smilinglady

En god fotograf til Boudoir billeder i København

15 indlæg i dette emne

Hej med jer,

jeg overvejer at få lavet boudoir billeder til manden i morgengave, men er der nogen der kender en rigtig god og PROFESSIONEL kvindelig fotograf i københavns området?

Hvordan sikre man sig, at billederne kun bliver brugt til ens eget formål? Og ikke til fotografens?????

Mvh Smilinglady

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer,

jeg overvejer at få lavet boudoir billeder til manden i morgengave, men er der nogen der kender en rigtig god og PROFESSIONEL kvindelig fotograf i københavns området?

Hvordan sikre man sig, at billederne kun bliver brugt til ens eget formål? Og ikke til fotografens?????

Mvh Smilinglady

Hej

Jeg fik lavet nogle super billeder til min mand da vi blev gift af denne skønne fotograf ...hun er knald dygtig

HER

:balloons:

0

Del dette indlæg

Ellers vil jeg meget gerne anbefale Jørgen Brandt, som er en kanondygtig fotograf og meget prof. Han har studio inde midt i kbh. og jeg brugte ham selv da jeg skulle have lavet nogle lækre billeder af min gravide mave sidst jeg var gravid.

Ved i øvrigt at der er flere af de gamle brugere herinde der har brugt ham til boudoir-billeder op til ders bryllup, og har rost ham herinde.

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmmm....mener jeg gav omtrent det samme - får fotoshoot, 1 forstørrelse (kan ikke huske størrelsen), og 35 alm. 10x15 print. som jeg så selv købte et album til....

Badutski

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helle er knalddygtig (det er Ole Mortensen også har jeg hørt fra nogle af de øvrige bryllupsfotografer og ros fra kollegerne er vel den bedste ros man kan få næst efter kunderne).

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg har lavet en aftale med Fotograf Helle Æbeltoft i Køge - hun skal også lave vores bryllupsbilleder. Hun er ikke så dyr og virker meget sød. Min veninde fik taget bryllupsbilleder af hende sidste sommer og de var super gode. :thumbsupsmileyanim:

Helle er super ... hun tog vores bryllupsbilleder og har en varm anbefaling herfra :thumbsupsmileyanim::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har lavet en aftale med Fotograf Helle Æbeltoft i Køge - hun skal også lave vores bryllupsbilleder. Hun er ikke så dyr og virker meget sød. Min veninde fik taget bryllupsbilleder af hende sidste sommer og de var super gode. :thumbsupsmileyanim:

Helle er super ... hun tog vores bryllupsbilleder og har en varm anbefaling herfra :):)

Har netop lige fået taget boudoir billeder af Helle, og vil sige at det var en virkelig god oplevelse. Jeg er ikke lige precis ung og slank( 41 år og st.44) men hun fik taget nogle meget smukke billeder! Anbefales varmt.

0

Del dette indlæg

Hej

Du skal være velkommen til at kontakte mig.

Jeg har stor erfaring i boudoirbilleder.

Min pris er 995,- for fotograferingen incl. opsætning og styling.

Herefter kan du selv vælge, hvor mange og hvilke billeder du vil købe til 200 kr. pr. stk.

Du kan se et udpluk af mine billeder på www.trippetti.dk

MVH

Charlotte Trippetti

0

Del dette indlæg

Jeg skal ud til Vibeke Bork fra Det Kreative Fotografi næste torsdag.

Valget faldt på hende, fordi jeg har fået hende anbefalet af flere brugere herinde, og fordi hendes priser er meget rimelige, synes jeg. Jeg har fået oplyst en pris af hende på 1345,- for et album med 8 billeder.

Skal nok melde tilbage, når jeg har været derude. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer