Den glade Brud

Hvordan pynter man en bil?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, hvor køber man tingene henne og hvordan pynter man en helt alm. bil så den ser bryllupsagtig ud?

:)

Ja, jeg er spørgelysten i aften:)

Vi kørte også i vores egen bil, og sådan så den ud..

post-17040-1169036673.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg kunne i forlængelse heraf godt tænke mig at vide om det er brudeparret selv der står for pynten, eller om det er chaufføren - eller en helt tredje? Vi regner også med at skulle køre i "egen" bil (mine forældresbil), og jeg synes egentlig ikke selv jeg vil pynte den. Ikke fordi jeg er en doven hund, men fordi så er det ikke en overraskelse...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, hvor køber man tingene henne og hvordan pynter man en helt alm. bil så den ser bryllupsagtig ud?

:)

Ja, jeg er spørgelysten i aften:)

Vi kørte også i vores egen bil, og sådan så den ud..

post-17040-1169036673.jpg

Det ser rigtigt fedt ud!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Hvordan blev det sat fast? - hvor mange lag tyl er der i rullen - er det en meter, der er krøllet sammen?

Knus fra Spørge Jørgen

0

Del dette indlæg

Hey..

Tyllet blev bare bundet fast om fronten og om spejlene.

Det var et lag tyl men bredt og langt ( forstår du ;o) ) så det er et stykke der er brugt til hhv front og bag. Bagpå har jeg desværre ingen ordentlige billeder, men der var også tyl og skulle have været et nygift skilt, men æv.. det blev væk.

Blomsterne er bare sat fast med tape - gisp ja det lyder voldsomt og jeg blev også bekymret for lakken, men det gik fint af.

Flagene skal man købe nogen ordentlige af, ellers ryger de af når man kører og det er jo næsten synd.

Og spørg du bare løs.. :)

0

Del dette indlæg

Vi havde ingen pynt på vores bil, men jeg har da samlet et par billeder af bil-pynt sammen, igennem de år jeg har været herinde på Bryllupsklar. Alle billeder er altså her fra BK...

post-1053-1169150614.jpeg

post-1053-1169150645.jpg

post-1053-1169150675.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde havde besluttet sig for, at det skulle være lidt 'corny' (Det var jo også i Canada)...

Så hun havde købt sådan nogle små pon-pom'er et eller andet sted på nettet, som vi - bruden, brudepiger, gommen og brudesvendene - brugte flere timer på at floppe ud... De blev så sat på lange snore/snører, som blev sat fast ligesom sløret på de øverste billeder her i tråden.

Det blev præcist som hun ønskede det - dejligt corny :) Men faktisk også ret flot...

Det her er det eneste billede, jeg har hvor man kan se en smule af det...

post-22121-1169151534.jpg

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer