Louiseh79

Dufte...

58 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej hvor er i bare gode! Det er dejligt at høre, hvad de forskellige bruger, selvom duft er meget individuelt.

Det er også meget forskelligt, hvordan duften dufter på den enkelte... Kan huske i gymnasiet hvor min veninde brugte Calvin Kleins Eternity - og den var bare helt fantastisk, mente jeg. Men da jeg selv fik den på, lugtede den mere som tis end som lækker, dyr parfume. Den fungerede bare slet ikke for mig :bearhug: Måske har dette traume gjort, at jeg er meget nervøs for at kaste mig ud i noget nyt...

Men her er i hvert fald nogle gode bud :iloveyou:

Hi hi - sådan havde jeg det i gymnasiet - elskede når min mor tog Tresor på... så til vores gallafest skulle jeg virkelig dufte lækkert og lånte min mors parfume.... jeg lugtede af rævetis!!!!... så jeg måtte hurtigt skrubbe mig igen inden jeg skulle afsted... men syntes nu tis-lugten hang i min næse det meste af aftenen... min veninde forsikrede mig dog om, at man ikke kunne lugte tis!! :respekt:

Jeg har lidt forskellige parfumer, som jeg veksler mellem afhængig af årstid og anledning:

:) Sommer: Dolce og Gabanna: Light Blue, Giorgio Armani: Aqua di Gio, Ralph Lauren: Romance

:biggrin: Vinter: Giorgio Armani: Il/Elle (Det er den, min kæreste er mest begejstret for, men det var også den, som jeg havde på da vi mødte hinanden... synes bare den er lidt for tung til sommerbrug.

:biggrin: Stor fest: Jean Paul Gautier: Woman (meget dyr og bruger den derfor ikke til hverdag - ville måske også være lidt tung til hverdag!)

Er også MEGET vild med Estee Lauders Pleasure, men den må jeg ikke bruge for mkin kæreste, da hhv. min mor, min bedste veninde og en anden rigtig god veninde bruger den - parfumen minder ham for meget om dem :loveflag: Øv for mig, for jeg ELSKER den parfume... måske også fordi den minder mig om de 3 andre ??? :)

Da min veninde skulle giftes for 1½ år siden, fik hendes tilkommende lov at vælge hvilken parfume han syntes hun skulle bruge. Han er så rent faktisk en af den slags mænd, der har en holdning til den slags.... måske jeg skulle bede min kæreste om at vælge blandt mine parfumer - hvad jeg skal dufte af?? :balloons:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise.

Kan godt forstå, at du synes det er lidt af jungle, når man står der i lufthavnen! Har det selv på samme på :cheerleader3: .

Tror altid at nu skal det være med noget nyt, men ender så alligevel med at købe de gode gamle kendinger, for efter at have duftet til første 5 nye parfumer, kan man jo ikke længere lugte en s...

Klassikeren hjemme hos mig er Ralph fra Ralph Lauren (lidt sommeragtig duft) og DKNY Be Delicious. Jeg er mest til friske duftet, jeg bliver helt dårlig når jeg er i selskab med folk, som bruger meget tunge parfumer. I sommers købte jeg også en sommerduft fra Dior, som var rigtig god - men kan desværre ikke huske, hvad den hed, og har ikke siden kunne finde den nogen steder. Er der nogen af jer derude, som ved hvad den hedder og hvor jeg kan få den?

På selve bryllupsdagen tror jeg det bliver Ralph - med mindre jeg lige falder over en ny duft inden da.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer