wisbech

Tasker

45 indlæg i dette emne

Det kan være jeg er den eneste der også har købt en taske. Jeg så den i et vindue en dag jeg gik forbi, og syntes bare den var så sød. Har nu købt den (på udsalg til 100 kr). Men er det bare total yt at have en taske???? Det er jo ikke fordi jeg vil have den med i kirken eller noget, men den er da dejlig at have med til opbevaring af diverse ting og sager.....

post-24526-1171627037.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3:

Jeg skal da helt klart have en taske med også - lige så er der plads til det man lige skulle få brug for i løbet af aftenen. Skal ligesom dig ikke gå med den i kirken, men det er da rart at have om aftenen - når man liiiiige skal på potten og pudre næsen :hug:

:hug:

Iben

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal da helt bestemt også ha' taske med om aftenen - regner med at afsætte den til min mor i kirken, men den er rar at ha i til om aftenen. Fik oven i købet en fin lille silketakse i sart gammelrosa i fødselsdagsgave i december - så har købt sko i samme farve - helt perfekt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg havde altså også en lille taske med. Den blev overladt til en veninde i kirken, udenfor kirken fik jeg den så igen. Resten af dagen lå den bare ved siden af mig på bordet. Men rart at man kan få frisket makeuppen op osv.

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal da helt bestemt også ha' taske med om aftenen - regner med at afsætte den til min mor i kirken, men den er rar at ha i til om aftenen. Fik oven i købet en fin lille silketakse i sart gammelrosa i fødselsdagsgave i december - så har købt sko i samme farve - helt perfekt :cheerleader3:

Har du ikke nogen billeder?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg har også tænkt mig at have en taske. :cheerleader3: Men hvorfor skal I andre ikke have taske i kirken? Hvor gør man så af lommetørklæderne, hvis man nu skulle komme til at knibe en tåre? :hug:

Mvh Pernille.

jeg havde foldet min lommetørklæde rund om håndtaget på min brude buket så jeg havde det LIGE VED HÅNDEN

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg har også tænkt mig at have en taske. :cheerleader3: Men hvorfor skal I andre ikke have taske i kirken? Hvor gør man så af lommetørklæderne, hvis man nu skulle komme til at knibe en tåre? :biggrin:

Mvh Pernille.

jeg havde foldet min lommetørklæde rund om håndtaget på min brude buket så jeg havde det LIGE VED HÅNDEN

Det var smart Anna... :hug: jeg aber efter dig... for jeg vil absolut IKKE have en taske med ind og ud af kirken... skal da have en taske eller noget lign... men det kunne lige så godt være at læbestiften, mascararen og pudderet kunne være i min søsters... :hug:

-Mette :hug:

den her er også megte fin hvis det er taske der er sagen!!!

post-23814-1171659670.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke planer om at skulle have en taske, da jeg ikke vil bruge den i kirken alligevel, og den nok højst sandsynligt bare ville ligge et sted under festen. Jeg pakker nogle ting jeg får brug for, som jegvil placere på toilettet på feststedet. i kirken regner jeg med, at min far kan holde lommetørklæde, og så min mor eller søster lidt makeup til opfriskning inden billeder!

Hvis jeg går hen og falder over en taske som bare vil være perfekt, ja så vil jeg da nok købe den, men er ikke fordi jeg bevidst går og leder. Synes det er sødt med en taske, men kender mig selv godt nok til at vide, jeg ikke vil få den brugt alligevel, gider ikke slæbe rundt på den. Som Anna skrev, så synes jeg altså også det ser lidt dumt ud med buket i den ene hånd og taske i den anden. Så er der jo heller ikke flere hænder tilbage at holde sin far eller gommen i... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg filtede min egen taske , og har lige filtet en til en dejlig brud herinde, så tasker er da slet ikke noget dårligt!! Det er da dejligt at kunne have lidt pudder og læbestift med til under aftenen...At finde den rigtige er selfølgelig ikke nemt! og om den skal være med i kirken? nok ikke, men det er jo muligt at få en til at lige passe den...

Synes at det er rart at lige have lidt med....

Ida

Redigeret af Ida13c
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal da helt klart have en taske til de der små nødhjælps-ting til den store dag ;)

Jeg er så heldig så hende som skal sy min kjole også laver tasker så hun syr en taske som så kommer til at passe perfekt til min kjole :thumbsupsmileyanim:

Tror absolut ikke det er yt, synes da der er flere som snakker om hvad de regner med at skulle have i tasken på bryllupsdagen...

Camilla

0

Del dette indlæg

Syntes det ser dumt ud når bruden har buket, og taske i hånden samtidig med manden... Lommetørklædet må manden have...

Anna

Der er jeg enig!

Men man behøver jo heller ikke, at slæbe rundt på tasken, hele dagen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Signe86
0

Del dette indlæg

Det kan være jeg er den eneste der også har købt en taske. Jeg så den i et vindue en dag jeg gik forbi, og syntes bare den var så sød. Har nu købt den (på udsalg til 100 kr). Men er det bare total yt at have en taske???? Det er jo ikke fordi jeg vil have den med i kirken eller noget, men den er da dejlig at have med til opbevaring af diverse ting og sager.....

Super sød taske!

:thumbsupsmileyanim::bearhug::cheerleader3::bunny_4::griner:-:super:-HAHA--HAHA-:hug::sm:

Redigeret af Signe86
0

Del dette indlæg

Hejsa

Vil da gerne lige give mit besyv med ;)

Jeg har jo købt min speciallavede taske herinde og fik også lavet 3 til mine brudepiger! Jeg vedhæfter lige et billede af Idas super smukke håndfiltede tasker som jeg har tænkt mig at bruge igen og igen (også en god grund til at det blev netop dem!!)

Mia

...kan ikke finde billedet af min så sætter lige et ind af idas egen superfine taske!!

post-23437-1172002244.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vil da gerne lige give mit besyv med ;)

Jeg har jo købt min speciallavede taske herinde og fik også lavet 3 til mine brudepiger! Jeg vedhæfter lige et billede af Idas super smukke håndfiltede tasker som jeg har tænkt mig at bruge igen og igen (også en god grund til at det blev netop dem!!)

Mia

...kan ikke finde billedet af min så sætter lige et ind af idas egen superfine taske!!

Den er bare helt vild sød.....

0

Del dette indlæg

Jeg har selv købt en taske på tilbud til 100 kr.

synes næsten ikke at jeg kan undvære en, der skal jo friskes noget læbestift op i løbet af aftenen :loveboard:

har overvejet at klippe hanken af min taske og sy perler på den, men skal lige prøve at se den til kjolen, inden jeg beslutter mig helt

men her er så min bryllupstaske

post-20779-1172510887.jpg

0

Del dette indlæg

SKAL have en taske...

Hvor skal jeg ellers have min tale, lommetørklæde, cigaretter, lipgloss osv. osv.???

Jeg skal ikke selv bære den hele dagen. Den følger med i bilen til kirken, derefter holder min mor den.

Jeg havde også tænkt mig at skjule et lommetørklæde i min buket, på en eller anden smart måde... Ellers må Peter eller min far s** have et på sig.

Min tanke var egentlig bare, at den skulle ligge pænt på bordet under middagen, så jeg vidste hvor mine ting var...

Synes godt det kan være stilfuldt, men det er da også rigtigt, at hvis man både skal holde styr på taske, buket, mand og samtidig skal kunne kmarre, knuse og give hånd - kan det måske blive for meget!

Redigeret af Tina23
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer