Louiseh79

Dufte...

58 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uhh, her er jeg nødt til at svare ;o)

Et hurtigt kig i skabet afslører blandt andet: Armani's nye "Code" og "Remix" er supre lækre! Og Calvin Klein's "Euphoria". Og Gucci's "II". Og Lacoste's "Touch of pink". Og Lancome's "Hypnose". Og den nye fra Dolce & Gabanna, som jeg ikke har fået købt endnu, er også god.

På bryllupsdagen tror jeg, det ender med Agent Provocateur eller Ralph Lauren's "Romance". De fortæller begge en personlig historie, så det må være gode valg ;o)

God tur til London!

- Mie (Der ikke er spor misundelig)

Hej... Ralph Lauren "Romance" har jeg også haft.. MEGA lækker!

0

Del dette indlæg

Uhh, her er jeg nødt til at svare ;o)

Et hurtigt kig i skabet afslører blandt andet: Armani's nye "Code" og "Remix" er supre lækre! Og Calvin Klein's "Euphoria". Og Gucci's "II". Og Lacoste's "Touch of pink". Og Lancome's "Hypnose". Og den nye fra Dolce & Gabanna, som jeg ikke har fået købt endnu, er også god.

På bryllupsdagen tror jeg, det ender med Agent Provocateur eller Ralph Lauren's "Romance". De fortæller begge en personlig historie, så det må være gode valg ;o)

God tur til London!

- Mie (Der ikke er spor misundelig)

Hej... Ralph Lauren "Romance" har jeg også haft.. MEGA lækker!

Hey den glemte jeg at skrive på, den er vidunderlig. :carrot: Jeg har brugt den i flere år, holder bare pause lige nu for at få plads til Gucci Rush 2 og Envy me. :thumbsupsmileyanim:

:balloon:

Annika.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uha, der er mange gode dufte her, men dem jeg virkelig godt kan lide er:

*Versace "Bright Crystal"

*Dolce & Gabanna "Light Blue"

*Hugo Boss "Femme"

*Issey Miyake "L'eau D'Issey"

*Moschino "I Love Love"

*DKNY "Be Delicious"

Det var et udpluk... he he he... men synes selv det er nogle lækre dufte, men for at finde en der passer til dig, skal du prøve dig frem, parfumer dufter utrolig forskelligt fra person til person, alt efter din egen personlige duft!!!

Håber du finder en der passer rigtig godt til dig!

0

Del dette indlæg

Uha der er mange lækre dufte herinde.

Nogle af mine yndlings er Narcisso Rodriguez, ete fra Kenzo (det flade blad) classique fra gaultier(kvindekroppen) og chance fra chanel. Spekulerer som en gal på hvad jeg skal bruge på bryllupsdagen. Om det skal være en af de gamle klassikere jeg har i forvejen eller om det skal være en helt ny.....?

Følger lige med herinde for inspiration......

knus sascha

0

Del dette indlæg

Hvor skønt med en tråd med inspiration til lækre dufte....

jeg er selv stor tilhænger af især to fra armani;

"City Glam" (den lyserøde flakon) - meget fin og frisk duft, og så den gyldne flaske fra armani (tror den hedder "elle", som er lidt kraftigere og meget lækker i duften...

Kærlige hilsner,

Louise :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ralph Laurens " Romance " skal jeg have på d. 11 august når det bliver min tur, det er bare den bedste duft i hele verden! Og den passer da også rigtig godt for temaet på dagen synes i ikke?

:cheerleader3:

Netop - den er nemlig sød og frisk uden at være tung..
0

Del dette indlæg

Jeg er helt klart fan af følgende parfumer :cheerleader3:

Chanel Madmoiselle

Dior Miss Dior

Gucci Rush

Jennifer Lopez Miami Glow (var ellers i mod de der "kendis" parfumer, men denne her er lækker og frisk)

Lancome Attraction

:hug:

Jeg har dem alle, så det bliver svært at vælge, men jeg tror det bliver en af de to første jeg vælger til brylluppet :hug:

0

Del dette indlæg

Uha, ledte længe efter 212 fra Carolina Herrera, men kunne ikke finde den i DK. Fandt den i lufthavnen i Egypten, så blev jo nødt til at købe den. Andre dufte som findes på toilethylden er;

Cacharel: Amor Amor

Clinique: Happy

Hugo Boss: Woman

Laura Biagotti: Laura

Charlotte

0

Del dette indlæg

Jep, endnu engang bliver jeg bekræftet i, at min duft er noget ganske unikt... :cheerleader3: Jeg kan simpelthen ikke leve uden min Karl Lagerfeld, Sun Moon Stars. Det er en mørkeblå rund flacon med et gyldent låg!!!! DAMN, det slår mig lige at vores farver vi har valgt er mørkeblå, gyldent og hvid... WOW, kan det passe bedre... nå nok om det! Tilbage til duften... den ER meget tung og damet, men til mig bliver den bare SUPER PERFEKT!!!!! Og virker slet ikke så tung... Jeg har brugt den siden 1. g i gymnasiet (eller var det egentlig tidligere, tror jeg nok!). Jeg har ofte oplevet at blive stoppet op på gaden eller i byen og blevet spurgt om hvilken duft jeg bruger fordi den er helt super..... ja selv på cykel, he he...

Der er forresten musk i parfumen, hvilket nogle forskere mener har en effektiv virkning på nogle mænds tiltrækning/seksualitet.

Ellers så er eg også vild med envy me fra gucci om sommeren, eller her til vinter er jeg faldet over envy me 2 (lysegrønne). Eternity summer er også god...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, ledte længe efter 212 fra Carolina Herrera, men kunne ikke finde den i DK. Fandt den i lufthavnen i Egypten, så blev jo nødt til at købe den. Andre dufte som findes på toilethylden er;

Cacharel: Amor Amor

Clinique: Happy

Hugo Boss: Woman

Laura Biagotti: Laura

Charlotte

Yep yep yeeeeeeppppppp LAURA - elsker den....

0

Del dette indlæg

Mine favoritter er: Gucci Rush 2, Flowerbomb fra Victor og Rolf, Green Tea fra Elisabeth Arden og White Musk fra Body shop. Dem voldbruger jeg nærmest.

Andre i skabet, der også er gode er Boss: Deep red, Gaultier "Classique", L'eau, D'eté og en med en rød valmue i (måske hed den Flowers) -alle fra Kenzo og så Contradiction fra Clavin Klein.

Min egen bryllupsduft bliver "Ultimate" fra Clean.

Happy shopping!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Fed tråd, Louise - håber du får købt det rigtige. Jeg er også til de "lettere" dufte - Ultra Violet, Miss Dior Cheri (meget citrus agtig) og ikke mindst min yndgling Calvin Klein Contradiction. Vælger nok en af disse til bryllupsdagen ;-)

Kh Louise

0

Del dette indlæg

Jeg er vild med Kenzo, den der er sådan et stort fladt blad, eller (sshhh...) Den blå fra frøken Britney Spears ... den er VIRKELIG god...

(kan overhovedet ikke huske deres navne, det er jeg en DØR til.. men de dufter godt ;))

Bladet hedder Kenzo D'ete og Britney Spears's hedder Curius..

Lotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer