MissRR

Brude 11.08.2007

79 indlæg i dette emne

Skønt jeg efterhånden har været her på bryllupsklar nogle måneder (og ALT for mange timer :hug: ) ser jeg først denne tråd nu :bask: til mig.

Og nu er der kun 100 dage til vores store dag....jeg GLÆDER mig :cheerleader3: ..og syntes 100 dage er lang tid, men er nu også glad for der ikke er kortere tid til så ville jeg da få galoperende stress :hug:

Selv om både min kæreste og jeg sidder og kæmper med opgave skrivning (burde egentlig SLET ikke være her inde nu :hug: ) syntes jeg der sker lidt i vore planlægning, dog ikke så hurtigt som det burde gå efter mit hoved :cheerleader3:

Nu det er første gang jeg er her i denne tråd kan jeg da lige fortælle lidt om hvordan vores planlægning ser ud. Trods vi begge mere eller mindre er opvokset i København skal vi vies i Vigsø kirke nær Hanstholm, for intet er da så fantastisk som vesterhavet.

Oprindeligt ville vi vies på stranden, men vi kunne ikke få nogle præst til det og folkene på rådhuset i Thisted kommune (eller hanstholm kan jeg ikke lige huske) tager ikke ud fra rådhuset. Så istedet valgte vi Vigsø kirke som er en lille bitte kirke fra 1100 tallet. Til gengæld er det en præst som er ven af familien der skal vie os, så det er et kæmpe plus.

Alle de store ting har vi ellers styr på. Vi skal ikke have bryllupskørsel, vi vil heller følges med vores gæster ned til stranden og få et glas champagne efter vielsen, og kirken ligger et sten kast fra strande.

Fotograf bliver min svorger der vel kan siges at være fritidsfotograf og han er vist bare glad for at få lov at bruge sin nye fine kamera ;)

Hår og make up står jeg selv for. Jeg har super lækkert rødt hår med dejlige krøller (lidt glad for mit hår er jeg vidst :super: ) så der skal ikke så meget ved det ud over nogle blomster i. Og mack up skal jeg ikke rigtig have på. Jeg går næsten aldrig med mack up så når jeg endelig har noget på er det tværet ud efter to sekunder.

Vi har lejet lokale lige ved kirken og ud til stranden ved danskfolkeferie, og også hytter til alle gæsterne.

Vi er studerende så både bryllupsrejse og bryllup har vi ikke rigtig økonomi til, men vi tager dog nogle dage i en hytte på Vigsø camping efter bryllupet og det tror jeg også bliver SUPER.

Min kjole har en skrædder bekendt gang i. Det går lidt langsomt syntes jeg - jeg vil op og prøve nu :hug: :hug: HAn er igang med mønstret og der skulle ikke gå lang tid før jeg kan komme op og prøve første prøvekjolei lærredstof.

Jeg har lige snakket med vores kok og jeg tror det bliver vildt godt. Vi har haft lidt svært ved at finde nogle til at lave mad til os. Jeg samt en del af gæsterne er vegetarer så det store kød gilde er ikke lige sagen. Efter at alle vores bud røg i vasken fandt vi et catering agti firma der hedder Mad til Sanserne der passer perfekt til vores mad temprament, så det var helt vildt fedt at få det på plads.

I denne uge har vi fundet vores yndlings wanabee (det kan jeg så ikke stave til :hug: ) champagne samt rødvin på tilbud så det er rigtig fedt.

I søndags havde vi besøg af begge forældre par til bryllupskage smagning - som vi selv vil lave - og den var bare lækker (og tung - men sådan er det jo med de kager) den er relativ nem at lave så den bliver det. Vi servere den så som dessert med en masse lækker frugt til ellers bliver det lige i overkanten.

Gom tøj tror jeg min kære tilkommende vil kigge på her inden for længe. Inden så længe skal vi ud og kigge på vores alternativ til vielses ringe - nemlig ankelkæder med plade til at indgravere på - meget snart. Vi har efterhånden set rigtig mange grimme og kun en flot som min nevø fik i julegave af sine morforældre i Vojens. Så hvis vi ikke kan finde noget ligende herover må vi jo få mine sønderjydske brødre til at købe for os....

Shit det blev temmelig langt det her. Sorry.

Lige til spørgsmålet om bordkort, salmehæfter o.lig begynder vi først på det når vi får ferie sidst i Juni, indtil da bliver det vist kun til lidt små nusseri og telefon opkald og andet der kun kræver en halv time i ny og næ. Hverken min kæreste eller jeg har så meget tid til andet end opgaver og andre studie releterede ting.....Jeg GLÆDER mig til ferien.

Aller aller sidst TILYKKE til os alle for de nu kun 100 dage tilbage :heart::cheerleader3::rolleyes: :carrot:

Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger..

Jeg er rimelig ny herinde og ser først denne tråd nu...

Jeg synes også d. 11/8 nærmer sig.

Vi skal holde festen i Nyborg. Bor mellem Nyborg og Odense..

Synes der er styr på de store ting, men detaljerne er jeg ved at få lidt stress over. :thumbsupsmileyanim:

Er jeg den deneste med en kommende mand, der ikke går helt li så meget op i de små ting?? Jeg synes jo de er lidt vigtige ;)

Invitationerne sender vi ud sidst i maj. Alle kender datoen, så det er godt nok...

Mange hilsner Malene

0

Del dette indlæg

Hej Malene.

Nej du er ikke den eneste, sådan foregår det også hjemme hos os. Dermed ikke sagt han er ligeglad, men han går nok ikke op i de små detaljer som hans bridezilla gør :cheerleader3: Vi har meget den samme smag og han ved jeg elsker at planlægge fester. Han sagde til mig en dag at det er min prinsesse dag, så derfor får jeg lov til at bestemme de meste. Men jeg tror det er en mandeting det der med at vi planlægger det meste, det synes jeg at have læst flere gange herinde.

Ellers er jeg også ved at få det meste på plads, tiden går jo hurtigt så det er med at få planlagt det sidste. Glæder mig også helt sindssygt, det bliver simpelthen vidunderligt. Skal til bryllup hos min veninde i weekenden, får helt sommerfugle i maven på hendes vegne. Og så tænker man selvfølgelig, jubiiii det er min tur næste gang.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer