KRK

bordplan med runde borde

8 indlæg i dette emne

Hej.

Ja, det er egentlig ikke så længe siden at han friede til mig og alligevel kører det rundt i hovedet på mig. Vi har allerede dato, kirke og lokation for festen. Men så kommer det værste, vi skal have runde borde, hvilket jeg godt kunne forestille mig er intimt og dejligt, men hvor skal vi dog placere os selv henne. Vi vi sidder ude i siden så størstedelen kan se os, så kan vi faktisk kun snakke med dem vi sidder ved bord med. Hvis vi placerer os selv inde ved midten af selskabet så er der nogen vi vil sidde med ryggen til. Må ærligt indrømme at jeg ikke er så meget til den idé med at rykke rundt, kan godt se det smarte i det, men kan også se at der bliver noget tumult med det. Jer der har haft runde borde eller skal have det, hvad gør i?

:cheerleader3:

Vi skal giftes, vi skal giftes, vi skal giftes!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det forestående bryllup. :cheerleader3:

Til min venindes bryllup var der også runde borde med plads til 8 personer ved hver - de havde valgt, at placere sig selv sammen med de respektive forældrepar og med de sidste to stole ledige, hvor gæsterne så kunne komme på visit.

Rigtig god fornøjelse med planlægningen

Redigeret af misla2004
0

Del dette indlæg

Hej...

Vi skal også sidde ved runde borde - synes nemlig også det er så hyggeligt!

Det har voldt problemer MANGE gange, men tror nu den er lykkedes.

Hvis der alligevel er nogen der ikke kommer - FÅR DE F..... BANK!!!!!!

Sender lige vores lokaleoversigt med.

(Vi sidder ved bord 1, sammen med min mor + stedfar, far + kæreste og svigerforældrene. I alt 8 pers. ved 'hovedbordet').

Lokaleoversigt.doc

0

Del dette indlæg

Vi skal også sidde ved runde borde. Vores bord kommer til at være i midten. Ved et langbord vil der også være folk, som ikke rigtig kan se brudeparret og ditto hvis man sidder i hestesko.

Vi har valgt de runder borde, da vi synes det giver mere intim stemning ved de enkelte borde. Og vi har reception inden, hvor vi kan tale med gæsterne og det kan vi også efter maden. Tror ikke den perfekte løsning findes.

Vi har valgt at udvide vores hovedbord til 10 personer - ved de resterende sidder der 8 ved hvert bord. Vi skal sidde os, vores forældre og så et fælles vennepar, som repræsenterer det selskab vi mødte hindanden i. Herudover skal vores to ældste venner - min veninde, som jeg har kendt siden jeg var 6 år og min kærestes ven fra gymnasiet sidde med til højbords. De kommer begge alene til festen. Så bliver det lidt tradition mikset med lidt ungdommeligt til at peppe "de gamle" op ;)

Jeg har en anden veninde, som ville have været super oplagt at have med til højbords, men hun er min brudepige og hendes mand er vores toastmaster, så det går ikke rigtig. Vi kunne også have valgt at have vores søskende med som de sidste 4 personer - men det vil vi ikke - det bliver lidt foooor familie-indspist :cheerleader3:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også valgt runde borde, 7 stk. med 8 personer pr bord.

Vi har sat dem op på en måde så Søren og jeg kommer til at sidde med front til resten af gæsterne ved bordet midt for nede i denne ene ende, hvis I forstår :loveflag:

Så vi er lidt mere synlige. Men det er svært når det er runde borde, for der vil jo altid sidde nogen overfor os, men det skal nok gå :thumbsupsmileyanim:

Vi skal ikke sidde til bords med familien, vi har fravalgt den traditionelle bordplan med familien til højbord, så vi skal sidde med forloveren og hans kone, min søster og hendes kæreste og så et vennepar.

Personligt har jeg hele tiden været imod at skulle sidde med familien, da jeg hellere vil sidde med vores venner, og pga. familie problemer med stedforældre osv, så fik jeg min vilje :thumbsupsmileyanim:

post-21950-1171394932.jpg

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Tillykke med det forestående bryllup. :thumbsupsmileyanim:

Vi skal også sidde ved 6 runde borde med 8 ved hver. Vi sidder selv ved det miderste bord med ryggen mod væggen, alle kan stadig se os og vi har ansigtet til alle vores gæster.

Skal I holde festen ude, har stedet som regel et sted de anbefaler brudeparret at sidde, så de sidder så alle kan se dem. Så prøv at tale med feststedet, hvis der er et. Ellers kan I jo altid tage ud og kigge, lade som om I er interesseret og få inspiration.

Held og lykke med planlægningen.

Kolbøtter

Birgitte

0

Del dette indlæg

Vi er osse til de runde borde... jeg havde ellers forsvoret ikke at sidde ved runde borde, men feststedet har anbefalet det, da de har erfaring med at dette er mest hyggeligt og mange af gæsteren kommer jo os' til at sidde med ryggen til nogen ved lang-borde alligevel sååee... det blir' de runde...

Er vild med din opsætning Marina :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi snakkede også om runde borde på et tidspunkt og der ville vi placere bordene i to rækker og så sætte os i midten med ryggen mod væggen. Så hvade vi et bord på hver side og et bord over for os.

Det er dog ikke blevet til noget, da vi har valgt et sted til festen, hvor vi desværre ikke kan have runde borde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer