MissRR

Brude 11.08.2007

79 indlæg i dette emne

Hej.

Godt at se at vi er mange efterhånden.

Vi skal giftes i Herfølge kirke ved Køge og holde festen ved vemmetofte strand ved Fakse med udsigt over vandet. Uha uha hvor jeg glæder mig.

kram fra Sascha

Hej Sascha.

SJOVT! jeg er opvokset lige i nærheden! :thumbsupsmileyanim: Min mor arbejder i Fakse.

ELSKER vemmetofte strand, det er virkelig et dejligt sted!!

Det lyder virkelig skønt!!

Hejsa

Ej det er da lidt skægt. Hvor kommer du fra? Evt gået på gym i Køge eller noget?

Knus

Jeg boede ved noget der hedder Tappernøje, hvis du ved hvor det er? Derfor hørte jeg til Næstved gym...

Martin og jeg har gået på Efterskole ved køge i Bjæverskov/Slimminge. i henholdsvis 2,5 år og 3 år... så vi kender køge ret godt!! :thumbsupsmileyanim:

Vi har en del familie som bor i Karise... :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Godt at se at vi er mange efterhånden.

Vi skal giftes i Herfølge kirke ved Køge og holde festen ved vemmetofte strand ved Fakse med udsigt over vandet. Uha uha hvor jeg glæder mig.

kram fra Sascha

Hej Sascha.

SJOVT! jeg er opvokset lige i nærheden! :thumbsupsmileyanim: Min mor arbejder i Fakse.

ELSKER vemmetofte strand, det er virkelig et dejligt sted!!

Det lyder virkelig skønt!!

Hejsa

Ej det er da lidt skægt. Hvor kommer du fra? Evt gået på gym i Køge eller noget?

Knus

Jeg boede ved noget der hedder Tappernøje, hvis du ved hvor det er? Derfor hørte jeg til Næstved gym...

Martin og jeg har gået på Efterskole ved køge i Bjæverskov/Slimminge. i henholdsvis 2,5 år og 3 år... så vi kender køge ret godt!! :thumbsupsmileyanim:

Vi har en del familie som bor i Karise... :carrot:

Jo jeg kender lidt til Tappernøje. Havde engang en kæreste der boede der, men det er helt tilbage i folkeskolen. Jeg har også familie i Karise. Min søster bor der....verden er lille

0

Del dette indlæg

Kæreste Belinda, du har så evigt ret! Vi skal da ligge på side 1!

Hos os går det nogenlunde... Det vil sige bortset fra kjole-aspektet... Jeg føler, at ekspedienterne forsøger at pådutte mig en brudekjole-stil, som jeg overhovedet ikke bryder mig om... Jeg skal muligvis til Vejle i løbet af ugen - håber de er mere hjælpsomme i Midtjylland... Det er egentlig mærkeligt, at der ikke er en "ordentlig" (læs:varieret) brudekjole-forretning i Århus... Det er jo Danmarks 2. største by...

Ellers er vi ved at lægge sidste hånd på gæstelisten, så invitationerne kan blive sendt ud engang i marts...

Må jeg ikke se alle jeres kjoler? (Igen...)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Belinda, du har så evigt ret! Vi skal da ligge på side 1!

Hos os går det nogenlunde... Det vil sige bortset fra kjole-aspektet... Jeg føler, at ekspedienterne forsøger at pådutte mig en brudekjole-stil, som jeg overhovedet ikke bryder mig om... Jeg skal muligvis til Vejle i løbet af ugen - håber de er mere hjælpsomme i Midtjylland... Det er egentlig mærkeligt, at der ikke er en "ordentlig" (læs:varieret) brudekjole-forretning i Århus... Det er jo Danmarks 2. største by...

Ellers er vi ved at lægge sidste hånd på gæstelisten, så invitationerne kan blive sendt ud engang i marts...

Må jeg ikke se alle jeres kjoler? (Igen...)

Hej Tøser.

Nej vi skal altid ligge på side 1, det andet holder ikke :thumbsupsmileyanim:

Sjovt du siger det.... Jeg har en veninde der var ude og prøve kjole her i weekenden. Hun var 5 forskellige steder, og fik SÅ DÅRLIG behandling alle stederne.... Syndes det erfor dårligt at det skal være sådan.

Så du skal ikke tage til sjælland, der er de ikke spor bedre.

Syndes bare det er underligt, for det skal jo være en god oplevelse... eller? :cheerleader3:

Vi kæmper i det hele taget med at få lavet invitationerne færdige, ogvi regner også med at sende dem ud i slutningen af marts. Såvi har lidt travlt :thumbsupsmileyanim:

Vi skal ud og bestille borde/stole og service på fredag.. det bliver spændene. :thumbsupsmileyanim:

Nogle der kunne være intreserret i at holde en 11 august sammenkomst, med hygge og en masse bryllupssnak???

Det kunne være så hyggeligt!!!

Mange kram fra mig

0

Del dette indlæg

Heeeejjjj tøser...

Så kom I frem...dejligt... :bearhug:

Vi er ved at gøre klar til at sende/ afleverer invitationerne...

Vi skal til Bedstefars fødselsdag på lørdag(24.-2), og der afleverer vi invitationerne til de gæster som også skal med til brylluppet, de skal alligevel sendes ud tre dage efter...

Ang jeres kjoleprøvning, det er da skræmmende :cheerleader3: Jeg havde bare den mest fantastiske oplevelse... Så tøser ta´til Gittes fest og Brud I hammerum (Herning), det vil jeg hvertfald anbefale....

Et Zillamøde kun for 11 august brude....det kunne sku da være for fedt..

:thumbsupsmileyanim: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hej piger..

Dejligt at Belinda dog er trofast og frisk på et zillamøde kun for 11 august brude. Det kunne da også blive hyggeligt hende og mig... :bearhug:

Så er det bare alle jer andre der går glip af: TOTAL hyggelig bryllupsnak, kreative ideer og hvad vi nu kunne finde på..

Jeg syndes i hvert fald det kunne være hyggeligt!!

Kom nu vær lidt friske???

Kram fra mig

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger..

Dejligt at Belinda dog er trofast og frisk på et zillamøde kun for 11 august brude. Det kunne da også blive hyggeligt hende og mig... :cheerleader3:
Så er det bare alle jer andre der går glip af: TOTAL hyggelig bryllupsnak, kreative ideer og hvad vi nu kunne finde på..
Jeg syndes i hvert fald det kunne være hyggeligt!!

Kom nu vær lidt friske???

Kram fra mig

:thumbsupsmileyanim:

:bunny_4::griner:- ja da det kunne da være sååååååå hyggeligt... :bearhug:
0

Del dette indlæg

Jeg har købt min kjole hos Askepot & Valentino i Tønder og servicen her er bare helt i top! Det kan bestemt anbefales at købe sin fantastiske brudekjole her :thumbsupsmileyanim: Ellers har jeg hørt Panyotis her i Vejle har en rigtig god service også, min kusine var ihvertfald rigtig godt tilfreds med det hele...

Håber det kan hjælpe lidt :cheerleader3:

Jeg synes også det kunne være hyggeligt at mødes, men tror nærmest ikke jeg har en friweekend inden brylluppet, vi er et meget travlt folkefærd her i Vejle :bearhug:

Men have a good one, glæder mig til at høre om det.

:bunny_4:

0

Del dette indlæg

hej 11 august brude...

jeg er her da os... skal os giftes 11 august...

jeg har os været ude og glo kjoler her i kbh... oplevede det samme med at få påduttet en kjole og en kjole stil... det var det jeg prøvede først og det var flot og så sku det da være det... så det var lidt bittert... så på torsdag skal jeg en smut til odense hvor jeg har forklaret stolper op og ned med hvad jeg forventer af betjening og kjoler... så det glæder jeg mig super meget til... fandt ellers en fed kjole men kan jeg finde en der ligner eller er smukker så skal mine penge da falde der... måtte desværre ike tage foto af kjolerne inden jeg var sikker på at købe .. så har ingen billeder endnu...

hvis jeg boede i nærheden af hammerum havde jeg os helt klart taget dem... min veninde var der da hun sku vies.. det var så super en betjening...

men jacob og jeg skal vies i husby kirke i vestjylland ved vedersø... men vi bor i kbh.. men kommer fra struer og holstebro.. så derfor skal festen holdes derover... det er lidt lettere at flytte de få til jylland end de mange derover fra herover til kbh...

jeg er da helt klar på en 11 aug dag....

knus fra louise 1234

0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres gode råd om brudekjoler! Det er da mærkeligt, at vi er flere, som føler det samme omkring vores prøvninger. De er jo til for vores skyld - uden os ville de ikke have en forretning. Jeg køber heller ikke min kjole et sted, hvor betjeningen er dårlig - man kommer jo heller ikke tilbage til en restaurant med en sur tjener - hvis man da kan sammenligne det.

Noget andet jeg ikke forstår er, hvorfor ekspedienterne partout skal være over 60, sure og snerpede - jeg vil hellere betjenes af en ung, smart og sød ekspedient, som ikke prøver at overbevise mig om en anden stil... Nå, nok brok om det...

En 11. august-komsammen - den er jeg med på! Jeg er dog, som sommerpigen, ret ophængt pt. Jeg er startet i praktik på JP, hvilket betyder, at jeg kun kan weekender, og de er efterhånden ret fyldte med forskellige arrangementer... Men kom endelig med en dato eller to - så skal jeg sige jer, om jeg kan presse det ind. Det ku' da være super hyggeligt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

Dejligt at høre at i er friske på en rigtig zillakomsammen :thumbsupsmileyanim:

Inden vi snakker dato... skal vi nok først havde afklaret hvor vi skal holde det? så folk udfra det kan se om de har lyst??

For mig at se er de fleste er jer fra jylland, er det korekt?

Jeg er selv fra sjælland. Jeg erfrisk på at tage til jylland, hvis flertallet stemmer for det?

Så svar lige på disse spørgsmål:

Hvor bor du?

Hvornår passer dig bedst (mdr.)?

Er du villig til at tage til jylland/sjælland?

(tænk på det, så mødes vi og får allerede der en hyggelig togtur :bearhug: )

Har du mulighed for at det er os dig vi er?

Så finder vi ud af det skønne 11 august brude...... det kunne blive alletiders...Så prøver jeg at danne mig et overblik!

0

Del dette indlæg

Hvor bor du? Jeg bor i Holbæk på sjælland, i nærheden af Roskilde.

Hvornår passer dig bedst (mdr.)? Jeg er faktisk ligeglad...

Er du villig til at tage til jylland/sjælland?

(tænk på det, så mødes vi og får allerede der en hyggelig togtur :cheerleader3: ) Ja jeg er frisk på lidt af hver...

Har du mulighed for at det er os dig vi er? Ja jeg har massere af plads. Også til overnattende gæster :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tøser........!!!!!!!!!

Jeg ligger gerne hus og senge til... Bor tæt på Herning (perfekt til toget)og bussen kører ligetil...

Og jeg mener det......

Så bare meld jeres ankomst.......

Fra slutningen af April og indtil sidst i Juli ..... der er jeg klar...!!!!!

:thumbsupsmileyanim: fra BElinda

0

Del dette indlæg

Nu vil jeg også være med... er ved at være ovenpå igen nu, så nu står den på BRYLLUP...

Jeg er fra Holbæk, skal også giftes den 11/8-2007 sjovt nok, i Sct Nikolai Kirke i Holbæk...

et 11/8 møde, det kunne være kanont, kan bare ikke lige overskue tidspunkter med mere lige nu, skal til 4 eksamner inden juni er overstået, syns det er lidt kaotisk, men smid en dato op så må vi se om ikke jeg kan komme med alligevel...

:thumbsupsmileyanim: Gitte

forresten hvorfor skulle jeg helt om på side 4 for at finde tråden? det kan da ikke passe piger?

Redigeret af Gika
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde piger!

Jeg er simpelthen nødt til at have en dato, før jeg kan sige, om jeg kan eller ej... Vi er ret pressede lige pt... Men jeg bor i Århus, og er villig til at tage rundt i landet, såfremt jeg kan den påglædende dag...

Vi kæmper med at få lavet vores invitationer. Det er som om, vi ikke kan få tingene på plads... Vi skal have aftalt et tidspunkt for vielsen, men præsten er sygemeldt, så vi skal have fat i en anden... Hvordan med jer - har I sendt ud?

Kram herfra

0

Del dette indlæg

Hej piger

Jeg vil da også lige melde mig her, vi skal giftes d. 11.08 , vi bor i en lille landsby imellem Give og grindsted, hvor vi også skal giftes og holde festen.

Vi har ikke booket noget som helst endnu, for vi kan ikke helt blive enige om det skal holdes på kroen overfor hvor vi bor eller om vi skal leje et lokale et sted. Men noget skal der jo snart ske, for tiden løber jo. Og jeg kan se at vi har rigtig travlt med indbydelserne, da jeg kan læse at der er mange som allerede sender ud her sidst i marts, puha..

Men kanon med en tråd for os.

Bettina

0

Del dette indlæg

Ja det er da for dårligt at vi ligger så langt væk :balloon:

Jeg vil høre ad hvor langt i er med planlægningen?

Puha jeg syntes godt nok at det køre rundt konstant i hovedet på mig, bliver sgu helt stresset oveni bylden http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Men der er jo også flere ting at tænke på end man lige regner med.

Jeg har fået booket hos præsten, og vi har fået snakket med feststedet(dog har vi ikke bestilt endnu,for vi venter på en tilbagemelding ang. om de vil give noget rabat) Men det bliver der, og så regner vi med at holde reception efter kirken hjemme hos os selv for vi bor lige ved siden af feststedet, og så sparer vi lidt penge der.

Så har jeg fået købt sko. Fået forhørt mig hvad en bryllupsmakeup + prøve og påsætning af slør, jeg er superkorthåret så mit hår kan ikke sidde på så mange andre måder end det gør, så håret klare jeg selv.

Invititationerne er købt men ikke sendt endnu.

Takkekort er købt. velkomst/velbekommekort er købt.

Musikken har jeg fået reserveret,(det bliver en dj).

Ja det er vist så lang som jeg er kommet. Hvad med jer?

Bettina :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer