Pernille Dalsager

Farver og blomster

15 indlæg i dette emne

Hejsan

Jeg er så blevet meget usikker på, hvor ens stilen skal være... Jeg mener: Jeg vil gerne have en brudebuket i lilla farver, og så er det jeg bliver i tvivl, om så også borddekorationer (blomster og farver) skal være i den samme stil??? Og hvad med blomster i kirken?

Mvh. Pernille.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det syens jeg, men det er der sikkert mange meninger om :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan godt ldie, at der er en rød tråd, så derfor bliver vores blomster ens hele vejen igennem :cheerleader3: Fra invitation over brudebuket og til bordpynten!

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Hej

Det har jeg faktisk også tænkt på, og hælder nok også mest til, at det er samme farver og evt. blomster som går igen til borddekorationerne....Det giver ligesom et helhedsbillede. :thumbsupsmileyanim:

Men det er jo igen smag og behag.

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg

Der er mange der gør det, for at køre stilen rent igennem.

Men det er ikke noget man skal. Det kommer jo også an på hvad man er til.

Jeg tror ikke mit valg af blomser bliver kørt stilrent igennem, men det gør farverne nok.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke om det nu er så vigtigt at lige brude-buketten skal matche resten af festen! Den er jo noget helt særligt, og jeg ved at min mand ville have frie hænder til at finde noget lige til mig. Vi havde en "rød tråd" med genbrugs karton (kvist papir) og manilla-mærker fra invitationer til menukort, og så lidt et påsketema med påskelijer og påskeæg...men min buket var så ikke lige med der!

Ida

0

Del dette indlæg

Det syens jeg, men det er der sikkert mange meninger om :cheerleader3:

Jeg kan godt lide, at der er en rød tråd, så derfor bliver vores blomster ens hele vejen igennem :huh: Fra invitation over brudebuket og til bordpynten!

Helt enig. Vores blomster og farver skal også gå igennem hele vejen. :thumbsupsmileyanim:

Mvh Pernille.

0

Del dette indlæg

Tja, der er jo ingen gylden regel omkring dette, så det er vel smag og behag :thumbsupsmileyanim:

Jeg tilslutter mig dog koret herinde, og synes at der skal være en rød tråd. Både Sophie og jeg har røde roser i vores buket. Sophie har så duftranke i hendes, hvor jeg har hvide kalaer. I kirken er der så pyntet med røde roser, de to alterbuketter bliver med røde roser og hvide kalaer - og sikkert også duftranke.

Pynten ved receptionen er de røde roser, og pynten i salen er det hvide kalaer og røde roser, som går igen igen...

Knus

Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror det bliver min kæreste, der også kommer til at stå for blomstervalget til bordene, eftersom jeg ikke aner hvordan min buket kommer til at se ud ;) Og det er min svigermor, der står for udsmykningen i kirken - så jeg går ud fra, at min kæreste giver hende lidt retningslinier om blomstervalg :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg synes faktisk at lige netop brudebuketten sagtens kan være en helt anden slags stil, farve, blomster osv. end resten af brylluppet - den er jo helt for sig selv i sin klasse...

Men når det er sagt, ja så var vores gennemgående tråd holdt i rød, creme og guld.....med blomsteropsatser i røde roser med grønt og guld.... Og sørme om man mand ikke havde valgt en helt enkelt rød boket til mig udelukkende i smukke fløjlsrøde roser!!! :thumbsupsmileyanim:

Men det var dog helt tilfældigt, for han vidste intet om blomsterne på bordene...for det var mit domæne, og han var ligeglad..hehe - og han klarede helt selv buketten (og det var ikke en gang samme blomsterhandler eller noget).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også Det skal passe sammen, MEN jeg kan godt følge hende (kan ikke huske hvem) der skrev at brudebuketten skulle skille sig ud fra de andre blomster.

Skulle jeg bestemme (det skal jeg jo ikke), så skulle det hele passe sammen, men det vigtigste er, at der bare er en blomst, der går igen ogt farverne holder stilen.

0

Del dette indlæg

jeg havde hvide calla lillier i min buket med mørkelilla callaer på bordet så der er lidt kontrast til den hvide borddug og hvid tællerkner det virkede fint. Det var ikke sammen farve men sammen blomst og det kunne man jo også gøre med andre blomster.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer