millapigen84

Camilla og Davids bryllup d. 25. aug. 2007

71 indlæg i dette emne

Hej Camilla.

Tillkke med det kommende bryllup.

Nu har jeg kun lige læst det første, så "svarer" måske på noget du har fået masser idéer til.

Med hensyn musikken så har vi selv tænk os at fylde en computer godt og grundigt med musik for så at afspille over anlægget. Vi vil lade en af mine brødrer styr det. Han spiller og høre en masse musik og er der for god til at sætte sammen så der kommer noget blandet hele tiden som alle kan rokke med til. Selv samme bror og hans kone havde noget af det samme til deres bryllup, og da fungerede det godt. Og hvis der er lavet en god gang play lister før festen er det jo ikke noget der trækker gæsten der agere dj væk fra festen i mange minutter. Det er i hvert fald en noget billigere løsning end at skulle hyre en dj udefra. Vi er også begge studerende, så der må spares hvor der spares kan ;)

Håber du kan bruge det til noget, hvis det ikke er alt for sent.

Fortsat god planlægning, kram Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg læste engang et interview med brødrene Kok (meget berømte kokke-brødre med fancy restaurant i Århus)

De sagde at hvis man fik tilbud på en buffet, skulle man vælge den hvor man fik FÆRREST retter for pengene. Argumentet var at kokken så havde flere penge til den enkelte ret - og kvaliteten derfor var bedre.

Håber du kan bruge det svar til noget - og velkommen, forresten da!!

0

Del dette indlæg

Hej Camilla.

Tillkke med det kommende bryllup.

Nu har jeg kun lige læst det første, så "svarer" måske på noget du har fået masser idéer til.

Med hensyn musikken så har vi selv tænk os at fylde en computer godt og grundigt med musik for så at afspille over anlægget. Vi vil lade en af mine brødrer styr det. Han spiller og høre en masse musik og er der for god til at sætte sammen så der kommer noget blandet hele tiden som alle kan rokke med til. Selv samme bror og hans kone havde noget af det samme til deres bryllup, og da fungerede det godt. Og hvis der er lavet en god gang play lister før festen er det jo ikke noget der trækker gæsten der agere dj væk fra festen i mange minutter. Det er i hvert fald en noget billigere løsning end at skulle hyre en dj udefra. Vi er også begge studerende, så der må spares hvor der spares kan ;)

Håber du kan bruge det til noget, hvis det ikke er alt for sent.

Fortsat god planlægning, kram Mona

Hej Mona!

Nej det er skam bestemt ikke for sent, der er jo masser af tid endnu!

Vi har også tænkt meget over det med computer, men der er ingen af os der har oplevet det til en fest, så vi var meget i tvivl om det overhovedet fungerer..

Så det er super godt at høre at du har oplevet det være godt - det vil vi helt sikkert tage med i vores overvejelser..

KH

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Camilla!!! - og david

Velkommen til BK og god fornøjelse med den videre planlægning ... selcom der jo ikke er meget tilbage at planlægge!

Jeg har ellers en kjole der er lige dig.. nok mest David? :thumbsupsmileyanim:post-23814-1172823911.jpg Hvad siger du så??? Det er da amerikansk så det batter! Har du ikke billeder af dig selv i kjolen... den er meget svær at se når den hænger på bøjle!.

Jeg håber du får god nytte af at være her sammen med alle os andre bryllups tossede! :wacko: Jeg glæder mig ihvertfald til at følge dig og lade mig inspirere..

For lige at svare på et af dine spørgsmål så ville jeg også droppe receptionen hvis jeg var jer... det er der simpelthen ikke tid til! og med hensyn til musik, så laver vi en computer med en masse afspilningslister og fed musik.. (Vi har heller ikke milliardær budget post-23814-1172824119.gif)

Ellers er der jo Diskobil... de er absolut ikke dyre og spiller over hele Sjælland tror jeg nok! jeg mener det er 4500 kroner for en hel aften! og dem kan du finde mange steder her på BK!

Mange smil fra Mette

:super: Det er da godt nok en fed kjole, det ville han helt sikkert elske!! Ih jeg ville altså også gerne selv have billeder af kjolen med mig indeni, men jeg kan simpelthen ikke komme i den alene med alle de snører! Så jeg må lige vente til jeg kan shanghaie en veninde til at hjælpe med at stoppe rullepølsen GGGG

Tror du har ret i det med receptionen, vi har også snakket om at vi nok bare stiller lidt drikkelse frem, så må folk stå og sludre lidt.. Med mindre vi da skal rykke vielsen til tidligere! Har hørt så mange herinde snakke om at de var glade for at de belv gift tidligt fordi man fik noget ud af dagen.. Men hvad skal folk så lave mellem vielsen og middagen hvis de ikke kan tage hjem :)

Ang. musik, så er Diskobil helt optaget den dag - de slamberter! Har ellers spurgt GG Men vi har mailet lidt med en anden DJ som vil have 4000 for 4 timers musik efter middagen - ved ikk om det er billigt eller dyrt?

Stort knus fra Camilla

Ja ja vi skynder os ALT hvad vi kan :) Har fået lavet en test-invitation som er blevet ret fin, men er på besøg hos min mor her i weekenden, så jeg kan ikk lige smide billeder ind.. arbejder dog på sagen!

Tilgengæld kunne jeg godt bruge noget hjælp til et spørgsmål!!

Står nu med to tilbud på mad udefra - Begge er en buffet til 99 kr pr person - Men hvilken skal vi vælge??!

Buffet nr 1: Er fra Anett fra Ydun Forsamlingshus. Består af BBQ spareribs, coleslaw, bagekartofler, forskellige blandede salater, hjemmebagt brød..

Buffet nr 2: Er fra KokAmok og består af præcis det samme - men udover det er der også krydrede kyllingelår og helstegt oksestriploin!

Nu er spørgsmålet så.. (altså jeg kan jo godt se hvor jeg får flest kilo mad for pengene GG) Men er Anett's så meget bedre at man godt kan nøjes med mindre og få bedre kvalitet?? Eller er kvaliteten lige god hos de to? For så tager vi da KokAmok..

Hvem har erfaringer her tøser??? Vil super gerne høre jeres mening.. ()()

Mange knus

Camilla

Jeg ved heller ikke om det er biligt med 4000 kroner for 4 timers musik... men jeg ved at jeg ville vælge KokAmok... der får I ligsom lidt mere for pengene... Med mindre hende fra forsamlingshuset er en vaskeægte kogekone/madmor - der er kendt for sine BBQ -buffetter!!!

- Mette

0

Del dette indlæg

Velkommen til BK og god fornøjelse med den videre planlægning ... selcom der jo ikke er meget tilbage at planlægge!

Jeg har ellers en kjole der er lige dig.. nok mest David? :thumbsupsmileyanim:post-23814-1172823911.jpg Hvad siger du så??? Det er da amerikansk så det batter! Har du ikke billeder af dig selv i kjolen... den er meget svær at se når den hænger på bøjle!.

Jeg håber du får god nytte af at være her sammen med alle os andre bryllups tossede! :wacko: Jeg glæder mig ihvertfald til at følge dig og lade mig inspirere..

For lige at svare på et af dine spørgsmål så ville jeg også droppe receptionen hvis jeg var jer... det er der simpelthen ikke tid til! og med hensyn til musik, så laver vi en computer med en masse afspilningslister og fed musik.. (Vi har heller ikke milliardær budget post-23814-1172824119.gif)

Ellers er der jo Diskobil... de er absolut ikke dyre og spiller over hele Sjælland tror jeg nok! jeg mener det er 4500 kroner for en hel aften! og dem kan du finde mange steder her på BK!

Mange smil fra Mette

:super: Det er da godt nok en fed kjole, det ville han helt sikkert elske!! Ih jeg ville altså også gerne selv have billeder af kjolen med mig indeni, men jeg kan simpelthen ikke komme i den alene med alle de snører! Så jeg må lige vente til jeg kan shanghaie en veninde til at hjælpe med at stoppe rullepølsen GGGG

Tror du har ret i det med receptionen, vi har også snakket om at vi nok bare stiller lidt drikkelse frem, så må folk stå og sludre lidt.. Med mindre vi da skal rykke vielsen til tidligere! Har hørt så mange herinde snakke om at de var glade for at de belv gift tidligt fordi man fik noget ud af dagen.. Men hvad skal folk så lave mellem vielsen og middagen hvis de ikke kan tage hjem :)

Ang. musik, så er Diskobil helt optaget den dag - de slamberter! Har ellers spurgt GG Men vi har mailet lidt med en anden DJ som vil have 4000 for 4 timers musik efter middagen - ved ikk om det er billigt eller dyrt?

Stort knus fra Camilla

Ja ja vi skynder os ALT hvad vi kan :) Har fået lavet en test-invitation som er blevet ret fin, men er på besøg hos min mor her i weekenden, så jeg kan ikk lige smide billeder ind.. arbejder dog på sagen!

Står nu med to tilbud på mad udefra - Begge er en buffet til 99 kr pr person - Men hvilken skal vi vælge??!

Buffet nr 1: Er fra Anett fra Ydun Forsamlingshus. Består af BBQ spareribs, coleslaw, bagekartofler, forskellige blandede salater, hjemmebagt brød..

Buffet nr 2: Er fra KokAmok og består af præcis det samme - men udover det er der også krydrede kyllingelår og helstegt oksestriploin!

Nu er spørgsmålet så.. (altså jeg kan jo godt se hvor jeg får flest kilo mad for pengene GG) Men er Anett's så meget bedre at man godt kan nøjes med mindre og få bedre kvalitet?? Eller er kvaliteten lige god hos de to? For så tager vi da KokAmok..

Hvem har erfaringer her tøser??? Vil super gerne høre jeres mening.. GP

Mange knus

Camilla

Jeg ved heller ikke om det er biligt med 4000 kroner for 4 timers musik... men jeg ved at jeg ville vælge KokAmok... der får I ligsom lidt mere for pengene... Med mindre hende fra forsamlingshuset er en vaskeægte kogekone/madmor - der er kendt for sine BBQ -buffetter!!!

- Mette

Hej Mette..

Tror også vi ender med at vælge KokAmok, David er ret hooked på "så meget kød som muligt" ()() Og har kigget lidt nærmere på deres hjemmeside, og synes det er nogle ret lækre specielle ting de har, så det må da også være et tegn på at det ikke er "samlebåndsmad"..

Uh.. er godt nok meget i tvivl om det musik nu..!

KH Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til dig!

Det er sådan en god ide med de invitationer! Bare det var mig, der havde fundet på det :)

Dine sko er SÅ flotte, og så synes jeg, der er en udfordring i, at få så meget så muligt for så få penge som muligt.

Det minder mig om dengang, jeg selv måtte leve af SU. Det har skam også sin charme.

Og man kan få mange ting billigt, hvis man leder længe nok!

Held og lykke med det! Glæder mig til at se, hvad det hele ender ud i :)

Anita :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

en lidt forsinket velkommen til

Super flot kjole ...og ikke mindst jeres indbydelser :thumbsupsmileyanim::)

Lækker mad ..... syns det er fedt at det ikke er det sædvanlige suppe, steg og is ( ikke for at fornærme noget ) meeen MUUUUMS lyder det

Ang. musik så syns jeg det er vældig dyrt at sku betale 4000 bobs for 4 timers musik ....personligt min mening ....

:) Glæder mig meget til at se og høre meget mere :super:

0

Del dette indlæg

Mange smil fra Mette

Stort knus fra Camilla

Hvem har erfaringer her tøser??? Vil super gerne høre jeres mening.. GP

Mange knus

Camilla

- Mette

Hej Mette..

Tror også vi ender med at vælge KokAmok, David er ret hooked på "så meget kød som muligt" ()() Og har kigget lidt nærmere på deres hjemmeside, og synes det er nogle ret lækre specielle ting de har, så det må da også være et tegn på at det ikke er "samlebåndsmad"..

KH Camilla

Jeg tror også I bliver glade for en vaskeægte kok og hans/deres kunnen - med hensyn til musik... er det så udelukket at slæbe en bærbar med til festen hvor I har lagt alt det fede musik ind og så bare lade den spille... med låste afspilningslister???

- Mette

P.S. Det er nogle meget søde/flotte indbydelser I har fået skruet sammen... og sikke et sødt digt at lægge ud med!

0

Del dette indlæg

Mange smil fra Mette

:cheerleader3: Det er da godt nok en fed kjole, det ville han helt sikkert elske!! Ih jeg ville altså også gerne selv have billeder af kjolen med mig indeni, men jeg kan simpelthen ikke komme i den alene med alle de snører! Så jeg må lige vente til jeg kan shanghaie en veninde til at hjælpe med at stoppe rullepølsen GGGG

Tror du har ret i det med receptionen, vi har også snakket om at vi nok bare stiller lidt drikkelse frem, så må folk stå og sludre lidt.. Med mindre vi da skal rykke vielsen til tidligere! Har hørt så mange herinde snakke om at de var glade for at de belv gift tidligt fordi man fik noget ud af dagen.. Men hvad skal folk så lave mellem vielsen og middagen hvis de ikke kan tage hjem :cheerleader3:

Stort knus fra Camilla

Ja ja vi skynder os ALT hvad vi kan :thumbsupsmileyanim: Har fået lavet en test-invitation som er blevet ret fin, men er på besøg hos min mor her i weekenden, så jeg kan ikk lige smide billeder ind.. arbejder dog på sagen!

Hvem har erfaringer her tøser??? Vil super gerne høre jeres mening.. :respekt:

Mange knus

Camilla

- Mette

Hej Mette..

Tror også vi ender med at vælge KokAmok, David er ret hooked på "så meget kød som muligt" :rolleyes: Og har kigget lidt nærmere på deres hjemmeside, og synes det er nogle ret lækre specielle ting de har, så det må da også være et tegn på at det ikke er "samlebåndsmad"..

KH Camilla

Jeg tror også I bliver glade for en vaskeægte kok og hans/deres kunnen - med hensyn til musik... er det så udelukket at slæbe en bærbar med til festen hvor I har lagt alt det fede musik ind og så bare lade den spille... med låste afspilningslister???

- Mette

P.S. Det er nogle meget søde/flotte indbydelser I har fået skruet sammen... og sikke et sødt digt at lægge ud med!

Tarrk hvor er du sød :thumbsupsmileyanim: Har faktisk slet ikke hørt nogle kommentarer fra nogle af de inviterede endnu :balloons: sys jo det burde have VÆLTET ind med sms'er og opringninger om hvor fantastisk kreative vi havde været.. høm.. men okay, min familie er heller ikk typen der overholder et S.U. totalt..

Ang. det med musikken er jeg totalt i tvivl nu med alle de input jeg har fået herinde.. sys det er vildt svært!! David er sikker på at det bliver en død fest hvis vi bruger en computer, men det kan det da bare næsten ikke hvis det er nogle super fede dansenumre vi vælger? Selvfølgelig skal det gøres sådan at folk ikke kan rende hen og skifte sang hele tiden, men det må da kunne lade sig gøre? Har enormt svært ved at se for mig hvordan det fungerer, for har aldrig været til en fest hvor det var computer...hmm..måske kunne man finde en mellemting hvor man fik én person til at stå for at styre en computer?

Knus fra den totalt forvirrede Camilla :respekt:

0

Del dette indlæg

Hej

en lidt forsinket velkommen til

Super flot kjole ...og ikke mindst jeres indbydelser :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Lækker mad ..... syns det er fedt at det ikke er det sædvanlige suppe, steg og is ( ikke for at fornærme noget ) meeen MUUUUMS lyder det

Ang. musik så syns jeg det er vældig dyrt at sku betale 4000 bobs for 4 timers musik ....personligt min mening ....

:thumbsupsmileyanim: Glæder mig meget til at se og høre meget mere :cheerleader3:

Hej og tak for rosen!

Sys også det er en ret god menu vi er endt med! Vi var også fra starten enige om at det ikke skulle ligne noget vi har fået tusind gange til sølvbryllupper osv (igen - no offence til nogen) Der er flere der har sagt at 4000 var dyrt, hvilket jeg ikke anede, så jeg leder klart videre efter andre muligheder nu!

Hvad gjorde I?

Kh

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WEEEE så er det i morgen vi flyver til Thailand for at fejre min mors 50 års fødselsdag! Glæder mig helt vildt! Skal være væk i 3 uger, men tager da liige den bærbare med, skal jo ikke gå glip af noget herinde :)

Ihhhh............... Det var da et fantastisk sted at skulle fejre fødslesdag :denmarkflag: bare det var mig. :denmarkflag:

Har rejst rundt i Thailand i en måned, skønne sted.

I må have en rigtig dejlig tur - pas på jer selv!

:denmarkflag:

Solsikken :cheerleader3:

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Hilsen fra Thailand hvor vi i øjeblikket flyder ved poolen på hotellet i Chiang Mai efter både at have været på shopping i Bangkok, på tempeltur, i kongepaladset, ved floden Kwai, boet på en tømmerflåde på floden uden el og toilet i junglen osv osv. Havde ellers besluttet mig for at jeg ville være dygtig til at holde mig væk fra BK og i det hele taget lade være med at snakke om bryllupsplanlægning- men hvad sker der så på vores hotel?? De pynter da op til det helt store bryllup der skal holdes her i morgen! GGGG Så her myldrer bare med thai-kvinder med roser i favnen og lyserødt silke og brudeslør og hvad ved jeg, så nu er jeg helt bryllupsskør igen :cheerleader3:

Tænk at blive gift hernede mellem palmerne og blomsterne, og ihh nu har de lige sat sådan en portal op som de skal giftes under... suk. GODT vi skal på elefantridetur i morgen så jeg ikke er hjemme til at rende rundt og stalke det stakkels brudepar GGG

Nå men det var altså lige en lille rapport fra Thailand, som i øvrigt godt kan anbefales til alle, det er et virkelig fantastisk sted!

Mange bryllupshilsner fra mig:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ kom vi hjem til fædrelandet igen! Ovenikøbet til et fantastisk forårsvejr, vildt lækkert.

Og så en anden overraskelse! Kunne ikk forstå hvor min menstruation blev af på ferien, og den var stadig ikk kommet da vi kom hjem, så jeg ville bare lige tage en test for at berolige mig selv.. SÅ VAR DEN SGU POSITIV!!!!! og det samme var nummer to test jeg tog senere på aftenen, to fine mørkerøde streger! Så hvis alt går vel bliver det bryllup med mave på og formentlig også en anden kjole, det er så lidt trist, men er stadig vildt glad - og overrasket! Nå, det var bare lige det jeg ville sige GG tror liiiige jeg skal ind og kigge lidt på babyklar engang...

Knus Camilla

Redigeret af millapigen84
0

Del dette indlæg

Hey Camilla,

Personligt har jeg ikke selv pletblødt under graviditeten men kender mange der har gjort det. Du skal nok sørge for ikke at overanstrenge dig og måske lige kontakte din læge for at blive tjekket. Men hvis du ikke har ondt så tror det er helt normalt.

Og tillykke med graviditeten - fantastisk lige at opdage!! -HAHA-:lol:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Hmmm men nu pletbløder jeg til gengæld lidt...? Det gør ikke ondt eller noget, men det bløder en smule.. Håber godt nok ikke det er den spiren der er ved at smutte ud :bearhug: Jer der har børn, blødte I under graviditeten?

Hej, så fandt jeg vej til din tråd, hvor er du kommet langt.

Jeg blødte under min 1. graviditet, men ikke den 2. Jeg tog tontakt til min læge, og blev sendt til scanning, alt så fint ud, og i dag har jeg en sund og rask dreng på snart 6 år :lol:

Held og lykke -HAHA-

Tine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer