MissRR

Brude 11.08.2007

79 indlæg i dette emne

Hej 11.08.07 brude. :boohoo:

Jeg ved efterhånden at vi er en hel del herinde på BK, som deler denne fantastiske dato. Det er lidt svært at følge med i hvem det præsis er man deler dato med... sååå derfor:

Jeg syndes vi skal lave den her tråd, fordi der kun er et lille halvt år til vi skal giftes.

Vi skal da også havde et forum for os, og selvfølgelig holde nogle hyggelige "brudekommensammner" :cheerleader3:

Er i friske? :boohoo:

Håber i er friske på det. Og vil holde gang i den. ( vi skulle jo nødig gå hen og blive en uddød race) :boohoo:

Mange kram til jer

:boohoo:

Vi er nogle fantastiske piger som deler denne fantastiske dato:

Marie84

Postbud

Sacha1

Sommerpigen

Sviffer

AnitaHjære

Redigeret af MissRR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3: Jeg er da også med!! tiden begynder at gå lidt for stærkt nu...og jeg synes man bruger flere og flere timer herinde :boohoo: men så har kæresten jo fred til sin xbox, så han klager ikke!

Katharina

Gid det var så vel her! Jacob er jo nærmest jaloux på BK! Jeg tror ikke han helt har forstået, hvad det er for en side, men mon ikke det kommer...

Det er faktisk meget sødt - jeg er næsten nødt til at snige mig til at være herinde, ellers klynker han over, at han bliver nedprioriteret... HA HA HA!

0

Del dette indlæg

Jamen skønne Rie.... selvfølgelig er jeg da klar... denne dato er jo lige om hjørnet... :boohoo: , det er vildt at tænke på.... endnu mere vildt er det at nu begynder det for alvor at gå stærkt...

glæder mig til denne tråd kun "for os" :boohoo::boohoo:

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

hæ-hæ...Nicolai kommer kun herind, hvis han virkelig keder sig....så står han bag ved mig og spørger: "hvad laver du? skriver de noget spændende? må jeg snart låne computeren?" osv. :cheerleader3: han kan slet ikke klare, at han har mistet sit elskede hardware til en bryllupsgal kæreste!!

den er min..mohahahaaa!!!

så kan han lære det ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt i er med skønne tøser. (Det tænkte jeg nu nok) :cheerleader3:

Det lyder til at vi alle bruger llliiidddttt for meget tid på det skønne BK. :boohoo: (3-4 timer om dagen hmmm) :boohoo: Men som jeg siger til Martin. " det skal jo bruges til noget fornuftigt" Er det ikke rigtigt?

Og når vi alligevel står med næsten hele planlægningen selv, skal vi da havde det lidt sjovt og hyggeligt :boohoo:

Men deler nu også meget af det med Martin. Tror virkelig godt han kan lide jeg går så meget op i det. Og syndes virkelig det her forum er FANTASTISK. Og det gør det jo ikke mindre godt at jeg har jer 11/08 at dele det med!!!

GLAD FOR MARTIN IKKE EJER EN XBOX :boohoo:

Redigeret af MissRR
0

Del dette indlæg

Jeg ved efterhånden at vi er en hel del herinde på BK, som deler denne fantastiske dato. Det er lidt svært at følge med i hvem det præsis er man deler dato med... sååå derfor:

Jeg syndes vi skal lave den her tråd, fordi der kun er et lille halvt år til vi skal giftes.

Vi skal da også havde et forum for os, og selvfølgelig holde nogle hyggelige "brudekommensammner" :cheerleader3:

Håber i er friske på det. Og vil holde gang i den. ( vi skulle jo nødig gå hen og blive en uddød race) :boohoo:

Mange kram til jer

Hej hej har lige et spm hvordan opretter man de der tråde og de skemaer nederst på siden om dato og hvor mange dage der er til bryllupet ja og så den der vægt kurve ?? kan ik se nogen steder hvordan man opretter dette :boohoo:

0

Del dette indlæg

Jamen så vil jeg da også gerne sige hej - HEJ HEJ :boohoo:

Er forholdsvis ny på BK, men da jeg også skal giftes den 11-8, vil jeg da lige snige mig med ind i denne tråd :boohoo:

:boohoo: Malene

Hej Malen

Velkommen hertil denne tråd, og selfølgelig også til BK. :cheerleader3:

Det er et dejligt sted. Med 100% garnti for at blive afhænig... SKØNT ikke? :boohoo:

Det er dejligt!

Kram til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange kram til jer

Hej hej har lige et spm hvordan opretter man de der tråde og de skemaer nederst på siden om dato og hvor mange dage der er til bryllupet ja og så den der vægt kurve ?? kan ik se nogen steder hvordan man opretter dette :boohoo:

Hej med dig

Jeg kan ikke svare dig på det, for kan faktisk ikke huske det.... :boohoo:

Tror det var et held jeg selv fandt ud af det. Og det er ved at være en del tid siden.

Kram

0

Del dette indlæg

Mange kram til jer

Hej med dig

Jeg kan ikke svare dig på det, for kan faktisk ikke huske det.... :boohoo:

Tror det var et held jeg selv fandt ud af det. Og det er ved at være en del tid siden.

Kram

0

Del dette indlæg

jeg mener at der er en eller flere tråde om det et sted. prøv at søge på wedding ticker måske? det er noget med, at man finder den på nettet, og så er der en kode, som man skal kopiere ind i det der hedder avatar inde på dit kontrol panel. Jeg har ikke lige fået det gjort endnu, så sig endelig til, hvis du finder ud af det, så gør jeg det samme :cheerleader3:

Katharina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bor i Århus, men er begge fra Vestjylland.

Det var derfor næliggende at holde bryllup dér. Vi holder det i et telt hos mine forældre i en lille landsby, (Ho), tæt på Blåvand.

Jeg arbejder i øjeblikket på, at vi skal have et strand-tema - det er jo oplagt med Vesterhavet som udsigt... Jeg tror også, at vi skal have taget billeder på stranden.

0

Del dette indlæg

Hejza

er der plads til en til? Vi skal giftes i Ullerslev Kirke ( mellem Odense & Nyborg ) kl. 14, med efterfølgende fest middag på Eventyr golf, Odense...

Hej med dig Anita.

Ja selvfølgelig, du er meget velkommen. Jo flere jo bedre!! :thumbsupsmileyanim:

Skønt det lyder som om i har styr på det!!

Kram til dig

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Hvor skal i allesammen giftes henne af i landet? Selv skal jeg giftes i Vejle :thumbsupsmileyanim:

Vi skal giftes i Holbæk Frikirke. (Apostolsk kirke)

Derefter skal vi holde reception i kirkens lokaler. Festen skal vi holde på en skole mellem Ringsted og Køge.

0

Del dette indlæg

Hej.

Godt at se at vi er mange efterhånden.

Vi skal giftes i Herfølge kirke ved Køge og holde festen ved vemmetofte strand ved Fakse med udsigt over vandet. Uha uha hvor jeg glæder mig.

kram fra Sascha

Hej Sascha.

SJOVT! jeg er opvokset lige i nærheden! :thumbsupsmileyanim: Min mor arbejder i Fakse.

ELSKER vemmetofte strand, det er virkelig et dejligt sted!!

Det lyder virkelig skønt!!

0

Del dette indlæg

vi kommer begge fra Himmerland, bor i København, skal giftes på Møn og holder festen på Bogø i den fineste gamle skovpavillion :thumbsupsmileyanim:

Det gælder jo om at være international i sit eget land ;)

Katharina

Det må man sige, i kommer vidt omkring :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej.

Godt at se at vi er mange efterhånden.

Vi skal giftes i Herfølge kirke ved Køge og holde festen ved vemmetofte strand ved Fakse med udsigt over vandet. Uha uha hvor jeg glæder mig.

kram fra Sascha

Hej Sascha.

SJOVT! jeg er opvokset lige i nærheden! :thumbsupsmileyanim: Min mor arbejder i Fakse.

ELSKER vemmetofte strand, det er virkelig et dejligt sted!!

Det lyder virkelig skønt!!

Hejsa

Ej det er da lidt skægt. Hvor kommer du fra? Evt gået på gym i Køge eller noget?

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer