerne må gå lidt stærkere :balloons:

mrd. 3,- det går oss stærkt. Og der kommer jo hele tiden småting som skal laves i den periode,- ting som ikke har været mulig at lave tidligere. Glæder mig over at være her på sidelinien sammen med dig :bearhug:

:thumbsupsmileyanim: Silotte

0

Del dette indlæg

Stress!!!! Nej - jeg synes vi er godt med, og har styr på det vi skal have styr på på nuværende tidspunkt.

Men ja - jeg tror du du har ret i at tiden kommer til at gå stærkt nu. Det gør mig nu ikke så meget, for jeg glæder mig HELT VILDT :carrot:

Solsikken :balloons:

'

Hvor er det dejligt at læse dit svar,- kan mærke glæden i det' du skriver. Kan næsten se for mig hvordan du sidder uroligt og hopper i stolen for at tiden gerne må gå lidt stærkere :bearhug:

mrd. 3,- det går oss stærkt. Og der kommer jo hele tiden småting som skal laves i den periode,- ting som ikke har været mulig at lave tidligere. Glæder mig over at være her på sidelinien sammen med dig -HAHA-

IHHH altså - tusind tak sødeste Silotte :thumbsupsmileyanim:

Og ja du har ret - jeg sidder næsten og hopper :bearhug:

Godt at du er på banen igen!

:thanks:

0

Del dette indlæg

Solsikken :bearhug:

'

Hvor er det dejligt at læse dit svar,- kan mærke glæden i det' du skriver. Kan næsten se for mig hvordan du sidder uroligt og hopper i stolen for at tiden gerne må gå lidt stærkere -HAHA-

mrd. 3,- det går oss stærkt. Og der kommer jo hele tiden småting som skal laves i den periode,- ting som ikke har været mulig at lave tidligere. Glæder mig over at være her på sidelinien sammen med dig :heart:

IHHH altså - tusind tak sødeste Silotte :balloons:

Og ja du har ret - jeg sidder næsten og hopper :thanks:

:hug:

:thumbsupsmileyanim:

På banen?,- det kan du tro. :carrot: :carrot: :carrot: Mig slipper du ikke så nemt a' med :td:

:bearhug: Silotte

0

Del dette indlæg

Solsikken -HAHA-

'

Hvor er det dejligt at læse dit svar,- kan mærke glæden i det' du skriver. Kan næsten se for mig hvordan du sidder uroligt og hopper i stolen for at tiden gerne må gå lidt stærkere :thanks:

mrd. 3,- det går oss stærkt. Og der kommer jo hele tiden småting som skal laves i den periode,- ting som ikke har været mulig at lave tidligere. Glæder mig over at være her på sidelinien sammen med dig :hug:

IHHH altså - tusind tak sødeste Silotte :balloons:

Og ja du har ret - jeg sidder næsten og hopper :heart:

:td:

På banen?,- det kan du tro. :carrot: :carrot: :carrot: Mig slipper du ikke så nemt a' med :(

SKØNT !!!!!!

Vil nemlig helst ikke undvære dig :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Solsikken

'

Hvor er det dejligt at læse dit svar,- kan mærke glæden i det' du skriver. Kan næsten se for mig hvordan du sidder uroligt og hopper i stolen for at tiden gerne må gå lidt stærkere mrd. 3,- det går oss stærkt. Og der kommer jo hele tiden småting som skal laves i den periode,- ting som ikke har været mulig at lave tidligere. Glæder mig over at være her på sidelinien sammen med dig :thanks:

Silotte

IHHH altså - tusind tak sødeste Silotte :thumbsupsmileyanim:

Og ja du har ret - jeg sidder næsten og hopper -HAHA-

På banen?,- det kan du tro. :carrot: :carrot: :carrot: Mig slipper du ikke så nemt a' med :heart:

Silotte

SKØNT !!!!!!

Vil nemlig helst ikke undvære dig :balloons:

:bearhug: I lige måde...

Men nu bliver jeg vist nød til at samarbejde lidt med min samvittighed :bearhug: og så komme videre i dagens tekst,-arbejde

Ses :hug:

0

Del dette indlæg

:( og nøgler -HAHA-

Jeg tog mig så sammen i går, og tog til vejning selv om jeg godt vidste at den var gal -HAHA-

Og efter en uges ferie, og en uge hvor det ikke har været så nemt at få handlet rigtigt ind pga. snestorm - ja så sagde vægten altså + 1,7. ØV ØV ØV :biggrin:

Men der er ikke andet at gøre end op på hesten igen. Jeg har nu max 5 uger til at smide 4-5 kg - måske det er det pres der skal til, for at jeg kan tage mig sammen :heart:

Nå men that´s life!

Solsikken :loveboard:

0

Del dette indlæg

I skal da ikke snydes for snebilleder fra sidste uge, hvor vi var totalt sneet inde i 3 dage :thumbsupsmileyanim:

Det blev til et par kælketure i løbet af dagen, men ikke så længe ad gangen. Vi bor tæt på skov og åbne marker, så det var koldt for de små i længere tid ad gangen - men ser det ikke hyggeligt ud :balloons:

post-20894-1172649551.jpg post-20894-1172649559.jpg

post-20894-1172649593.jpg post-20894-1172649602.jpg

Solsikken :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tog mig så sammen i går, og tog til vejning selv om jeg godt vidste at den var gal

Og efter en uges ferie, og en uge hvor det ikke har været så nemt at få handlet rigtigt ind pga. snestorm - ja så sagde vægten altså + 1,7. ØV ØV ØV :bearhug:

Men der er ikke andet at gøre end op på hesten igen. Jeg har nu max 5 uger til at smide 4-5 kg - måske det er det pres der skal til, for at jeg kan tage mig sammen :balloons:

Nå men that´s life!

Solsikken

Først en masse :biggrin::td::td:(y):):super::toot:

Og så en kæmpe undskyldning for at jeg ikke så din :hug: tur igår. Sorry girl....

Og ja det er bare (y) ærgerligt,- men stadig ikke umuligt at nå målet. Og jeg mærker bestemt en kampånd fra din side,- så på med vanten,- op på hesten igen.... :carrot: Nogen gange arbejder vi bedre under pres som du jo selv nævner... Jeg krydser ,- tror på dig :thumbsupsmileyanim:

Spis oftere, spis mindre fredfattigt se'føli, køb noget lækkert frugt (hindbær, jordbær, melon ect) måsk kan du evt gøre som jeg gjorde,- spise frugt morgen og hele foremiddagen,- det var utrolig effektivt for mig.

ps. tak for alle dine søde ord i min tråd :toot:

0

Del dette indlæg

Og ja det er bare (y) ærgerligt,- men stadig ikke umuligt at nå målet. Og jeg mærker bestemt en kampånd fra din side,- så på med vanten,- op på hesten igen.... :carrot: Nogen gange arbejder vi bedre under pres som du jo selv nævner... Jeg krydser ,- tror på dig :thumbsupsmileyanim:

Spis oftere, spis mindre fredfattigt se'føli, køb noget lækkert frugt (hindbær, jordbær, melon ect) måsk kan du evt gøre som jeg gjorde,- spise frugt morgen og hele foremiddagen,- det var utrolig effektivt for mig.

ps. tak for alle dine søde ord i min tråd :biggrin:

Tusinde mange tak for din evige tro på mig :td:

Og det er som om, at virkeligheden er gået op for mig :bearhug: De dersens 4-5 kg skal være væk inden tilretningen af min kjole, og så kan de sidste 1-2 kg ryge derefter. JEG SKAL NOK NÅ DET :td:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt underligt for mig (sønderjyde) at se alt det sne! Her har vi ikke haft så meget som ét snefnug - og jeg ELSKER sne!!!! Øv øv...

Ja det kan jeg forestille mig må være meget underligt! Og ikke mindst TRALS når man elsker sne (det gør jeg nemlig også ;) )

Men er det egentlig ikke utroligt. Vi bor i et forholdsvis lille land, men alligevel kan der være denne kæmpe forskel på vejr og vind og ikke mindst dialekter. Det synes jeg er lidt fedt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jae..... de er jo skønne de små (vores alle sammens ;) )

Og da vi så var kommet indendøre igen, mente Louise at sommerhatten skulle i brug :biggrin:

post-20894-1172657171.jpg

Og Andreas var blevet godt træt, så der skulle slappes af med TV!

post-20894-1172657178.jpg post-20894-1172657185.jpg

:balloons:

Halløj,- det er da bestemt nogen lækre unger. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Hvor eer det godt at du har fået taget de snebilleder,- dt nåede jeg desværre ikk. Det må blive næste gang om 10-20 år... :td: Så bliver det af børnebørne ... :td:

0

Del dette indlæg

Hej Solsikkepige :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for din hilsen. Jeg har ikke kigget så meget på din tråd (8 sider er lidt meget når kl. er halv ti og jeg skal op halv seks!). Men jeg så lige at I skal holde jeres bryllup på Egholm, det er bare et dejligt sted. Min kæreste kommer fra Aalborg, så jeg kender godt den restaurant. Jeg håber at I får et dejligt bryllup derude :thumbsupsmileyanim:

Stort knus

0

Del dette indlæg

Ja det er på Egholm vi skal holde vores bryllup - på Restaurant Kronborg, og vi glæder os. Det er sån` et dejligt sted :balloons:

post-20894-1172755816.jpg

Valget faldt på Kronborg af flg. grunde:

1. Vi elsker begge vandet og ville gerne holde vores bryllup i nærheden af vand.

2. Restaurant Kronborg har noget fantastisk afslappende over sig, er ikke på nogen måde ekstravagant og så laver det noget super lækkert mad. :thumbsupsmileyanim:

3. Vi synes det er vildt romantisk at skulle ud på en lille sejltur - også selvom det kun er 5 minutter :biggrin:

4. Og så den fedest grund - Det geniale er at min kommende hedder Kronborg til efternavn, hvilket jeg jo også kommer til at hedde (med mit nuværende efternavn til mellemnavn). ER DET IKKE FEDT??????????? :td:

Hilsen Solsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer