MissRR

Brude 11.08.2007

79 indlæg i dette emne

Hej Bettina....

Skønt med noget respons.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Jamen hvor langt er vi:

Vores indbydelser er sendt ud, og folk er ved at svare tilbage....dejligt :smolf:

har idag sendt mail til præsten ang dato for det første møde..(her hos os kommer han hjem 2 gange...)

kjoleprøvning er bestilt til d. 7 maj ( 3 mdr før)

bordkortene er lavet... :balloons:

jeg er igang med velkommenhæfterne..

pyhhaa Bettina jeg kunne blive ved, men efterhånden mangler vi vel kun at få maden endeligt på plads...

:balloon: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi er også godt på vej, har ikke sendt invitationerne ud endnu men alle har fået besked på at reservere datoen, så vi regner ikke med det bliver noget problem, Karsten har designet både kirkehæfte og menukort, vi har bestilt ringe, kjolen er købt, min søster og Karsten har styr på min buket, ja vi mangler vel ikke så meget at det rent praktiske længere, menuen er også på plads...

:cheerleader3:

kom nu tøser hvor er I henne alle sammen?

0

Del dette indlæg

Kære Tøser..

Nu syntes egentlig tiden den begynder at blive en smule presset..

Jeg kunne virkelig godt tænke mig et møde for os 11-8 brude..... skal alle begynde at kigge på om det var muligt engang i Maj, pludselig kommer sommerferien og ved i hvad skønne tøser.....så skal vi sku snart giftes..

Jeg vil rigtig gerne ligge hus til et kanont møde og husk endelig sovepose.... :smolf:

Håber at høre fra jer...

:thumbsupsmileyanim: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Kære Tøser..

Jeg kunne virkelig godt tænke mig et møde for os 11-8 brude..... skal alle begynde at kigge på om det var muligt engang i Maj, pludselig kommer sommerferien og ved i hvad skønne tøser.....så skal vi sku snart giftes..

Jeg vil rigtig gerne ligge hus til et kanont møde og husk endelig sovepose.... :smolf:

Håber at høre fra jer...

:cheerleader3: fra Belinda

Hvor er det bare sødt af dig Belinda! Sådan at lægge hus til en masse skøre tøser... :thumbsupsmileyanim:

Selvom der ikke er en dato endnu, er jeg simpelthen nødt til at melde pas på forhånd. Jeg har bare så travlt. Mine weekender er booket langt ind i juni måned, så jeg er nødt til at melde fra til alle nye arrangementer, ellers får jeg for meget om ørerne... Håber du forstår...

Men jeg håber, I andre får en dejlig dag sammen - og så glæder jeg mig til at se billeder! :cheerleader3:

Kram fra Marie :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Tøser..

Håber at høre fra jer...

Hvor er det bare sødt af dig Belinda! Sådan at lægge hus til en masse skøre tøser... :thumbsupsmileyanim:

Selvom der ikke er en dato endnu, er jeg simpelthen nødt til at melde pas på forhånd. Jeg har bare så travlt. Mine weekender er booket langt ind i juni måned, så jeg er nødt til at melde fra til alle nye arrangementer, ellers får jeg for meget om ørerne... Håber du forstår...

Men jeg håber, I andre får en dejlig dag sammen - og så glæder jeg mig til at se billeder! :cheerleader3:

Kram fra Marie :cheerleader3:

Kære Marie....

Det er jo forståligt nok.... det er også derfor jeg måske snart synes vi skal finde ud af noget... :cheerleader3:

Som tiden nærmer sig er der nok ingen af os der får særlig meget tid.....hi hi

0

Del dette indlæg

jeg vil meget gerne være med på en dag hvor vi kan mødes, det kunne være ret sjovt, der er bare lige det at pt har jeg ikke så pokkers meget tid... der er lige 3 eksamner endnu jeg skal have overstået, inden jeg kan gå på sommerferie... jeg ville måske foreslå en af de allerførste weekender i juli? er det for sent, eller hvad siger I?

jeg synes det er helt kanont du vil lægge hus til Belinda... det vil jeg glæde mig meget til, og så håbe på at vi når at finde en dato frem vi kan flest mulige af os...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

hej

Vil lige høre ad hvornår at i har sat at folk senest skal svare på indbydelserne til?

Jeg har tænkt mig at sende dem i den her uge, og med svar senest d. 1 juni, lyder det helt skørt?

Jeg kan bare godt lide at have god tid til resten af planlægningen. Men hvad siger i piger?

Bettina

0

Del dette indlæg

hej

Vil lige høre ad hvornår at i har sat at folk senest skal svare på indbydelserne til?

Jeg har tænkt mig at sende dem i den her uge, og med svar senest d. 1 juni, lyder det helt skørt?

Jeg kan bare godt lide at have god tid til resten af planlægningen. Men hvad siger i piger?

Bettina

Hej Bettina.......

Vi har selv sat SU til 1-6-2007, dels fordi jeg vil have svar inden flok tager afsted på sommerferie, også fordi at så er der nemlig noget tid til at få det sidste på plads i....

:thumbsupsmileyanim: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også gerne have haft en tidlig su-dato, men jeg har ladet mig overtale til en dato, der hedder den 11. juli, altså kun en måned før.

Jeg har bare bestemt mig for, at jeg laver de ting jeg kan, (fx bordkort til dem, der melder tilbage), så snart som muligt. På den måde er det forhåbentligt kun nogle få, jeg skal ordne i den sidste måned inden. Jeg gider dog ikke stresse. Jeg er nemlig i den heldige situation, at jeg har sidste arbejdsdag den 31. juli og først skal starte i skole igen engang i september... Lækkert! :thumbsupsmileyanim:

Derudover er der ikke meget at lave i juli måned på redaktionen. Jeg skal sandsynligvis være på kontoret selv en del af tiden, (så kan jeg nok snige mig til at lave menukort osv... He he). Jeg skal faktisk også have en uges ferie før jeg stopper - hvilket bare er så dejligt!

Efter påske skal jeg hjælpe mine forældre med at male hus. Det skal jo gerne være flot den 11. august! Jeg tror også mine søstre og Jacobs forældre og søster kommer og hjælper. Så kan vi jo lige få lagt nogle planer! Super hyggeligt!

Kram herfra!

0

Del dette indlæg

Hei:)

Norsk jente her, skal gifte meg 11.08.2007, snart bare 4 mnd igjen!! tiden flyr, 2 eksamener neste uke..

Skal sende ut invitasjoner nå i påsken, su 15.06... Kan legge ut et bilde. Kjolen er også kjøpt. Må spise middag nå, får skrive mer en annen dag :thumbsupsmileyanim:

Klem

Ann-Kristin

Invitasjonene...

post-20775-1174493808.jpg

post-20775-1174493726.jpg

Redigeret af Ann-Kristin
0

Del dette indlæg

Så to bilder av kjolen.. har ikke bilde av den på meg, henger hos mor på andre siden av landet (Norge). Hadde først tenkt å ha langt slør som gikk over hele slepet, men nå lurer jeg på om det kanskje er finere (smukkere) med et kort slør som ikke dekker det litt spesielle bak på kjolen. legger med bilde av et slør som jeg synes var fint (må være litt kortere..)

Ann-Kristin

:thumbsupsmileyanim:

post-20775-1174494534.jpg

post-20775-1174494544.jpg

et slør... (skal nok ha et slør som er festet lenger ned, så dette måtte vært en del kortere..)

post-20775-1174494674.jpg

0

Del dette indlæg

halløjsa piger hvad laver vi helt omme på side 10?

hvordan går det hos jer? vi har sendt invitationerne, og er begyndt at få de første tilbagemeldinger, derudover ligger vores ringe på Holbæk Postkontor og venter på det bliver tirsdag så vi kan komme til at hente dem, nøj hvor jeg glæder mig til at se dem, ellers går det vist stille og fredeligt... :thumbsupsmileyanim:

der jo snart kun fire måneder til vi står i kirken på vores store dag... :boohoo:

:smilie_oster03: :smilie_oster05: :smilie_oster02: god påske til jer allesammen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

update fra Belinda og Morten...

Udover jeg syntes tiden render enormt stærkt lige nu så skal der ske flg i April...

: Få den endelige menú på plads...

: Til Tyskland og hente vand sprut og vin

: Få lavet de sidste bordhæfter...(mangler også kun 87... :) ...)

: også vil jeg begynde at kigge på bordplanen.....et kæmpe puslespil tror jeg

: også vil jeg ellers se frem til at skulle i kjolen D. 7-5..

Glæder mig til at høre fra jer andre også....

:super: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hej Tøser! Kan I så komme frem! Tråden lå jo på side 5! Det kan ikke passe!

Er det fordi, der er for lang tid endnu? Jeg kan snart ikke vente mere, hvad med jer?

Er der nogen af jer, som er begyndt at overveje salmehæfter, menuoversigt, bordkort, bordplan osv? Jeg er nemlig helt tom for ideer...

Jeg har dog tænkt på, at vores bordplan skal sættes i en flot, guld-farvet ramme, som så skal stå på et nodestativ eller et staffeli ved indgangen til vores festtelt. Hvad har I andre tænkt jer?

Er det ikke bare skønt, at der er 115 dage til vores store dag? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også mig, også mig :bearhug:

Jeg skal også giftes d.11/8-07 :carrot:

yehhhh et nyt ansigt der også skal giftes den 11/8 - velkommen til...

hvordan går det hos os? ja det meste er gået i stå for mit vedkommende, læser til eksamen igen... men, vi skal ud og smage på bryllupskage imorgen, og det glæder jeg mig meget til...

vores kirkehæfter er der nogenlunde styr på, de skal bare gennemredigeres og godkendes af præsten, derudover er folk begyndt at melde tilbage på vores indbydelser, så det er jo godt nok...

:heart:

0

Del dette indlæg

Mange tak! Mange tak! :respekt:

Jeg synes, det er en god idé med en tråd for d.11/8 brude :respekt:

Hvordan det går så hos os:

Kirken: reserveret

Feststedet: reserveret

Invitationer: er lavet, skal sendes ud i næste uge

Musiker: reserveret

Fotograf:reserveret

Frisør: booket, det bliver en veninde

Make-up: booket, det bliver en venind

Bryllupskage: ikke bestilt endnu, er i gang med at bestemme, hvordan den skal se ud

Limousine: er i gang med at indhente tilbud

Kjolen: har ikke fundet den rigtige endnu, er ved at gå i panik :respekt:

Ringe: har fundet den rigtige model, skal til Helsingborg for at bestille

Toastmaster: valgt

Forlover: valg

Brudesuite: bestilt

Bortset fra, at jeg er ved at gå i panik pga., at jeg ikke har fået købt en kjole endnu, så synes jeg, at der er godt styr på det. Men på trods af det, går jeg alligevel og stresser over alle de ting, som vi skal nå. Så jeg går og tænker på brylluppet 24-7.

Er det kun mig eller har I andre det også sådan?

0

Del dette indlæg

Grønt: Ferdig

Lilla: Er i gang

Rødt: Mangler

• Dato: 11.08.2007

• Hvor + når: Sola kirke kl 15.00

• Selskap: Madla Bydelshus kl 17.30

• Fargetema: grønt? (obs: blå stoler på Madla…)

• Budsjett: ca 70.000

• Tidsplan for dagen

• Gjesteliste: ca 80?

• Toastmaster: Ansgar??

• Forlovere: Ine å…

• Brudepiker?

• Musikk kvelden: Kamerat av Kj.E? Ansgar?

• Musikk kirke: Marie og CO (Ine skriftlesing?)

• Lage invitasjoner

• Sende ut invitasjoner

• Mat: 3retters, kokk (+kanskje servitører) fra Sola Ferdigmat

• Drikke

• Servitører?

• Servise/oppdekking/duker?

• Fotograf: Kvadratfotografen

• Foto(graf) på dagen? Video?

• Transport til kirke

• Transport fra kirke: JONE ORDNE

• Kjolen: kjøpt

• Slør…

• Sko ++

• Smykke/øyredobber/armbånd?

• Sminke & hår

• Klær t Jone (mansjetter?) –leie?

• Ønskeliste

• Gravere ringene (hjerte+11.08.2007)

• Møte med presten

• Ekteskapserklæring

• Bestemme salmer

• Bestille brudebukett: Sandved gartneri?

• Bestille blomster: Sandved gartneri?

• Avtale med pyntning av kirken + heising av flagg

• Dekorasjon til festlokale

• Borddekorasjoner

• Noen til å pakke ut gaver?

• Hvem rydder?

• Bryllupskake

• Andre kaker…

• Kirkehefte

• Bordplan

• Bordkort

• Menykort

• Sanghefte

• Gjestebok

• Skrive tale

• Hvem: ønsker velkommen? Takk-for-maten-tale?

• Bryllupsnatt: Royal Atlantic, Stavanger

• Kjøpe morgengave

• Bryllupsreise: Alcudia

• Kjøpe takkegave/takkort

• Gi beskjed om evt. navne og adresseendringer etter

Redigeret af Ann-Kristin
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tøser..

At der snart kun er 3 mdr tilbage syntes jeg er vildt....

Mine følelser svinger enormt meget mellem at have følelsen af at der er styr på det hele, også føle at jeg bare overhovedt ikke når det...

Jeg syntes bare det er gået så hurtigt og er slet ikke itvivl om de næste måneder vil flyve afsted...vejret bliver jo bedere og dagen længere. Min moder er heldigvis begyndt at spørge til vores borddekorationer, så mon ikke også der snart kommer styr på det...

Glæder mig til at læse om jeres tanker og følelser...

:) fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hjelp! snart bare 100dager igjen til bryllupet... tiden flyr... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Har bestilt tiara og et slør gjennom internett nå... Er veldig spent på hvordan det ser ut!

Legger ved bilder slik at dere kan se.

Sløret er lengre enn på bildet, ca 90cm og jeg kommer kanskje til å ha det bare enkelt, ta av et lag (håper det enkelt lar seg gjøre). Kanskje limer jeg også på noen diamanter (stener) :rolleyes:

post-20775-1178033920.jpg

post-20775-1178033936.jpg

post-20775-1178033949.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer