Guest Majer

Så er den gal igen !!!!

12 indlæg i dette emne

:band:

Jeg har fået lavet den aller bedste sang til min kommende mand og mangler en rigtig god sangskjuler.

Sangen er skrevet som en kærlighedserklæring fra mig til ham..........så det er den rene kærlighedssang. Diskodasko

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jeg må indrømme at jeg er meget ide' forladt mht. sangskjuler.

I er enormt kreative herinde, så er der ikke nogle af jer der kan komme med nogle ide'er.

Jeg har ikke altverdens tid, for vi skal giftes d. 28 feb, så kom med ide'er hurtigt.

Hilsen MSH :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg blev gift, lavede jeg en fodboldsangskjuler, da min mand er vild med Real Madrid. Jeg tog en ballon og smurte den med opvaskemiddel, og derefter satte jeg et par lag gips på lidt over halvdelen, og da den var tør, ja, så havde jeg en hvid sangskjuler, og derefter var den lige til at male deres logo på.

Gips eller papmaché er gode materialer at benytte.

Ellers kan du i en spøg og skæmt forretning få proppet sangene i en dåse, som skal åbnes med en dåseåbner, dåserne fåes i store størrelser.

Eller du kan med lidt fingersnilde åbne hans Guldkorn/Kellogs (og lignende!!!)morgenmadspapæske i bunden, tage morgenmadsproduktet ud og proppe sangene i f.eks. med lidt serpentiner eller lignende, og lime den sammen igen, så skal han jo åbne æsken som hvis den var ny...

Håber du kan bruge ideerne.

Hej fra Plys

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

My man !

Sangskjuleren skal naturligvis være gul og blå og da han også spiller fodbold kunne ideen være følgende:

Køb en gammel fodboldstøvle på et loppemarked og mal den blå og gul. Den skal være så udtrådt som muligt. Det er der mere stil over.

Hvad gør en DJ når han bliver bedt om at spille FCK's slagsang. Nogle piger der kommer op og siger at kollegaen er Brøndby Fan og "det kan vi jo ikke ha"?

Han spiller den naturligvis hvorefter han griber sin mikrofon: Så er det vist tid til at rense Cd-afspillerne, hvorefter Brøndby slagsangen med Stig Møller kommer på (den kunne være en god "indgangsmusik" til ovenstående).

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Hej MSH.

I vores lokale boghandler, kan man købe de flotteste store røde hjerteskjulere :hjerte:

Jeg har selv haft brugt dem et par gange, når vi har fået lavet en personlig sang til bryllupper, det eneste jeg har gjort ved dem er, at jeg har sat en af de flotte fold-ud papir brudepar på http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif

Du kunne også vælge at pynte med andet, evt noget fra Jeres røde tråd, Jeres monogram, et sødt billede, eller helt undlade da den er sød i sig selv og evt med et bånd i :)

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Uh, fik lige en tanke....... ;)

Nu ved jeg ikke hvor lang teksten på sangen er, men hvad med at få den lavet som etikette på en vin flaske?

Forsiden af vinen kunne være et billede af din mand eller Jer, og bagsiden kunne være sang teksten.

Det er en anderledes måde at gøre det på, og gæsterne får en lille gave med hjem, som de senere kan nyde, men de tænker tilbage på Jeres bryllup http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/iloveyou.gif

Photo Care laver disse, og man skal vist selv medbringe vin- så kan man også selv bestemme, hvor dyr den skal være ;)

Hmmm, måske skulle jeg selv overveje dette :) hi hi

Knuser

0

Del dette indlæg

Ved ikke lige hvad der sker, men jeg må være i mit kreative hjørne idag http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif hi hi

En anden ting, som ikke er særlig tidskrævende er, at købe nogle store røde hjerteballoner og så putte sangene inden i.

Det ville da bare se enormt godt ud, når personalet kommer ind med favnen fyldt med røde hjerte balloner fool

Vi har en lille lokal hobby forretning, og her kan man købe en pose med uhh kan ikke huske om det er 4 eller 8 store balloner for 14,- og metalholdere til koster 1,- skt.

Knuser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har lavet mange sangskjulere

nogle i underbukser ( syet til så man skal gennem gylpen .... satte et kondom deri med skumgummi i ) sikke vi grinede

eller blot rullet dem sammen sat dem i en vase og roser i

man kan købe en sangskjuler der kun er hvid klister symboler og billerder på af manden ( evt ord fundet i et ugeblad)

foldet dem som bluser

hængt dem på snor med klemmer der er limet hjerter på .

for bare at nævne n ogen af dem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer